ویدیو گیمفا: Resident Evil تقریبا ۳! / بررسی بازی Resident Evil 3 Remake - گیمفا
ویدیو گیمفا: Resident Evil تقریبا ۳! / بررسی بازی Resident Evil 3 Remake - گیمفا
ویدیو گیمفا: Resident Evil تقریبا ۳! / بررسی بازی Resident Evil 3 Remake - گیمفا
ویدیو گیمفا: Resident Evil تقریبا ۳! / بررسی بازی Resident Evil 3 Remake - گیمفا

ویدیو گیمفا: Resident Evil تقریبا ۳! / بررسی بازی Resident Evil 3 Remake

سعید آقابابایی
۰۹:۰۰ ۱۳۹۹/۰۲/۱۵
ویدیو گیمفا: Resident Evil تقریبا ۳! / بررسی بازی Resident Evil 3 Remake - گیمفا

سلام و عرض ادب خدمت شما دوستان عزیز و مخاطبین وفادار و با معرفت گیمفا که همواره حامی وبسایت خودتان بوده و هستید. امیدوارم کهدر این دوران بد و کرونایی، خیلی خیلی خوب و خوش و سلامت باشید و کاملا از زندگی رضایت داشته باشید و از همه مهم تر این که سلامت و شاد باشید. نوبت به یک ویدئوی نقد و بررسی دیگر رسیده و همان طور که قبلا خدمت شما عرض کردم می خواهیم هر هفته گیمفا پر از ویدئوهای مختلف برای شما باشد. به مانند روند این چند سال، قصد داریم که در سال ۱۳۹۹ نیز ساخت این ویدئوها را با کیفیت هر چه بهتر نسبت به گذشته ادامه دهیم و با استفاده از نظرات شما هر روز کار را باکیفیت تر کنیم تا نزدیک به سطحی که شایسته شماست شویم. همان طور که می دانید از حدود ۵ سال قبل با تلاش و کوشش زیاد و با حمایت ها راهنمایی های شما موفق شدیم تا بخش نقد و بررسی ویدئویی گیمفا را راه اندازی کنیم که به صورت مرتب و منظم برای شما تقریبا هر هفته منتشر شود و کاربران عزیزمان از آیتم های ویدئویی نیز لذت ببرند. بدون هیچ شکی حق کاربران عزیز ما است که به مانند وب سایتهای بزرگ دنیا مطالب ویدئویی اعم از نقد و بررسی و ۱۰ برتر و … را در اختیار داشته باشند و از تماشای آن لذت ببرند. قطعا این روند را به صورت مستمر و مداوم ادامه می دهیم تا شما عزیزان شاهد ویدئوهایی کامل و با کیفیت بالا به شکل حداقل یک عدد در هفته باشید و این گونه، تنوع مطالب وبسایت گیمفا نیز تکمیل گردد. همچنین قصد داریم تا بازی های بزرگ را هم به صورت نقد متنی در سایت قرار دهیم و هم به صورت نقد ویدئویی آنها را برای شما بررسی نماییم تا بیشتر به بازی های مورد علاقه و محبوب شما پرداخته شود و تنوع بیشتری را در انتخاب مطلب برای شما رقم بزنیم و اتفاقا بازی امروز نیز از همین عناوین بزرگ است که مدتی قبل و در زمان عرضه نقد متنی آن را تقدیم شما کرده ایم و حالا با بررسی ویدئویی این بازی جذاب و هیجان انگیز در خدمت شما هستیم. شما می توانید در این قسمت تمامی ویدئوهای نقد و بررسی و ۱۰ برتر و … که تاکنون تقدیم شما کرده ایم، مشاهده نمایید.

ویدیو گیمفا: Resident Evil تقریبا ۳! / بررسی بازی Resident Evil 3 Remake - گیمفا

با همون کیفین گرافیکی ۲۱ سال پیش هنوز هم نمسیس قدیمی طراحی چشم ها و دندونهای مخوف تری داره و واقعی تر به نظر می رسه. حالا اگر این طراحی با کیفیت بصری امروز پیاده می شد خیلی خیلی خفن تر هم می شد. اگر به طور کلی به نمسیس نسخه اصلی سوم کاری نداشته باشیم، باید گفت طراحی نمسیس در این بازی جدید و مخصوصا برای کسانی که بازی اصلی رو تجربه نکردن، بسیار عالی، مخوف و رعب انگیز انجام شده و شاهد هیولایی هستیم که وقتی دنبال ما میاد واقعا از ترس تا مرز سکته میریم. اما نکته اینجاست که در واقعیت نمیشه بازی اصلی سوم رو در نظر نگرفت و برای کسانی که بازی اصلی رو تجربه کردن وقتی نام نمسیس میاد بدون شک یک چهره در ذهنشون تداعی میشه. لااقل از نظر من چهره اصلی نمسیس بسیار بسیار مخوف تر و جذاب تر از ورژن جدید اون بود و سازندگان نباید نمسیس که نماد و ستون اصلی این بازیه، تا این حد تغییر می دادن به طوری که بیشتر شبیه مستر ایکس تغییر شکل یافته است تا نمسیس اصلی. البته باید به این موضوع اشاره کنم که در نهایت ابدا نمیشه طراحی جدید Nemesis را ضعیف و غیر جذاب قلمداد کرد ولی بدون شک ورژن اصلی نمسیس از این هم جذاب تر بود.

ویدئویی که امروز برای شما عزیزان در نظر گرفته ایم، بررسی یکی از عناوین وحشت بقای با کیفیت نسل هشتم است که Resident Evil 3 Remake نام دارد. اگر به عناوین وحشت بقا و به سری رزیدنت اویل علاقمند هستید ، کاملا راه را درست آمده اید زیرا Resident Evil 3 Remake بازی شماست. عنوانی که واقعا با کیفیت و خوش ساخت خلق شده است و یکی از جذاب ترین و هیجان انگیزترین بازی های وحش بقای این نسل است. امروز قصد داریم به شما به صورت ویدئویی بگوییم چرا Resident Evil 3 Remake یک عنوان عالی است. در واقع امروز شاهد بررسی ویدئویی از این بازی هیجان انگیز، دوست داشتنی و باکیفیت خواهید بود و با هم به سراغ یکی از برترین بازی های وحشت بقا خواهیم رفت. سعی کرده ایم در این ویدئو  به صورت مفید و مختصر و با ارائه تصاویری جذاب از بازی، شما را با Resident Evil 3 Remake آشناتر کنیم و با دیدن ویدئو، تمام مواردی که می خواهید از این بازی دستگیرتان شود. قطعا در مسیری که هستیم اشکالات و ایراداتی وجود دارد که خود ما نیز از آن آگاه هستیم و در صدد هستیم تا در هر ویدئوی جدید آن ها را رفع کنیم و هر بار یک ویدئوی کامل تر را برای شما عزیزان قرار دهیم. به امید این که بتوانیم این روند را در آینده و با کیفیت بالا و به صورت مداوم ادامه دهیم، زیرا که همان طور که همیشه عرض کرده ام، لیاقت کاربران گیمفا فقط و فقط بهترین هاست و معرفت را نمی شود با چیزی جبران کرد. پس همه تلاش خود را می کنیم تا لااقل شاید شما عزیزان از ما راضی باشید و از مطالب گیمفا لذت ببرید. بیشتر از این صحبت نمی کنم و توجه شما را در ادامه به نقد و بررسی ویدئویی و اختصاصی گیمفا از بازی Resident Evil 3 Remake جلب می کنم. منتظر نظرات و پیشنهادات شما خوبان هستیم.

به عنوان کسی که بازها نسخه اصلی سوم و حدود ۶ بار هم نسخه بازسازی شده رو در درجات سختی مختلف به پایان رسوندم، اگر بخوام به طور کلی در مورد این عنوان نظر بدم باید بگم رزیدنت ایول ۳ ریمیک یک شاهکار فوق العاده ی سبک وحشت بقاس که نکات تفاوتش از بازی اصلی سوم، بسیار بیشتر از موارد مشابه اون هست و به نوعی بیشتر از این که بتونیم بگیم این رزیدنت ایول ۳ هست،  میشه گفت این رزیدنت ایول ۳ نیست. حتی نمسیس هم که نماد این بازی به حساب میاد با این که در این بازسازی بسیار مخوف و ترسناکه، ولی بیشتر میشه گفت یک مستر ایکس وحشی تر هست تا خود نمسیس اصلی، مخصوصا به واسطه تغییر ظاهری هم که داشته این موضوع پررنگ تر میشه.همینطور دریایی از پازل های عالی که در نسخه سوم وجود داشتن هیچ اثری ازشون در نسخه بازسازی شده نیست. شاید اگر نام این بازی مثلا رولیشن ۴ بود خیلی منطقی تر به نظر می رسید تا رزیدنت ایول ۳. با تمام این حرف ها نباید بحث اصلی رو فراموش کرد و به بیراهه رفت چرا که این بازی که در اختیار داریم بدون شک یکی از برترین وحشت بقاهایی هست که تاکنون منتشر شده و کیفیت فوق العاده ای داره و به هیج وجه نباید اون رو از دست بدین.

دانلود با کیفیت ۷۲۰ / دانلود با کیفیت ۴۸۰

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

ویدیو گیمفا: Resident Evil تقریبا ۳! / بررسی بازی Resident Evil 3 Remake - گیمفا
ویدیو گیمفا: Resident Evil تقریبا ۳! / بررسی بازی Resident Evil 3 Remake - گیمفا
ویدیو گیمفا: Resident Evil تقریبا ۳! / بررسی بازی Resident Evil 3 Remake - گیمفا
ویدیو گیمفا: Resident Evil تقریبا ۳! / بررسی بازی Resident Evil 3 Remake - گیمفا
ویدیو گیمفا: Resident Evil تقریبا ۳! / بررسی بازی Resident Evil 3 Remake - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • Mgs4 گفت:

    ای کاش یهdlcرایگان کپکام بده تا از دل طرفدار ها دربیاد واقعا حفه این بازی رو نصفه همین جور رها کنه

  • به به خیلی ممنون اقا سعید عزیز عالی بود عالی

  • واقعا عجیبه که نمسیس جدید رو نتونستن به جذابیت همون ورژن اصلی درست کنن و حذف کردن بخش هایی از بازی اصلا جالب نبود.
    بهرحال ممنون از سعید آقابابایی بابت نقد ویدئویی این بازی که نکات قوتش خیلی بیشتر از ضعف هاشه. کیفیت بازی یه سر و گردن از خیلی بازیهای هم ژانرش بالاتره.

  • mkps4 گفت:

    سلام ببخشید اینجا این سوال رو میپرسم دیسک بازی خیلی گرونه به نظرتون اکانت قانونی ظرفیت ۲ قابل اطمینانه؟؟؟؟خطر بن شدن نداره؟؟؟؟؟

  • سعید جان خسته نباشید…من این عنوانو دیشب تموم کردم و اگه بخوام یه نظر کلی بدم…
    گیم پلی بازی نسبت به نسخه اصلی خیلی خیلی زیاد بر پایه اکشن سوار بود و من اینو دوست نداشتم…
    گرافیک بازی در یک کلمه عالی کار شده بود و دیگه باید قبول کرد که ری انجین امتحانشو عالی پس داده
    در مورد موزیک بازی….توقع من خیلی بیشتر از این حرفا بود و میتونست خیلی بهتر باشه
    اتمسفر و فضای بازی هم نسبت به ریمیک۲ از نظر من ضعیفتر بود
    در مورد شخصیتا….من جیل و کارلوسو دوست داشتم…اما مشکل اصلیه من توی بازی خود نمسیس بود که دیگه سازندگان توی این ۵-۶ ساعت انقدر منو اشباع از نمسیسی کردن که حضورش هیچ ترسی برام به وجود نمیوورد..
    نمسیس حتی از نظر هوش مصنوعی واقعا جای کار بیشتری میطلبید…
    بزرگترین ضربه‌ای که بازی خورد از نظر من کوتاهی تایم بازی در کنار حذف پازل و لوکیشن‌های به یادموندنی نسخه اصلی بود در کنار اکشن بودن بازی و خود نمسیس…
    به نظرم این بازی به افرادی که نسخه‌ی اصلیو تجربه نکردن بیشتر میچسبه…
    نمره من به بازی ۸/۱۰
    (شخصی)

    • Ozhan گفت:

      امیدجان یعنی نمسیس همیسه تو حلقته؟اینجوری که دیگ جامپ اسکر حساب نمیاد
      یادنه تو ۳ اورجینال وقتی اولین بار دیدمش نمسیس رو دستو پامو گم کردم که پلی استیشن رو خاموش کردم
      دفه های بعدشم به زور و وقتی میومد بازی رو ربع ساعت پاز میکردم تا حالم بهتر شه
      راستی موسیقی هاش چی؟اونام از نسخه اورجینالن؟
      اینقد هوس افتاده بود به دلم که دوباره با این بازی تجدید خاطره کنم ولی حیف….

      • Ozhan داداش خوبی
        اول بگم که اوکی کن بیا روی ۴ تجربش کن…من فعلا نیاز ندارم داش
        ببین داداش…نمسیس نیست انگار…آقا سعیدم گفت…انگار مستر ایکس وحشی تر
        من اصلا نتونستم ذره‌ای باهاش ارتباط برقرار کنم باهاش…ببین بازی عالیه..اما اویل۳ نیست…گرافیک خفن..گیم پلی خفن…اما انگار اصلا کارگردان هیچی داشته جز نمسیس نداره…خیلی روش حساب کرده…اونقدری که به جایی میرسه که میبینیش نمیگی واااااااای خدا
        میگی ای بابا
        داداش اورجینالشو که نگو…
        ۷-۸ سالم بود عموم پلی میداد…قفل میکردم
        والا موزیکاش اصلا به گوشم آشنا نبود…واسه من خفن نبود موزیکش
        ولی در کل ۱۰۰٪ ۷-۸ ساعت عشق میکنی روی حالت هارد…بازم میگم..بی تعارف..پی‌اس۴ مال خودته
        اومدی تهران پیروزی من نوکرتم هستم
        یا بگو داداش بفرستم

        • Ozhan گفت:

          عزیزی گلم
          هستن بچه ها منتظرم فقط لست بیاد تا بهم قرض بدن کنسولشون رو
          این نسل فقط سه تا ارزو واسم مونده بود یکی لست بود یکی سایبر یکی دیگم الدن رینگ که هر سه تا جز تاپ ارزوهام هستن و انشالله به هر سه تاشونم میرسم و ارزو به دل نمیمونم
          چهارمیم گوست اف سوشیماعه که بدجور تو کفشم ولی اگ راستشو بخوای لست۲ واسم یه جایگاه دیگه ای داره

      • من اولین بار که نمسیس رو دیدم بیست دقیقه بازیو تو Inventory نگه داشته بودم داشتم اراده جمع میکردم و به خودم روحیه میدادم که برم از دستش فرار کنم.

  • mkps4 گفت:

    آقا سعید به نظر شما بریم سمت اکانت قانونی ظرفیت ۲ خطری برام نداره

    • Marioman گفت:

      دوست عزیز من خودم چندین ساله اکانت ترکیبی استفاده میکنم و مشکلی نداشتم،فقط نباید به نت وصل شد.البته موقعی که دستگاهمو میبرم تا واسم بازی بریزن چند بار پیش اومده که مثلا یکی از بازی هام قفل شده که اونم اگه راهشو بلد باشی میشه درستش کرد.خلاصه برای من اکانت به صرفه تره.بازم خواستین مشورت کنین

  • ممنون از نقد و وقتی که برای تجربه‌ی بازی گذاشتین
    سعید آقابابایی عزیز، من بازی ریمیک ۳ رو در سه حالت سختی به پایان رسوندم (سه بار بازی رو تجربه کردم) و هر سری که بازی کردم ناراحت تر از قبل میشدم ، من بازی رزیدنت اویل ۳ اصلی رو شاید بالای ۱۰ بار در طول زندگیم بازی کردم . که چند سوال ذهن من رو در گیر کرد که از شما بابت نقدی که زحمت آن رو کشیدید بپرسم تا پاسخ شما رو بدونم:
    ۱-اولین سوالی که خیلی خیلی ذهن من رو درگیر کرد این هست که شما در نقد گفتید این بازی یکی از بهترین ترس و بقاهایی هست که منتشر شده است در صورتی که هیچ المانی برای بقا ندارد ، نه حس ترس از اتمام مهمات در بازی حس میشود و نه حس نداشتن ایونتوری در بازی دارید و نه حس نداشتن مهمات رو در رویا رویی با نمسیس ، نه در حال حل پازل نمسیس مزاحمتون میشه (پازلی وجود نداره) و نه زامبی ها واقعا حس وحشت مانند ریمیک ۲ در ذهن آدم ایجاد میکنند و بیشتر بازی سبک اکشن ماجراجویی به خودش گرفته و حس سبک مترویدوانی بازی هم کاملا از بین رفته و کاملا خطی شده که با نظر گرفتن این موضوع که بازی انقدر کوتاه است (برای بار اول تقریبا ۵ ساعت طول کشید که برای تجربه ی بار دوم با توجه به بالا بردن درجه ی سختی زیر ۴ و نیم ساعت به اتمام رسید که بیش از نیم ساعت اون در کل بازی کات سین بود ) و واقعا یک بازی غیر بقا است و از المان‌های ترس فقط jump scare داشت. نه حس تنهایی و نداشتن مهمات ، نه ترس از جو محیط و زامبی ها و نه ترس از نمسیس داشت (رو در رویی با نمسیس فقط حس اکشن و هیجان داره نه بیشتر و حس ترس مستر ایکس ریمیک ۲ رو کاملا از یاد برد و کاملا یک نمسیس اسکریپت شده و خطی رو داریم که در آخر همون رو هم نداریم و فقط در نقش باس فایت های مسخره ظاهر میشه) ، اگر لطف بکنید بیشتر در مورد این موضوع توضیح دهید ؟
    ۲- دومین سوالی که داشتم ، واقعا این بازی ارزش خریدن داشت ؟ با توجه به این نواقص اصلی برای یک بازی ژانر ترس و بقا که توضیح دادم (اصلا بازی رو ریمیک بازی واقعا عالیه رزیدنت اویل ۳ ندانیم و مجزا به این بازی نگاه کنیم باز اصلا شبیه یک بازی ترس و بقا نیست) و کوتاهی بیش از حد محتوا ، نداشتن پازل (درست هست پازل های بازی اصلی در استاندارد های الان خیلی غیر منطقی هستند ، اما میتونستند مثل ریمیک ۲ چندین پازل خوب و درگیر کننده با استانداردهای امروزی و توجیهات منطقی داستانی ایجاد کنند که اصلا به خودشون زحمت ندادند) و شبیه شدن بازی به یک بازی اکشن ادونچر با کمی ترس‌های از نوع jump scare و نداشتن داستان درگیر کننده که حتی شخصیت بد اصلی از همون اول پلید بودنش رو اصرار داره و هیچ قافلگیری در اون نیست و داستان اصلا اصلا حرفی برای گفتن نداره و نداشتن آنلاین قابل قبول با این نکته که انقدر بازی آنلاین با کیفیت و مجانی و پر محتوا که دائم در حال بروز رسانی هستند وجود دارد ، واقعا شما پیشنهاد خرید این بازی رو با قیمت ۵۹ دلار میدید؟

  • رزیدنت اویل سه ریمیک در مقایسه با ریمیک نسخه‌ی دوم به شدت ضعف داشت و خیلی از نکات مثبت و فوق‌العاده‌ی ریمیک نسخه‌ی دوم رو به خاطر اینکه بازی رو هرچه زودتر سر هم کنند کنار گذاشتند .. جدا از داستان کوتاه بازی بسیاری از جزئیات گیم‌پلی بازی حذف شدند .. تو ریمیک نسخه دوم زامبی ها چند لایه بافت داشتن که تخریب بافتشون عالیی بود .. قطع عضو بسیار عالی که هر عضوی ازشون قطع میشد روی رفتار و حملشون تاثیر گذار بود به شدت اما تو اویل سه این چیزا حذف شدن .. جسد زامبی ها فیزیک عالی داشت وقتی با تیر زدن به سرشون کشته میشدن اگ روی دیوار یا سطحی میفتادن قشنگ فیزیکش مشخص بود و جسدشون خم میشد یا واکش مناسبی به برخورد نشون میداد اما تو اویل سه صرفا میفتادن حتی شاید پاها یا بدنشون وارد دیوار یا میز میشد .. جسد زامبی ها تو ریمیک دو غیب نمیشد و نسبت به تیر زدن واکنش نشون میداد اما تو ریمیک سه جسد زامبیا بعد یه مدت منفجر میشن و فقط یه رد خون میمونه که واقعا مضخرفه .. تو ریمیک نسخه ی دوم وقتی زامبیا به شما حمله میکنن میتونین با نارنجک با چاقو از خودتون دفاع کنین بدون اینکه صدمه ببینین اما تو ریمیک سه بخاطر مجازات شدنتون که با استفاده از جا خالی دادن نتونستین از چنگ زامبی فرار کنین حتما باید یه صدمه ببنین بعدش زامبیو کنار بزنین .. مهمات تو ریمیک نسخه ی سه بشدت زیاده که اصن حس ترس و مدیریت منابع رو نمیده .. انیمیشن دشمنا تو دور دست بسیار ضعیف و مشکل داره که با توجه به محیط باز داشتن این بازی یه ضعف تلقی میشه.. بعضی از محیط ها عینا از نسخه ریمیک نسخه دوم کپی شدن حتی بعضی جاها رد خون یا پنجه‌ی روی دیوارم حذف نکردن .. با اینکه خیلی لوکیشنارو حذف کردن و داستانم کوتاه کردن بازم از محیطای ریمیک دو استفاده کردن بازم ضعیف تر ظاهر شدن .. حتی انیمیشن ورود نمسیس از درای اتاقا کاملا شبیه مستر ایکس کار شده .. مستر ایکس کاملا اتفاقی میومد و ترسناک بود ولی نمسیس رو با کمی بازی کردن میشه فهمید الان وقت ظاهر شدنشه .. تنها جزئیاتی که تو بازی بهتر شده نسبت به ریمیک نسخه ی دوم آتیشی که از اسلحه پرت میشه به بیرون خیلی زیبا کار شده باقی موارد دیگ تعریفی ندارن .. با دیدن این بازی تازه متوجه میشین ریمیک دو چقد شاهکار بود از نظر گیم‌پلی و جزئیات :yes:

    • Behnamtt گفت:

      این نسخه همه چیش کپی برداری از نسخه ریمیک ۲ بودحتی شایدم بی کیفیت تر
      بهتر بود توی ویدعوتون می گفتین که این نسخه باید به عنوان dlc داستانی برای سری ریمیک ۲ بیرون میومد تا اینکه بخواد نام ی بازی جدا رو به دوش بکشه…

  • Dragon 313 گفت:

    سلام خدمت آقا سعید خیلی متشکر از ویدئو جدید.دقیقا این عنوان اصلا بازی بی کیفیتی نیست،بلکه نسبت به نسخه اصلی کمبود هایی رو دارا هست.که دلیل عمده نمره کمش هم همین بوده.آقا سعید برترین عناوین راکستار هم در یک ویدئو فراموش نشود.

    • Dragon 313 گفت:

      ولی باید به این موضوع توجه کنیم که فیزیک بازی و جزئیات بازی ریمیک دوم بسیار واقع گرایانه تر بود.در اینجا نمیسیس فقط از یک الگو پیروی میکنه.و وقتی شما به صورتشون گلوله میزدید یه بافت از صورتشون میرفت و کنترل شخصیت به نظر من خیلی روون تر کار شده بود.و دو مرحله کامل از بازی کم شده بود.پارک و کلاک تاور که جاشو مبارزه با باس داده بود از main hall نیز همینطور نسخه دوم فیزیک و محیط رعب آور و رواین خیلی بهتری نسبت به نسخه سوم داشت.و تشکیل قطعات پازل به هم بسیار عالی انجام شده بود. :yes: :yes:

  • سلام به سعید جانِ عزیز و گل
    با تشکر بابت تهیه ویدیو :heart: :rose: .

  • Rich Man گفت:

    کاملا نقد به جا و شایسته ایی بود . ممنون آقای بابایی :yes: :heart:

  • Call Me Snake گفت:

    درود و سپاس فراوان بر شما آقای آقابابایی :heart: :rose:
    قطعا این بازی در کل و به طور مستقل فوق‌العادس..
    ولی به هیچ وجه در حد نسخه اصلی نیستش ، حذف کردن لوکیشن ها و پازل ها و مدت زمان خیلی کوتاه بازی واقعا ارزش بازی رو پایین آورده..

  • Alimerica گفت:

    به نظرم جیل تو این نسخه شبیه الیس تو فیم رزیدنت اویل بود یعنی میلا جوویچ، به نظرم جینا کارانو شبیه ترین شخصیت به کاراکتر جیل ولنتین هست هم ظاهری هم بد اس بودنش اینو هم تو مبارزاتش تو یو اف سی و هم فیلم هایی که بازی می کنه دیدم کارلوسم که اسم لاتینش آدمو یاد روبرتو کارلوس و ظاهر جدیدشم تو مایه های مارسلو دیگر مدافع برزیلی رئال شده در مورد نمسیس که هیچی اما یادش بخیر پازل های اویل ۳ اورجینال و کلاسیک رو حل می کردیم کلی حال می کردیم بعد نمسیس پیداش می شد حالمون رو می گرفت اون زمان اینترنت به شکل امروزی نبود، برای حل پازهاش مجبور می شدیم از دیکشنری استفاده کنیم بار اولی که بازیش کردم و با نمسیس تو ار پی دی مواجه شدم یادم نمی ره دسه شوک داشت یه دافه با شکستن پنجره ظاهر شد این نمسیس جدید رو هرطوری می ساختن باز با اون لعنتی مقایسه می شد نسخه اولد اسکول نه تنها زمان خودش بلکه حالا هم یکی از بهترین ویلن های تاریخ بازیهاست

  • ArminMalekM گفت:

    خیلی خوب بود ممنون :rose: :rose:

    اسپم

    بی صبرانه منتظر مقاله سه‌تایی‌های شما هستم
    امیدوارم توی لیستتون دیابلو و وارکرافت حضور داشته باشند :cute:

  • خسته نباشید میگم به تمام اعضای گیمفا
    به خاطر وضعیت افتضاح سرعت اینترنت قادر به دیدن ویدیو نیستم.
    این بازی اگه یه بازی جدید بود خیلی موفق تر میشد اما چون یه ریمیکه با نسخه اصلی مقایسه میشه و همه انتظار دارن یه ریمیک خوب علاوه بر حفظ نقاط قوت بازی اصلی اونا رو بهبود بده و بهتر کنه نه اینکه حذفشون کنه.
    انگار کپکام سعی داشته کمبود محتوا رو با بخش آنلاین جبران کنه که صرفا یه حرکت اشتباه بوده.
    به امید اینکه کپکام از اشتباهش درس گرفته باشه و نسخه های بعدی رو شاهکار تحویل بده.
    فقط ای کاش تو نسخه ی بعدی شخصیت اصلی Ethan نباشه.

  • Mehrdad.K گفت:

    سلام
    یه کانال تو یوتیوب پیدا کردیم، خیلی عالیه هر روز ویدیوهای تیزر گیم و فیلم میزاره.
    حتما یه سر بزنید : https://bit.ly/34cjEQ0

  • david_frozen گفت:

    بسیار عالی امیدوارم بخش بررسی ویدیویی را بیشتر کنید
    بازم ممنون

ویدیو گیمفا: Resident Evil تقریبا ۳! / بررسی بازی Resident Evil 3 Remake - گیمفا