چندین تصویر از محیطهای ساخته شده با استفاده از تکنولوژیهای نسل بعدی منتشر شد
اخیرا استودیوی دیکوگون (Dekogon) تصاویر برخی از محیطهای شگفتآور ساخته شده با تکنولوژیهای نسل بعدی را در موتور Unreal Engine 4 به اشتراک گذاشت. این تصاویر قابلیتهای گرافیکی موتور Unreal Engine 4 را به نمایش میگذارند و بسیار دیدنی هستند.
سالن بسکتبال به طور خاصی خیرهکننده است. این یکی از واقعیترین محیطهایی محسوب میشود که تاکنون در بازیها مشاهده کردهایم. بنابراین امیدواریم که بازیهای نسل بعدی به کیفیت بصری این محیطها نزدیک شوند.
کلاس علوم نیز باورنکردنی به نظر میرسد. از نورپردازی گرفته تا مدلهای سهبعدی و بافتها، همه چیز زیباست. تقریبا میتوان ادعا کرد که این محیط بیعیب و نقص محسوب میشود. نورپردازی این تصاویر به اندازهی سالن بسکتبال جالب نیست، اما از سایر جنبهها چشم را به خود جلب میکند.
و در پایان استودیوی دکوگون تصاویری از یک تونل مترو و یک دفتر کار را به نمایش گذاشت. کیفیت نورپردازی در این دو محیط به اندازهی محیطهای قبلی با کیفیت نیست اما باز هم عالی به نظر میرسند.
پر بحثترینها
- بازیگر شخصیت اصلی Intergalactic نیل دراکمن را خدای بازیهای ویدیویی میداند و از همکاری با او هیجانزده است
- رکورد دیسلایک تریلر Concord توسط Intergalactic در یوتیوب شکسته شد
- رئیس ناتی داگ: تست بازیگری Intergalactic به اندازه انتخاب بازیگر نقش الی شگفتانگیز بود
- بازیهای انحصاری کنسولی بیشتری از پلی استیشن برای Xbox عرضه خواهند شد
- مدیرعامل ناتی داگ: Intergalactic دیوانهوارترین ماجراجویی ما است
- دیجیتال فاندری تریلر Intergalactic را از نظر بصری شگفتانگیز توصیف میکند
- سازنده بازی Black Myth: Wukong بابت برنده نشدن در مراسم The Game Awards 2024 گریه کرد
- گپفا ۲۶؛ مورد انتظارترین بازیهای شما در سال ۲۰۲۵
- مدیرعامل مایکروسافت: طرفدار Xbox بودن یعنی تجربه بازیهای آن روی تمامی دستگاهها
- این ۱۵ ویژگی منحصر به فرد GTA 6 را به یک تجربه خیرهکننده تبدیل خواهند کرد
نظرات
جذاب به نظر میرسه بعد میگفتن انریل ۴ نمیتونه خروجی بده … کار بلد باشی کار نشد نداره
درست مثل کرای انجین که هیچکس جز کرایتک نمیتونه ازش خروجی خوبی بگیره
این تصاویر ثابت هستش.هرموقع در بازی همچین تصاویری دیدی باور کن
پرت نگو خواهشا
ragnaros بچه تو وقتی از گرافیک و فریم ریت و سخت افزار نیاز برای برای ساپورت کردن و بهینه سازی چیزی نمیدونی حرف نزن
خدایی اینبار الکی بهت دیسلایک دادن منم موافقم و این تصاویر ثابت هستند و این گرافیک فعلا برای گیمپلی یک بازی خیلی بالا و پر جزئیات هست واحتمال خیلی زیاد برای اواسط یا اواخر نس۹ (احتمالا یک زمانی بین اواسط و اواخر نسل ۹ با توجه به گفته های سازندگان درباره پرش گرافیکی این نسل به نسل بعدی) پدیدار بشه
داره میگه با استفاده از کنسول
ای خدا
منکه جدیدا پاورم مقاومت و ترانزیستورش ترکیدن شانس اوردم به مادر بورد وبقیش نرسید برق رو پس زد ….
نمیدونم مقاومت و ترانزیستورو عوض کنم یا کلا برم یکی دیگه بگیرم پاور ۵۵۰ A UK Green
دوستانی که میدونن چه کنم ؟
دوستان توصیه میکنم از محصولات گرین خرید نکنین بی شک زباله ترین قطعاتی هستن که بازار به خودش دیده
هم قیمت با بهترین های جهان هم کیفیت با اشغال ترین ها
بجاش می تونی از برند یه شرکت معتبر خارجی خرید کنی که اشغال ترین جنسش از بهترین جنس گرین با کیفیت تره
توصیم کولر مستر ۶۰۰ وات هست یا v650
داداش میشه لطف کنی بگی اون مارک های پاوری که با این سیستم جوره رو و بگی کدوم رو بگیرم به توصیه دوستان بهتره گوش بدم ارزش نداره ضرر جدی بزنم به خودم
Cpu i7 6700k 4Ghz
VGA Gtx 1070 Zotac 8gb Oc
۱۶gb 2x 8gb ram
۱TB HDD
Cpu Fan Cool Master ازین غول پیکراشه مثل کولر میمونه فکر کنم برق میخواد اینم من در این رابطه اطلاعی ندارم که ایا این فن ها روی توان مصرفی تاثییر دارن یا چقدره تاثیرشون
۴ عدد فن ساده معمولی اگر اینجا نمیشه لطفا خصوصی پیام بده
سعی کن قیمتش بیشتر از ۱ تومن نباشه مارکی که معرفی میکنی داداش حالا یذره بالا مشکلی نداره
قبلی ۵۵۰ بود اندازه گیری کردم کاملا اندازس برای این قطعات ولی مارک های دیگه رو نمیشناسم و توان دقیقشون رو نمیدونم برای همین سوال میکنم به گفته شما گیرین نخرم دگ درضمن پلاس هم داشت حالا این نمیدونم دقیقا ماژولار بود یا نیمه ماژولار یا بدون اون … اونم در نظر بگیرم ؟
هرکسی میدونه لطفا همینجا کامنت بزاره .. ادمین لطفا تایید کن
به نظرم سری اورکلاکینگ ۸۵۰ وات بگیر
۸۵۰ w برای این سیستم!!!!مگه نیرو گاه برقه یه ۵۰۰ تا ۵۸۰ زیاد قطعاتتم هست کولر مستر و بقیه برند ها هم هستن ولی متسفانه اینطوری نیست بگی فولان برند خوبه یا بد مدل رو پیدا کن review های آمازون ش رو ببین و تست های یوتوب تنها راهش همینه هرکسی بگه فلان بده یا خوب در اشتباهه یه برند ممکنه محصول خوبی بده یا بد
geralt چه خبره ۸۵۰!!! مگه vega 64 یا رادئون vii یا rtx 2080ti با یک cpu core i9 نسل ۹ یا ryzen سری ۳۹۰۰ یا بالاتر داره که داره که بخواد ۸۵۰ ببنده؟!
داداش Abyss Watchers یک ۵۵۰ نهایت ۵۸۰ تا ۶۰۰ ببند کافیه کافیه
هیچ وقت پاور یا محافظ برق رو بعد از خرابی تعمییر نکن .که بعدا شدیدا میسوزی.میزنه بقیه قطعاتتو میپوکونه.صد در صد عوضش کن
داداش به نظرم ریسک تعمیر رو نکن…
ببری گارانتی یا تعمیرم دیگه مثه روز اولش نمیشه! چون تجربه اش رو داشتم.
خدا کنه ضرر به هیچکی وارد نشه ولی مارک GREEN که همه میدونن ایرانیه و هر کی هم بهت پیشنهاد داده یا ناآگاه بوده و یا یه فروشنده ی سودجو!
پیشنهاد میدم deep cool بگیری که هم قیمتش مناسبه و هم چشم بسته میگم که ۱۰ سال بدون مشکل کار میکنه!
بازم میگم ریسک نکن و یه دونه جدید بگیر!
EVGA و کولر مستر و کورس ایر هم عالین!
سلام داداش در خریدش شک نکن الان بنده ۲۰ ساله از گرین استفاده میکنم و به نظرم بهترین پاور های دنیا رو داره الان هم جدیدترین سرس یعنی اورکلاکینگ ۸۵۰ وات ۲ ساله گرفتم با راندمان پلاتینیوم و در طول این ۲۰ سال هیچ مشکلی برام پیش نیومده زنگ بزن از هر فروشنده یا فروشگاهی هم بپرس گرین بهترینه
اگه میخوای منبع تغذیه بگیری
منبع تغذیه یه جور رده بندی دارن از standard شروع میشه
استاندارد
برنز
نقره
طلا
پلاتینیوم
و اخرین رنک هم تیتانیوم
این رنکها کیفیت و % بازدهی رو نشون میدن
شما اگه پارو ۵۵۰ بدون هیچ کدوم از این رنکها بگیر شاید نصف توان اسمی رو هم بهت نده یعنی ۵۵۰وات بهت ۲۰۰ وات میده
بالاترین رنگ تیتانیوم بین ۹۵ تا ۹۸% بازدهی داره(دقیقآ یادم نیست ولی همین هول هوش بود)
با مشخصاتی که دادی فکر میکنم بین ۶۰۰ تا ۶۵۰ وات برنز بگیری کارتو راه میندازه
ممنون دوست عزیز پاور قبلیم Gold بود الان دیدمش زیاد توجه نمیکردم به این عناوین که بازدهی رو نشون میدن ….
به نظر باید حد اقل برنز بگیرم یا همین توان گلدش
ممنون میشم به این ای دی پیام بدی یکم گفتگو کنیم که من بهترینش رو بگیرم
@r3zaJJV
تلگرام …سپاس
یا جلل الخالق باب الحواعج ابلفضل! 😐
فکر نمیکنم گرافیک بازی ها در نسل بعد مثل اون زمین بسکتبال باشن ( مگر بازی های ناتی داک راک استار و کوانتوم دریم ) چون این تصاویر یک still image هستش عکس ثابت نه یک صحنه که کاراکتر داخلش حرکت کنه و انیمیشن داشته باشه.چون کلا رندر انیمیشن یعنی این عکسی که میبینید ۳۰ بار رندر بشه در یک ثانیه یا ۶۰ بار رندر بشه در یک ثانیه ( فریم بازی یا انیمیشنتون ) حالا اینی که گفتم برای یک ثانیه و دوربین ثابت بود حالا دوربین وقتی حرکت میکنه باز صحنه عوض میشه ( با توجه به دوربین و محاسبات مربوط به نور و اجسام و … برای رندر شدن ) و باز این ۳۰ عکس یا ۶۰ عکس در ثانیه باز تکرار میشه.خلاصه بعید میدونم
تازه من فقط در مورد نورپردازی صحنه صحبت کردم. برای اینکه یک صحنه واقعی به نظر بیاد نیاز به شیدرهای رئالیستیک با تکسچرهای کیفیت بالا + پالیگان های بیشتر برای اسموس شدن جسم هستش و همینطور مپ های دیسپلیس منت در کنار نرمال مپ و رفلکت ها ( همون انعکاس روی اجسام که خودش صحنه رو خیلی سنگین میکنه ) و سایه و امبینت اکلوژن و … خلاصه همه این موارد دست در دست هم میدن که تصویری که شما میبینید واقعی بشه و پردازش این ها خیلی زیاد میشه
البته درسته کنسول های نسل بعد خیلی قوی هستند ولی باز هم بعید میدونم همچین کیفیتی رو شاهد باشیم ( مگر اون استودیو هایی که گفتم ) و البته شاید با پایین آوردن فریم روی ۳۰ به این تصاویر نزدیک بشن چون فریم ۶۰ بخوان باید گرافیک بازی رو پایین تر بیارن.شاید هم اس اس دی و ترفند هایی باعث بشه نمیدونم
مطمعن باش استاندارد نسل بعد هم ۳۰ فریمه . کنسول ها همیشه استانداردشون ۳۰ فریم بوده چون برای مخاطب عام گرافیک مهم تر از فریمه . حالا این وسط فقط بازیهای شوتر و فایتینگ ۶۰ فریم میشن مثل همین نسل
علی به نظرم اگه کنسولی مثل PS5 نتونه چیزی مثل زمین بسکتبال بالا تحویل بده ادعا های سونی درباره ی ssd و اینا همش الکیه
اصلا همه ی مانوری که دارن روی ssd میدن برای اینه که توی بارگذاری سریع محیطای اینطوری کم نیاره
مگه نمیگن سرعت لودینگ و بارگذاری توی تمام زمینه ها چند برابر شده به خاطر ssd ؟؟
البته من طبق حرفای خودت میگم وگرنه خیلی از سخت افزار سر در نمیارم
دقیقا کار SSD اینه که لودینگ سریعی داشته باشه جز اون کار دیگه ای نمیکنه این هاردها بخاطر سرعت بالایی که دارن نسبت به هارد های معمولی HDD سریعتر بارگذاری میکنن ….
آره درسته ولی من فکر کردم ممکنه روی چیزای دیگه هم تاثیر بذاره مثلا ری تریسینگ ، که شما و بقیه دوستان گفتین ربطی نداره به ssd
:yes:
SSD تمامی لودینگ های بازی رو پوشش میده
بازی ها جهان بازی قدیمی اکثرا طوری طراحی میشدن که از فاصله دور جزئیات کاهش پیدا کنه و با نزدیک شدن به مرور زمان اطلاعات بارگزاری مشد و جزئیات به نمایش در میومدن
البته بازی هایی مثل Spider man ps4 جزئیات رو حذف نمیکرد بلکه کیفیت رو پایین میاوردن
اگه ماین کرفت روی گوشی بازی کرده باشی خوب حرفم رو متوجه میشی
فقط هم در مورد گوشی ها نیست
بازی های TT games معمولا به همین صورت طراحی میشن
اس اس دی ps5 اونقدر قدرتمنده که همه این مشکلات رو کلا نابود میکنه
البته این موضوع دلیلی بر ضعف سری ایکس نیست
ایکس باکس جدید هم اس اس دیش اونقدر قوی هست و به لطف قدرتش این مشکلات رک رفع میکنه ولی تاثیرش به اندازه SSD پی اس ۵ نیست
سامسونگ یه هیولا برای سونی ساخت
با اینکه سخت افزار کلی سری ایکس رو تا الان بیشتر از سونی قبول دارم ولی SSD پی اس ۵ واقعا ستایش بر انگیزه
اشتباه محضه جهان بازی رو لود کردنش رو ssd انجام بده یعنی داره کار رم رو انجام میده تازه ssd از خیلی از رم ها میتونه کند تر باشه و ssd قابلیت رایت زیادی نداره مثله رم پس لطفا کامنت نزار وقتی مطالعه نداری
اولا نباید SSD رو با رم مقایسه کرد
دوما SSD سرعت حل معادلات رم رو افزایش میده
سوما SSD سونی یه چیز نوظهور محسوب میشه
مطمئن باش توی اینده چیز های شگفت انگیزی ازش می بینیم
البته باز سو تفاهم نشه
SSD به رم قدرت نمیده
اطلاعات رو با سرعت بیشتری به رم انتقال میده این موضوع باعث ایجاد تعادل توی ۲ بخش دیگه حافظه ای کنسول میشه و درواقع صرفه جویی چند برابری توی زمان اتفاق میفته
منظور من از افزایش سرعت معادلات رم همینه
در واقع تک به تک اجزای سه گانه حافطه میرن روی نانو در صورتی که به طور استاندارد ما در سخت افزار های دیگه می بینیم که حافظه واحد سرعتش میکرو و هست و رم نانو هستش
قطعا این تعادل واحدی سرعت دیوانه کننده ای به کنسول میده
سلام سم جان لودینگ یعنی بارگذاری صحنه تصاویر بالا اگر طبیعی هستش به خاطر نورپردازی و انعکاس ها هستش و شیدرهای کیفیت بالا. اس اس دی پردازش اطلاعاتی که در بازی هستند رو سریع تر میکنه و طبق صحبت هایی که دوستان کردن باعث میشه جزئیات صحنه بیشتر بشه یعنی ما شاهد اجسام بیشتری درون بازی باشیم.ولی این نورپردازی و رندر بحثش جداس جیگر
سلام
آره من کلا اشتباه متوجه شدم جریان چیه !!
فکر کردم ssd چون باعث میشه سرعت بارگذاری بره بالا دیگه لازم نباشه فریم رو بیارن پایین تا گرافیک بازی رو بالا نگه دارن :rotfl:
اطلاعاتم از سخت افزار همین قدره 😎 :rotfl:
تازه فهمیدم جریان چیه :yes:
s.a.m@
عزیز خودت که داری میگی “سرعت لود”
سرعت لود قرار نیست گرافیک رو بیشتر کنه یا نورپردازی رو بهتر کنه
سرعت لود یعنی شما وسط بازی نمیخواد :۱:۳۰دقیقه منتظر بشینی تا بازی لود بشه
بجاش تا کلیک کنی نهایتآ ۵ثانیه بعد تو بازی هستی
یا صفحه های بارگزاری وسط بازی کلآ برداشته میشه یا خیلی کوتا میشه
اینا که چیزی نیست کرایت یه دمو داده بیرون برای تکنولوژِی رهگیری پرتو
اسمش neon بود فکر کنم نمیدونم گیمفا پوشش داد یا نه
اون رو ببینید پشم به بدن ادم نمیمونه
درسته . بالاتر هم گفتم به بچه ها ، کلا همه چیو قاطی کردم 😐 :rotfl:
البته بارگذاری فقط اون صفحه انتظار نیست که مثلا به قول خودت ۱ دقیقه و نیم طول میکشه بعد بشه ۵ ثانیه
بازی هر لحظه در حال لود شدنه
تو بازیایی که محیط بزرگی دارن راحت تر متوجه این موضوع میشی
نمیدونم دقت کردی یا نه مثلا شما همینجوری که تو محیط بازی آروم قدم میزنی به سمت جلو حرکت میکنی ، بعد اگه به محیط های خیلی دورتر نگاه کنی میبینی چندتا درخت و خونه و … یه دفعه ای ظاهر میشه 😀 .. دلیلش اینه که بارگذاری سرعتش کم بوده و نتونسته اون قدر سریع لود بشه که شما متوجه نشی و میبینی اون درخت و خونه ناگهانی ظاهر میشه :evilgrin:
اینا ظاهرا دیگه قرار حل بشه تو کنسولای نسل بعد و خیلی هم عالیه :yes:
اتفاقا برعکس روی کیفیت تکسچرها تاثیر مستقیم داره!
اون صفحه بارگذاری یه روی سکه اس ولی فقط اون نیست طبق گفته های سرنی این SSD بیشتر شبیه رمه تا یه فضای ذخیره سازی ساده و دقیقا روی فریم ریت و کیفیت تکسچرا و مپ های گسترده و در آخر کاهش زمان لودینگ سنتی تاثیر داره… برو بتای اون استار سیتیزن انحصاری PC رو نگاه کن که هنوز وارد بازار هم نشده که روی SSD تا ۲۱ درصد فریم بیشتر شده…مثال بارز از پلتفرم محبوبت و تازه با ورود این SSD ها رو کنسولا میخواد فراگیر بشه!
کرایتک هم اومد دروغ تبلیغاتی انویدیا رو برملا کرد که روی هر سخت افزاری میشه ری تریس رو اجرا کرد و لازم نیست که حتما هسته های RT وجود داشته باشه و دموی تکنیکی فوقالعاده ای هم بود!
طرز کارکرد این SSD هم اینطوریه که مپ بازی و کلیه چیزایی که ثابت و بدون تغییرن رو از قبل به صورت آماده داره و از اونجایی که مثل رم میتونه اطلاعات رو به صورت آنی وارد پردازنده کنه در نتیجه اون ۱۶ گیگ رم اصلی گرافیکی واسه پردازش خالی میمونه و رم گرافیکی فقط پوسته ی ۳D و اشیاء و چیزایی که متغیرن رو ذخیره میکنه و از این طریق میتونه به عملکرد کل سیستم کمک کنه!
یک مورد تاثیر مستقیم بیار که SSD رو تکسچر تاثیر داره
SSD شبیه رم؟!
اصلآ بگیم درست مثل رم بازم رم تاثیری رو گرافیک نداره
خبرش هست که SSD حتی فریم رو بیشتر نمیکنه بازم بیام اینم قبول کنیم
فریم بیشتر ربطی به گرافیک نداره
“”طرز کارکرد این SSD هم اینطوری””
یعنی فکر میکنی HHD جور دیگه ای کار میکنه؟!
خیلی ببخشید پس چرا اصلآ رم گذاشتن تو کنسول؟!
“”رم گرافیکی فقط پوسته ی ۳D و اشیاء و چیزایی که متغیرن رو ذخیره میکنه””
رم گرافیک ذخیر میکنه؟!
یه چیزایی دید و خوندی فکر میکنی بله دیگه کل مشکل صنعت گیم هارد بود الآ با SSD دیگه همه مشکلات برطرف شد
فریم ریتو گرافیک و جزئیات و …
واقعیته… مشکل تو اینه فکر میکنی پرچمدار تغییرات PC هستش درحالی که کاملا برعکسه و تغییرات بزرگ فقط با عوض شدن نسل کنسولا صورت میگیره…
باشه بابا PC MASTER OF RACE پی سی همه چی…
شما که ادعا میکنی کنسول پرچمداره
شما ادعا میکنی SSD به رم میرسه
شما ادعا میکنی با SSD تکسچر کیفیت بهتری دارن
شما ادعا میکنی رم تو گرافیک تاثیر میزاره
شما که ادعا میکنی کلاک بیشتر کنسول سونی یعنی قدرت بیشتر کنسول
شما که ادعا میکنی RT cores نیازی نیست واسه ری تریسینگو …
میتونی این ادعات رو هم ثابت کنی؟!
به شما باید چی بگیم؟!
اگه سرعت SSD به رم میرسید قیمت کنسولتون باید ۱۰۰۰دلار میشد در کمترین حالت
۱ترابایت یعنی هر گیگ رم ۱ دلار :rotfl:
SSD تاثیر مستقیم روی تکسچر حتی خود سرنی هم از این جمله استفاده نکرد تو کنفرانس
سرنی میگه “SSD میتونه جزیات بیشتر کنه اونم فقط استودیوهای فرست پارتی میتونن ازش بهره ببرن”
رم تو گرافیک هیچ تاثیری نداره فقط برو ۴ تا ویدو یوتیوب ببین
طرف ۳۲ گیگ رم داره بیشتر از ۸ گیگ براش در گیر نمیشه اونی که تو گرافیک تاثیر داره vram هست
چطوری نویدا دورغ گفته درباره ریتریسنگ ولی سونی و ماکرو دارن تو کنسولشون RT cores استفاده میکنن؟! پس یعنی سونی و ماکرو هم دروغ گو هستن؟!
اگه pc پرچمدار نیست پس کنسولی که تازه میخواد سال ۲۰۲۰ SSD استفاده کنن کنه پرچمداره؟!
SSD که از سال ۲۰۱۵ رو pc بوده
یا ریترسینگ از سال۲۰۱۸ رو pc بوده
یا مثلآ صدای ۳d از سال ۱۹۴۰ مورد استفاده بوده
https://en.wikipedia.org/wiki/Surround_sound#History
امثال شما چشماتون رو بستین رو واقعیت هرچی هم منبع و دلیل بیارن قبول نمیکنن
خلاصه با افکارت تنهات میزارم
تایید کنید لطفآ
حاجی حرف حق رو زدی به والله که واقعا سرت میشه ….
کوانتوم دریم آخه ?????
درستش کوآنتیک دریمه 😐
اتفاقا کاملا امکان پذیر هست که این محیط در کنسول های نسل نهم اجرا بشه
https://www.artstation.com/artwork/nQAOYe
این لینک art director این استودیو
این محیط کاملا اپتیماز شده برای بازی هست
https://unrealengine.com/marketplace/en-US/product/high-school-basketball-gym-day-night-afternoon-midnight-lighting
در ضمن اون سه تا عکس اخری قدیمی هستن مثلا اون تصویر محیط کار مال ۵ سال پیشه
حرفات تقریبا درسته به علاوه اینکه یک بازی فقط یک مکان نیست که اینقدر براش وقت بزارن و این همه جزئیات داشته باشه یا باید روند ساخت بازی طولانی بشه که این همه جزئیات داشته باشه یا باید گرافیک رو کمتر کنن ولی فکر کنم در اخر نسل بعد به چیزی شبیه به این برسند
در اصل اگه تویه ue4 ساختن پس realtime هست ولی بازم دلیل نمیشه که این قدرتش هست چون یک تیکه کد بد میتونه یه بازی رو بهم بریزه …. راستی شما برو یوتوب یه سرچ میبینی خیلی ها ۱ نفره سین هایی درست کردن از این خیلی بهتر و قابل بازی پس استدیو و اینا مهم نیست!! این کارا نهایت چند شبه یه لول دیزاینر رو میگیره یا یک روز کاری یه رندر من
میخواستم بگم پشمام ولی موتور cryengine خیلی وقته در همین سطح یا حتی بهتره :struggle:
اون موتور درصورتی کارش عالیه که بازیی که باهاش میسازن هم شاهکار باشه وگرنه گرافیک به تنهایی نمیتونه موفق باشه ….
کرایتک بهتره روی بخش داستانی کار کنه البته بخش انلاینش که یک گیم داده هانت خیلی خوبه
فناوری رهگیری پرتو رو off کنین نسل هشتمی هم نمیشن
خلاصه اونایی که منتظر جهش گرافیکی هستن تو بازیا از الان بیخیالش شین
کنسول های نسل نهمی اگه بتونن رد دد ۲ رو که بازی نسل هشتمی هست با ray tracing تو رزولیشن ۴k اجرا کنن بنظرم شاهکار کردن
منم نظر شما رو دارم میلاد جان، یعنی وقتی میشینی با خودت فک میکنی میبینی اگه بخوان بازی ها رو ۴K60Hz خروجی بدن واقعا نمیشه انتظار جهش گرافیکی به اون معنا رو داشت ، به خصوص اگه به قول شما گرافیک خام رو در نظر بگیریم و ری تریسینگ رو حساب نکنیم
طبق گفته های مدیر فنی استودیوی کوالیشن فعلا که GEARS 5 با چند هفته بهینه سازی و تنظیمات آلترای نسخه ی PC و مه حجمی ۵۰ درصد بیشتر از آلترا تونسته به بیش از ۱۰۰ فریم برسن!
اون ۲۰۸۰ti بی شاخ و دم به ۶۱ فریم رسیده… به نظرم اون حرف اسپنسر که گفنه جهشی مثه گذر از ۲D به ۳D خواهیم داشت کاملا درسته!
به نظرم نسل نهم رو با هشت اشتباه نگیر… کنسول ها هم همیشه یه نسل در میان قدرتشون خیلی زیاد میشه…
PS1 همون جهش از ۲D به ۳D
PS2 یه قدرت معمولی که ضعیف هم نبود
PS3 باز یه جهش گرافیکی که آخرای نسل بازی ای مثه TLOU و یا GOW3 رو داشت…
PS4 قدرت معمولی که باز هم ضعیف نبود
PS5 بازم یه جهش گرافیکی به لطف SSD فوق پرسرعت و پیشرفته اش!
xbox original گرافیک معمولی…
۳۶۰ جهش گرافیکی که بازیاش با بهترین pc ها مقایسه میشد!
اکس وان بازم معمولی…
سریس اکس هم یه جهش فوق العاده گرافیکی!
دوست عزیز SSD فکر نمیکنم به گرافیک ربطی داشته باشه و اصلا کمکی نخواهد کرد به جهش گرافیکی
این لینک منبع رو میشه بدین ببینم داستان چیه >؟؟؟ چطوری همچین چیزی باعث میشه که جهش گرافیکی ایجاد بشه
در رابطه با PC همین الان سوکت ۱۲۰۰ مادربورد های MSI برای نسل ۱۰ پردازنده ها معرفی شدن ….
واقعا خیلی سریع پیش میره فقط ضررش برای ماست که همش یا مثل انویدیا دانگرید میشیم یا مدت کوتاهی توی حالت الترا بازی خواهیم کرد. … متاسفانه قیمت این پردازنده و گرافیک هاهم سر به فلک کشیدن و حتی ۲ هزار دلار هم مثال میزنم برای خود امریکایی ها یا اروپایی ها پول کمی نیست ….
ولی بهینه سازی رو درست میگین کارت گرافیک من که اصلا مال ۴k نیست یعنی بیشتر از ۳۰ فریم تا ۵۰ تا فریم از این بازی Gears 5 روی حالت ۴k گرفت باورم نمیشد داشتم ۴k تجربه میکردم واقعا بهینه سازی خیلی مهمه … چیزی که کم اتفاق میفته روی پلتفرم ویندوز
http://pardisgame.net/story-32361-%D8%A8%D8%B1%D8%B1%D8%B3%DB%8C-%D8%AA%D9%85%D8%A7%D9%85%DB%8C-%D8%A7%D8%B7%D9%84%D8%A7%D8%B9%D8%A7%D8%AA-%D9%85%D9%86%D8%AA%D8%B4%D8%B1-%D8%B4%D8%AF%D9%87-%D8%A7%D8%B2-%DA%A9%D9%86%D8%B3%D9%88%D9%84-XBOX-SERIES-X-%D9%82%D8%B3%D9%85%D8%AA-%D8%AF%D9%88%D9%85.html
این لینک ماله سایت همسایه اس که یه تیکه اش مصاحبه با مارک رینر مدیر فنی استودیوی کوالیشن در مورد قدرت سری اکس صحبت کرده و از قدرت خیلی وحشتناک سری اکس خبر میده… تقریبا اواسط متنه، خودت پیداش کن… در مورد SSD هم برو دقیقه ی ۱۸:۱۸ این لینک رو نگاه کن https://m.youtube.com/watch?v=4higSVRZlkA&t=1106s
که تو بازی استارسیتیزن یه SSD چقدر فریم رو بالاتر میبره و تازه بازی کامل نشده و بیرون نیومده و هنوز خیلی خیلی کار داره!
درسته که واسه اینکه سوزش یه عده رو در بیاریم یه چیزایی میگیم ولی واقعیتش اینه که سری اکس به طرز عجیب و وحشتناکی قدرتمنده و اون SSD پلی استیشن هم ممکنه یه Game Changer باشه!
اینم لینک خارجیش ولی همون ماله سایت همسایه رو بخون!
https://www.google.com/amp/s/news.xbox.com/en-us/2020/03/16/xbox-series-x-tech/amp/
واقعا سری اکس خیلی خیلی خیلی قویه… همین الآن به نزدیک دوبل فریم ریت ۲۰۸۰Ti نزدیک شدن!!!
OriginalDalton
واقعا مشخصه خیلی خوشحال هستی از اینکه xbox جدید داره میاد
باید خدمت عرض کنم گیرز ۵ اصلا بازی شاخی نیست که ملاک قرارش بدی اونم زمانی که رو کنسول ۱۰ برابر pc بهینه میشه
برو ببین رد دد ردمپشن ۲ رو کنسول جدیدت میتونه تو رزولیشن ۴k با الترا ۶۰ فریم اجرا کنه صددر صد تو خواب هم نمیتونی ببینی دعا کن همون ۱۰۸۰ الترا بتونه ۳۰ فریم بگیره با ری تریسینگ ضعیف
به ولله دو روز آدم میخواد عین بشر کامنت بذاره نمیذارن…
من که آسمون به زمین بیاد و زمین به آسمون بره نسل بعد مثه همیشه PS5 میگیرم ولی واقعیت اینه که ۲۰۸۰Ti رو آلترا گیرز۵ رو ۶۱ فریم میده و رد دد ۲ رو ۴۳ فریم و سری اکس گیرز۵ رو بالای ۱۰۰ فریم و احتمالا رد دد ۲ رو بالای ۷۵ فریم میده… الآن هی تو زور بزن که نمیده…
پول ما میره تو جیب یه عده دیگه…
پس باید بهترین انتخاب رو بکنیم…
همینجا واسه PC دعا میکنم که ای خداوند متعال انویدیا یا AMD یه گرافیک ۳۰۰ یا ۴۰۰ دلاری بیرون بدن که رد دد ۲ رو ۴K و ۱۲۰ فریم اجرا کنه… شاید منم وسوسه شدم دوباره سیستم جمع کنم…والا…
من مصرف کننده ام… شاید این جهش گرافیکی کنسولا باعث بشه که انویدیا کمتر شیره ی PC گیمرا رو بگیره و یه گرافیک فوقالعاده قوی با قیمت مناسب بیرون بده!
یادمه یه کارشناسی گفته بود برای گرافیک عینا مثل واقعیت چهل ترافلاپس لازمه . سخت ترین کار هم برای گرافیک بالا npc ها و شخصیت قابل بازیه . بالا بردن گرافیک محیط راحت تر از بالا بردن گرافیک npc ها و شخصیت بازیه
به نظرم برای زیبایی بصری لازم نیست صبر کنیم تا گرافیکا به اون نقطه برسه. همین الانش یه نگاه به RDR2 و نورپردازی هاش بنداز!
من فکر میکنم به زودی بازی ها اونقدر چشم نواز میشه که کسی دیگه خیلی گرافیک ۱۰۰٪ واقعی دغدغهش نباشه!
برای من که این اتفاق استارتش تو نسل ۸ خورد! بعضی بازی ها همین الانش هم انقدر چشم نواز و طبیعی هستن که تو فقط دوست داری توشون بگردی و از مناظرش لذت ببری
بنظرم فقط سالن بسکتبالش جالب بود
باب بازی bully هست :inlove:
دقیقااا چیزی که میخواستم بگم رو گفتی.اخ چی میشه bully 2 رو با این محیط ها و با این گرافیک خیره کننده تو نسل نهم ببینیم :inlove:
اینا که برای نسل بعد قطعا قابل دستیابی هست و گرافیکای نسل بعد از این تصاویر بعد از دو سه سال بالاتر خواهد
همین الان تو رددد و گیرز ۵ و کنترل گرافیک در حد این تصاویره
تازه فریم ریت گیرز ۵ روی وان ایکس که مشکل سی پی یو داره با این گرافیک بالا و رزولوشن ۴k 60 فریم هست.(شاهکار مهندسی گرافیک)
این نشون میده که نسل بعد این تصاویر کاملا دردسترس خواهند بود و قطعا بالاتر از اینا رو خواهیم دید
آخه خداییش گرافیک گیرز ۵ رو کنار ردد ۲ میزاری؟ لست ۲ آره ولی گیرز ۵ :rotfl: مرسی که هستی 😀
دقیقا میشه بگی گیرز ۵ کجاش در حد این تصاویره ؟؟؟
خوشحال میشم با توضیح مثال بزنی /؟
باز فرتزا رو قبول دارم گرافیک فوقالعاده ای داره ولی گرز۵ اون قدر ها گرافک شاخی نداره میشه گفت گرافیکش خوبه
فکر کن با Xbox series x با نهایت قدرت ممکن، بازی های نسل بعد رو تجربه کنی
چه شود !!! عالی شود !!!
همچین تصاویری رو برای گیم باید توی نسل ۱۰ منتظرش باشیم چون اگه محیط بازی بخواد همچین تکسچرهای باکیفیتی رو استفاده بکنه حجم یه بازی متوسط حداقل ۲۰۰ گیگ میشه حالا اون ۴k و raytracing هم به کنار
اینا واقعا ساختگی اند؟ امکان نداره. اینا عکسن به جان خودم. اصلا با عکس مو نمیزنه. تشخیصش خیلی سخته.
اینجوری که مارک سرنی میگفت تو نسل ۸ چیزی حدود ۳۰ الی ۵۰ مگ دیتا و تکسچر تو هر لحظه لود میشد و گفت قراره تو این نسل به ۵ گیگ برسه.
از اونطرفم که اسپنسر گفت تفاوت این نسل با نسل بعد مثل تفاوت نسل ۶ و ۷ یا ۵و ۶ عه یادم نیست درست.
در هر صورت امکان بازی کردن تو چنین محیطایی رو داریم.
البته نه دقیقا به خوبی این عکسا =))
یه کانال تو یوتیوب پیدا کردیم، خیلی عالیه هر روز ویدیوهای تیزر گیم و فیلم میزاره.
حتما یه سر بزنید : https://bit.ly/34cjEQ0
اینده ای روشن :shy:
اول همین نسل همین تصاویر رو داشتیم
رجوع بشه به اولین خروجیهای فاکس انجینبعد از معرفیش تازه اینا…. نیستن
نسل بعد نسله حسرته برا ما بی پولا 😥
الان متخصصین آنریل کجان ؟!!! :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :
ssd و رم و بقیشمون اونقدرا تاثیر ندارند و اینا بیشار جنبه لود سریعتر دارند و برای فریت بیشتر سرعت پردازش کارت گرافیک به علاوه vram (البته برای فریم ریت بیشتر سرعت پردازش تاثیر بیشتری داره و برای داشتن تصاویر با کیفیت تر و حجیم تر vram تاثیر داره) به علاوه cpu که اول از همه گلوگاه نکنه و دوم این که بتونه با سرعت بالاتری این تصاویر رو بتونه رندر کنه
این گرافیکی که من دیدم برای اوایل نسل ۹ خیلی زیادیه و باید برای گرفتن فریم ریت بالاتر توی گیمپلی و کات سین ها یا کیفیت رو پایین تر بیارن یا مجبور به چند برابر کردن vram ها و افزایش چشمگیر قدرت فرکانس کارت گرافیک ها و cpu و همچنین در کنار افزایش حافظه گرافیکی باید رابط باس کارت گرافیک هم (که میشه کانال ارتباطی بین پردازنده گرافیکی و حافظه گرافیکی) رو افزایش بدن در غیر این صورت سخت افزار حال حاضر هم فشار بیشتری بهشون میاد و هم درچار افت فریم شدید میشوند
به نظر خودم این گرافیک برای اواسط یا اواخر نسل۹ (که احتمال بیشتر یک زمانی بین اواسط و اواخر نسل۹ میشه) پدیدار بشه
از اول نسل هشت هر روز دارن به اسم گرافیک و رزولوشن خاطراتمونو از یه گیم بیشتر خراب میکنن.بابا برو بازیتو بساز.گرافیک نخواستیم.به اسم گرافیک دارن شیر میدوشن.همه چی گرافیک نیست.نمونش سکیرو.گرافیکش انچنان بالا نبود.ولی معلوم بود خیلی خفن.
تصویر و محیط شبیه این تو همین نسل هشت هم ساخته بودن. ولی چیزی که در عمل باهاش مواجه میشیم گرافیکی در حد پی اس پرو یا اکس باکس سری اکس هستش. اونم با بازیای سی فریم و فیزیک داغون. این همه اول نسل هشت تبلیغ کردن تانک و غول گرافیکی و از این چرت و پرتا. ولی جز چند تا بازی معدود با گرافیک عالی چیز دیگه ای ندیدیم. تو بازیهای فایتینگ که اصلا یه بازگشت به عقب بود تکن و سول کالیبور با کوچ به انریل ۴ به لحاظ بصری از نسل قبلیشون داغونتر شدن. حالا یا مشکل از نابلدیشون بود یا ازضعف انریل یا کنسول. من برای نسل جدید به گرافیک تریلر ای تری دیویژن سال ۲۰۱۳ هم قانعم.
قول میدم اینارو نشون هرکی بدی نمیفهمه که واقعی نیستن
انتظارم از نسل بعد خیلی بیشتر از این حرف هاست
این گرافیک برای بازی های بین نسلی سال اول خوبه