دیوید هیتر برای بازگشت دوباره به نقش اسنیک هیجان‌زده خواهد شد - گیمفا
دیوید هیتر برای بازگشت دوباره به نقش اسنیک هیجان‌زده خواهد شد - گیمفا
دیوید هیتر برای بازگشت دوباره به نقش اسنیک هیجان‌زده خواهد شد - گیمفا
دیوید هیتر برای بازگشت دوباره به نقش اسنیک هیجان‌زده خواهد شد - گیمفا

دیوید هیتر برای بازگشت دوباره به نقش اسنیک هیجان‌زده خواهد شد

شایان کریم زاده
۲۳:۳۰ ۱۳۹۹/۰۲/۱۴
دیوید هیتر برای بازگشت دوباره به نقش اسنیک هیجان‌زده خواهد شد - گیمفا

این موضوع بسیار آزاردهنده‌ای است که سری بازی‌های محبوب و موفق شرکت کونامی (Konami) را اینطور در سکوت می‌بینیم. البته به‌زودی شاهد بازگشت سری سایلنت‌ هیل (Silent Hill) خواهیم بود. وضعیت هیچ‌کدام از این سری‌ها به بدی متال گیر سالید (Metal Gear Solid) نیست. پس از جدایی هیدئو کوجیما، شرکت کونامی هرگز نتوانست دنباله‌ی خوبی برای این سری خلق کند. آخرین شماره‌ی این سری که بدون حضور کوجیما ساخته شد Metal Gear Survive بود که نتوانست در حد نام سری ظاهر شود.

دیوید هیتر (David Hayter) که به عنوان صداپیشه‌ی شخصیت‌های سالید اسنیک (Solid Snake) و بیگ باس (Big Boss) شناخته می‌شود در جدیدترین صحبت‌هایش از علاقه‌اش برای حضور دوباره در این نقش خبر داد. او در تمامی شماره‌های این سری به جز Metal Gear Solid 5 حضور داشته است. دیوید هیتر در ادامه افزود:

اگر این اتفاق دوباره رخ بدهد من کلاهم را برایش از سر برخواهم داشت. من عاشق اسنیک هستم و از ایفای نقشش لذت می‌برم. اگر تصمیم داشته باشند این سری را احیا کنند، من برای حضور در آن از همین الان هیجان زده‌ام.

امیدواریم که سری متال گیر دوباره در کانون توجهات قرار بگیرد و مانند گذشته به آنچه لیاقتش را داشته است نزدیک شود. هیچ برنامه یا نقل‌قول خاصی از کونامی مبنی بر بازگشت سری متال گیر شنیده نشده است ولی باید دید اگر تصمیمی برای بازگشت این سری اعلام شود آیا هوادارن و تیم طراح بازی از حضور دوباره دیوید هیتر استقبال می‌کنند یا باید شاهد حضور صداپیشه جدیدی باشیم؟

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

دیوید هیتر برای بازگشت دوباره به نقش اسنیک هیجان‌زده خواهد شد - گیمفا
دیوید هیتر برای بازگشت دوباره به نقش اسنیک هیجان‌زده خواهد شد - گیمفا
دیوید هیتر برای بازگشت دوباره به نقش اسنیک هیجان‌زده خواهد شد - گیمفا
دیوید هیتر برای بازگشت دوباره به نقش اسنیک هیجان‌زده خواهد شد - گیمفا
دیوید هیتر برای بازگشت دوباره به نقش اسنیک هیجان‌زده خواهد شد - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • 11saeed گفت:

    دو تا بازی که دوست دارم کوجیما بالا سرش باشه :
    ۱ متال گیر
    ۲ سایلنت هیل :yes: :yes:

    • به اونایی که دوباره بحث گوتی رو به میان آوردن بگم که هر شبکه ای، هر سایتی، هر مجله ای و یا هر مراسمی تو دنیای گیم واسه خودش game of the year رو انتخاب میکنه و از اونجایی که مراسمای مختلفی تو دنیای گیم وجود داره و هر کدومشون اعتبار خودش رو داره بازی ای که بیشترین تعداد جایزه رو میبره به اصطلاح بیگ وینر میگن و اون مراسم Game Awards هم که چپ و راست یه عده ازش بالا میرن چند ساله که وارد دنیای گیم شده و حتی نصف اعتبار بازی سال IGN و GAMESPOT هم نداره!!!
      … پلی استیشن هر سال حداقل یه نامزد انحصاری داشته و تو ده سال قبل هم پنج تاش رو برده… یعنی خودشون رو به هر در و دیواری بکوبن و بالا برن و پایین بیان پلی استیشن سرور و سلطانه پلتفرم هاس… بازیاش هم همیشه بهترین بودن هستن و خواهند بود…
      حالا هم فعلا برین با سوییچ دربیفتین ،هر وقت اونو شکست دادین بعد بیاین درمورد سلطان نظر بدین!
      منتظر لست ۲ و هتریک بیگ وینر هم باشین!

      • Mahdi Sam گفت:

        مگه تا به حال تو یه نسل سونی نیتیندو رو شکست داده؟ اگه منظورتون PS2 هست که اون تا اواسط نسل هشت هم داشت تولید میشد و ۵۰ دلار قیمت داشت و تنها راه تجربه بعضی بازی ها بود و توی مدت زمانی مشابه همون هم به نیتیندو DS باخته بود پس فکر نکنم جای بحث باشه سوییچ حتی به نسبت زمانی از PS4 هم بهتر بوده. یکی از دلایل این که به نظر میاد سونی پرفروش تر از بقیه بوده اینه هیچ‌وقت بکوارد کامپتیبلیتی نداشته و هنوزم نداره!

        • Mgs4 گفت:

          تولیدps2سال۲۰۱۳به طور رسمی متوقف شده ps2پرفروش ترین کنسول خانگی تاریخ وپر فروش ترین کنسول نسل۶هست تا جایی که یادمه ps1هم از نیتندو ۶۴بیشتر فروخت فروش ps4هم تونسل۸ از فروش WiiUوسوئیچ بیشتر بود

        • نینتندو از زمان ورود پلی استیشن همیشه بازنده بوده ولی دلیل نمیشه که بگم کمپانی بدیه یا قدمتش کمه…
          نینتندو اگه نگم بهتر از پلی استیشنه حداقلش به خوبیه پلی استیشنه… ولی واقعا از ابتدای ورود سونی به دنیای کنسول های بازی، پلی استیشن همیشه نامبر وان بوده!
          در ضمن DS کنسول دستیه و ژاپنیا و شرق آسیا خوره ی کنسولای دستی ان و موفقیتش هم به همین دلیله!
          قضیه ی بکوارد هم زمانی پلی استیشن رو PS2 و PS3 داشت کسی به اسم بکوارد نمی‌شناختش حالا که مایکرو بکوارد داره مد شده… البته سونی هم میتونه با یه سرمایه گذاری به راحتی این کار رو بکنه ولی به نظرم برای فروش هرچه بیشتر کنسولای جدیدش این کار رو نمیکنه!

      • lastofus2 گفت:

        حالا جالبه بحث پرافتخاری ترین بازی تاریخ ( که اشتباه هستش باید بگیم نسل ) میشه میگن ویچر فلان جایزه رو برده پس پرافتخاری ترین بازی هستش. بعد که میگیم بیگ وینر ( دقیقا چیزی که همون تعداد جایزه های ویچر لست یا … مشخص کرده ) میگن الکیه. مثل این هستش بگیم خورشید وجود نداره ولی گرماش هست 😐 دقیقا بیگ وینر یعنی بازی ای که بیشترین جایزه رو از مراسم مختلف میبره اینجوری اگر در یک مراسمی رشوه داده بشه مثل مراسم گیم آواردز سال ۲۰۱۳ و سال ۲۰۱۶ مراسم دیگه با جوایزشون ثابت میکنند اون مراسم پارتی بازی شده و جایزه های دیگه به بازی هایی مثل لست و آنچارتد ۴ میرسه و مشخص میشه بازی سال اصلی اون ها بودن و هستند.حالا میخوایدخودتون رو گول بزنید بگید مراسم دیگه مهم نیست فقط این مراسم مهمه خودتون میدونید ولی چیزی حقیقت رو عوض نمیکنه
        جالبه همین ردد و راک استاری که ازش بالا میرن یک تریلر تو همین گیفما هست داد بیرون که بله بازی من مثلا ۱۰۰ تا جایزه برده.پس با این حساب راک استار عقده حقارت داره این تریلر رو بیرون داد چون به گفته شماها این جوایز مهم نیست و مهم جایزه گیم آوارد اصلی هستش که گاد برد ( تازه گاد جوایز بیشتری از ردد برد و بیگ وینر هم شد )
        https://gamefa.com/537555/red-dead-redemption-2-has-won-over-175-game-of-the-year-awards/

  • ERFAN103079 گفت:

    حیف کونامی قدر آی پی هاش رو نمیدونه بدش به کوجیما و چندتا همکار انگشت شمارش ببینین شه شاهکاری دوباره ازش میسازه

  • STARFIELD گفت:

    تقریبا مطمئنم سونی داره با همکاری کوجیما و کونامی متال گیر جدیدو براps5میسازه امکان نداره بی خیال این سری بشن که فن های زیادی هم داره.

  • lastofus2 گفت:

    کوجیما که پیش سونی هستش.بهترین کار اینه سونی و کوجیما یک قرار داد با کونامی ببندن و یک متال گیر انحصاری بسازن مثل شماره ۴
    اینجوری هم به نفع کونامی میشه هم به نفع سونی هم به نفع کوجیما

  • دیوید هیتر برای نقش سالید اسنیک…
    کیفر ساترلند هم برای نقش بیگ باس…
    تو ریمیک metal gear یا metal gear 2:solid snake…
    با اینکه تقریبا جزو محالات هست…

  • ALFAR3D گفت:

    این بشر خودشو کشت سر متال ۵ یعنی به معنای واقعی کلمه به هر دری زد که من باید نقش اسنیکو بازی کنم….

  • Call Me Snake گفت:

    دیوید هیتر و مارک همیل ، محبوبترین صداپیشه های من هستند..
    دیوید هیتر اللخصوص در صداگذاری سالید اسنیک کبیر ، همیشه گل کاشته..
    قطعا ما هم هیجان زده میشیم که یه نسخه جدید از این سری ببینیم که صداپیشش دیوید هیتر افسانه ای باشه..شخصیتش هم سالید اسنیک باشه که دیگه چه بهتر..
    ولی تا زمانی که این ایپی در اختیار کونامی هست ، باید این آرزو رو به گور برد..

  • عاشق metal gear solid هستم
    با نسخه سوم خیلی حال کردم مخصوصا با داستانش
    با این که همه سالید اسنیک رو دوست دارند من با بیگ باس بیشتر عشق می‌کنم

  • متال گیر سایلنت هیل و کستلوانیا هر شرکتی بخره من راضیم اصلا بدینش دست اکتیویژن فقط یه چی از اینا بیرون بدن 😐

  • 47 گفت:

    متال گیر و سایلنت هیل از وقتی کوجیما از کونامی رفت مثل یتیم های بی سرپرست شدند که هیچ کسی (یعنی کونامی) از اونا خوب مراقبت نمیکنه
    امیدوارم کوجیما دوباره بیاد بالا سر این دوتا ای پی شاهکار (Silent hills و metal gear solid) یا اگه متاسفانه برنگشت حداقل یک نسخه موفق کونامی ازشون بده بیرون

  • متال گیر انحصاری چه شود :inlove: :inlove: البته بجز یکی دو نسخه این سلطان (متال)همیشه انحصاری سلطان(سونی)بوده

  • Rich Man گفت:

    صدای کیفر ساترلند در نوع خود بی نظیر بود . تنها اعتراض بهش دیالوگ های کوتاه بود که اگر خود دیوید هم نقش صدا پیشه رو ایفا میکرد وضعیت تفاوتی نداشت .

  • michaelbn گفت:

    کونامی اون دوتا بازی اول رو ریمیک کنه، به کوجیما هم که الکی گنده شده هم هیچ احتیاجی نیست، دادن اختیار کامل به کوجیما میشه فجایعی مثل mgs4, mgs 5 و deathstranding که خیلی ها نمیخوان به ضعیف بودنشون اعتراف کنن. به توموکازو فوکوشیما و یوجی شینکاوا احتیاج هست، بدون این دوتا این سری وجود نداشت و اگه داشت به این قدرت نبود. برای ریمیک دوتا بازی دیوید هیتر برای اسنیک و کیفر سادرلند برای ونوم/بیگ باس باشن خیلی خوب میشه.

    • مرحله رد شدن از مایکروو و نبرد با لیکویید و سینماتیک پایانی و باس های خارق العاده ی mgs4 رو یادت رفته؟
      اگه میشه یک دونه از ضعف های mgs5 رو بفرمایید

      • michaelbn گفت:

        همه چیزهایی که گفتی نوستالژی بیش نیست.
        ضعف های mgs4: کات سین ها، ۱ساعت کات سین!! میخوای فیلم درست کنی برو فیلم بساز نیا بازی درست کن! codec های چندین و چند دقیقه ای خسته کننده، داستان بسیار شلخته و روایت بسیار ضعیف. متال گیر هیچ باس خارق العاده ای نداره و نداشته، همش ایستراگ و دقت به جزییاته که بعدا روالش معلوم میشه و هی باید همون یک کارو انجام بدی تا شکستشون بدی. برای بار اول باس فایتاش جالبه ولی بعدا تکرار میشه.
        ضعف های mgs5: داستان فوق العاده بی نظم و پر از retcon و plot hole و plot twist های کاملا غیرضروری، روایت شلخته و درهم داستان، شخصیت های ضعیف با انگیزه های ضعیف، باس فایتهای کاملا خسته کننده و بیش از حد سینمایی شدن بازی.
        دلیل اینکه(نسخه دوم متال گیر سالید یکی از بهترین بازی های تاریخه) mgs 1, mgs 2 و mgs 3 خوب بودن بخاطر کوجیما نیست، بخاطر فوکوشیما هست، این فرد وقتی که این سری رو سر اختلافاش با کوجیما بعد از نسخه سوم ترک کرد به راحتی میشد کاهش کیفیت و اضافه شدن نقص ها رو حس کرد. اصلا اینهمه میگید داستان متال گیر خوبه، دیزاین بازی حرف نداره یا دقتش تو جزییات زیاده همش سر صدقه فوکوشیما هست. کوجیما فقط یک طرح کلی برای داستان میده و کات سین هارو کارگردانی میکنه که همیشه هم طولانی و خسته کننده هستن. متال گیر با فوکوشیما متال گیره نه کوجیما. مشکل اینه که نمیخوایید ببینید یا اگه میبینید نمیخواید قبول کنید که این سری و بازیهاش هر کدوم مثل تمام بازی های دیگه نقص و مشکلات دارن و کوجیما اونقدر که پرستشش میکنید، توانایی و خلاقیت نداره.

      • ALFAR3D گفت:

        یه دوه از ضعف های متال ۵ بگم….یدونه گندشو میگم…..اکت دو….و تمام….فقط سر همین اکت من بازی رو ول کردم…من که اصلا از این اخلاقا ندارم تو بازی ولی ولش کردم….جدا از این بازی ایراداتا دیگه ای هم داره که خودش یه مقاله جداست…

    • کاری به mgsv و ds ندارم چون هیتر زیاد داره
      ولی
      MGS4 ?:-) ?:-) ?:-) ?:-)
      منظورت بهترین نسخه تو کل سریه
      حالا چون انحصاری ps3 بوده و نتونستی تجربش کنی دلیل نمیشه بهش فاجعه بگی

      • michaelbn گفت:

        Mgs4 بهترین نسخه سری؟؟!! همه بین سه تا بازی اصلی تفاوت نظرات وارن بعد میگی این یکی بهترینه؟
        خدایی الان با چه منطقی برای خودت بافتی که من ps3 نداشتم و نتونستم بازیش کنم؟ اگه بازیش نکرده بودم که هیچی راجبش نمیگفتم.

    • 47 گفت:

      metal gear solid 5 michaelbn فاجعه بود؟ 😐 یا شایدم تو از این فرانچایز خوشت نمیاد روش ایراد میزاری تا خودتو قانع کنی؟

  • Mgs4 گفت:

    بنظرم اگر میخوان ریمیک کنن بهتر برن سراق متالگیر ۱،۲فعلا سراغ مجموعه سالید نرن چون درواقع اونا ادامه داستان فانتوم پین هستن و بیگ باس هم داخلشون حضور داره وچون مال سال۱۹۸۷هستن خیلی ها بازیشون نکردن

  • همچین عناوین تاریخی داشته باشی و کاری نکنی

  • یعنی ریمیک متال گیر سالید ۱ در حال ساخته احتمالا اون هم توسط بلوپوینت گیمز با صداپیشگی ایشون :inlove:

  • z for zack گفت:

    شما رو نمیدونم ولی به نظرم کیفر ساترلند خیلی بهتر از هیتر صدا گذاری کرده بود
    آروم… با ابهت… والبته آماده برای خیزش
    جزو کم حرف ترین شخصیت‌هایی هست که دیدم… اما
    موقعی هم که حرف میزنه دلت نمیاد حرفشو قطع کنی
    آنقدر که صداش گیرا و محکمه…..

  • hadibi گفت:

    متال گیر فقط باصدای دیوید هیتر می چسبه

  • خداییش دیوید هیتر هم صدای بی نظیری داره و هم چهره کاریزماتیکی
    اگر به امید خدا بشه این خدایان کونامی رو از خر شیطون پیاده کرد
    برای حالت موشن کپچر از چهره و اندام همین صداپیشه استفاده کنن عالی میشه..

دیوید هیتر برای بازگشت دوباره به نقش اسنیک هیجان‌زده خواهد شد - گیمفا