به نظر می‌رسد بازی Everwild یک عنوان سرویس محور است - گیمفا
به نظر می‌رسد بازی Everwild یک عنوان سرویس محور است - گیمفا
به نظر می‌رسد بازی Everwild یک عنوان سرویس محور است - گیمفا
به نظر می‌رسد بازی Everwild یک عنوان سرویس محور است - گیمفا

به نظر می‌رسد بازی Everwild یک عنوان سرویس محور است

مرصاد قدیری
۲۲:۳۰ ۱۳۹۹/۰۲/۱۳
به نظر می‌رسد بازی Everwild یک عنوان سرویس محور است - گیمفا

از زمان معرفی رسمی بازی Everwild در برنامه‌ی بزرگ Inside Xbox سال قبل، تا به حال اطلاعات زیادی از ساخته‌ی مرموز ریر (Rare) منتشر نشده است. ما می‌دانیم که این بازی در مراحل اولیه‌ی توسعه به سر می‌برد و تیم نسبتا کوچکی به سختی در حال کار برروی آن است. اما هنوز سوالات زیادی در ذهن طرفداران وجود دارند. حال به لطف ثبت نام تجاری این عنوان توسط مایکروسافت، اطلاعات جدیدی را از آن بدست آورده‌ایم.

همان‌‌طور که گفتیم، مایکروسافت و ریر چند روز قبل یک نام تجاری (Trademark) جدید برای Everwild ثبت کرده‌اند. در بخش توضیحات این نام تجاری، بازی Everwild یک عنوان SaaS یا Software as a Service توصیف شده است. ناشران و توسعه دهندگان اغلب برای توصیف عناوین سرویس محور از عباراتی مانند GaaS یا Game as a Service و Live Service Game استفاده می‌کنند.

به نظر می‌رسد بازی Everwild یک عنوان سرویس محور است - گیمفا

البته در نظر داشته باشید که در حال حاضر چیز زیادی از Everwild نمی‌دانیم و برای همین نیز نمی‌توان با قطعیت گفت که عناصر بازی‌های سرویس محور چگونه در ساخته‌ی ریر اعمال خواهند شد. با توجه به این اطلاعات، به نظر می‌رسد که توسعه دهندگان قصد دارند برای مدت زیادی از Everwild پشتیبانی کنند. از طرف دیگر، موفقیت فعلی بازی Sea of Thieves نشان می‌دهد که ریر حالا در این بخش تجربه‌ی زیادی کسب کرده است و می‌تواند ایده‌هایی که برای این بازی جدید در نظر دارد را بهتر از قبل پیاده‌سازی کند.

بازی Everwild در تاریخی نامشخص برای کنسول‌های اکس‌باکس وان، اکس‌باکس سری اکس و پلتفرم رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد. شما می‌توانید تریلر معرفی آن را از این آدرس مشاهده کنید.

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

به نظر می‌رسد بازی Everwild یک عنوان سرویس محور است - گیمفا
به نظر می‌رسد بازی Everwild یک عنوان سرویس محور است - گیمفا
به نظر می‌رسد بازی Everwild یک عنوان سرویس محور است - گیمفا
به نظر می‌رسد بازی Everwild یک عنوان سرویس محور است - گیمفا
به نظر می‌رسد بازی Everwild یک عنوان سرویس محور است - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • یک عنوان خاص و مرموز از یک استودیوی خاص و مرموز
    بیا که منتظرتم.
    الحق که Rare یکی از بزرگان این صنعت هست.
    Power your dreams

    • lastofus2 گفت:

      https://www.metacritic.com/game/xbox-one/sea-of-thieves

      • Lucky_Luke گفت:

        https://www.metacritic.com/game/playstation-4/predator-hunting-grounds

      • UMK3 گفت:

        همین Sea of Thieves به لطف پشتیبانی عالی بیش از ۱۰ میلیون بازی باز داره 😎 خودت اینو با دیزباگ و بیشتر انحصاری های سونی مقایسه کن و بگو کدومشون اندازه این الا کاربر دارن 😉 😀

        • Mikasa گفت:

          اولا اون تعداد کاربر با احتساب گیم پس ۱ دلاری بدست اومده نه قیمت واقعی بازی
          اگه قرار بود بازی با قیمت ۶۰ دلار فروش بره پلیر بیسش به ۲ میلیون هم نمیرسید
          ثانیا اون ۱۰ میلیون نفر کاربر ثابت نیستن. هرکی یبار بازی رو نصب کرده باشه هم جزوشون حساب میکنن
          مثلا رفیق من اینو نصب کرد چون تو گیم پس بود
          یکساعت بازی کرد بعد delete کرد ولی اونو بازم جزو ۱۰ میلیون نفر کاربر بازی به حساب میارن 😀
          چون گفتن sea of thieves توسط ۱۰ میلیون نفر “تجربه شده”که اتفاقا چیز خیلی بالایی نیست
          هر بازی ای رو یه مدت رایگان بدی کاربراش میرن بالا
          مثلا بلادبورن رایگان شد تو ps plus از ۳ میلیون نفر خریدار ، تعداد کاربراش یهو رسید به ۱۱ میلیون نفر
          قدرت یه بازی آنلاین فقط و فقط از تعداد کاربر های فعالش به طور همزمان مشخص میشه
          یعنی درحال حاضر و همین الان، چند نفر دارن sea of thieves به طور همزمان بازی میکنن که اینو هیچوقت مایکروسافت جرات نکرده بگه یعنی اوضاع خرابه
          وگرنه raid shadow legends هم که یه بازی آشغال موبایله از sea of thieves بیشتر نصب شده
          کاربر فعال مهمه عملا

          • اولا گیمپس دفعه اول ۱ دلاره و باید برای دفعات بعدی قسمت اصلی رو بدی
            دوما الان خیلی پلیر فعال داره این بازی
            سوما معلومه بازیش نکردی که میگی آشغال
            #همه چیز رو از متا تعیین نکنیم

            • Mikasa گفت:

              Agent
              اولا من به sea of thieves نگفتم
              به raid shadow legends گفتم
              و نه مشخصا همه چیز متا نیست اگه متا درست بود sea of thieves باید متاش در روز عرضه زیر ۴٠ میشد با اون سیستم مبارزاتی مهد کودکیش نه ۶٩
              دوما اگه خیلی پلیر فعال داره آمارش کو ؟ صرفا میدونیم ١٠ میلیون نفر بازیو تجربه کردن که عملا این امار هیچ معنایی نداره چون نشون دهنده ی پلیر بیس فعال نیست و قشنگ توضیح دادم کسی که بازیو دانلود کرده باشه و بعد بازی کردن سریعا delete کنه هم میره جزو این امار
              مقایسه پلیر بیس یه بازی که با کمترین قیمت میشه بهش دسترسی داشت (گیم پس)
              با پلیر بیس یه بازی انحصاری که به قیمت ۶٠دلار در روز عرضه فروش میره مقایسه ی مسخره ایه
              اگه بخوای مقایسه کنی باید درامد کسب شده توسط این بازیو مقایسه کنی
              که اگه اونطوری بخوای حساب کنی درامد ١٠ میلیون مشترک با گیم پس ۵ دلاری ( و گاها ١ دلاری )
              خیلی خیلی کمتر از درامد ۵ میلیون(نسخه های تقریبی فروخته شده توسط دیزگان ) بازی به قیمت ۶٠ دلاره
              یعنی sea of thieves اگه میخواست به اندازه days gone درامد کسب کنه باید پلیر بیسی معادل ۶٠ میلیون نفر میداشت نه ١٠ میلیون

      • https://www.metacritic.com/company/rare-ltd?filter-options=games&num_items=30&sort_options=metascore

      • جفتشون بازی داغون دارن
        بیاین از بازیای جالب و خوب حرف بزنیم

    • Goldberg 68 گفت:

      شبیه هورایزن شده محیط بازیش

    • Mikasa گفت:

      یکی از بزرگان صنعت بود تا وقتی دست ناشر خفنی مثل نینتندو بود
      نه وقتی که مایکروسافت افتاد … 😀

      • ashkandlv گفت:

        lol یعنی میخوای بگی ساختار sot بد هست؟!!! یا خلاقانه نیست؟! اگه متا پایین بود یک دلیل داشت اونم کمبود محتوا که واسه اینجور بازیا عادیه من بازی رو ندارم ولی از دیدن استریمش لذت میبرم واقعا زشته آدم یه بازی رو بازی نکرده بیاد بگه بد هست و نظر بد بده راجب بازی… !!

        • Mikasa گفت:

          اولا که rare بهترین استودیوی تاریخ بریتانیا بود
          و شاهکار هایی رو ساخت برای Nintendo 64 که جزو برترین شوتر های تاریخ به شمار میرن
          و سری banjo kazooi هم جزو بهترین پلتفرمر های سه بعدی تاریخه
          و از وقتی برای مایکروسافت بازی میسازه نه اثری ازون ip های شاهکار قبلیش هست
          و‌نه اثری از یه banjo kazooi درست و حسابی
          فقط یه نسخه دادن روی ایکس باکس ۳۶۰ که اونم در قیاس نسخه های قبلیش هیچی نیست
          این ازین
          بعدش بهترین استودیوی بازیسازی بریتانیا رو مایکروسافت مجبور میکنه بره برای kinect بازی بسازه که این ته حقارته
          انگار سونی به ناتی داگ بگه برو برای موبایل بازی بساز!!
          sea of thieves هم دقیقا بخاطر این ساخته شده که با استریم دیدنش حال کنی همین ! قرار نیست یه بازی که با استریمش حال میکنی خودشم بازی خوبی باشه! این بازیو اتفاقا همون اوایل که اومد با رفقا بازی کردیم ته تهش دو ساعت حال میده اونم بخاطر مسخره بازیای توش
          وگرنه نه از سیستم پیشرفت و لولینگ مناسب بهره میبرد که برای یه بازی آنلاین الزامین
          نه reward های خوب میداد
          نه تنوع سلاح و اسکین داشت
          تنوع دشمناش هم افتضاح بودن
          سیستم مبارزاتیش هم یه افتضاحی بود که دومی نداشت عملا button mash خالص
          پس اینهمه مشکلاتو صرفا تو یه کلمه ی کمبود محتوا خلاصه نکن
          همیشه تو این سایت گفتم من با مدل بازی های سرویس محوری که از گیمر پول میگیرن تا بعدا شاید یکم بهتر بشن ، اصلا‌خوشم نمیاد
          بنظرم این سیستم یه سرطانه برای صنعت گیم و هرچه زودتر باید از بین بره و همیشه هم ضد این دسته بازی ها کامنت دادم و میدم
          امثال bleeding edge, sea of thieves, بازی های ea مثل‌anthem و …
          همشون جزو این دسته بازی ان
          بازی های پولی روز عرضه باید : بدون باگ
          بدون مشکلات
          با محتوای فراوان
          و کامل باشن
          هر بازی ای این اصول رو رعایت نکنه یعنی جزو اون دسته از بازی های سرویس محوری قرار گرفته که سرطان صنعت گیمن
          به عنوان گیمر توهین به شعور خودم میدونم حمایت از چنین بازی هایی رو که صنعت گیم رو به قهقرا میبرن

          • Goldberg 68 گفت:

            مایکروسافت کار بهشون نداره وقتی کارگردان همون اگر خراب کنه یا پیشرفت کنه مسعول خودشه

          • ashkandlv گفت:

            شماره یک این که تو داری میگی صنعت و صنعت قراره چند شاخه باشه نه فقط برای خوشحال کردن شما این که یک سری بازی داریم که استریم دیدنشون حال میده این نوع مارکتینگ من قبول دارم و به نظرم نه تنها سرطان نیست بلکه اصل یک صنعت و بقاش همینه که انواع مارکتینگ پیاده بشه شخصا به گیم دید صنعتی ندارم! من بازی آنلاین و آفلاین و…. رو بازی میکنم و تماشا میکنم اگه سرگرمم کنه کارش درست بوده رسالت یک بازی همینه! من بازی نکردم و نمیتونم نظر بدم راجب گیمپلی و حرفای شما رو سند میزارم(با این که دوستای من نشستن و واسم خیلی از مکانیک های بازی رو تعریف کردن که خلاقیت خالص بودن )… ما برای wow پول میدیم و بعد از طریق آپدیت ها کامل میشه تازه داریم ماهیانه گیم تایم هم میخریم و چند میلیون پلیر خوشحالن و مشکلی ندارن باهاش(پس هر نوع مارکتینگی میتونه بهترین باشه بسته به بازی) !!این که بیای rare یا xbox رو مقصر بدونی بدونه این که هدفشون رو درک کنی میشه کامنت شما!! صرفا به نظر من هر بازی به هر طریقی بتونه یک نفر رو سرگرم کنه یعنی کارشو درست انجام داده rare من زمان n64 استدیو خلاق شناختم و تا الان هم درونش رو میبینم که حقیقتا خلاق هست همین که جوری از سخت افزار های جدید استفاده کنی که هیچکس نتونه خودش خلاقیته (مثال خارج از بحث wii fit ) خلاصه که هنوزم جزو بهترین هاست و کسی نمیتونه منکرش بشه

    • Star1 گفت:

      یه خالی بند اومده گفته طبق RDNA 3 پردازنده گرافیکی PS5 ساخته شده درحالی که AMD هنوز RDNA 2 رو عرضه نکرده.
      تقریباً همه مطمئن هستن که هم Xbox SX هم PS5 طبق AMD RDNA 2 ساخته شدن که ۷ نانومتری هستن.

      • میدونم بعیده
        ولی یه چیزی داستان رو جدی میکنه
        سونی ۸ سال پیش همین کار رو با Vega رو ps4 کرد
        اختلاف زمانی ۱۲ ماهه عرضه vega رو یادت میاد؟
        و مسئله بعدی حرف ها مت هارگت هستش
        گفته بود که سونی یه سورپرایز بزرگ توی مراسم رونمایی از ps5 داره
        همه شایعات قبل رو کنار هم بزار به یه چیز خیلی جالب میرسی
        سونی وقتی میبینه کنسولش ضعیف تر از xbox هست تصمیم میگیره نسخه ای قوی تر از ps5 با اختلاف زمانی ۱ ساله عرضه کنه ولی به دلایلی بهم میخوره
        تصمیم بعدیش انجام تغییرات توی سخت افزار ps5 هست
        سونی این کار رو در سریعترین زمان میکنه ولی انگار توی طراحی کنسول مشکل خیلی بدی ایجاد میشه
        طراحی کنسول رد میشه
        ۲ نوع طرح نهایی وجود داشت طرح ذوزنقه و ایکس که هر دو رد میشن و سونی تصمیم به طراحی جدید میگیره
        بنظر میاد دلیل اینکه سونی داره انقدر زمان رونمایی رو کش میده همینه
        سرنی گفته بود که سونی و AMD یه طرح انحصاری برای ps5 دارن
        احتمال وجود RDNA 3 پایینه ولی بنظر میرسه به احتمال زیاد بخشی از توانایی های RDNA 3 روی PS5 به طور انحصاری تا مدت زمانی هست دقیقا مثل Vega
        میشه یه جورایی گفت RDNA 2.5
        سونی ماکرو و دست کم‌ گرفت ولی اونقدر با تجربه هست که بدونی باید توی این شرایط چی کار کنه
        بخش عمده سود سونی از PS هستش
        پس شک نکن سونی هر کاری برای موفقیت PS5 میکنه

        • ALFAR3D گفت:

          ٌالا وقتی پلی ۴ اومد وگا وجود نداشت….در حد اسم رو کاغذ بود شاید…وگا چیز خاصی نداشت نسبت به gcn چون اون اسمه چیپه این یه معماری گرافیکه….بعدم امکان نداره rdna 3 رو تکمیلش کنن حداقل تا یکسال دیگه….همین ورژن ۲ تازه کامل شده پس بعیده قابلیت های ۳ رو ببینیم تو پلی ۵٫٫٫٫
          تو طراحی کنسولم فعلا چیزی که مطرحه خنک کنندشه حالا طراحی کنسول یه چیز جداست ولی حداقل با توجه به طراحی دسته میشه طراحی کنسولو تو ذهنمون تصور کرد یه جورایی…حالا دیگه اطلاع ندارم از طرح ذوزنقه و ایکس….
          اینکه طرح انحصاری دارن که هیچ همیشه بوده این مورد برای مایکی هم همون ولوسیتی طرح انحصاریشونه….این طبیعیه
          بازم میگم وگا اصلا هیچ ربطی به پلی ۴ نداشت …چون چیز خاصی هم نبود فقط یه اسمه….
          در اینکه سونی به دست کم گرفتن معروفه ولی میخواد تو این مدت زمان کم چیکار کنه….اگر میخواست کاری کنه که لازم نبود سرنی کنفرانس بده تا حداقل تکلیفشون مشخص بشه ببینن مشخصات نهایی رو میخوان چیکار کنن…به علاوه کیت های توسعه دهنده جدید هم باید بدن و این کارو برای استدیو ها سخت میکنه….
          و اینکه من مطمئنم جفتشون rdna2 هست ولی اگر این عکس پایین
          http://s11.picofile.com/file/8395866584/IMG_20200502_231801.jpg
          حقیقت داشته باشه باید بگم اختلاف خیلی بیشتر از اون ترافلاپ و ایناست….عملا پلی ۵ هیچ چیز جدیدی به غیر از اون ssd نداره که عرضه کنه….پس تا این دوتا کنفرانس جامع بزارن باید صبر کرد و دید….

      • UMK3 گفت:

        اینا باچه روی میان از این شایعه ها میسازن وقتی خود کمپانی هنوز نسخه RDNA2 عرضه نکرده، ?:-) بعد اینا رفتن سراغ RDNA3 :mohawk: هرکسی که آشنایی مختصری باسیستم داشته باشه میفهمه که دروغی بیش نیست :nerd:

  • General گفت:

    منتظر گیم پلیش هستم :inlove: :yes: چیزی که فعلا میشه با قطعیت گفت اینه که با یه شاهکار هنری دیگه از Rare طرفیم :inlove: :heart:

  • lastofus2 گفت:

    و باز هم یک متای زرد دیگه برای استودیو ریر و صحبت های اسپنسر: ما به دنبال بهره وری از مردم نیستیم.فقط بازی های کارتونی آنلاین میسازیم که پول در بیاریم. زرنگ نباشید حتی اگر بازی های آنلاین مجانی بخواید بازی کنید باز هم باید گلد بخرید هههههه مردم جهان ما خیلی زرنگیم خیلی ما دنبال بهره وری نیستیم خیلی :rotfl: :no:

  • تریلرش جذاب بود واقعا یه بازی هنری داستان ناب از استودیو ریر خلاق منتظر گیم پلیش هستیم شاید تو رویداد تریلر دادن… :heart:

  • گرافیک قشنگی داره خیلی دوست دارم بدونم گیم پلیش چجوریه ?:-)

  • RickSanchez گفت:

    عکسش که جالبه فقط معلوم نیست بازی داستانیه یا انلاینه ؟

  • mbox گفت:

    ریر به اوج خودش رسید با sea of theives و ثبت رکورد دوازده میلیون پلیر
    هیچ وقت تو خوابشون هم نمیدین پروژه ای به بزرگی و عظمت sea of theivesرو
    هرکاری بکنن ازادن چون ثابت شده ان و شاهکار خواهد شد

به نظر می‌رسد بازی Everwild یک عنوان سرویس محور است - گیمفا