تکنولوژی رهگیری پرتو به بازی World of Warcraft اضافه شد
مدتی است که نسخهی آلفای بسته الحاقی جدید بازی World of Warcraft با نام Shadowlands در دسترس بازیبازان قرار گرفته و به تازگی شرکت سازنده بازی یعنی بلیزارد (Blizzard) تکنولوژی رهگیری پرتو (Ray Tracing) را به این نسخهی آلفا اضافه کرده است. تکنولوژی رهگیری پرتو زیبایی بصری بیشتری را به بازی اضافه میکند و کسانی که سختافزار قدرتمندی دارند، میتوانند بازی World of Warcraft را زیباتر و چشنمنواز از گذشته تجربه کنند.
این خبر از محبوبترین وبسایت طرفداران بازی World of Warcraft یعنی Wowhead منتشر شده است. گزینهی Ray Tracing هماکنون در تنظیمات گرافیکی نسخهی آلفای Shadowlands قرار گرفته است، اما بازیبازان قادر نیستند تا آن را فعال کنند.
بازی World of Warcraft جزو بازیهایی است که بسیاری از سختافزارها از جمله سختافزارهای ضعیف قادر به اجرای آن هستند. اما اضافه شدن تکنولوژی رهگیری پرتو به بازیبازانی که سختافزار قویتر و بروزتری را دارند، اجازه میدهد تا بتوانند این بازی را با گرافیک بصری زیباتری تجربه کنند.
بازیبازانی که کارتهای گرافیک سری RTX انویدیا را دارند، میتوانند با فعال کردن این قابلیت از سایهها و جلوههای بصری واقعگرایانهی بازی لذت ببرند. بسیار مهم است که به شما هشدار بدهم، تنها زمانی میتوانید از تکنولوژی رهگیری پرتو استفاده کنید که دارای سری کارت گرافیکهای RTX باشید.
یکی از بازیبازها تصویری را فرستاده است که گزینهی فعال کردن تکنولوژی رهگیری پرتو را در تنظیمات نسخهی آلفای بسته الحاقی Shadowlands نشان میدهد:
در خبری دیگر مشخص شده بود که بسته الحاقی Shadowlands اولین بسته الحاقی بازی World of Warcraft است که از کنترلرها پشتیبانی خواهد کرد.
پر بحثترینها
- بازیگر شخصیت اصلی Intergalactic نیل دراکمن را خدای بازیهای ویدیویی میداند و از همکاری با او هیجانزده است
- رکورد دیسلایک تریلر Concord توسط Intergalactic در یوتیوب شکسته شد
- رئیس ناتی داگ: تست بازیگری Intergalactic به اندازه انتخاب بازیگر نقش الی شگفتانگیز بود
- بازیهای انحصاری کنسولی بیشتری از پلی استیشن برای Xbox عرضه خواهند شد
- مدیرعامل ناتی داگ: Intergalactic دیوانهوارترین ماجراجویی ما است
- ظاهراً تریلر معرفی Intergalactic: The Heretic Prophet به تاریخ عرضه آن اشاره دارد
- دیجیتال فاندری تریلر Intergalactic را از نظر بصری شگفتانگیز توصیف میکند
- سازنده بازی Black Myth: Wukong بابت برنده نشدن در مراسم The Game Awards 2024 گریه کرد
- گپفا ۲۶؛ مورد انتظارترین بازیهای شما در سال ۲۰۲۵
- مدیرعامل مایکروسافت: طرفدار Xbox بودن یعنی تجربه بازیهای آن روی تمامی دستگاهها
نظرات
تکنولوژی رهگیری پرتو قطعا در بازی های نسل بعد تاثیر چشمگیری داره و همچنین تفاوت اصلی بین کنسول ها هم همین سطح رهگیری پرتو خواهد بود
اوه اوه چه شود
واقعا یکی از برتری های پی سی به کل کنسولا وجود همین ورد اف وارکرفت هست.
یعنی انقدر ظرفیت داره که میشه باهاش یه پلتفرم منتشر کرد با همین تک بازی
همونطور که گاد نماد پلی استیشنه .. وارکرافت هم نماد پی سی بازهاست هیچ بازی انلاینی مثل این موفق نبوده و نخواهد شد توی این سبک من به شخصه هربازی انلاینی پلی میدم خسته کننده میشه برام ولی این بازی رو ۸ سال بازی کردم و هیچوقت تکراری نشد
جناب این بازی ظرفیت یه پلتفرم رو نداره
در واقع شما ظرفیتت اینقدری پایینه که همین یه بازی واسه یه پلتفرم برات کافیه
مشخصه تاحالا فقط اسمشو شنیدی و هیچوقت تجربش نکردی
من هم پلی استیشن داشتم هم پی سی
بازیای پلی استیشن نهایتا یه هفته درگیرم میکردن بعدش میرفتن تو لایبرری
ولی ورد اف وارکرفت تنها بازی بعده سالهای سال تجربش هنوزم بازیش میکنم و هنوزم جدیده و کلی مکانیک و چیزای تجربه نکرده توش مونده واسم
بلیزارد بازی نمیسازه
بلیزارد عشق میسازه
تک تک بازیاش الگوی بقیه بازیا شدن
از ورد وارکرفت بگیر تا فروزن ترون تا دیابلو و استارکرفت تا اورواچ که تونست غول بی شاخ و دمی مث انچارتد۴ رو شکست بده و بازی سال بشه
میاد یه بازی کوچیک واس دست گرمی میسازه به اسم هارت استون و هنوز که هنوزه هیچ بازی کارتی نتونسته نزدیکشم بشه حتی ولو یا سی دی پروجکت هم تلاش کردن بتونن نزدیکش بشن و نتونستن
بله عزیزمن تک تک بازیای بلیزارد واس یه پلتفرم کافیه و پی سی تا وقتی بلیزاردو داره دیگ چیزی احتیاج نداره…نه سانتا مونیکا و نه ناتی داگ و نه هیچ شرکت دیگه ای
زنده باد بلیزارد
دوستان بتل تگتون رو بدید تو هارت استون بریم حال کنیم
درسته بلیزارد همیشه پشت ما بوده از زمانی که یادم میاد با ورد بودیم هیچ حریفی نداشت ….
توی بازی های کارتی هم هیچ حریفی نداشت و پیدا نکرد …. کسی نزدیکشم نشد
سبک انلاین خیلیا خواستن به اورواچ برسن نتونستن ….
با همکاری فرام سافتور یک بازی ساخت Sekiro بازی سال شد …
اورواچ که یک بازی انلاینه در مقابل انچارتد ۴ که خودش ته داستان بود پیروز شد هنوزم هضمش نکردم که چطوری یک بازی انلاین از ابر داستانی مثل اون پیروز شد ..
دیابلو ساخت هنوز لنگش نیومده …
کالافش رو رایگان کرد از هر بازی ای بیشتر پلیر جمع کرد اگر اشتباه نکرده باشم ..حتی یک حالت بتل رویالش به ۵۰ میلیون کاربر رسید …
دستینی هم مال بلیزارد بود اگر ایتم های بازی رو نگاه کنین لول دارن مثل پچ های جدید وارکرفت
.
بلیزارد دیر به دیر میسازه ولی همیشه بهترین هارو میسازه نه مثل یوبی باگ که سالی یک بازی میدن متاشون به ۹۰ نمیرسه
تا بازی هایی مثل اینا هستن رو پی سی ماهم هستیم
زنده باد بلیزارد بازم ازش بد بگین
:yes: :yes: