استودیوی ZeniMax طراحی جدید برای بازی معرفی نشده‌ی خود استخدام کرد

۵ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۲۱:۰۰

استودیوی ZeniMax Online به تازگی یکی از افراد باسابقه‌ی صنعت بازی را برای کار برروی یک بازی معرفی نشده‌‌ استخدام کرده است.

در سال ۲۰۱۸ میلادی مشخص شد که ZeniMax Online، استودیوی توسعه دهنده‌ی بازی Elder Scrolls Online، در حال کار برروی یک بازی جدید است. تا به حال خبر دیگری درباره‌ی این عنوان منتشر نشده و اکنون یکی از نام‌های بزرگ صنعت بازی برای ادامه‌ی ساخت بازی به این استودیو پیوسته است.

Colin Campbell، در گذشته روی بازی‌هایی مانند Star Wars: Battlefront II، Star Wars Jedi: Fallen Order، Mass Effect: Andromeda و Kingdoms of Amalur: Reckoning کار کرده و حالا به عنوان طراح ارشد مراحل به Zenimax Online پیوسته است.

Ben Jones، مدیر نوآوری بازی، در یک توییت ضمن خوشامدگویی به Campbell، اعلام کرد که او نقش مهمی در توسعه‌ی بازی خواهد داشت. در ادامه متن این توییت را مشاهده می‌کنید:

من از پیوستن Colin Campbell به تیم جدید AAA استودیوی ZeniMax Online بسیار خوشحالم و به او خوشامد می‌گویم. او به عنوان طراح ارشد مراحل، تجربه‌ی زیادی را به همراه خواهد آورد و مطمئنم که تاثیر عمده‌ای برروی بازی جدید خواهد گذاشت.

بر اساس صفحه‌ی لینکدین Campbell، اولین پروژه‌ی توسعه‌ی بازی او در Kingdoms of Amalur: Reckoning به عنوان طراح ارشد جهان بازی بوده است. این بازی در سبک نقش‌آفرینی توسط استودیوی ۳۸ ساخته شد. با تعطیل شدن این استودیو، به عنوان طراح ارشد مراحل بازی Infinity Blade: Dungeons به Epic Games Maryland پیوست. در مرحله‌ی بعد برای طراحی مراحل Mass Effect: Andromeda به Bioware ملحق شد. همکاری او با EA به عنوان طراح ارشد داستان Star Wars: Battlefront II و سپس تهیه‌کننده‌ی Star Wars Jedi: Fallen Order ادامه پیدا کرد.

در حال حاضر بیش از ۳۰ موقعیت شغلی در استودیوی ZeniMax Online وجود دارد. بر این اساس می‌توان نتیجه گرفت که روند توسعه‌ی بازی معرفی نشده‌ی آن‌ها در حال سرعت گرفتن و رسیدن به مراحل مهم است.

علاوه‌بر بازی جدید، ZeniMax Online همچنان به کار برروی بازی Elder Scrolls Online که در سال ۲۰۱۴ میلادی منتشر شد ادامه می‌دهد و برنامه‌هایی برای پشتیبانی از آن در سال ۲۰۲۰ و حتی سال‌های بعد دارد.

0
0
برچسب‌ها: ، ،

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید