ویدئویی از مراحل ساخت بازی Hardspace: Shipbreaker منتشر شد
شرکت فوکس هوم اینتراکتیو (Focus Home Interactive) ویدئوی جدیدی از مراحل ساخت بازی Hardspace: Shipbreaker را منتشر نموده است. این عنوان شبیهساز هدایت یک سفینهی فضایی بهحساب میآید، همراه با تمام چالشها و اتفاقات جالبی که در طی این شبیهسازی میتواند حادث شود.
شبیهسازی به عنوان یکی از جذابترین سبکها در دنیای بازیهای رایانهای شناخته میشود. از رامکردن گلهی حیوانات و مدیریت مزرعه گرفته تا مدیریت یک سفینهی فضایی در میان کهکشان، همه و همه از جذابیتهای سبک شبیهسازی بهشمار میآیند. عنوان Hardspace: Shipbreaker به خوبی توانسته تعادل مناسبی میان حالت خستهکنندهای که در بازیهای این سبک وجود دارند را با هیجانات کاوش در کهکشان ترکیب کند. استودیو بلکبرد اینتراکتیو (Blackbird Interactive) که به خاطر طراحی سری بازیهای Home World شناخته میشود، مسئولیت طراحی و توسعهی بازی را برعهده دارد.
وقتی که بازیبازان با وضعیت کنترل سفینه در شبیهساز ارتباط لازمه را میگیرند، از سمت دیگر درگیر حملات دشمنان میشوند. مهمترین موضوع در مدیریت این سفینهی فضایی پیدا کردن بهترین راه برای نجات است. این راهها میتوانند از طریق ارتقا دادن وسایل درون سفینه و فروختن دستاوردها و کشفیاتتان با بالاترین مبلغ ممکن باشد.
دریافت ویدئو با کیفیت ۴۸۰P | دریافت ویدئو با کیفیت ۷۲۰P | دریافت ویدئو با کیفیت ۱۰۸۰P
عنوان Hardspace: Shipbreaker از تاریخ ۲۶ تیر ۱۳۹۹ (۱۶ ژوئن ۲۰۲۰) به صورت دسترسی اولیه درون استیم قرار خواهد گرفت.
پر بحثترینها
- فوری: سونی در حال مذاکره برای خرید کمپانی مادر FromSoftware است
- نامزدهای بهترین بازیهای سال مراسم The Game Awards 2024 مشخص شدند
- نقدها و نمرات بازی STALKER 2 منتشر شدند
- ۱۰ بازی سینماتیک که میتوانند با بهترین فیلمهای سینمایی رقابت کنند
- پلی استیشن برای ۱۰ سال متوالی نمایندهای برای بهترین بازی سال داشته است
- شایعه: حالت پرفورمنس بازی STALKER 2 روی Xbox Series X به خوبی اجرا نمیشود
- بازی GTA V با این هدف ساخته شد که از هر نظر بهتر از GTA IV باشد
- بازی Death Stranding Director’s Cut دومین بازی پرفروش ایکس باکس شد
- بدون اشتراک پلاس، امکان انتقال فایل سیو بازیها از پلی استیشن ۵ استاندارد به پرو وجود ندارد
- رسمی: شرکت مادر FromSoftware پیشنهاد خرید از سوی سونی را تایید کرد
نظرات
:yes: