مدیر اجرایی پارادوکس اینتراکتیو: ۲۰۱۹ بهترین سال در تاریخ ما بود
شرکت پارادوکس اینتراکتیو (Paradox Interactive) جزو توسعهدهندگان عناوین میانرده و AA محسوب میگردد. از جمله عناوین مشهور این شرکت میتوان به سری بازیهای استراتژی Crusader Kings و Stellaris اشاره کرد. با این حال، آنها در چند سال اخیر به سراغ سبکهای دیگر نیز رفتهاند. بنابر اعلام مدیر اجرایی پارادوکس اینتراکتیو، سال ۲۰۱۹ بهترین سال این شرکت بوده است.
بهتازگی خانم ابا لیونگرود (Ebba Ljungerud)، مدیر اجرایی پارادوکس اینتراکتیو گزارشی از عملکرد این شرکت را در سال ۲۰۱۹ منتشر کرد. براساس این گزارش، درآمد این شرکت حدود ۱۴درصد افزایش یافته و به مبلغ ۱۴۰ میلیون دلار رسیده است. سود سالانه نیز با ۳ درصد به ۴۷ میلیون دلار رسیده است که هر دو مورد یک رکورد برای این شرکت محسوب میشود. خانم لیونگرود در ادامه افزود که هر ماه بیش از ۱۲ میلیون بازیباز عناوین پارادوکس اینتراکتیو را تجربه میکنند. وی همچنین توضیح داد که سال ۲۰۱۹، سال توسعه و برنامهریزی برای این شرکت بوده است و در ادامه به چگونگی سرمایهگذاری آنها برای توسعه و بازاریابی بازیها اشاره کرد.
وی در این باره گفت:
تنها بخش کوچکی از سرمایهی سال جاری، برای بازیهایی است که در سال ۲۰۱۹ منتشر شدهاند و درآمدزایی کردهاند. آنها سرمایهگذاریهایی برای پروژههای آینده هستند؛ یعنی بازیهایی که قصد داریم آنها را منتشر کنیم و درآمدهای آن را در سالهای آینده مشاهده نماییم.
من در کنار یک تیم بااستعداد هستم و به همکاری با آنها افتخار میکنم. مشتاقانه به دنبال این هستیم تا عناوین بزرگمان را مانند Vampire: the Masquerade – Bloodlines 2 و Crusader Kings III را در سال جاری میلادی عرضه نماییم.
همانطور که میدانید، به دلیل شیوع ویروس کرونا عرضهی برخی از بازیها همانند The Last of Us Part 2 با تاخیر مواجه شدهاند. خانم لیونگرود در صحبتهای خود، به احتمال تاخیر در انتشار عناوین پارادوکس اینتراکتیو اشارهای نکرد. در هر حال با توجه به صحبتهای وی، بهنظر میرسد که این شرکت هماکنون در وضعیت و جایگاه بسیار خوبی قرار دارد.
پر بحثترینها
- ۱۰ حقیقت تلخ که گیمر ها نمیخواهند به آنها اعتراف کنند
- مورد انتظارترین بازی های سال ۲۰۲۵
- گپفا ۲۶؛ مورد انتظارترین بازیهای شما در سال ۲۰۲۵
- روابط عاطفی در The Witcher 4 معنای عمیقتری خواهند داشت
- مدیرعامل ناتی داگ: Intergalactic دیوانهوارترین ماجراجویی ما است
- این ۱۵ ویژگی منحصر به فرد GTA 6 را به یک تجربه خیرهکننده تبدیل خواهند کرد
- کارگردان Silent Hill 2 Remake از علاقه خود به ساخت یک بازی در ژانر وحشت با اقتباس از Lord of the Rings میگوید
- استراتژی ریسکی Xbox که ۱۰ سال آینده آن را تعریف خواهد کرد
- شایعه: Xbox در سال ۲۰۲۵ بازیهایی خواهد داشت که هنوز رونمایی نشدهاند
- فهرست نامزدهای بهترین بازی های سال ۲۰۲۴ گیمفا
نظرات
یکی از شرکتایی که سبک گرند استراتژی رو زنده نگه داشته
واقعا درک نمیکنم همه زدن تو خط ریمیک چرا شرکت های بازی سازی بازی های قدیمیشون رو ریمیک نمیکنن مثل رد آلرت ۱ و ۲ یا جنرالز یا سری استرونگ هولد همون قلعه خودمون یا استارکرفت ۱ و ۲ یا دیابلو ۱ و ۲ حیف اینا ریمیک نشن بخدا اینا شاهکار هستن نسخه جدید نخواستیم همینارو ریمیک کنید
رد آلریت فقط نسخه پلی ۱ جالبه بدونی یک باگ مسخره داشت. کسی که پایین نقشه بود رنج اون تاور برقی ها بود اون ها بیشتر میشد خیلی نامردی بود چون بازی دو بعدی بود و اینجوری به خاطر اندازه تاور چندین سانت تاور جلوتر برق به دشمن میزد
چون سبک استراتژی کمرنگ و طرفداراش کم شده وگرنه ما از خدامونه :yes:
سبک استراتژی خیلی پتانسیل داره و کامله حیف که ازش استفاده نمی کنن :-((
من با استراتژی تقریبا با پی سی گیمینگ آشنا شدم یعنی اولیش نید فور اسپید ۱ بود بعد استراتژی ولی دنیای استراتژی به قدری چسبید بهم که دیوونه اش شدم سر استارکرفت ۲ از ذوق داشتم غش میکردم حیف حیف این تینیجر هایی که الان به خودشون گیمر اصن نمیدونن استراتژی یعنی چی جنرالز بازی نکردن تا معنی راش واقعی رو درک کن Usa Laser پیک نکردن بدونن چه حالی میده هیچی بمب نمیخوره فقط یه اصغر و یه اسنایپ نفرستادن بیس جمع کنن اصن گیمر نیستن با ناتاشا تو رد آلرت مپ جمع نکردن مخصوصا قسمت سوم که ژاپن اضافه شد
STRONGHOLD REMASTERD :-* PS4.XONE.PC خدایا اگه دوستم داری به این کامنت نگاه کن