یاسومی ماتسونو به دنبالهی بازی Vagrant Story اشاره میکند
آقای یاسومی ماتسونو (Yasumi Matsuno)، نویسنده و طراح عناوینی نظیر Final Fantasy XII و Vagrant Story، اخیراً در توییتر از طرفداران بازی Final Fantasy XIV درخواست کرده است تا در مورد ماموریت «Save the Queen» نظر بدهند و پیشنهادات و انتقادات خود را به وی اعلام کنند. اما در میان نظرات بازیبازان، ماتسونو به دنبالهی بازی کلاسیک Vagrant Story نیز اشاره کرد.
جدیدترین بهروزرسان بازی Final Fantasy XIV: Shadowbringers به همراه ماموریتهای داستانی جدیدی با نام «Save the Queen» در دسترس قرار گرفت. نکتهی جالب این است که ماموریت گفته شده به خط داستانی Return to Ivalice بازی Final Fantasy XIV ارتباط دارد و آقای یاسومی ماتسونو نیز به ساخت سناریوی آن کمک کرده است.
این طراح با تجربه از طرفداران Final Fantasy XIV در خارج از ژاپن خواست تا در مورد ماموریت «Save the Queen» صحبت کرده و بازخورد خود را به گوش وی برسانند:
من میخواهم واکنش طرفداران خارج از ژاپن را نسبت به سری ماموریتهای «Save the Queen» بدانم. باید به کجا مراجعه کنم؟
همانطور که انتظار میرفت، طرفداران پیشنهادات و انتقادات خود را به ماتسونو انتقال دادند و وی را به سمت انجمنها و وبسایتهایی مانند ردیت هدایت کردند. اما پس از اینکه یکی از کاربران بخشهای مختلفی از داستان این ماموریت را تحسین کرد، ماتسونو در پاسخ خود توضیح داد که این ایده در واقع یکی از ایدههای طراحی شده برای دنبالهی Vagrant Story بود:
«من همچنین ایدهی ساخت یک دیوار دفاعی توسط ذهن برای مواجه با ضربهی روحی را دوست دارم»
این ایده برای دنبالهی Vagrant Story طراحی شده بود. بعد از ۲۰ سال برای اولین بار دوباره به سراغ آن رفتم.
سپس یکی از طرفداران Vagrant Story اعلام کرد که حالا نوبت دنبالهی این بازی است. در ادامه ماتسونو پاسخ داد:
فقط صبر کن. فقط صبر کن!!
با اینکه ممکن است ماتسونو تنها با طرفداران شوخی کرده باشد، اما باید یادآور شویم که پس از چندین سال، وی هنوز هم در حال کار برروی ستینگ Ivalice بوده است و این موضوع برای سری ماموریتهای «Save the Queen» نیز صدق میکند. واضح است که ماتسونو هنوز هم برای این دنیا ایدههای زیادی دارد. با اینکه زمان خیلی زیادی از عرضهی Vagrant Story گذشته است، اما تا زمانی که خالق این بازی به ساخت دنبالهی آن علاقه مند باشد، احتمال دارد که روزی این عنوان بازگردد.
پر بحثترینها
- مایکروسافت هماکنون روی پلی استیشن بازیهای پرفروش بیشتری نسبت به سونی دارد
- خالق Nier: استودیوهای ژاپنی نمیتوانند با تکنولوژی غربیها رقابت کنند
- سیستم مورد نیاز Ghost of Tsushima مشخص شد؛ اولین بازی که روی PC از تروفیها پشتیبانی میکند
- سونی ممکن است اجرای بازیها با نرخ فریم ۳۰ روی PS5 Pro را قبول کند
- طرفداران GTA 6 حاضرند حتی بیشتر از ۷۰ دلار برای این بازی بپردازند
- چطور میتوان Starfield را به بازی بهتری تبدیل کرد؟
- شایعه: رئسای سابق استودیوی ۳۴۳ کمپین Halo Infinite را نابود کردند
- نسخه PS5 بازی Starfield به مدت ۴ سال در دست توسعه بود
- کنسول یا PC؟ مقایسه تجربه بازی و قیمت
- پیشنهاد رئیس سابق Blizzard به بازیکنان: پس از به پایان رساندن یک بازی به توسعهدهندگان انعام دهید
نظرات
این بازی یک شاهکاره
یعنی میشه نسخه ی بعدیش رو بسازن.
صد در صد پتانسیل خیلی زیادی دازه این بازی یکی از لذت های فوقلعاده من با ps1
خبر محشری بود،منتظریم