مجلهی پلیاستیشن از نادرست بودن برخی جزئیات منتشر شدهی داستان بازی Ghost of Tsushima خبر داد
جزئیات جدیدی از عنوان مورد انتظار استودیوی ساکر پانچ (Sucker Punch) یعنی Ghost of Tsushima در آخرین شمارهی مجلهی رسمی پلیاستیشن ماه مه سال ۲۰۲۰ منتشر شد. یکی از مهمترین اخبار منتشر شده به موضوع عدم وجود راهنما در نقشه برای نشان دادن مسیر به بازیباز میپردازد.
همچنین نحوهی تعامل و پیشرفت روابط شخصیت اصلی بازی یعنی جین (Jin) با شخصیتهای دیگر داستان نیز مورد توجه بسیار قرار گرفته است. با این حال این مجله به شفافسازی برخی مطالب پرداخت و عنوان کرد برخی از جزئیاتی که در گذشته در مورد داستان بازی منتشر شده بودند نادرست هستند. متأسفانه این مجله به طور دقیق اشاره نکرد که کدام اطلاعات منتشر شده در مورد داستان بازی صحت ندارند.
حساب رسمی توییتر این مجله عصر دیروز پست زیر را به اشتراک گذاشت:
ما از نادرستی برخی جزئیات منتشر شده در مورد داستان بازی Ghost of Tsushima در مجلهی پلیاستیشن ماه مارس سال ۲۰۲۰ و جدیدترین مقالهی ماه مه سال ۲۰۲۰ مطلع شدهایم. این دو مقاله براساس مصاحبهای انجام شده در سال ۲۰۱۸ و همچنین پستها و تریلرهای رسمی نوشته شده بودند.
این مجله در توییت بعدی خود خاطر نشان کرد که این دو مقالهی مربوط به داستان بازی بدون اطلاع و هماهنگی استودیوی ساکر پانچ و بخش سرگرمیهای تعاملی سونی (Sony Interactive Entertainment) نوشته شدهاند و از زمان نگارش و انتشار این جزئیات داستانی، ساکر پانچ و سونی مطالب را بررسی نکردهاند.
عدم وجود راهنما در نقشه برای نشان دادن مسیر به بازیباز در Ghost of Tsushima بیشترین اعتراض را در بین بازیبازان در فضای مجازی ایجاد کرد. اگرچه احتمال تغییرات غافلگیرکننده هست اما بسیاری از بازیبازان از عدم دسترسی به چنین سیستمی ابراز تاسف کردهاند. دنیای باز و بزرگ فاقد راهنما برای مسیریابی، بازیبازان بسیاری به ویژه افرادی که دارای ناتوانیهایی هستند را ناراضی خواهد کرد. با این حساب امیدهای زیادی وجود دارد که اگر استودیوی ساکر پانچ قصد دارد سیستم حمل و نقل جدیدی برای بازی در نظر گیرد، در کنار آن سیستم مربوط به راهنمای نقشه برای مسیریابی را به صورت اختیاری در دسترس قرار دهد.
عنوان مورد انتظار Ghost of Tsushima قرار است تابستان امسال در تاریخ ۶ تیر ۱۳۹۹ (۲۶ ژوئن ۲۰۲۰) به طور انحصاری برای پلیاستیشن ۴ منتشر شود. با توجه به تاخیرهای عناوین The Last of Us Part II و Marvel’s Iron Man VR به علت ویروس کرونا، بسیاری معتقدند که استودیوی ساکر پانچ نیز تحت فشارهای این بحران تصمیم مشابهی خواهد گرفت. دو عنوان The Last of Us Part II و Marvel’s Iron Man VR قرار بود تقریباً یک ماه زودتر از Ghost of Tsushima عرضه شوند.
پر بحثترینها
- بازیگر شخصیت اصلی Intergalactic نیل دراکمن را خدای بازیهای ویدیویی میداند و از همکاری با او هیجانزده است
- رکورد دیسلایک تریلر Concord توسط Intergalactic در یوتیوب شکسته شد
- رئیس ناتی داگ: تست بازیگری Intergalactic به اندازه انتخاب بازیگر نقش الی شگفتانگیز بود
- بازیهای انحصاری کنسولی بیشتری از پلی استیشن برای Xbox عرضه خواهند شد
- مدیرعامل ناتی داگ: Intergalactic دیوانهوارترین ماجراجویی ما است
- دیجیتال فاندری تریلر Intergalactic را از نظر بصری شگفتانگیز توصیف میکند
- سازنده بازی Black Myth: Wukong بابت برنده نشدن در مراسم The Game Awards 2024 گریه کرد
- گپفا ۲۶؛ مورد انتظارترین بازیهای شما در سال ۲۰۲۵
- مدیرعامل مایکروسافت: طرفدار Xbox بودن یعنی تجربه بازیهای آن روی تمامی دستگاهها
- این ۱۵ ویژگی منحصر به فرد GTA 6 را به یک تجربه خیرهکننده تبدیل خواهند کرد
نظرات
دلیل حذف شدن نقشه قطعا بخاطر نزدیک شدن هرچه بیشتر بازی به حالت سینماتیک هست…
ساکرپانچ برای واقع گرایانه تر شدن بازی یک حالت سیاه و سفید برای بازی در نظر گرفته که خیلی جالب بنظر میرسه مخصوصا وقتی با زبان ژاپنی ترکیب بشه…
هیچوقت نفهمیدم خاصیت تم سیاه و سفید چیه.
مگر اینکه خیلی به کابوس علاقه داشته باشند…
مثل فیلم های سامورایی کلاسیک و قدیمی میشه.به بعضی بازی ها قشنگه
۷۰ روز مونده تاخیر نخوری لعنتی
به احتمال خییییییییییییییییلی زیاد تاخیر میخوره و این هم مثل لست میان نسلی میشه
از کجا انقدر مطمئنی که خود ps5 تاخیر نمی خوره؟
چه دلیلی داره تاخیر بخوره؟سونی یا ماکروسافت هرکدوم یکیشون فقط کنسولش رو تنها بیرون بده کلی میفروشه اگر به تاخیر باشه هردو تاخیر میزنند