اختصاصی گیمفا: راهنمای قدم به قدم و جامع Resident Evil 3 Remake – بخش دوم - گیمفا
اختصاصی گیمفا: راهنمای قدم به قدم و جامع Resident Evil 3 Remake – بخش دوم - گیمفا
اختصاصی گیمفا: راهنمای قدم به قدم و جامع Resident Evil 3 Remake – بخش دوم - گیمفا
اختصاصی گیمفا: راهنمای قدم به قدم و جامع Resident Evil 3 Remake – بخش دوم - گیمفا

اختصاصی گیمفا: راهنمای قدم به قدم و جامع Resident Evil 3 Remake – بخش دوم

سعید آقابابایی
۰۹:۰۰ ۱۳۹۹/۰۲/۰۳
اختصاصی گیمفا: راهنمای قدم به قدم و جامع Resident Evil 3 Remake – بخش دوم - گیمفا

وقتی صحبت از سری بازی‌های Resident Evil می‌شود کمتر کسی را پیدا می‌کنید که از مخاطبان و علاقه‌مندان به این سری نباشد و نسخه‌های قدیمی آن را تجربه نکرده باشد. اما به هر حال همیشه کمپانی‌های مختلف بازی‌سازی به دنبال جذب مخاطب بیشتر هستند. برخی شرکت ها به مانند یوبی‌سافت سعی می‌کنند با عرضه‌ی نسخه‌های جدید، فرنچایزهای خود را احیا کنند اما برخی دیگر از شرکت‌ها به مانند شرکت نام آشنای کپکام روش متفاوتی را در نسل هشتم در پیش گرفته‌اند. همان طور که می‌دانید شرکت کپکام آی‌پی‌های بسیار زیادی در اختیار دارد که هر کدام از آن‌ها طرفداران بی‌شماری در سرتاسر جهان دارند و به قول معروف اگر کپکام دست روی هر کدام از آن‌ها که بگذارد طلا می‌شوند اما در این میان یک آی‌پی خیلی خاص در میان بازی‌های کپکام وجود دارد که کپکام طی سال‌های اخیر توحه ویژه‌ای به آن داشته است و آن چیزی نیست جز Resident Evil. Resident Evil سرگذشت و تاریخچه‌ی بسیار پیچیده‌ای دارد. از سه گانه‌ی نخست و ابداع سبک جدیدی با نام وحشت و بقا گرفته تا عرضه‌ی نسخه‌ی ششم که بی‌شباهت به فیلم‌های سینمایی آن نبود. اگرچه شاید بهتر باشد از نسخه‌ی ششم که این سری را تا مرز سقوط پیش برد، فاکتور بگیریم. اما کپکام با عرضه‌ی بازی Resident Evil 7 توانست یک شاهکار دیگر خلق کند. کپکام با ساخت نسخه‌ی هفتم ابتدا این سری را به مسیر اصلی خود بازگرداند و باعث شد تا علاوه بر هواداران قدیمی، بازی‌بازان نسل جدید نیز به سمت این بازی جذب شوند و  سپس تلاش کرد تا با بازسازی نسخه‌های قدیمی، علاوه بر کسب رضایت بازی‌بازان قدیمی بتواند بازی‌بازان نسل جدید را نیز با نسخه‌های محبوب این سری بیشتر آشنا کند. بنابراین کپکام با یک حرکت هوشمندانه بازی‌بازان نسل قدیم و البته نسل جدید را با خود همراه کرد و حال شاید زمان آن فرا رسیده باشد تا Resident Evil  مسیری را که Resident Evil 7 در پیش گرفت را ادامه دهد. مهم نیست از بازی‌بازان قدیمی باشید یا بازی‌بازان جدید کسی نیست که یک نسخه از این سری را تجربه کرده باشد ولی شیفته‌ی داستان این بازی و  شخصیت‌های جذاب، عمیق و فوق العاده‌ای همچون لیان اس کندی، کریس ردفیلد و غیره نشده باشد.

بازسازی نسخه‌ی دوم سری که سال گذشته عرضه شد موفقیت‌های زیادی را برای کپکام به همراه داشت کپکام برای تداوم این موفقیت به فکر بازسازی نسخه‌ی دیگری از این فرنچایز افتاد و این بار دست روی یک نسخه‌ی محبوب تر گذاشت یعنی Resident Evil 3. این نسخه از یک جهت بسیار خاص بود آن‌هم اینکه Resident Evil 3 آخرین نسخه‌ای بود که با فرمولی مشابه با نسخه‌ی اول ساخته شد به نوعی نسخه‌ی شماره دار بعدی و یا همان Resident Evil 4 به طور کلی این فرنچایز را متحول ساخت و می‌توان گفت سه گانه‌ی Resident Evil و بالاخص نسخه‌ی سوم در برابر نسخه‌های بعدی این سری که سبک جدیدی را در پیش گرفته بوده‌اند کمی قدیمی به نظر می‌رسید. بنابراین بازسازی نسخه‌ی سوم کار بسیار سختی است زیرا کپکام باید این نسخه را با فرمولی مشابه با نسخه‌های مدرن این سری بازسازی می‌کرد اما تجربه‌ی موفق کپکام با بازسازی نسخه‌ی دوم در سال گذشته باعث شد تا Resident Evil 3 نیز یک تجربه‌ی شگفت انگیز باشد. ترس، یکی از شاخصه‌های مهم سری Resident Evil  و به خصوص نسخه‌های کلاسیک آن محسوب می‌شوند و شاید عدم وجود چنین شاخصه‌ای در Resident Evil 6 بود که باعث شد این نسخه آن طور که باید و شاید موفق  ظاهر  نشود اما Resident Evil 3 از این قضیه مستثنی است هنگامی که این بازی را تجربه می‌کنید و در مراحل آن پیش‌روی می‌کنید جایی نیست، لحظه‌ای وجود ندارد که این ترس را احساس نکنید و بدون شک می‌توان گفت کپکام بار دیگر دست به خلق یک شاهکار زده و بر همین اساس Resident Evil 3 ترکیبی از ترس، هیجان و اکشن را ارائه خواهد داد که قطعا اگر از هوادران قدیمی این سری باشید از آن لذت خواهید برد .

بعد از استقبال بسیار خوب از راهنمای جامع بازی Bloodborne و Dark Souls III و Resident Evil 7 و Dark Souls Remastered تصمیم گرفتیم  که راهنمای جامع و اختصاصی بعدی را آغاز کنیم و بنا شد تا این راهنما از بازی جدید Resident Evil 3 Remake و به قلم سردبیر محترم خبری، سعید حلاجیان عزیز باشد. همان طور که قبلا نیز خدمت شما عرض کرده ام این مطالب از آن جهت اختصاصی گیمفا هستند که مانند آن ها به زبان فارسی و به صورت یک راهنمای کامل نوشتاری وجود ندارد وگرنه قطعا بخش های زیادی از این مطالب با توجه به اطلاعات و نوشته های انگلیسی و راهنماهای این بازی نوشته و ترجمه شده اند، اما در ایران این راهنمای فارسی نوشتاری و قدم به قدم Resident Evil 3 Remake برای اولین بار تاکنون توسط گیمفا انجام شده است. قصد داریم تا این راهنما را به صورت هفته ای یک قسمت برای شما قرار دهیم و انشالله به پایان برسانیم. در ابن راهنما از شروع بازی به صورت مرحله به مرحله تمامی بخش های بازی کاملا قدم به قدم شرح داده خواهند شد تا در نهایت کاملترین راهنمای نوشتاری جامع فارسی برای این بازی به دست آید و اختصاصا توسط گیمفا به شما تقدیم گردد. امیدوارم که این راهنمای قدم به قدم و جامع Resident Evil 3 Remake که برای اولین بار توسط گیمفا به زبان فارسی تهیه می شود نیز به مانند راهنمای جامع Bloodborne و Dark Souls III و Resident Evil 7 و Dark Souls Remastered مورد رضایت و توجه شما عزیزان قرار بگیرد و این مقالات راهنما بتوانند گاهی به کمک شما بیایند. پیشنهاد می کنم با دومین قسمت از سری مقالات راهنمای قدم به قدم و جامع Resident Evil 3 Remake  به قلم سردبیر محترم خبری، سعید حلاجیان عزیز همراه شوید.

اختصاصی گیمفا: راهنمای قدم به قدم و جامع Resident Evil 3 Remake – بخش دوم - گیمفا

بعد از استقبال بسیار خوب از راهنمای جامع بازی Bloodborne و Dark Souls III و Resident Evil 7 و Dark Souls Remastered تصمیم گرفتیم  که راهنمای جامع و اختصاصی بعدی را آغاز کنیم و بنا شد تا این راهنما از بازی جدید Resident Evil 3 Remake و به قلم سردبیر محترم خبری، سعید حلاجیان عزیز باشد. Resident Evil 3 یک تجربه‌ی فوق‌العاده است. هنگامی که این بازی را تجربه می‌کنید و در مراحل آن پیش‌روی می‌کنید جایی نیست لحظه‌ای وجود ندارد که این ترس را احساس نکنید و بدون شک می‌توان گفت کپکام بار دیگر دست به خلق یک شاهکار زده و بر همین اساس Resident Evil 3 ترکیبی از ترس، هیجان و اکشن را ارائه خواهد داد که قطعا اگر از هوادران قدیمی این سری باشید از آن لذت خواهید برد.

  • آغاز راهنما (به قلم سعید حلاجیان)
  • مقدمه

شاید گمان کنید راهنمای بازی فقط برای عناوین جهان آزاد و یا نقش آفرینی و به قول معروف سولز لایک نوشته می‌شود. بله عناوینی که از آن‌ها نام بردیم بسیار عظیم و خارق العاده هستند و نوشتن راهنمای اختصاصی و قدم به قدم برای عنوانی به مانند Dark Souls کار هر شخصی نیست. اما خب شاید شما از جمله بازی‌بازانی باشید که علاقه زیادی به بازی‌های نقش آفرینی و جهان آزاد ندارند اما همان طور که پیش‌تر اشاره کردم، کمتر کسی است یک نسخه از سری Resident Evil را تجربه کرده باشد ولی شیفته‌ی داستان این بازی و  شخصیت‌های جذاب، عمیق و فوق العاده‌ای همچون لیون اس کندی، جیل ولنتاین و Chris Redfield نشده باشد. به علاوه اگر شما هم به مانند من از هواداران قدیمی این سری باشید حتما به مانند من علاقه‌مند هستید تا چندین و چندبار این عنوان را تجربه کنید و از تمام رازها و نکات بازی با خبر شده و تمامی آیتم‌ها، ارتقاها و سلاح‌ها و .. را به صورت کامل و ۱۰۰ درصد جمع آوری کنید. مواردی که باز هم از بازی Resident Evil یک تجربه‌ی شگفت انگیز می‌سازند. بازی Resident Evil 3 به مانند تمام نسخه‌های این سری پیچیدگی‌های خود را دارد شاید باید بارها در طول مسیر بازی به نقطه اول بازگردید تا یک قفل را باز کنید و آیتم را بردارید که مطمئنا در طول بازی به کارتان می‌آید. با توجه به راه‌های پر پیچ و خم و گمراه کننده‌ای که بازی Resident Evil 3 دارد  اگر بخواهید این بازی را به مانند من ۱۰۰ درصد کنید نیاز به یک راهنمای بسیار خوب و جامع دارید. متاسفانه راهنمای جامع و کاملی به زبان فارسی وجود ندارد و یا اگر هم وجود داشته باشد شاید نتواند آن طور که باید و شاید شما را راهنمایی کنند.  بنابراین با توجه به این که چند بار و برروی درجه سختی‌های مختلف این بازی را به پایان رساندم و از تمام نکات ریز و درشت این بازی با خبر و به این بازی کاملا مسلط هستم تصمیم بر این گرفتم تا راهنمای این بازی را به صورت  قدم به قدم و کاملا اختصاصی برای شما بنویسم تا شما هم به مانند من از این بازی زیبا نهایت لذت را ببرید. فرق نمی‌کند بازی‌باز هاردکور هستید یا یک بازی‌باز تازه کار این راهنما به شما کمک می‌کند تا بتوانید با یک بار تجربه‌ی بازی از تمام رازها یا نکات بازی با خبر شده و بتوانید تمام آیتم‌های بازی جمع آوری کنید. بنابراین اگر قدم به قدم با ما پیش بیایید هیچ آیتمی، هیچ رازی، هیچ فایلی، هیچ صندوق قفلی، هیچ  ارتقایی و هیچ سلاحی پنهان نمی ماند و حتی بسیاری از تروفی ها را نیز خواهید گرفت.

اختصاصی گیمفا: راهنمای قدم به قدم و جامع Resident Evil 3 Remake – بخش دوم - گیمفا

در این راهنمای اختصاصی و قدم به قدم، هیچ آیتمی، هیچ رازی، هیچ فایلی، هیچ صندوق قفلی، هیچ  ارتقایی و هیچ سلاحی پنهان نمی ماند و حتی بسیاری از تروفی ها را نیز خواهید گرفت… جیل و لنتاین و یک شهر زامبی زده که فرار از آن اصلا آسان نیست..این تصویر خود گویای همه چیز است

البته اگر از شکارچیان تروفی باشید و قصد داشته باشید این بازی را پلاتینیوم کنید باید دقت داشته باشید که تنها یک بار تجربه‌ی این بازی کافی نیست و من قبلا هم در خبر فهرست تروفی‌های بازی اشاره کردم که برای کسب تروفی پلاتینیوم بازی لازم است بازی را حداقل ۳ بار و یا بهتر از آن چهار بار تجربه کنید. خب در این صورت شاید فکر کنید این راهنما چه کمکی به شما می کند. این راهنما به شما کمک می‌کند تا در بار اول تجربه‌ی بازی تمام آیتم‌ها را به دست آورده و سپس بتوانید در درجه‌های سختی بالاتر تنها برروی داستان بازی و پیش برد مراحل آن تمرکز داشته باشید تا بتوایند تروفی‌های مربوط به درجه سختی بازی را نیز به دست آورید. البته من سعی می‌کنم در انتهای این راهنما نکاتی را مطرح کنم و آموزش‌هایی را ارائه دهم که حتی اگر به دنبال پلاتینیوم کردن این بازی باشید نیز مشکلی نداشته باشید. اما در هر صورت تجربه‌ی اول بازی بسیار مهم است زیرا اگر حتی یک آیتم را فراموش کنید و جا بگذارید و ندانید که چگونه باید آن را دوباره به دست بیاورید، در آن صورت مجبور هستید برای پلاتینیوم کردن بازی دفعات بیشتری به تجربه‌ی بازی بپردازید در حالی که اگر با این راهنما همراه باشید یک بار بازی را به پایان رسانده و با آموزش هایی که در انتهای راهنمای داده می شود می توانید در مجموع با چهار بار تجربه بازی این عنوان را نیز پلاتینیوم کنید

بگذارید دیگر بحث پلاتنیوم را بگذاریم کنار و قدم به قدم از ابتدای بازی تا انتهای آن با یکدیگر پیش برویم.

اختصاصی گیمفا: راهنمای قدم به قدم و جامع Resident Evil 3 Remake – بخش دوم - گیمفا

شاید فکر کنید این بازی خیلی آسان است و یا اصلا ترسناک نیست اما من بازی را برروی چند درجه سختی متفاوت بازی کردم و به جرات می‌توان بگویم تجربه‌ی بازی حتی در حالت استاندارد نیز ترسناک و تا حدودی سخت است چه برسد به Inferno که اگر بخواهید این بازی را برروی این درجه‌ی سختی تجربه کنید، باید خیلی شجاع باشید زیرا دیگر بازی با شما اصلا شوخی ندارد….

  • راهنمای قدم به قدم بازی Resident Evil 3- قسمت دوم (به قلم سعید حلاجیان)

تما فهرست زیر را مد نظر داشته باشید تا از جمع آوری ایتم‌ها و تروفی‌ها مطمئن شوید

تروفی‌هایی که در این قسمت به دست خواهید آورد : 

Nemesis Down-Power Stones- Get Organized-Gunsmith 

آیتم‌های کالکتیبل اصلی که در این قسمت آن‌ها را به دست خواهید آورد:

پنج عروسک Mr.Charlie – ده پرونده (فایل) – سه جعبه حاوی حواهرات – ۲  عدد Hip Pouch – سه ارتقا برای سلاح- سلاح شات‌گان

خطر اسپویل: این راهنما ممکن است برخی قمستهای مربوط به بخش داستان را اسپویل کند پس تنها در صورتی این راهنما را دنبال کنید که قصد دارید بر اساس این راهنما بازی را تجربه کنید و ا اینکه قبلا بازی را تجربه کرده باشید. در غیر این صورت از مطالعه‌ی این راهنما صرف نظر کنید. این هدشار آخر ما است اگر هنوز این بازی را تجربه نکرده و قصد تجربه‌ی آن را ندارید سریعا از این صفحه خارج شوید. 

در قسمت قبل تا اینجا پیش رفتیم که راهی به سمت راست باز شده بود. حال از سمت راست خارج شوید و و از پله ها پایین بروید. البته دقت کنید که در این منطقه تعدادی زامبی وجود دارند که باید مراقب آن ها باشید می توانید باز هم گلوله های خودتان را ذخیره کنید و از زامبی ها فعلا جاخالی دهید. دو راه پیش رو دارید یک راه که مستقیم است و به مغازه‌ی دونات فروشی وارد می شود و راه دیگر از سمت راست که یک پله به سمت بالا دارد. فعلا راه سمت راست را انتخاب کنید چون آیتم هایی هست که باید ابتدا آن‌ها را بگیریم. از پله ها که بالا بروید، بازهم یک دو راهی پیش روی شما قرار دارد. فرقی نمی کند اول از سمت راست بروید یا سمت چپ اما از آن‌جایی که سمت راست چیز خاصی ندارد و آیتم‌های مهمی در آن وجود ندارد می توانید فعلا از آن صرف نظر کنید اما در غیر این صورت و اگر سمت راست را انتخاب کردید کمی که پیش بروید به چند زامبی بر میخورید که باز هم می توایند با شلیک به بشکه‌ی قرمز رنگ آن‌ها را تبدیل به خاکستر کنید. یک جعبه با نوار زرد رنگ نیز در همین محل وجود دارد که حاوی یک Red Herb است و همان طور که گفتم آیتم مهمی در آن نیست. کمی که جلوتر بروید به یک نردبان زرد رنگ برمی‌خورید که در واقع راه میان‌بری است به سمت دیگری از مرکز شهر راکون سیتی نردبان را به پایین بیاندازید اما خود از آن پایین نروید. برگردیم به همان دوراهی و اینبار سمت چپ را انتخاب می کنیم همینطور که پیش بروید و از در وارد ساختمان شویم . اولین چیزی که نظرمان را به خود جلب می کند یک گاو صندوق بزرگ است که درون آن اولین ارتقای بازی را می توانید پیدا کنید. برای باز کردن این گاوصندوق ۹ بار به چپ ۳ بار به راست و ۷ بار دیگر به چپ بپرخانید و سپس کلید ضربدر را بزنید تا گاوصندوق باز شود و می توایند اولین ارتقای سلاح خود یعنی همان چشمی را دریافت کنید. پس از دریافت این ارتقا باید به منوی تجهیزات رفته و این آیتم را با سلاح خود Combine کنید تا از این طریق بتوایند سلاح خود را ارتقا دهید. پس از انجام این کار تروفی Gunsmith را دریافت خواهید کرد. دقیقا کنار گاو صندوق یک فایل با نام Drugstore Owners” journal وجود دارد که باید آن را دریافت کنید کنار آن یک میز قرار دارد که اگر کشوی میز را باز کنید یک Gunpowder در آن پیدا می کنید. آخرین و مهم ترین آیتم این اتاق نیز یک عروسک Mr.Charlie است که برروی قفسه کتابخانه قرار دارد. مراقب باشید یک زامبی نیز در این مکان هست که اگر کمی جلو تر و به سمت در خروجی بروید به شما حمله می کند. می‌توانید از دری که در این اتاق قرار دارد خارج شوید و به قسمت دیگر از شهر برسید (مشابه با راهی که دارای نردبان بود). جلوی در یک راه پله وجود دارد از راه پله به پایین بروید و به یک خیابان می رسید  درست روبروی شما در سمت راست یک داروخانه با نام Redstone pharmacy هست که بد نیست سری به آن جا بزنید زیرا تعدادی منابع مثل آیتم سلامتی و خشاب آن جاست اما می توانید از آن صرف نظر کنید چون آیتم کلیدی و مهمی آنجا نیست. با خروج از داروخانه از سمت راست تا میانه‌ی مسیر پیش بروید جایی که در سمت راست خود مرکز کنترل یا همان Kite Bros Railway را مشاهده می کنید به درون این ساختمان بروید تا به انتهای آن برسید که یک در و یک راهرو در سمت راست شما قرار دارد. ابتدا به راهروی سمت چپ بروید و مشاهده می کنید که چیزی شبیه به شلنگ آتشنشانی برروی زمین قرار دارد این یک آیتم کلیدی است که برای خاموش کردن آتش به کار می رود پس حتما باید آن را بردارید در همین راهرو یک در دیگر وجود دارد که وارد اتاق دیگری می شویم. در این اتاق برروی میز یک فایل ( پرونده) با نام فلان وجود دارد و البته چند کمد را نیز مشاهده می کنید. به غیر از کمد اول که با قفل زردرنگ قفل شده و نمی توان آن را فعلا باز کرد، سایر کمدها باز هستند و در یکی از آن ها می‌توانید سلاح مهمی یعنی نارنجک دستی را پیدا کنید که مطمئن باشید به کارتان می‌آید. البته حتما دقت کرده اید که در این اتاق و در قفسه‌ی خاصی یک سلاح شاتگان هم قرار دارد اما این قفسه فعلا با زنجیر قفل شده و باز هم نمی توان فعلا آن را باز کرد و به سلاح مورد نظر دسترسی داشت اما وقتی جلوتر آیتم مورد نیاز برای باز کردن قفل ها را به دست آوریم دوباره باید به اینجا بازگردیم تا این قفل ها را باز کنیم. پس از اینکه کارمان با این اتاق تمام شد از آن خارج می شویم. اگر یادتان باشد گفتم قبل از این راهرو یک در دیگر نیز وجود داشت که در واقع همان اتاق کنترل اصلی است. در این اتاق برروی میز یک فایل با نام Kite Bros. Railway Manual قرار دارد و البته یک عروسک Mr.Charlie دقیقا در زیر میز قرار گرفته که باید به آن شلیک کنید. البته بعدا به این اتاق باید بازگردیم پس اگر Hیتمی را فراموش کرده اید اصلا نگران نباشید. حال که آیتم کلیدd را در اختیار داریم باید از آن استفاده کنیم و Hتش را خاموش کنیم پس باید به نقطه اولیه یعنی مرکز شهر راکون سیتی یعنی همانجایی که زامبی ها فنس ها را شکسته بوده اند بازگردیم. برای اینکار  از ساختمان Kite Bros Railway خارج شده و از سمت راست  به سمت مغازه دونات فروشی پیش بروید روبروی دونات فروشی تعدادی زامبی وجود دارند که می توانید با شلیک به بشکه قرمز رنگ آن ها از سر راه خود بردارید. روبروی شما یعنی جایی که زامبی ها در آنجا قرار داشتند یکی در آهنی مشاهده می کنید که البته با زنجیر قفل است و فعلا نمی توایند به آن وارد شوید پس تنها راهی که باقی می ماند ورود به مغازه دونات فروشی است البته قبل از اینکه وارد مغازه شوید می توانید از راهی که در سمت چپ مغازه قرار دارد به قسمت کناری دونات فروشی بروید و خشابی که آن جا هست را بگیرید اما الزامی نیست. حال دوباره وارد دونات فروشی می شویم . این مکان چند  آیتم مهم دارد که باید حتما همه آن ها را بگیریم . به سمت پیشخوان دونات فروشی جای که آشپزخانه در آن جا قرار دارد بروید کمی که نزدیک تر شوید در سمت راست آشپزخانه یک مایکرویو را مشاهده می کنید یک عروسک Mr.Charlie درست سمت راست مایکروویو قرار دارد که باید به آن شلیک کنید. با کمی جستجوی بیشتر بر رو میزهای دونات فروشی می‌توانید تعدادی خشاب یا مهمات دیگر نیز پیدا کنید. از راهرویی که در سمت چپ آشپزخانه قرار دارد به سمت انتهای آن بروید یک کمد با قفل زرد رنگ وجود دارد که فعلا نمی توان آن را باز کرد از دری که روی آن نوشته شده Kitchen وارد آشپزخانه اصلی شوید که یک اتاق امن یا Safe Room است. همان طور که در قسمت قبل اشاره کردم. در هر اتاق امنی یک ماشین تایپ برای ذخیره کردن بازی و یک صندوق بزرگ یا آیتم باکس برای ذخیره کردن ایتم ها وجود دارد. می‌توانید بازی را ذخیره کرده یا آیتم های خود را مدیریت کنید . مهم تر از همه در این اتاق یک جعبه به رنگ بنفش وجود دارد که نام آن Fancy Box است. در قسمت قبل گفتیم که به سه قطعه جواهر برای فعال سازی دستگاه یادبود برج ساعت نیاز دارید هر یک از این Fancy Box‌ها حاوی یک قطعه جواهر هستند و شما باید در این مرحله از بازی سه قطعه از جواهرات را پیدا کنید که در درون سه Fancy Box قرا دارند.

اختصاصی گیمفا: راهنمای قدم به قدم و جامع Resident Evil 3 Remake – بخش دوم - گیمفا

به راکون سیتی، شهر زامبی‌ها خوش آمدید…..

نکته: از انجایی که یافتن هر سه Fancy Box کمی طول می کشد. بهتر است تا قبل از یافتن تمام Gancy Box ها هر Fancy Box را که پیدا کردید در Item Box ذخیره کنید زیرا فعلا قابل استفاده نیستند و تنها فضای منوی تجهیزات شما را اشغال می کنند . پس در این قسمت نیز به Item Box مراجعه کنید و با انتخاب Fancy Box گزینه Store یا انتخاب کنید. با اینکار Fancy Box در درون Item Box ذخیره می شود و هر زمان که بخواهید و هر جایی که به Item Box دسترسی داشته باشید می توانید  دوباره آن را به منوی تجهیزات خود بازگردانید.

جز یک Green Herb و Fancy Box دیگر آیتم مهم دیگری در این اتاق وجود ندارد پس بهتر است از آن خارج شویم. در سمت دیگر دونات فروشی یک در دیگر وجود دارد که یک مسیر میانبر است اما مشکل اینجاست که اگر در را باز کنید با تعدادی زامبی مواجه می شوید. از هر مسیر دیگری هم که بروید به همین نقطه می رسید . اما برای اینکه کار را کمی ساده تر کنید اگر دقت کنید دقیقا در سمت چپ شما یک جعبه الکتریکی وجود دارد که یکی دیگر از موانعی در محیط است که می توانید از آن بر علیه دشمنان بازی استفاده کنید با شلیک به این جعبه ها باعث می شود که به زامبی هایی که در نزدیک این جعبه هستند شوک الکتریکی وارد شده و برای لحظاتی آن ها را بی حرکت نگهدارد. این کار را انجام دهید تا بتوانید راحت تر فرا کنید اگر باز هم زامبی در مسیر شما قرار گرفت درست قبل از اینکه به آن برسید با کلید R1 جاخالی دهید تا در نهایت بتوانید از پله ها بالا بروید و به خیابان برسید.

نکته: می توانید از نارنجک هم استفاده کنید اما نارنجک از جمله مهماتی است که تعداد آن ها در بازی به خصوص در این مرحله محدود است و چون برای مبارزه با نمسیس به آن احتیاج دارید پس بهتر است فعلا از نارنجک استفاده نکنید و آن را نگهدارید.

به خیابان که رسیدید از سمت چپ به کوچه ای که مملو از آتش است بروید و کنار Fire Hydrant کلید ضربدر را بزنید. بازی از شما می خواهد که از آیتم کلیدی استفاده کنید. آیتم کلیدی که اینجا باید از آن استفاده کنید، Fire House یا همان شلنگ سفید است. وقتی اینکار را انجام دهید، میان پرده بازی آغاز می شود و مشاهده می کنید که جیل آتش را خاموش می‌کند. از همین کوچه به مسیر ادامه دهید کمی جلوتر یک در قرار دارد که در واقع وارد یک Safe Room دیگر می شوید. با این تفاوت که باز هم در این اتاق امن درست روبروی شما و برروی یک قفسه، یک آیتم کلیدی دیگر وجود دارد که برای باز کردن قفل‌ها  به کار می‌رود و نام آن انبر یا Cutter Bolt است این آیتم برای باز کردن درها  وقفل هایی به کار می رود که با زنجیر قفل شده‌اند.

نکته: شاید فکر کنید حالا که Cutter Bolt را در اختیار دارید وقتش است تا برگردیم و یک سری از قفل‌ها را باز کنیم. می توانید این کار را بکنید ولی پیشنهاد نمیکنم چون کمی جلوتر یک آیتم کلیدی دیگر برای باز کردن قفل ها وجود دارد که بهتر است این آیتم را هم گرفته و سپس برای بازکردن قفل ها باز گردید.

 

خب در همین اتاق یک در قرمز رنگ که در Safe room قرار دارد و باید از آن خارج  شوید اما این در با زنجیر قفل است . بازی از شما می خواهد اگر آیتم مورد نظر برای باز کردن این قفل را دارید انتخاب کنید که ما در اینجا باید انبر یا Bolt Cutter را انتخاب کنیم با اینکار جیل قفل را شکسته و در باز می شود. یک میان پرده پخش می شود و شما با Nicholai آشنا می شوید. پس از پایان میان پرده ابتدا گلوله های شاتگان روی میز و سپس فایلی با نام Training Log که در کنار جنازه فرد مرده قرار دارد را دریافت کنید. از پله ها بالا بروید و به خارج از ساختمان برسید جایی که یک دوراهی بر سر راه شما قرار دارد ابتدا به سمت راست رفته تا یک خشاب و یک فایل دیگر با نام U.B.B.S. Suicide Note را دریافت کنید. سپس مسیر سمت چپ را انتخاب کنید و دقت داشته باشید که برروی دیوار آجری یک فایل دیگر با نام  Electrician’s Notice نیز قرار دارد. بعد از دریافت فایل به راه خود ادامه دهید. در انتهای مسیر یک ماشین پلیس وجود دارد باید به سمت آن به مسیر خود ادامه دهید البته مراقب باشید زیرا کمی که جلوتر بروید دو سگ زامبی به شما حمله می کنند بهترین راه جاخالی دادن و سپس شلیک به سگ هاست. البته سلاح شاتگان نیز در اینجا کاربرد خوبی دارد اما استفاده از آن ضروری نیست که بخواهید بازگشته و حتما آن سلاح را بگیرید. پس از رهایی از دست سگ‌ها به مسبر خود ادامه دهید تا جایی که در سمت راست خود یک در فنس مانند مشاهده کنید قبل از اینکه از آن در وارد شوید کمی جلوتر و درست روبروی خودروی پارک شده یک جعبه با نوار زرد رنگ وجود دارد و حاوی آیتمی است که می توانید آن را دریافت کنید اما ضروری نیست. از در فنس مانند که عبور کنید روبروی شما یک در قرمز رنگ وجود دارد. وارد ساختمانی می شوید که در این ساختمان سه زامبی وجود دارند دو عدد زامبی در همکف و یکی هم برروی راه پله، با کمی دقت و حوصله می توانید به راحتی از حملات زامبی ها جاخالی دهید و سپس به سر آن ها شلیک کنید یا اصلا از  سلاح خود استفاده نکرده و تنها با جاخالی دادن فعلا از آن ها عبور کنید. در بالای راه پله یک در وجود دارد که وارد اتاق Safe Room می شوید. درست روبروی در و کنار پنجره آیتمی به نام Hip Pouch را خواهید یافت. کاربرد این آیتم، افزایش ظرفیت فهرست تجهیزات شما است. هر زمان که چنین آیتمی را در بازی پیدا کنید باعث می شود بتوانید آتم‌های بیشتری را در میان تجهیزات خود جای دهید. به محض اینکه اولین Hip Pouch را دریافت کنید تروفی Get Organized را به دست می‌آورید. درست روبروی این مکان یعنی کنار دری که از آن وارد شدید و برروی جعبه ها، یک فایل دیگر با نام Fax from Substation Chief وجود دارد. در کنار در خروجی یک قفسه است که یک عروسک Mr.Charlie بر روی این قفسه قرار دارد و شما باید به آن شلیک کنید. از در خروجی خارج شوید و مسیر را ادامه دهید و از پله ها پاین بروید تا به یک نمیکت چوبی برسید برروی این نیمکت یک فایل دیگر با نام Green Herbs: They Work!  و البته تعدادی Green herb وجود دارند. در انتهای مسیر نیز یک جنازه وجود دارد و یک جعبه در دستان وی مشاهده می کنید که حاوی سومین آیتم کلیدی بازی است. جعبه را بگیرید و سپس به لیست تجهیزات خود بروید برروی جعبه کلیک کرده و Examine را انتخاب کنید و کمی که جعبه را بگردانید تا علامت ضرب ر ظاهر شود با فشردن کلید ضرب در جعبه باز شده و آیتم درون آن به لیست تجهیزات شما اضافه می شود. این آیتم Lock Pick نام دارد و برای باز کردن قفل‌هایی با قفل زرد رنگ مورد استفاده قرار می گیرد.

نکته: خب ما تا به اینجا دو آیتم کلیدی برای باز کردن قفل‌ها را در اختیار داریم. Lock pick‌ها برای باز کردن قفل های زرد رنگ و Cutter Bolt برای باز کردن قفل های زنجیری. حال باید به شهر بازگردیم تا تمام قفل ها را باز کرده و آیتم‌های مهم و فرعی دیگری که وجود دارند را پیدا کنیم. دقت داشته باشید که یک در فنس مانند دیگر در همین مکان وجود دارد که فعلا با آن کاری نداشته باشید. البته در سمت راست آن یک فایل با نام Substation Internal Memo برروی دیوار قرار دارد که آن را فراموش نکنید . همچنین دقت کنید که اگر به دنبال صد در صد کردن بازی و دریافت تمام ارتقاها، آیتم ها و سلاح های بازی هستید باید همین حالا بازگردید و با باز کردن تمام قفل ها آیتم های مورد نظر را پیدا کنید و سپس به اینجا بازگردید تا داستان بازی را ادامه دهید.

اختصاصی گیمفا: راهنمای قدم به قدم و جامع Resident Evil 3 Remake – بخش دوم - گیمفا

همچنین دقت کنید که اگر به دنبال صد در صد کردن بازی و دریافت تمام ارتقاها، آیتم ها و سلاح های بازی هستید باید همین حالا بازگردید و با باز کردن تمام قفل ها آیتم های مورد نظر را پیدا کنید و سپس به اینجا بازگردید تا داستان بازی را ادامه دهید.

  • مسیری که آمده اید را برگردید تا به Safe Room برسید از Safe room نیز خارج شده وارد همان اتاقی بشوید که سه زامبی در آن جا بودند و از آن ها جاخالی داده اید در طبقه همکف یک کمد با قفل زرد رنگ وجود دارد که باید آن را باز کنید و یک خشاب درون آن قرار دارد که باید آن را بگیرید. البته در سایر کمد‌ها هم آیتم‌های دیگری هستند که بهتر است حتما آن‌ها را بگیرید. اتاق امنی که Cutter Bolt را در آن‌جا پیدا کردید را یادتان هست به آنجا بروید زیرا یک کمد با قفل زرد رنگ وجود دارد که با  Lock-pick باز می شود و درون آن یک اسپری سلامتی وجود دارد. اسپری سلامتی می تواند سطح سلامت شما را به صورت کامل بازیابی کند اما بر خلاف Green Herb ها قابل ترکیب شدن نیست. بنابراین تعداد زیادی نمی توانید با خود حمل کنید.
  • به مغازه اسباب بازی فروشی بروید که در ابتدای شهر قرار داشت. قفل آن را با Lock pick باز کنید درون این مغازه و برروی میز یک Fancy Box وجود دارد و کنار آن برروی دیوار نیز یک پوستر بزرگ از Charlie Doll که در واقع یک پرونده‌ی دیگر است و باید آن را دریافت کنید در سمت دیگر مغازه  Fancy Box را پیدا کردید یک میز دیگر هست که می‌توانید عروسک Mr.Charlie را در وسط میز و میان اسباب بازی‌های دیگر پیدا کنید.
  • درست روبروی اسباب بازی فروشی، یک سوپر مارکت است که باید قفل آن را با Bolt Cutter باز کنید بالافاصله که وارد مغازه شوید، برروی پیشخوان یک Fancy Box دیگر قرار دارد این سومین و آخرین Fancy Box بازی است کمی بیشتر در این مغازه جستجو کنید دو آیتم دیگر یعنی یک High Gunpowder و یک اسپری سلامتی نیز پیدا می‌کنید. قبل از اینکه به سراغ سایر قفل‌های بازی برویم بهتر است از شر Fancy Box‌ها خلاص شویم. پس برگردیم به ایستگاه مترو و جایی که دستگاه یادبود برج ساعت در آن جا قرار داشت. جواهرات را یکی یکی بروری دستگاه قرار می دهیم با هر بار قرار دادن هر جواهر، دستگاه یک آیتم به ما هدیه می دهد. در مجموع با فعال سازی این دستگاه سه آیتم نارنجک دستی- یک ارتقا برای سلاح شاتگان و یک Hip Pouch دریافت خواهیم کرد. با اتمام این پازل تروفی Power Stones را دریافت خواهید کرد. اگر یادتان باشد در همین مکان یک جعبه با قفل زرد رنگ نیز وجود داشت به سراغ آن رفته و با Lock Pick آن را باز می‌کنیم که درون آن یک خشاب قرار دارد.

نکته:  آیتم (Tactical Stock (Shotgun یک آیتم مهم برای ارتقای سلاح شات گان است اگرچه هنوز سلاح شات گان را در اختیار نداریم اما این آیتم یا ارتقا باعث پایداری و دوام بیشتر سلاح شات گان می شود برای استفاده از ارتقاها تنها لازم است ارتقای هر سلاح را با سلاح مورد نظر Combine کنید. پس تا اینجا دو ارتقا به دست آوردیم ارتقای اول چشمی برای سلاح کلت و ارتقای دوم هم برای سلاح شات گان.

برویم سراغ سایر قفل های بازی به خصوص قفل مربوط به سلاح شات گان. ابتدا برویم سراغ دونات شاپ . اگر یادتان باشد آن جا یک کمد با قفل زرد رنگ قرار دارد که یک نارنجک درون آن هست. از سمت دیگر دونات شاپ خارج شده و به ساختمان Kite Bros. Railway بروید. به همان اتاقی بروید که سلاح شات گان در آن قرار دارد و قفسه مودر نظر را با Cutter Bolt باز کنید تا بالاخره به سلاح دوست داشتنی شات گان برسید . در این اتاق یک کمد با قفل زرد رنگ نیز وجود دارد که باید با Lock Pick آن را باز کنید و درون آن یک اسپری سلامتی قرار دارد .  از این ساختمان بیرون بیایید در انتهای همین خیابان (سمت راست Kite Bros. Railway ) یک در آهنی قفل دار است که باید با Cutter Bolt آن را باز کنید که به یک کوچه بن بست می خورد انتهای کوچه چند زامبی وجود دارد . بار دیگر کمی به آن ها نزدیک شده توجه آن هار با خود جلب کنید تا به دنبال شما بیایند  و یک بشکه قرمز رنگ در این کوچه وجود دارد هنگامی که به آن نزدیک شدند به بشکه قرمز رنگ سلیک کنید تا زامبی ها را به آن دنیا بفرستید. سپس به انتهای کوچه بروید. یک آیتم سلامتی، یک نارنجک دست برروی زمین و یک جعبه حاوی خشاب یرای شات گان در انتهای کوچه قرار دارند که می‌توایند آن‌ها را دریافت کنید. خب اینم از این تمام قفل های بازی تا اینجا کاملا باز شد . اگر فکر می کنید چیزی را جا انداختید اصلا نگران نباشید و به نکته زیر توجه کنید

با فشردن تاچ پد کنترلر پلی‌استیشن ۴، نقشه بازی برای شما باز می شود،نقشه‌ بازی تمام مکان های آن را با هر نامی که دارد به شما نمایش می دهد که رد حالت عادی همه جای نقشه قرمز است اما اگر به طور مثال به ساختمان مراجعه کنید و تمام ایتم‌های درون آن را دریافت کنید نقشه آن قسمت به رنگ آبی تغییر می کند و نشان می دهد این نقطه از بازی در واقع ۱۰۰ درصد شده پس حتما اطمینان حاصل کنید که تمام نقاط نقشه ابی رنگ شده باشد. ما تمام ایتم‌های ضروری، مهم و کلیدی را در این راهنما تا به اینجا به طور کامل بیان کردیم اما ممکن است مثلا یک خشاب یا یک Green Herb یا یک جعبه با نوار زرد رنگ جا مانده باشد که آیتم های کلیدی نیستند اما برای ۱۰۰ درصد کردن بازی نیازند بنابراین خیلی راحت می توانید با استفاده از نقشه بازی آن ها را پیدا کنید. زیرا اگر مثلا یک خشاب در یک نقطه از نقشه بازی جامانده باشد هنوز آن نقطه قرمز است به علاوه اینکه آیکون آن آیتم نیز برروی نقشه نمایش داده می شود تا شما بدانید دقیقا چه چیزی را جا گذاشته اید. بار دیگر تکرار می کنم اگر قدم به قدم با این راهنما پیش آمده باشید، هیچ آیتم کلیدی مهم و ضروری، هیچ ارتقایی ، هیچ عروسکی و هیچ فایلی را از دست نداده اید

اختصاصی گیمفا: راهنمای قدم به قدم و جامع Resident Evil 3 Remake – بخش دوم - گیمفا

ما تمام ایتم‌های ضروری، مهم و کلیدی را در این راهنما تا به اینجا به طور کامل بیان کردیم اما ممکن است مثلا یک خشاب یا یک Green Herb یا یک جعبه با نوار زرد رنگ جا مانده باشد که آیتم های کلیدی نیستند اما برای ۱۰۰ درصد کردن بازی نیازند بنابراین خیلی راحت می توانید با استفاده از نقشه بازی آن ها را پیدا کنید. زیرا اگر مثلا یک خشاب در یک نقطه از نقشه بازی جامانده باشد هنوز آن نقطه قرمز است به علاوه اینکه آیکون آن آیتم نیز برروی نقشه نمایش داده می شود تا شما بدانید دقیقا چه چیزی را جا گذاشته اید.

به Power Distribution Station  بازگردید جایی که Lock Pick را پیدا کردیم. اگر یادتان باشد یک در آهنی وجود داشت که گفتم فعلا با آن کاری نداشته باشید اکنون باید این در را باز کنید. اگر تا کنون هنوز آیتم‌های مورد نیاز را جمع آور نکرده و نقشه را به جز اتاق کنترل در Kite Bros. Railway را آبی نکرده اید اکنون آخرین فرصت است.

نکته: اگر به دنبال پلاتینیوم کردن بازی هستید هنگامی که به Power Distribution Station حتما بازی را سیو کنید و این سیو را تا آخر بازی نگهدارید. در زمان مناسب به شما خواهم گفت که این سیو به چه درد شما خواهد خورد. 

پس از باز کردن در به وسیله Lock pick  میان پرده آغاز می شود و مشاهده می کنید که ناگهان یک عنکبوت شما را مسموم می کند پس از پایان میان پرده،  سریعا باید یک آیتم سلامتی مصرف کنید زیرا جیل مسموم شده است. پس از یک کات سین کوتاه وارد مکانی شبیه به لانه عنکبوت‌ها می شوید . در این مکان چهار جنراتور برق وجود دارند. شما باید این چهار جنراتو برق را فعال کنید اما در عین حال باید مراقب عنکبوت ها هم باشید که از در و دیوار به شما حمله می کنند بهترین سلاح برای مقابله با آن‌ها شات گان است هر لحظه ممکن است یک عنکبوت از پشت سر شما یا از سقف یا از هر جای دیگری به شما حمله کند؛ طوری که حتی روحتان هم خبردار نشود بنابراین بالافاصله که آن‌ها را به خود نزدیک دیدید، با سلاح شات‌گان به آن‌ها شلیک کنید. این مرحله و این مکان بسیار دلهره آور و هیجان انگیز است و شاید بهتر باشد مسیر جنراتورها را به شما نگویم تا از گیم‌پلی بازی لذت کامل را ببرید. هر بار که در طول این مسیر عنکبوت‌ها جیل را مسموم می کنند باید بالافاصله آیتم سلامتی مصرف کنید زیرا به دلیل مسمومیت طولی نمی کشد که جیل جان خود را از دست بدهد اما دقت داشته باشید در قسمتی از لانه‌ی عنکبوت‌ها یک اتاقک کوچک قرار دارد که دور تا دور آن با فنس محافظت می شود باید راه ورود به این منطقه را پیدا کنید در این صورت از نردبانی که آن جا هست بالا بروید و درست روبروی شما برروی تخته‌های چوب یک فایل با نام  Chad’s Notes قرار دارد.

پس از اینکه هر چهار جنراتور را فعال کردید از لانه عنکبوت ها خارج شوید و به Safe Room بروید یک میان پرده آغاز می شود و پس از اتمام آن بازی به شما ماموریت می دهد تا به اتاق کنترل در Kite Bros. Railway رفته و پست برق را فعال کنید. اما در میانه راه ناگهان نمسیس بر سر راه شما سبز می شود و از این جا به بعد مثل سایه شما را تعقیب می کند هر جا که بروید نمسیس آن جاست مگر اینکه در اتاق امن باشید زیرا نمسیس امکان دسترسی به اتاق امن را ندارد . اگر با نمسیس روبرو شدید، حتما یک بار به سمت وی نارنجک پرتاب کنید و در این صورت وی یک آیتم ارتقا با نام Extended Magazine را دراپ می کند که حتما برای ۱۰۰ درصد کردن بازی باید آن را به دست آورید. اگر این کار را با موفقیت انجام دهید، تروفی Nemesis Down را به دست می‌آورید. هر طور شده باید خود را به اتاق کنترل Kite Bros. Railway برسانید. وقتی به آن‌جا رسیدید برای بازگرداندن برق به ایستگاه متروی راکون سیتی، باید یک پازل کوچک را حل کنید که راه حل آن به ترتیب از بالا به پایین RE 01 – FA 02 – RA 03 – SA 02 – FO 01 است.

اختصاصی گیمفا: راهنمای قدم به قدم و جامع Resident Evil 3 Remake – بخش دوم - گیمفا

اینجا اتاق کنترل Kite Bros. Railway است. بعد از اینکه جنراتورها رو فعال کردید و از لانه عنکبوت ها خارج شدید هر طور شده باید خود را به اتاق کنترل Kite Bros. Railway برسانید. وقتی به آن‌جا رسیدید برای بازگرداندن برق به ایستگاه متروی راکون سیتی، باید یک پازل کوچک را حل کنید.

 سپس باید خود را به ایستگاه مترو  برسانید . اما دردسر اصلی تازه شروع شده است بالافاصله که از اتاق کنترل بیرون بیایید با دشمنانی جدید روبرو می شوید که می‌توانند برای شما دردسر بزرگی ایجاد کنند و شاخک‌هایی دارند که می‌تواند از راه دور به شما ضربه بزنند؛ توصیه می‌کنم خیلی به آن‌ها نزدیک نشوید و  بسیار مراقب آن ها باشید؛ بهترین سلاح برای مبارزه با این موجودات، شات‌گان است و حتما باید به از فاصله مناسب به سر آن ها شلیک کنید که نقطه‌ ضعف آن‌هاست. در ادامه‌ی راه و وقتی از مغازه دونات فروشی خارج شوید، باز هم با یک میان پرده روبرو می شوید و مشاهده می‌کنید که نمسیس چطور زامبی‌ها را به چنین موجوداتی تبدیل می‌کند. بهترین کار برای اینکه از این شرایط خلاص شوید،  قرار کردن از دست نمسیس است . اگر دقت کنید و قبلا هم گفتیم یک جعبه‌ی الکتریکی در آن جا قرار دارد وقتی نمسیس به آن نزدیک می شود به آن شلیک کرده تا به نمسیس و زامبی‌های اطراف شوک الکرتیکی داده و برای لحظاتی آن‌ها بی حرکت شده تا شما بتوانید هرچه سریع تر فرار کنید اما باز هم دقت کنید تمام مسیرهای برگشت مملو زا زامبی هستند و بهترین کار جاخالی دادن از ان هاست زیرا نمسیس سایه به سایه شما را تعقیب می‌کند. البته می توانید در این مسیر چند بار به نمسیس شلیک کنید و یا یک نارنجک دیگر ( بروری درجه‌های سختی پایین) به سمت وی پرتاب کنید تا یک ارتقای دیگر با نام  Moderator Upgrade را دراپ کند.

هر بار که با نمسیس روبرو شدید چند بار با شات‌گان به وی شلیک کنید یا برروی درجه سختی‌های پایین تر یک نارنجک به سمت وی پرتاب کنید. در این صورت وی یک باکس ویژه دراپ می کند که حاوی ارتقای سلاح است و در دو مرحله باید اینکار را انجام دهید

وقتی به ایستگاه مترو برسید جیل سعی می‌کند تا حواس نمسیس را پرت کند تا کارلوس بتواند فرار کند شما باید از یک راهروی باریک و سریعا از دست نمسیس فرار کنید موانع زیادی در سر راه وجود دارند که یم توایند با شلیک به آن ها سرعت نمسیس را کم کنید، به سمت دریچه زرد کوچک بروید باید چند بار به ان ضربه بزنید تا باز شود اما مراقب باشید زیرا نمسیس دست بردار شما نیست و به این راحتی آجازه این کار را به شما نمی‌دهد پس تا جایی که می توانید با توجه به موانعی که در محیط قرار دارد یا مهماتی که در اختیار دارید سرعت وی را کمی کنید یا او را Stun کنید. در نهایت با باز کردن دریچه زرد زنگ از آن خارج شوید تا به مجرای فاضلاب بروید.

لانه عنکبوت‌ها به شدت دلهره آور و هیجان انگیز بود.. هر لحظه ممکنه عنکبوت ها این طور ازتون استقبال کنند

خب به پایان قسمت دوم راهنمای قدم به قدم و اختصاصی بازی Resident Evil 3 Remake رسیدیم. در این قسمت تلاش کردیم تا نکات بیشتری از  بازی را به اطلاع شما برسانیم سپس به صورت قدم به قدم با بازی پیش رفتیم و مکان تمام ایتم‌های بازی رو تا به اینجا نیز مشخص کردیم. در قسمت بعدی باید جیل را در کانال فاضلاب همراهی کنیم پس هفته‌ی آینده در ادامه مراحل بازی با هم پیش خواهیم رفت.

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

اختصاصی گیمفا: راهنمای قدم به قدم و جامع Resident Evil 3 Remake – بخش دوم - گیمفا
اختصاصی گیمفا: راهنمای قدم به قدم و جامع Resident Evil 3 Remake – بخش دوم - گیمفا
اختصاصی گیمفا: راهنمای قدم به قدم و جامع Resident Evil 3 Remake – بخش دوم - گیمفا
اختصاصی گیمفا: راهنمای قدم به قدم و جامع Resident Evil 3 Remake – بخش دوم - گیمفا
اختصاصی گیمفا: راهنمای قدم به قدم و جامع Resident Evil 3 Remake – بخش دوم - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

اختصاصی گیمفا: راهنمای قدم به قدم و جامع Resident Evil 3 Remake – بخش دوم - گیمفا
اختصاصی گیمفا: راهنمای قدم به قدم و جامع Resident Evil 3 Remake – بخش دوم - گیمفا