شایعه: اطلاعات زیادی از بازسازی سه نسخه‌ی ابتدایی بازی Mafia منتشر شد - گیمفا
شایعه: اطلاعات زیادی از بازسازی سه نسخه‌ی ابتدایی بازی Mafia منتشر شد - گیمفا
شایعه: اطلاعات زیادی از بازسازی سه نسخه‌ی ابتدایی بازی Mafia منتشر شد - گیمفا
شایعه: اطلاعات زیادی از بازسازی سه نسخه‌ی ابتدایی بازی Mafia منتشر شد - گیمفا

شایعه: اطلاعات زیادی از بازسازی سه نسخه‌ی ابتدایی بازی Mafia منتشر شد

مهدى قانع‌پسند
۱۰:۰۰ ۱۳۹۹/۰۱/۲۶
شایعه: اطلاعات زیادی از بازسازی سه نسخه‌ی ابتدایی بازی Mafia منتشر شد - گیمفا

چندی پیش بود که وب‌سایت رده‌بندی سنی تایوان با ثبت کردن دو بازی Mafia II: Definitive Edition و Mafia III: Definitive Edition، شایعاتی را پیرامون بازسازی این دو عنوان ایجاد کردند. حال، شایعات جدید خبر از آن می‌دهد که علاوه‌بر این دو نسخه، شرکت ۲K Games در حال کار برروی بازسازی نسخه‌ی اول و ساخت نسخه‌ی چهارم است.

طبق این شایعات، به‌زودی بازی Mafia: Definitive Edition معرفی خواهد شد. این عنوان در ابتدا به صورت دیجیتالی منتشر شده و در زمان انتشار تنها شامل نسخه‌ی بهبودیافته‌ی Mafia II و Mafia III می‌شود و بعد از عرضه‌ی آن‌، شاهد اضافه شدن نسخه‌ی اول این مجموعه نیز خواهیم بود. این عنوان برروی رایانه‌های شخصی، ۶ ماه در انحصار فروشگاه اپیک‌گیمز (Epic Games) خواهد بود و پس از آماده شدن، نسخه‌ی اول آن به صورت فیزیکی نیز در دسترس بازی‌بازان قرار خواهد گرفت؛ به این صورت که نسخه‌ی سوم بر روی دیسک خواهد بود و دو نسخه‌ی اول هم به صورت کد دیجیتالی در بسته قرار داده می‌شوند.

دلیل آن‌ که نسخه‌ی اول یک ماه بعد منتشر خواهد شد آن است که ۲K Games می‌خواهد از کیفیت این عنوان اطمینان حاصل کند تا دیگر شاهد باگ‌هایی که اخیرا گریبان‌گیر اکثر بازی‌های این شرکت شده است، نباشیم. نسخه‌ی اول یک بازسازی نخواهد بود و صرفاً تلاش شده است تا این عنوان از نظر بصری هرچه بیشتر مانند نسخه‌ی دوم به‌نظر برسد. نسخه‌ی دوم تنها در زمینه‌ی سایه‌زنی‌ها و تکسچرها شاهد بهبود خواهد بود و در نسخه‌ی سوم نیز شاهد رفع تمامی باگ‌ها و بهبودهای جزئی در زمینه‌ی گرافیکی خواهیم بود. البته اگر شما نسخه‌ی سوم را خریداری کرده باشید، این به‌روزرسانی برای شما رایگان خواهد بود و اگر از کاربران فروشگاه استیم هستید هرکدام از نسخه‌های خریداری شده توسط شما با نسخه‌ی بهبود یافته‌ی آن جایگزین خواهد شد. هرکدام از این سه بازسازی به صورت جداگانه ۲۵ دلار قیمت دارد و نسخه‌ی Mafia: Definitive Edition نیز که شامل هر سه نسخه است ۵۵ دلار قیمت خواهد داشت. به‌روزرسانی که برای نسخه‌ی سوم منتشر می‌شود، کمی پرحجم‌تر از به‌روزرسانی نسخه‌های دیگر خواهد بود؛ زیرا علاوه‌بر تغییرات ایجاد شده، دارای یک میان پرده اضافه نیز است. زمانی که این بازی را به پایان برسانید ماموریت جدیدی با اسم “?…What’s Next” برروی نقشه پدید می‌آید که پس از رفتن به‌ سمت آن مأموریت، یک میان پرده برای شما به نمایش درمی‌آید که در انتهای آن شاهد رونمایی از لوگوی Mafia IV خواهیم بود. البته این ایده ممکن است کمی دست‌خوش تغییرات شود زیرا ۲K Games در نظر دارد از نسخه‌ی چهارم به روش ویژه‌ای رونمایی کند. بازی Mafia IV یک عنوان نسل‌بعدی خواهد بود و شاهد عرضه‌ی آن برای کنسول‌های نسل هشتم نخواهیم بود. طبق شایعات، این عنوان دارای محتویات انحصاری برای کنسول پلی‌استیشن ۵ خواهد بود. احتمال دارد نسخه چهارم یک ریبوت برای این سری باشد. نسخه‌ی چهارم توسط استودیوی سازنده نسخه‌ی سوم یعنی هنگر ۱۳ (Hangar 13) ساخته نخواهد شد و شرکت ۲K Games وظیفه‌ی ساخت آن را به استودیوی دیگری سپرده است.

بازی Mafia: Definitive Edition که در ابتدا شامل نسخه‌ی دوم و سوم خواهد بود در ماه سپتامبر ۲۰۲۰ (شهریور-مهر ۱۳۹۹) برای پلی‌استیشن ۴ ، اکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی (انحصار فروشگاه اپیک گیمز) منتشر خواهد شد و یک ماه بعد از آن با عرضه‌ی Mafia I: Definitive Edition نسخه‌ی فیزیکی آن هم روانه‌ی بازار می‌شود. همچنین نسخه‌ی نینتندو سوییچ که شامل نسخه‌ی اول و دوم خواهد بود (گفته می‌شود نسخه‌ی سوم نتوانسه به‌خوبی برروی این کنسول اجرا شود) نیز در سال ۲۰۲۱ برای این دستگاه منتشر می‌شود. شایعاتی نیز درباره‌ی ساخت یک بازی از این سری برای گوشی‌های هوشمند به‌گوش می‌رسد.

نظر شما در رابطه با شایعات منتشر شده از این سری دوست‌داشتنی چیست؟

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

شایعه: اطلاعات زیادی از بازسازی سه نسخه‌ی ابتدایی بازی Mafia منتشر شد - گیمفا
شایعه: اطلاعات زیادی از بازسازی سه نسخه‌ی ابتدایی بازی Mafia منتشر شد - گیمفا
شایعه: اطلاعات زیادی از بازسازی سه نسخه‌ی ابتدایی بازی Mafia منتشر شد - گیمفا
شایعه: اطلاعات زیادی از بازسازی سه نسخه‌ی ابتدایی بازی Mafia منتشر شد - گیمفا
شایعه: اطلاعات زیادی از بازسازی سه نسخه‌ی ابتدایی بازی Mafia منتشر شد - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • چه خبر خوبی…
    امیدوارم ریمیک مافیا ۱ جز گرافیک به هیچ چیزش دست نزنن…حتی موسیقیش

  • مازیار گفت:

    نسخه دومش تو زمان خودش هم از لحاظ گرافیک و هم موسیقی و صداگذاری عالی عمل کرد نسخه اول هم بسیار عاشقشم :inlove: البته از نظر گیمپلی گادفادر۱بهتراز مافیا۱بود(نظر شخصی)
    ولی نسخه سومش ضعیف ترین نسخه سریه مخصوصا از نظر گرافیک فنی که پر از لگ و باگ بود :-((

  • جان من ؟؟!!
    کاش از خدا یه چیز دیگه می خواستم :inlove:
    همین چند روز پیش بود تو مقاله ای کاش آقابابایی داشتم می گفتم که دوست دارم مافیا ۱ بازسازی شه :inlove:

  • DJMJ گفت:

    یعنی شما این همه اطلاعاتو بدست آوردین بعد همش شایعست معلوم نیست درست باشه یا نه؟
    خوب شما نمیگید کسی که میخونه فکرش میره یه سمت دیگه که شاید این اطلاعات اصلاً درست نباشه
    اگر میخواین فقط یه خبری برای سایت داشته باشین که اون یک بحث دیگست

    • سلام دوست عزیز
      در رابطه با این نظرتون. اول از اینکه پیام دادید بسیار ممنونم. این حق شماست که بدونید منابع خبر از کجاست. این اخبار (شایعات) توسط یکی از اینسایدر های ۲K در سایت Reddit منتشر شده. حالا اینسایدر ۲K چه کسیه؟ اینو برای افرادی که نمیدونن میگم. به شخصی گفته میشه که از کارکنان یک شرکت که با نام و هویت جعلی وارد مکان مخصوص انتشار اخبار اینسایدر ها که بزرگترینشون Reddit هست میشه و اطلاعاتی را از پروژه های در دست ساخت فاش می‌کنه. البته ما هیچوقت نمیتونم مطمئن شیم آیا این شخص واقعاً اینسایدر هست یا نه. فقط از سابقه‌ی ایشون در لو دادن اخبار یک شرکت خاص میشه متوجه این موضوع شد. خبری که براتون منتشر کردیم توسط یکی از اینسایدر های شناخته شده‌ی ۲K منتشر شده و احتمال صحت داشتن اکثر اطلاعات منتشر شده هم بسیار بالاست ولی با این حال وظیفه‌ی ماست که ابتدای خبر درج کنیم شایعه ، چون به صورت رسمی توسط خود سازنده‌ها منتشر نشده.

  • lastofus2 گفت:

    نسخه ۱ ابرشاهکار بود.یادمه اون روزی که این بازی اومد فک همه گیمرها از جا در اومده بود به خاطر گرافیکش.من یک گرافیک ۳۲ یا ۶۴ فکر کنم داشتم بازی لگ میزد اینقدر به پدرم گفتم تا یک گرافیک۶۴ یا ۱۲۸ خرید و بازی روون تر اجرا شد.خداییش عجب شاهکاری بود فقط اون مرحله ریسینگش خیلی رو مخ بود.همین چند وقت پیش دوباره نصبش کردم و با ماد یکمی تکسچرهاش شارپ تر شد.احتمالا تیک تو میخواد از همون ماده استفاده کنه ولی کاش ریمیک میکرد البته این بازی با همون انیمیشن های قدیمیش و … هنوز هم ابرشاهکاری هستش.همین الان نصب کنید بازی کنید بهتون حال میده.نسخه پلی ۲ شماره ۱ یک باگ باحال داشت. من یک رفیقی داشتم خیلی حرفه ای نبود بهش گفتم تو عمرا نمیتونی مرحله ریسینگ رو رد کنی بعد با کمال تعجب دیدم رد کرده.نگو تو نسخه پلی ۲ اگر همون اول بازی چند بار از روی خط پایان عقب جلو کنی مرحله رد میشه میبری :rotfl:
    نسخه دومش به نظرم قشنگ نبود.نسخه سوم که اصلا آشغال بود
    ( خدارو شکر نه انحصاری هستش نه سونی بازی مشابه ای بهش داره به اینکه الان اون Godofwar35 میگفت تو داری با فلان بازی مقایسه اش میکنی به همین خاطر بهش گیر دادی )
    **********************
    نظرم در مورد گیرز ۲ عوض شد.الان رسیدم به مرحله کرمه. خطر اسپویل
    .
    .
    .
    واقعا به زمان ساخت بازی و گیم پلی بازی که قایم موشک تیر بزنی هستش حساب کنیم و فیزیک بازی و…. میشه به گیرز ۲ هم شاهکار گفت.این مرحله کرمه خیلی خوشم اومد که باید بین دندوناش گیر نکنی یا مثلا اون کرم کوچیکه که پشتش قایم شی و بریدن رگ های قلب کرمه و….. حال کردم.واقعا کلیف کارگردان عالی ای هستش و خاک بر سر ماکروسافت که با همچین کسی همکاری نمیکنه تا گیرز با افت شدید و نمرات کیلویی که گرفته شده ۸۴ دوباره یک بازی بالای ۹۰ بشه

    • kingp گفت:

      سلام رفیق lastofus2
      در مورد نظرت عرض کنم اصطلاح ابرشاهکار خیلی اغراق آمیز
      چون واژه برا کسانی با تمدن های قدیمی تر از شما کاملا غیر حرفه ایست
      اون زمان که تو pc داشتی (نمیدونم کی) ما داشتیم در سال ۱۹۹۶یا ۱۳۷۵ داشتیم با ps one افسانه ای که اون زمان ۲۵۰هزارتومان و بیشتر قیمت داشت (حقوق ی کارمند ۸۰/۹۰ هزار تومان بود)
      ما داشتیم با GTA III شاهکار لذت میبردیم
      اون زمان هرکس نه اطلاعاتش داشت نه میتونست با کنسول بازی کند
      اینا فخر فروشی یا از خود تعریف کنم نیست یک واقعیت که بهت میرسونم مافیا بازی خوبی فقط رو pc بود و pc اون زمان مال قشر خودش بود.

  • reza.mhp گفت:

    اگه بشه که چی میشه عالی :shy:

  • Mojtabaps4 گفت:

    من مافیا ۱رو نرفتم ولی مافیا ۲ خیلی عالی بود.ولی ۳ جذابیت کمی داشت

  • kavehd2 گفت:

    نسخه اول شاهکار میشه اگه خوب درستش کنن

  • ERFAN103079 گفت:

    WHAT ?! 😮 این دیگه واقعا شایعه هست

  • mehran.x360 گفت:

    عشق است نسخه اول با توماس انجلو :yes: :yes:

  • Mgs4 گفت:

    معلوم نیست میخوان چه بلایی سر این سری بیارن

  • mory_num1 گفت:

    هر کسی نسخه اول رو فقط ریمستر کنه و ریمیک نسازه واقعا به عقلش باید شک کرد، نسخه اول شاهکاری بود که تو بعضی موارد از زمان خودش جلوتر بود، شاید کارهایی که میشد تو مپ بازی انجام داد به گستردگی رقیب (gta) نبود ولی از نظر مکانیک های بازی و gunplay و واقع گرایی از رقیب جلوتر بود و ماموریت ها عمق بیشتری داشتن و تو زمینه داستان هم که رقیب به پای داستان بسیار خوب نسخه اول مافیا نمیرسید.

  • خدایا بعد از مافیا بازسازی شاهزاده ایرانی و جنرال و nfsmw و nfsug لطفا

  • star2000 گفت:

    به نظرم نسخه دوم شاهکار به تمام معنا بود هم از نظر گیمپلی هم داستان و هم گرافیک❤نسخه ی اول هم تو زمون خودش عالی بود امیدوارم یه روزی ریمیک بشه و اما نسخه ی سوم با اینکه نامید کننده بود اما ارزش یکبار تجربه کردن رو داشت مخصوصا با آپدیت هایی که استودیوی هنگر گیم براش بروزرسانی کرد میشه گفت اکثر باگ هاش برطرف شد و فقط تنها ایرادی که زیاد مخاطبین رو آزرده خاطر کرد این بود که مراحل تکراری زیادی داشت و خسته کننده بود با این حال نسخه ی سوم فروش خوبی داشت و امیدوارم نسخه ی چهارم به روزهای اوج مافیا برگردیم❤

  • چرا بازسازی؟؟ خب ۴ را می دادند بیرون

شایعه: اطلاعات زیادی از بازسازی سه نسخه‌ی ابتدایی بازی Mafia منتشر شد - گیمفا