سازندگان Doom با انتشار تصویری، انتشار Final Fantasy 7 Remake را تبریک می‌گویند - گیمفا
سازندگان Doom با انتشار تصویری، انتشار Final Fantasy 7 Remake را تبریک می‌گویند - گیمفا
سازندگان Doom با انتشار تصویری، انتشار Final Fantasy 7 Remake را تبریک می‌گویند - گیمفا
سازندگان Doom با انتشار تصویری، انتشار Final Fantasy 7 Remake را تبریک می‌گویند - گیمفا

سازندگان Doom با انتشار تصویری، انتشار Final Fantasy 7 Remake را تبریک می‌گویند

آرین مرادی
۱۳:۰۰ ۱۳۹۹/۰۱/۲۳
سازندگان Doom با انتشار تصویری، انتشار Final Fantasy 7 Remake را تبریک می‌گویند - گیمفا

سازندگان بازی Doom Eternal با انتشار تصویری، عرضه‌ی رسمی بازی Final Fantasy 7 Remake را تبریک گفتند.

زمانی که صحبت از مجموعه‌های نمادین، قدیمی و شگفت‌انگیز شود، به طور قطع نام دو سری Doom و Final Fantasy به چشم می‌خورد. این دو سری هر کدام در سبک خود جزو بزرگان محسوب می‌شوند و تاثیر آنان بر دنیای صنعت بازی‌های ویدئویی اصلا قابل انکار نیست. Doom برای اولین بار توانست تعریف جدیدی از سبک شوتر اول شخص ارائه دهد و در اصل، پدر این سبک محسوب می‌شود. تمام بازی‌های اول شخصی که اکنون در بازار حضور دارند، به نوعی سبک خود را مدیون این سری هستند.

از طرفی دیگر سری Final Fantasy حضور دارد که جزو قدیمی‌ترین مجموعه‌های سبک نقش‌آفرینی محسوب می‌شود. این سری توانست با داستان‌هایی جذاب، گیم‌پلی کامل و گرافیکی عالی در هر زمان، آغازی باشد بر بازی‌های ویدئویی که می‌توانند با صنعت سینما رقابت کند و نشان دهد که صنعت بازی‌های ویدئویی اصلا چیزی از هنر هفتم کم ندارد.

اکنون که به صورت رسمی، زمان عرضه‌ی Final Fantasy 7 Remake فرا رسیده است، چه چیزی بهتر از این که یکی دیگر از مجموعه‌های ارزشمند تاریخ بازی‌های ویدئویی به ان عرض احترام کند. سازندگان جدیدترین نسخه‌ی سری Doom، با انتشار توییتی در صفحه‌ی رسمی خود خوشحالی و احترام خود را نسبت به عرضه‌ی Final Fantasy 7 Remake اعلام کرده‌اند. شما می‌توانید تصویر مربوط به این توییت را در قسمت زیر مشاهده کنید.

سازندگان Doom با انتشار تصویری، انتشار Final Fantasy 7 Remake را تبریک می‌گویند - گیمفا

بازی Final Fantasy VII Remake امروز به صورت انحصاری برای کنسول پلی‌استیشن ۴ منتشر خواهد شد. شما می‌توانید با مراجعه به بازسازی زیبای یک فانتزی | نقدها و نمرات Final Fantasy VII Remake نقدها و نمرات این بازی را مشاهده بفرمایید.

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

سازندگان Doom با انتشار تصویری، انتشار Final Fantasy 7 Remake را تبریک می‌گویند - گیمفا
سازندگان Doom با انتشار تصویری، انتشار Final Fantasy 7 Remake را تبریک می‌گویند - گیمفا
سازندگان Doom با انتشار تصویری، انتشار Final Fantasy 7 Remake را تبریک می‌گویند - گیمفا
سازندگان Doom با انتشار تصویری، انتشار Final Fantasy 7 Remake را تبریک می‌گویند - گیمفا
سازندگان Doom با انتشار تصویری، انتشار Final Fantasy 7 Remake را تبریک می‌گویند - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • چقدر اینجور رفتارها توی مملکتم غریب میاد…

    • M_A.REZAIE گفت:

      آخه این چه درکیه از یه جامعه دارین.
      جامعه ای که از صدها اقلیم و قوم های مختلف تشکیل شده را شما با رفتار چند نفر قضاوت مس کنید. برای شناخت و درکی درست از جامعه باید به نوع فرهنگ و هنر اون جامعه رجوع کنیم. هرچند کشوری مثل ایران با این همه اقوام و قوم قطعا کاری بسیار سخت است. کاری که نیاز به چندین و چند سال تحقیق است و تنها به بیست تا سی سال زندگی در این جامعه محدود نمی شود (البته اکثر در محدوده ی خود هستند و پاشون را از شهر و استانشون فراتر نگذاشتن).
      من با شما هیچ مشکلی ندارم . راستیاتش یکم از دست این نوع برخورد ها ناراحت بود دیگه اینجا خالی کردم

      • AXEL STONE گفت:

        اره درسته کشور شریفمون به طور طبیعی به وجود آمده و تشکیل شده… یعنی هر جای ان به طور مناسبی شکل خاص اریایی خودش رو گرفته: مثل دیگر کشورای غربی نیست که از سر تا پاش فقط با ۲۰۰ سال تاریخ کپی پیست هست.
        متاسفانه با تبلیغات مزخرفی که این رسانهای غربی فارسی زبان انتشار میکنن ذهن خیلی از هموطنانمون رو با دروغ و یاوه گویی و بیشتر هجویات: سلب کنترول میکنن در حدی که طرف میاد میگه من اریایی نیستم در حالی که جملش کاملا جمله اشتباهی هست. البته البته بعضیا شاید تابع این شبکها نیستن ولی ممکنه از یک کانالی خبر بگیرن که اون کانال منبع خبریش از انجا تهیه شده باشه و همینطوری سلسله پیدا کرده.
        اونی که ایرانی هست و حس و عشق داره با این خاک مقدس هیچ وقت زیر بار اکاذیب نمیره و نخاهد رفت… و تنها همینطوری با همین شکل و روش میشه سلامت کشورمون رو داشته باشیم :rose: :heart: زنده باد انسانیت :rose: :heart:

      • ایران با اقلیم و قوم‌های مختلف؟
        درسته
        اما همشون با یه قانون
        چرا امریکا رو مثال نمیزنی دوست من که با ده‌ها ایالات مختلف که هر کدوم قانون های مختلفی دارن مقایسه نمیکنید…
        لطفا از شعار دست بکشید…
        حال روز ما اینه…چون خیلی وقته میگیم ما تمدنی هزاران ساله داریم…
        الان کجا هستیم؟

        • AXEL STONE گفت:

          نمیخام به باور شما اسیبی بزنم یا به شما یاد بدم ولی بدون امریکا هیچی نیست علنی به شما میگم هیچی نیست ما تحت فشار اقتصادی هستیم اما اوضاعمون گرچه زیاد درست نیست اما بلاخره تحت فشار اقتصادی هستیم و وضعمون رو به تحسینه. اما اونا که ابر نو اختر اقتصاد جهان که هستن وضعشون بدتر از وضع ایتالیاست… خیلی فرقه فرسنگها و کیلومترها فرقه… لطفا امرکارو سفید و مارو سیاه جلوه نده که من ته و توشو دیدم (اینجا جاش نیست برای شما بشینم و توضیح بدم لطفا اگه دوست دارین ادامه بدین توی خاص گیمفا میتونید در موردش بگید)
          ما تمدنمون از همه بیشتره انسانیتمون از همه بیشتر بوده انسانیت مدل نبود… و اگه کتابی که توی تاخچه خونتو رو بخونی (دیوان کبیر خافظ) متوجه میشی ما در زمان قدیم چی بودیم کشورای عربیه دختراشون رو میکشتن چونکه فقط به فکر مرد برای جنگها بودن افریقایی ها سیاه پوستان رو مردم نمیدونستن اروپاییها هندوهای قرمز رو منقرض کردن خداییش از چی بگم به شما؟
          اگه میخای بگی نه پس شما مشکلی داری با ما و شاید هم خدایی نکرده زبونم لال جدایی طلب باشی
          بله از این ادما زیاده که فکر میکنن خودشون قانون خودش رو دارن اما ذهن و فکرشون باز هم هیچی نیست افکار داقونشون میمونه برای خودشون…
          اگه میخای عزت و کرامت مملکتت رو داشته باشی پس براش سعی کن لطف کن عشقی خرج بدی تا دیگران از دیدن کارهای من و شما و دیگرا ایرانیان لذت ببرن و یاد بگیرن بذار دیگران از ایرانی بودن ایرانی بودن رو یاد بگیرن بذار اجنبیها از ما حرف بزنن و تعریف کنن.
          شاید اقوام مختلفی داریم اما هم دیگمون رو دوست داریم و همدیگرمون رو اریایی میدونیم.
          ایالت های امریکا؟ هیچ بشری اونجا امریکایی نیست که امریکا باشه امریکایی ها هندوهای قرمز هستن که تلف شدن: الان همشون چینی اروپایی ژاپنی اسپانیایی افریقایی و حتا ایرانی هستن ما از کشوری که فقط با ۲۰۰ سال تاریخ سیاه و ۲۰۰ سال جنگ و خون ریزی درس نمیگیریم.
          شما مثل اون میمونی که میگه چرا هر قوی در ایران با زبان خودش درس نخونه؟: خنده داره اخه اگه بخاد اینطوری پیش بره پس چیزی از اصالتمون نموند بر این حساب… فردا نسل ایندمون همدیگرشونو نمیفهمن نه پسرم پسر شمارو و نه پسر شما پسر منو میفهمه پس اون وقت چطوری یک کشور بمونن؟
          ببین دوست خوبم شما ادم عاقلی هستی لطفا یکمی فکر کن بعد نظرت رو بگو بله درک میکنم شمارو ولی اینطوری همون طوری که شما میگین اصلا درست نیست این کار اصلا شوخی نیست… یادمون هم نره ما یک سری دشمنان گنده ای داریم که از خداشونه این اتفاقات بیفته.
          ببخشید خیلی طولانی شد ولی از کامنت شما اذیت شدم نتونستم چیزی نگم

          • Call Me Snake گفت:

            کاملا باهات موافقم داداش..
            متاسفانه الان اکثرا فقط به ظاهر نگاه میکنن و میگن به به و چه چه چه کشور متمدن و با فرهنگ و خوبی
            بهترین اقتصاد جهان،قدرت فراوان …
            ولی اینها با خون به دست اومده،خون
            آمریکا فقط تو این صد سال به ده ها کشور حمله کرده …‌‌‌چقدر آدم کشته شدن،زن هایی که بیوه شدن ، کودکایی که یتیم شدن،بچه های بی گناهی که مردن…..

            ما خودمون زخم خورده ایم….
            الان تو جنگ ما و عراق،هیچ کس به ما محل هم نزاشت…مایی که فقط دفاع کننده بودیم…
            در حالی که همین هایی که الان ازشون دفاع میکنن،به صدام کمک میکردن ،عملا یعنی خون هموطن های خودمونم به دست همون با فرهنگ ها ریخته شده
            چقدر بدبختی که ما از دست این کشور ها نکشیدیم….
            بعد واقعا چجوری میتونیم از اینا دفاع کنیم؟!
            واقعا چطوری…..

            • AXEL STONE گفت:

              البته حمله میکنه کتکشو هم میخوره هیچ موفقیتی نداره… برای خودش هم جایزه نوبل عرضه میکنه
              عراق جگر گوشه ی ماست امریکا بود اون رو بر ما شارژ کرد به برای یمن هم دقیقاً همینطور خوب شاید از یاد دیگران بره ولی از یاد ما که نمیره…
              خوب باش و خراب نشو دیگران ببین و یاد بگیرن: مگه خاصیتهای شهدای شریف مارو نمیدونی؟ همین جمله ای که گفتم هستن.
              ببین اونا هم اریایی هستن ما حس پدری به اونها داریم اونا هم با زبان های خودشون اینارو میگن. البته ادم از بیخود هم هست همه جا هست که مخالفت میکنه ولی تاریخ از یاد نمیره از جهت تاریخ حرف میزنیم تاریخ یکی از مدرک و برهانهای قاطع ماست. خلاصه درکل اونا از غرب گول خورده بودن شاید باورت نشه اما یکی از سندرم های عراق شهید ابو مهدی مهندس در کنار ایران بود چونکه میدونست اریاییه عِرق ملی خودش رو نتونست فراموش کنه.
              شما میگی چطوری ولی ما الاهی این کارو انجام دادیم و در اخر انها دوست ما شدن همونطوری که یک روزی هموطن ما بودن و شدن دشمن ما الان دوست ما هستن و در خیلی جاهاش امروزه فدا کار داریم با همون جمله ای که گفتم پیش میریم
              از بحث گیمینگ زیاد فاصله نگیریم درکل من منظورم خاصیت خودمون رو با شرق و غرب پرستی از دست ندیم… ما بودیم که به اونا حد اقل قانون رو یاد دادیم علنی یاد ندادیم ولی فرهنگ دزدی کار انچنان سختی نیست فشار اوردن بر یک ملت با زو و زور گویی در این زمونه ی برعکس خیلی سادست.
              امروز من برای این دو شرکت خیلی خوشحال هستم و ارزو دارم ارزومندم که این تعامل و واکنشها بیشتر بشن که برای صنعت گیم روحیه ی خیلی خاصی ایجاد میکنه حتا برای خودم هم عالی بود :rose: :heart:

          • یه سوال
            تاریخ ما چه دخلی به ما داره؟ آره میدونم هویت تاریخی و اجتماعی ماست و فکر کردن بهش حس غرور میده
            اما واقعا این عقبه تاریخی مارو با فرهنگ کرده؟ حداقل چیزی که من تو شهر خودم میبینم این نیست و معتقدم فرهنگ فقط تو زمان حال مهمه نه گذشته
            یک چیز دیگه اون هم اینکه تاریخ خودمون هم کم خونریزی نداشته لطفا اون هارو هم لیست کنین(بعدش هم لطفا به من برچسب الکی نزنین خودم از کساییم که متنفرم از فرهنگ امریکایی و سبک زنگی مزخرفشون فقط دارم میانه روی میکنم) :laugh: :laugh:

            • البته تو این دوران کرونایی اتفاقات خیلی دلگرم کننده(برخلاف خبرای بد مرگ و میر) شنیدیم که حسابی لذت نیده به آدم
              اینکه میبینی همه هوای همو دارن و اگه چیزیت بشه کسی هست که برات میجنگه

            • AXEL STONE گفت:

              دوست گلم ما خون ریزی نداشتیم دیگران بودن که به ما حمله میکردن از جمله مغولها ما با اون قدرت سابقمون اگه به دیگران حمله میکردیم رسما امروز کره زمین رو میگرفتیم اما جالب اینجاست که چنین تفکراتی وجود نداشت وگرنه کله زمین یک پارچه میشد و الان هم که بعضی از تازه به دوران رسیده میخان این کارو انجام بدن اما به دلایلی در این زمان هم نا ممکنه.
              ما از اولش وقتی که انسانیت مد نبود ما ازش استفاده میکردیم حد اقل در بین خودمون برای همدیگرمون
              تاریخ ما هویت ماست دوست عزیزم مسخره نکن و نباید از یاد بره: دیوان حافظ رو بخونید تا خودتون رو پیدا کنید و از ته دل و اعماق وجودتون افتخار که یک ایرانی هستین این حس به افتخار هم دست شما نیست بلکه اریایی بودنت روشن گر روحت میشه.
              جوابی نمیخام فقط برید اون کتاب عتیقه رو بخونید… همیشه خوب باشید و تعاریف و شرق و غرب رو هم برای خودتون نگه داشته باشید حرفام فقط با شما نیست.

        • Call Me Snake گفت:

          داداش
          ما همین الان خیلی از آمریکا از نظر فرهنگ جلوتر و بهتریم خیلی
          ما اگه نسبتا نسبت به قبل تا حدودی فرهنگمون پایین تر(البته هنوزم به جرئت میگم سرآمدیم) اومده به خاطر این همه فشار و استرسه
          ۸۰،۹۰ درصد مردم زیر خط فقرن و قاعدتاً مشکلات مالی و استرس و فشار های ناشی از اون از صبر و حوصله آدم کم می‌کنه
          ولی با همه این ها هنوزم خیلی خوبیم.‌

          ولی این آمریکایی هوایی که شما میگید،اولا من قبول ندارم،اون ها به هیچ وجه از ما با فرهنگ تر نیستن……
          اگه هم ظاهراً اینطوری نشون میداد،به خاطر رفاه اونجاست و اینکه واقعا نسبت به ما،تو ناز و نعمت زندگی میکنن..
          ولی این کرونا حرف من رو اثبات کرد..‌
          الان همون با فرهنگ ها به خاطر چارتا دستمال همدیگرو جرواجر میدن!!
          ولی ما تو کشورمون با وجود سختی های خیلی بیشتر،از این کارا میکنیم
          این جاست که هیث لجر مرحوم تو دارم نایت میگه:همین مردم به ظاهر متمدن،وقتی قحطی بشه همدیگرو میخورن…..

          ما خیلی خیلی از اون چشم رنگی ها با فرهنگ تریم،خیلی…..

          • Call Me Snake گفت:

            جرواجر میکنن
            از این کارا میکنیم؟!
            دارک نایت

          • M_A.REZAIE گفت:

            این مملکت روز هایی را دیده که ما یه روزشم نمی تونیم تحمل کنیم.
            جدا از این حرفا یه حرفی درمورد اون دیالوگ معروف جوکر در دارک نایت بگم.
            اگه دقت کنین در پایان فیلم این اتفاق کاملا برخلاف چیزی که جوکر می گه میوفته. یعنی مثلا کسی یه زندانیه و با کلی جرم و خلافه اون اون شرایط حاضره فداکاری کنه تا مردم کشتی دیگه سالم بمونن. اینجا دید فوق العاده ی نولان به جوکر را می بینم که نشون می ده شکست دادن افرادی مثل جوکر نیاز به فداکاری داری و همیاری مردم داره. اون وسط یه کارگردان احمق میاد فیلم جوکر را میسازه فیلمی که معلوم نیست کی خیره کی شر . کی آدم خوبس کی بده. اگه دیالوگ جوکر تو دارک نایتا دقت کنین می گه ( تو دلیل وجود منی (خطاب به بتمن)) یعنی وجود بدی و شر نیاز به به خوبی و خیر داره. اما این فیلم نه سر داره و نه ته. آخرشم می فهمی توهمه. فینیکس خیلیخوب بازی کرد. اما درک اشتباه کارگردان از جوکر و تاکسی درایور ( حدودا ۷۰ درضد فیلم اسکی از این فیلمه باید ببینید تا بفهمید) باعث شد چنین فاجعه ای به وجود بیاد. برای اینکه به شما ثابت کنم کارگردان دید درستی به فیلم نداره. میشه به یکی از سکانسای خوب فیلم اشاره کرد. سکانسی که جوکر بعد از کشتن اون سه نفر میرقصه. اینز سکانس تو فیلمنامه نبود . قرار بود جوکر تو آینه با خودش حرف بزنه ( باز هم یه اسکی از تاکسی درایور) اما فینیکس پیشنهاد رقص را میده. می دونم شاید خیلی ها با حرفم مخالفت کنین اما اگه قبول نمی کنین لطفا تاکسی درایور و دارک نایت را ببنین و بعدش جوکر را. حرچند یادتون نره. جوکر قهرمان نیست جامعه ای که جوکر قهرمانش باشه فقط خدا می تونه به دادشون برسه.

            • Call Me Snake گفت:

              دم شما گرم داداش
              بعد از مدت ها یه فن جوکر واقعی پیدا کردم…
              بله فیلم جوکر که کاملا یه تقلید ناموفق از فیلم های اسکورسیزی یعنی راننده تاکسی و پادشاه کمدی بود…
              جوکر کم شخصیتی نیست….به جرئت میتونم بگم جزو ۳ شخصیت برتر خلق شده تو تاریخه(اعم از کمیک،رمان،سینما،انیمه،گیم و…)
              و محبوبترین شخصیت منه….
              ولی شخصیت با این پتانسیل چرا باید یه کپی از تراویس بیکل و روپرت پاپکین باشه؟!
              بدون هیچ تعارفی میگم،کسی که واکین فینکس رو بهترین جوکر یا اصلا جوکر(به عنوان یه شخصیت مجزا واقعا خوب بود،و اسکار هم حقش بود،ولب به عنوان جوکر اصلا..)می‌دونه اصلا از این شخصیت شناختی نداره…

              • Call Me Snake گفت:

                دوستان من این کامنتو قبلا دادم ولی فکر میکنم برای اثبات حرفم که فینکس جوکر نبود،لازمه…
                همینطور به درک بهتری از رابطه بتمن و جوکر پی میبرید و میفهمید که این ها بدون هم خیلی جذابیتشون کم میشه…
                بابت طولانی بودم هم من ازتون عذر میخوام…

                (بزار از اول شروع کنیم پس
                بتمن همون‌طور که میدونی،بچه که بود پدر و مادرش جلو چشمش کشته شدن و این بدترین روز زندگیه بروس بود،این اتفاق یه ضایعه روانی شدید برای بروس بودش و زندگی بروس رو از حالت نرمال خارج کرد
                حالا جوکر
                جوکر با توجه به کمیک الن مور،یه مهندس شرکت شیمیایی بوده که چون از کارش خوشش نمیومد،استفعا داد و به عنوان یک کمدین شروع به کار کرد
                ولی مشکل اینجا بود که هیچکس به جوک های نمیخندید و به همین خاطر پول زیادی درنمیوورد،و تو فقر کامل زندگی میکرد،زنشم باردار بود و چند ماه دیگه بچشون به دنیا میومد.یک روز دیگه به خودش میاد و میگه که نمی‌خواد بچش تو فقر به دنیا بیاد،به همین خاطر چند نفر خلافکار رو پیدا می‌کنه می‌خوان از شرکت شیمیایی دزدی کنن(همونی که جوکر قبلا اونجا کار میکرد)و بهشون میگه که راه اونجا رو خوب بلده و میخواد باهاشون در ازای سهمی شریک بشه،خلاصه اونا هر روز تو کافه هم رو ملاقات میکردن و نقشه دزدی رو میکشیدن،روز قبل از دزدی که تو کافه بودن،یه پلیس میاد و به جوکرمیگه که زنش به خاطر یه حادثه کشته شده
                جوکر به شدت بهم میریزه و به همدستانش میگه که دیگه باهاشون نیست،ولی اونا با اسلحه تحدیدش میکنن و میگن الان دیگه نمیشه جا زد
                بعد کلاه ردهود(یه جنایتکار معروف)بهش میدن،جوکر که میگه برای چی ،میگن بهش چون تو مهمترین فرد گروه مایی و نمی‌خوایم هویتت لو بره(که این دروغ بود،میخواستن اگه نقشه شکست بخوره،بگن که ردهود مجبورشون کرده،درحالی که جوکر روحشم خبر نداره از این ماجرا)
                وقتی می‌رسد اونجا ،نگهبانا اونا رو میبینن،بعد خلافکارا میگن اون رییسمون ردهوده که مجبورمون کرده
                ولی نگهبانا فقط شلیک میکنن و همدستای جوکر میمیرن
                جوکر هم وحشت زده فرار میکنه،نگهبانا هم شلیک میکردن که بتمن(سال های اولش بود اون موقع)میاد و میگه دیگه بسه،و بعد می‌ره دنبال جوکر ،وقتی بهش میرسه میگه خوب ردهود،دوباره همدیگرو دیدیم(راستی اینم بگم جوکر با نقاب ردهود،همه جارو قرمز میدید)ولی جوکر که بتمن رو قرمز وسیاه میدید وحشت کرد و خودشو تو مواد شیمیایی انداخت که از دستش فرار کنه،وقتی که تو
                از اونجا اومد بیرون ،گفت که همه جاش میسوزه،نقابش رو برمیداره و….
                بله،رنگ پوستش مثل گچ سفید شده بود،موهاش سبز شده بودو لباشم مثل خون سرخ
                ولی اون لحظه به جای اینکه ناراحت بشه یا گریه کنه،شروع می‌کنه به خندیدن…..
                و اینطوری هم جوکر،دچار یه ضایعه روانی بسیار شدید میشه….)

                • Call Me Snake گفت:

                  (خوب حالا جوکر و بتمن هردو مثل همن،هردو دچار اتفاق تلخی شدن که باعث ضایعه روانی اون ها شده
                  حالا هر کدوم یک راه رو انتخاب می‌کنه
                  بتمن که میخواد از این بی عدالتی در حق خودش انتقام بگیره،تصمیم میگیره که با جرم و جنایت بجنگه و نزاره برای هیچ کس دیگه ای این اتفاق بیافته

                  جوکر هم به این نتیجه میرسه که هیچ چیزی تو این دنیا دیگه ارزش نداره،همه قوانین و عادت ها پوچن و بشر داره تلاش بیهوده ای تو این زندگی می‌کنه
                  همچنین برای تفریح ،میخواد بقیه هم درد خودشو بکشن(برعکس بتمن که نمی‌خواد برای هیچکس اتفاق بدی مثل خودش بیوفته)
                  و در واقع هدف اصلی جوکر،اینه که نشون بده هیچ کس خوب و دانا نیست،هرکسی با یک روز بد می‌تونه تا مرز جنون کشیده بشه

                  خوب پس تا الان هم متوجه شباهت ها وتفاوت بتمن و جوکر شدیم
                  حالا جوکر هم برای چی انقدر به بتمن گیر میده؟
                  چرا هم ازش خوشش میاد و هم سعی می‌کنه با کشتن عزیزانش اونو آزار بده؟
                  جوکر به خاطر این از بتمن خوشش میاد برای اینه که اونا خیلی شبیه همن
                  فاصله جوکر و بتمن اندازه یک تار مو هستش

                  و اینکه چرا به عزیزانش صدمه میزنه؟
                  چون همون‌طور که گفتم،میخواد ثابت کنه هیچکس باهاش فرقی ندارن و همه میتونن در اثر یک اتفاق بد دیوونه بشن،حتی بتمن
                  در واقع با این کارها میخواد بتمن رو ترغیب کنه به کشتنش،اینطوری زندگی پوچ جوکر براش معنا پیدا می‌کنه و میفهمه که حق با اون بوده و همه میتونن مثل اون بشن….و در واقع کشتن جوکر،همون تارموی نازک هستش که بریده میشه و اینطوری دیگه بتمن،تبدیل به خود جوکر میشه و به جنون کشیده میشه…)

                • Call Me Snake گفت:

                  این دو تا کامنتم فقط قطره ای از دریای وسیع تاریخچه این دو شخصیت کبیره..
                  حالا بعد از خوندن خودتون قضاوت کنید…
                  واقعا فینکس جوکر بود؟!

    • AXEL STONE گفت:

      امید جان برای ما غریب نیست خدایی بلکه حس خیلی خوبی میده به اونی که چنین خبری رو میخونه… این بزرگیه ماست که چنین احساسی رو پیدا میکنیم و امیدواریم که در اینده این حرکتها بیشتر دیده بشه.
      امروز برای FF7 احترام قائل شده این شرکت بتسدا Bethesda خوب واقعا جالبه این میتونه کمک روحیه ای خیلی بزرگی باشه برای شرکت اسکوئر انیکس Square enix :rose: :heart:

    • اتفاقا ما ایرانی ها خیلی هوای همو داریم
      شما یک کشور معرفی کن اینقدر تنوع قومی داشته باشه و بتونن با هم زندگی کنن
      بنابراین
      اینجور رفتار ها تو مملکت قریب میاد

  • AXEL STONE گفت:

    این تعامل و واکنشها نسبت به هم دیگه خیلی دوست دارم :lashes: :rose: :heart:

  • UMK3 گفت:

    اقای ارین مرادی بازی انحصار زمانی تا ۲۰۲۱ هستش و نسخه pc اونم تایید شده ولی شما زدین انحصار کامل ps4 :mail:

  • Lor'themar گفت:

    این جیره خور ها با این کانت های مسخره شون پست به این زیبایی رو خراب کردن، بریت تو همون پیام رسان سروشتون از این بحثا بکنید خوش باشید فاینال فانتزی رو تنها بزارید :-/

سازندگان Doom با انتشار تصویری، انتشار Final Fantasy 7 Remake را تبریک می‌گویند - گیمفا