عرضهی محتویات جدید برای Final Fantasy 14 به تاخیر افتاد
همهگیری بیماری COVID-19 و در کنار آن فاصلهگذاریهای اجتماعی باعث شد تا تیم توسعهدهندهی بازی Final Fantasy 14 عرضهی جدیدترین بهینهسازی برای این بازی را حدودا یک ماه به تاخیر بیاندازد. کارگردان این بازی، نایوکی یوشیدا (Naoki Yoshida)، در مورد این موضوع که بیماری کرونا چگونه به مراحل توسعهی این بازی آسیب زده است، در وبسایت بازی توضیحاتی داده که از جمله مهمترین آنها به این موضوع میتوان اشاره کرد که بهروزرسانی بعدی بازی تا ماه آینده عرضه نخواهد شد.
یوشیدا در توضیحاتی کاملتر در وبسایت مربوط به بازی این نکات را اضافه نموده است:
توسعهی بازی Final Fantasy XIV به مشارکت همکاران در قرنطینهی ما که در نقاط مختلف جهان ساکن هستند، نیازمند است. در این مقطع زمانی باید این موضوع را پذیرفت که شرایط کنونی، آسیبهای قابل توجهی را به برنامه توسعه بازی وارد میکنند. در حال حاضر ما از این موضوع نامطمئن هستیم که تاخیر در عرضهی بروزرسانی بعدی دو یا سه هفته به طول خواهد انجامید یا حتی تا یک ماه هم ادامه خواهد داشت. ما به شدت برای شرایط ناامیدکننده حادث شده متاسف هستیم. این تاسف به خاطر بازیبازان نیز هست، همانطوری که ما آنها را میشناسیم چشم به انتظار بهروزرسانیهای جدید هستند. به هر حال سلامت روحی و جسمی تیم توسعهدهنده در اولویت قرار دارد. تیمی که بدون وجود آنها امکان عرضه بهروزرسانیهایی که در سطح کیفیت بازی Final Fantasy XIV باشد، امکانپذیر نیست. این توضیحات به این دلیل بود که شما را با برنامهی خودمان در این شرایط بیشتر آشنا کنیم.
در جدیدترین اخبار در مورد Final Fantasy XIV به اقدام جالب شرکت اسکوئر انیکس (Square Enix) میتوان اشاره کرد که باتوجه به تاثیرگذاری بیماری کرونا بر جوانب مختلف زندگی افراد، بازیبازانی که توانایی پرداختهای درونبرنامهای برای حفظ خانهی خودشان در بازی را ندارند، مورد تنبیه قرار نمیدهد. در کنار این موضوع، سیستم شناسایی خودکار چنین خانههایی و تخریب آنها نیز در دوران این بیماری متوقف شده است.
پر بحثترینها
- بازیگر شخصیت اصلی Intergalactic نیل دراکمن را خدای بازیهای ویدیویی میداند و از همکاری با او هیجانزده است
- رکورد دیسلایک تریلر Concord توسط Intergalactic در یوتیوب شکسته شد
- رئیس ناتی داگ: تست بازیگری Intergalactic به اندازه انتخاب بازیگر نقش الی شگفتانگیز بود
- بازیهای انحصاری کنسولی بیشتری از پلی استیشن برای Xbox عرضه خواهند شد
- مدیرعامل ناتی داگ: Intergalactic دیوانهوارترین ماجراجویی ما است
- دیجیتال فاندری تریلر Intergalactic را از نظر بصری شگفتانگیز توصیف میکند
- سازنده بازی Black Myth: Wukong بابت برنده نشدن در مراسم The Game Awards 2024 گریه کرد
- گپفا ۲۶؛ مورد انتظارترین بازیهای شما در سال ۲۰۲۵
- مدیرعامل مایکروسافت: طرفدار Xbox بودن یعنی تجربه بازیهای آن روی تمامی دستگاهها
- این ۱۵ ویژگی منحصر به فرد GTA 6 را به یک تجربه خیرهکننده تبدیل خواهند کرد
نظرات