فیل اسپنسر شایعات مربوط به احیای بازی Scalebound را تکذیب کرد
بازی لغو شدهی Scalebound یکی از آن عناوینی است که هر چند وقت یک بار شایعاتی در مورد بازگشت و احیای آن منتشر میشود. این بازی اکشن نقش آفرینی مورد انتظار که قرار بود توسط یکی از توسعه دهندگان افسانهای صنعت بازیهای ویدئویی یعنی هیدکی کامیا (Hideki Kamiya) کارگردانی شود، به نقطهی لازم در روند توسعهی خود نرسید و در نهایت لغو شد. حال به تازگی در طی یک مصاحبهی جدید با IGN، آقای فیل اسپنسر (Phil Spencer) به شایعات مربوط به احیای این پروژه واکنش داد.
مدیر بخش اکسباکس ابتدا اعلام کرد که «احترام بسیار زیادی» برای پلاتینومگیمز (Platinum Games) و آقای هیدکی کامیا قائل است. او توضیح داد که لغو شدن Scalebound هیچ خصومتی بین مایکروسافت و پلاتینومگیمز به وجود نیاورده و این شرکت هنوز هم با استودیوی ژاپنی در ارتباط است.
متاسفانه تلاش این دو نتیجهای در بر نداشت و اسپنسر از اینکه آنها بازی را پیش از مشخص شدن یک برنامهی واقعی و قابل باور به عموم نشان دادند، پشیمان است. به طور ساده، Scalebound به آن نقطهای که لازم بود نرسید و هر دو تیم مایکروسافت و پلاتینومگیمز در این شکست شریک هستند.
فیل اسپنسر اضافه کرد که مایکروسافت عاشق برخی از ایدههایی بود که توسعه دهندگان میخواستند به آنها دست پیدا کنند و این شرکت قصد داشت یک بازی عالی منتشر کند. با این وجود، اسپنسر تائید کرد که در حال حاضر کسی برروی این پروژه کار نمیکند:
ما در حال کار برروی آن نیستیم. من امروز در دفتر پلاتینوم حضور ندارم، اما تقریباً مطمئن هستم که آنها هم برروی آن کار نمیکنند.
این چیزی است که همهی ما آن قبول کرده و پشت سر گذاشتهایم. لغو کردن یک بازی که چندین سال در مورد آن صحبت کردهایم چیزی نیست که آن را به عنوان نقطهی اوج نقش خودم در نظر بگیرم… اما بله، اگر کسی فکر میکند که ما در حال کار برروی آن هستیم، باید بگویم که این طور نیست.
پر بحثترینها
- بازیگر شخصیت اصلی Intergalactic نیل دراکمن را خدای بازیهای ویدیویی میداند و از همکاری با او هیجانزده است
- رکورد دیسلایک تریلر Concord توسط Intergalactic در یوتیوب شکسته شد
- رئیس ناتی داگ: تست بازیگری Intergalactic به اندازه انتخاب بازیگر نقش الی شگفتانگیز بود
- بازیهای انحصاری کنسولی بیشتری از پلی استیشن برای Xbox عرضه خواهند شد
- مدیرعامل ناتی داگ: Intergalactic دیوانهوارترین ماجراجویی ما است
- ظاهراً تریلر معرفی Intergalactic: The Heretic Prophet به تاریخ عرضه آن اشاره دارد
- دیجیتال فاندری تریلر Intergalactic را از نظر بصری شگفتانگیز توصیف میکند
- سازنده بازی Black Myth: Wukong بابت برنده نشدن در مراسم The Game Awards 2024 گریه کرد
- گپفا ۲۶؛ مورد انتظارترین بازیهای شما در سال ۲۰۲۵
- مدیرعامل مایکروسافت: طرفدار Xbox بودن یعنی تجربه بازیهای آن روی تمامی دستگاهها
نظرات
تو روحت پس. 😀 😀 😀
کسی میدونه این ای پی دست کیه ؟
اگه دست پلانتیوم گیمز باشه مولتفی پلتفرم منتشرش میکنن
گیم پلی بازی رو قبلا دیده بودم به نظرم پتانسیل بالایی داشت
فکر نکنم دیگه کسی به این بازی اهمیت بده الان ۱۵ تا استودیو داریم وقتی Fable و Hellblade 2و… منتشر بشن همه یادشون میره چیزی به نام Scalebound وجود داشته :yes:
من اهمیت میدم
همین اهمیت ندادنا باعث شد که این نسل گند بزنید….
Pathfinder اگه تو کامنت ندی کسی نمیگه لالی یا طوریت شده فیبل رو که از اول نسل ۸ داره مایکرو میسازه هل بلید هم تا موقعی که انحصاری ps4 بود همتون کوبیدید چرت و پرته و این حرفا حالا که انصاری خودتون شده شد شاهکار یعنی دورو تر و دروغگو تر از مایکروفن های این سایت وجود خارجی نداره عین انگلیس میمونید هر جا به نفعتون باشه تعریف و تمجید میکنید هرجا به درد نخور باشه میگید پیف پیف بو میده اتفاقا این بازی اسکال باند اگه ساخته میشد واقعا یه آی پی بی خوبی میشد امیدوارم یه روزی بیفته این آی پی دست سونی حیف این بازیها که دست مایکرو باشه
به نظرم دیگه نباید به هیچ عنوان مایکروسافت با این استودیوی شیاد و حقه باز کار کنه.
هیچ وقت یادمون نمیره بودجه ای رو که مایکروسافت برای ساخت بازی Scalebound بشون داد رو اختلاس کردن و صرف کارای دیگه و پروژه های خودشون کردن.
هر بلایی سرتون بیاد حقتونه…. :rotfl:
تو کدوم اینا میتونی با یه اژدها تعامل داشته باشی کنترلش کنی؟ این بازی اگر ساختش متوقف نمی شد میتونست به یکی از متفاوت ترین بازی های این نسل تبدیل بشه
داداش استدیوهات رو از کجا خریدی?
منم اهمیت میدم
یه کلون و کپیه ناشیانه از dmc با چاشنیه اژدها سواری !!!
حیف اونهمه پتانسیل platinum games که به پای اسپانسرینگ فوق افتضاح مایکروسافت تلف شد :no:
واقعا برام سواله کی این فیل اسپنسر میخواد به دهنش استراحت بده :no: سر درد گرفتیم با صحبت کردن راجع به هر موضوعی خودشو میاره پایین
همینکه شما رو میسوزونه کافیه.
بازی که منتشر نشده کی رو میسوزونه؟
هیدکی کامیا خالق dmc و bayonetta هست و این بازی را هم ایشون داشت میساخت عشقش کشیده از عناصر بازی های خودش استفاده کنه.
پروفسور :laugh: این که خودش نمیاد صحبت کنه مجله ها و سایت هایی مثل IGN و… ازش این سوالات رو میپرسن و این هم جواب میده در اصل تمام خبرهایی که امروز گیمفا کار کرده مربوط به یک مصاحبه هستند.
سرت هم درد میگیره میتونی خبرهای مربوط به اسپنسر رو نخونی! به همین سادگی! 😉
هنوزم تریلر اخرشو یادم ترکیبی از اژدها سواری و هک اسلش ناب.بنظرم میتونست تبدیل به جذابترین بازی این نسل مایکرو بشه.البته خوشبختانه بازی مشابه بهش موجود
هرچی نمیسازید.
ادامه fable رو بسازید.
جز top 5 سبک نقش آفرینی است.
جزء تاپ فایو نقش آفرینی شخص شما البته که قابل احترامه
وگرنه اگه لیست های مختلف نگاه کنی تو خیلی ها جزء ده تا هم نیست با وجود فال اوت ، بالدر گیت ، kotor ، دیابلو ، شین میگامی تنسی ، فاینال فانتزی ، ویچر ، پرسونا ، الدر اسکرول و ..
خداروشکر….
این بازی رو کنسل کردن به جاش کرک داون۳ ساختن 😥 حیف…….
والا من دموی گیم پلیش رو قبلا دیده بودم اصلا چنگی به دل نمیزد.دوباره الان رفتم با دقت بیشتر نگاه کردم و بررسیش کردم چون دائم در موردش شایعه درست میکنن گفتم شاید من دقیق بازی رو بررسی نکردم ولی….
والا ایده استفاده از اژدها چیز بدی نیست ولی گیم پلی که من دیدم ایرادای اساسی داشت.از شخصیت پردازی قهرمان داستان بگیم که به غیر از دستش چهره و فرم و هیکلش چنگی به دل نمیزد.راه رفتنش تو بازی هم خیلی ضعیف کار شده بود من رو یاد بازی های پلی ۲ مینداخت.دقیقا تو پلی ۲ شخصیت بازی ها با همچین کیفیتی راه میرفتن که در شان یه بازی انحصاری اون هم نسل ۸ نبود.در مورد حرکات شمشیر زدن هم چیزی شبیه به dmc۲۰۱۲ بود که یه ایپی متوسط بود.حرکات بقیه موجودات هم در سطح متوسط کار شده بود.گرافیک محیط چشم نواز نبود و یه طراحی متوسط حساب میشد..در کل گرافیک بازی شبیه بازی های نسل ۷ بود تا نسل ۸.گیم پلی بازی هم سلیقه ای هست ولی فکر میکنم گیم پلی اگر هم خوب باشه در سایه ضعف های اساسی بازی جذابیتش رو از دست میده.در مورد پلاتینیوم بگم که پروژه بایونیتاش فوق العادس ولی nier automata با اینکه شخصیت پردازی و گیمپلی بازی فوق العاده بود ولی طراحی گرافیکی خیلی جالب نبود و سبک بازی هم بچهگانه بود(البته رنج سنی بازی رو نمیدونم شاید برای بچه ها ساخته شده بود)
سلام دوستان عزیزم ببخشید یه سوال داشتم
با بودجه زیر چهار تومن چه کارت گرافیکی رو برای گیم پیشنهاد میدین که بخرم؟ایسوس ۱۶۵۰نظرم بود ولی نقدشو خوندم ضعیفه
شما چه گرافیکی پیشنهاد میدین
خیلی حیف شد
هنوزم اون توییت کامیا رو یادم نمیره از شدت اعصاب خوردی داشت به مایکی فحش میداد….کلا کامیا ادم زود جوشیه ولی چیزی که هست رو نمیکنن مشکل چیه…حتما کنسل شدنش بیشتر به خاطر کامیاست چون مایکی خیلی صبر کرد تا کرک داون رو بده بیرون حالا هر چی که شد بازی…. برای اسکالبند هم میتونست همچین کنه ولی احتمالا کامیا یه حرکتی زده که مایکی بیخیال قضیه شده….درکل تا خودشون نگن مشخص نمیشه قضیه….
احتمالش زیاده. کامیا جزو اون دستهای هست که کار کردن باهاش سخته چون مدام دوست داره بازی رو تغییر بده و ایدههای جدید اضافه کنه. مثلاً یادمه توی یکی از مصاحبهها گفته بود که چند روز قبل از عرضهی Viewtifull Joe، خودش تنهایی یسری از چیزا رو تغییر داد و به بقیه نگفت.
البته وضعیت فنی بازی هم خیلی جالب نبود. فقط خودشون میدونن چه بلایی سر بازی اومد. امدیوارم یه روزی متوجه بشیم.
کلا کامیا ادم یه دنده ایه من هر جور فکر میکنم میبینم مایکی میتونست مثل کرک داون با اسکالبند برخورد کنه و هی تاخیر بزنه ولی کامیا سر همین دیونه بازیا اخر کار دست خودش داد…وضعیت فنی که مشخص بود…از همون اول داشتن برای وان ایکس بازی رو بهینه میکردن بعدم موتورشون قدیمی بود زیاد کارایی بالایی نداشت بازی یه جهان بزرگ رو به تصویر میکشید انجین بازی تواناییشو نداشته…کلا مشکل انجین زیاد داشتن…در هر صورت منتظرم حداقل این ای پی رو بدن دست نینجا تئوری تا یه چیزی از توش در بیاد….