بازی Xenoblade Chronicles: Definitive Edition در تاریخ جمعه ۹ خرداد ماه ۱۳۹۹ (۲۹ مه ۲۰۲۰ میلادی) به صورت انحصاری برای کنسول نینتندو سوییچ عرضه خواهد شد. به تازگی ویدئویی از مقایسهی نسخههای ۳DS، وی و نینتندو سوییچ بازی منتشر شده است که بهبود قابل توجه جلوههای بصری نسخهی جدید را نشان میدهد.
شما میتوانید بخش اختتامیهی بازی Xenoblade Chronicles: Definitive Edition را به صورت جدا تجربه کنید
در طی جدیدترین دایرکت نینتندو، شاهد تریلر جدید بازی مورد انتظار Xenoblade Chronicles: Definitive Edition بودیم که علاوه بر جلوههای بصری بهتر و تغییرات مختلف در بخشهای گیمپلی و رابط کاربری، یک اختتامیهی جدید با عنوان «Future Connected» را نیز ارائه میدهد. حال شعبهی آمریکای نینتندو رسماً تائید کرده است که بازیبازان میتوانند بدون تجربهی داستان بازی، از همان ابتدا این بخش جدید را تجربه کنند.
پس از گذشت ۱۰ سال از انتشار Xenoblade Chronicles برروی کنسول وی، این سری حالا به یکی از بهترین مجموعههای سبک نقش آفرینی و یکی از آیپیهای موفق شرکت نینتندو تبدیل شده است. این مجموعه که به نوعی دنبالهی معنوی عناوین Xenosaga و Xenogears محسوب میشود و به ارائهی دنیاهای عظیم و داستانهای مرتبط با خدایان مشهور است، به لطف انتشار Xenoblade Chronicles 2 به طرفداران جدیدی دست پیدا کرده است. حالا وقت آن رسیده است که این افراد با نسخهی اول سری آشنا شوند و بازیبازان قدیمی نیز علاوه بر تجربهی دوبارهی داستان Shulk و دوستانش، میتوانند به اختتمایهی جدید نیز دسترسی پیدا کنند.
حال اگر Xenoblade Chronicles را تجربه کردهاید و نمیتوانید یا نمیخواهید این ماجراجویی طولانی را دوباره تجربه کنید، خبر خوبی برایتان داریم. شعبهی آمریکای نینتندو با انتشار یک توییت تایید کرده است که بازیبازان میتوانند اختتامیهی Future Connected را بدون پشت سر گذاشتن داستان اصلی تجربه کنند.
ماجراجویی و اختتمایهی جدید Future Connected بلافاصله پس از آغاز کردن Xenoblade Chronicles: Definitive Edition قابل بازی خواهد بود؛ حتی اگر داستان اصلی را تمام نکرده باشید.
پر بحثترینها
- مایکروسافت هماکنون روی پلی استیشن بازیهای پرفروش بیشتری نسبت به سونی دارد
- شایعه: احتمال عرضه Helldivers 2 روی Xbox Series X|S وجود دارد
- خالق Nier: استودیوهای ژاپنی نمیتوانند با تکنولوژی غربیها رقابت کنند
- بازی هایی که مورد بیمهری مخاطبین قرار گرفتند (قسمت دوم)
- سیستم مورد نیاز Ghost of Tsushima مشخص شد؛ اولین بازی که روی PC از تروفیها پشتیبانی میکند
- دنیاهای آخرالزمانی که اگر در واقعیت رخ بدهند بقاء در آنها دشوار خواهد بود (قسمت اول)
- سونی ممکن است اجرای بازیها با نرخ فریم ۳۰ روی PS5 Pro را قبول کند
- نسخه PS5 بازی Starfield به مدت ۴ سال در دست توسعه بود
- رتبهبندی شخصیتهای اصلی سری GTA
- Fallout 4 پرفروشترین بازی هفته گذشته در اروپا
نظرات