سفر به ازمیر، استانبول و یا هند - گیمفا
سفر به ازمیر، استانبول و یا هند - گیمفا
سفر به ازمیر، استانبول و یا هند - گیمفا
سفر به ازمیر، استانبول و یا هند - گیمفا

سفر به ازمیر، استانبول و یا هند

پست گیمفا
۱۰:۰۰ ۱۳۹۹/۰۱/۱۰
سفر به ازمیر، استانبول و یا هند - گیمفا

سفر تمام آن­چیزی است که آدمی را از روزمرگی و یکنواختی نجات  می­دهد، انتخاب مقصد مناسب برای این رهایی چند روزه ممکن است کمی دشوار به نظر برسد. اما عواملی که بر برنامه ریزی های شما تاثیر می­گذارند هم نقش مهمی بر این تصمیم گیری ها دارند. برای مثال شما می­خواهید سفرتان چند روزه باشد؟ چه مقدار پول می­خواهید برای این منظور هزینه کنید؟ از هیجان لذت می­برید یا سفر های لوکس؟ در این مقاله ما با بررسی سه مقصد گردشگری متفوت شما را برای انتخاب از میان تور هند، تور ازمیر و تور استانول راهنمائی می­کنیم.

آشنایی با تور ازمیر

ازمیر پوشیده از سواحل زیبای ماسه‌ای، سومین شهر بزرگ ترکیه میباشد. برخلاف شهر استانبول که که در تمامی روز های سال پر از گردشگر است، ازمیر با حفظ کردن بافت سنتی خود، آب و هوای مطلوبش و  سواحلی زیبایی که دارد، تعطیلات آرامش بخشی را برای شما به ارمغان خواهد آورد. در سواحل چشمه، چشمه های آبهای معدنی زیبایی وجود دارند. ازمیر آثار تاریخی و میراث فرهنگی گرانبهایی مانند :شهر تاریخی افس جزئی از بزرگترین و دیدنی ترین شهرهای باستانی دنیا است، را در خود دارد. صنعت، تجارت و گردشگری اساسی ترین پایه‌های اقتصادی ازمیر را تشکیل می‌دهند.

 

جاذبه های دیدنی تور ازمیر

قسمت جنوبی ازمیر به وسیله ی سواحل زیبای ماسه‌ای با چشم انداز های کم نظیری احاطه شده است. این جاذبه های دیدنی طبیعی در کنار آثار تاریخی ارزشمندی مانند: شهر تاریخی افس که یکی از زیباترین و زیباترین شهرهای باستانی در دنیا است می­تواند سفر بی نظیری را برای علاقمندان رقم بزند. یکی از چیزهایی که قیل از خرید تور ازمیر باید بدانید این است که دیدنی های ازمیر بسیار زیاد هستند، چند مورد از این جاذبه های گردشگری که تور ازمیر را تبدیل به تور جذابی برای گردشگران می­کنند، عبارتند  از : کادیفه کاله، میدان کناک ازمیر، قدیمی ترین کلیسای ازمیر؛ کلیسای سنت پلی کارت، آسانسور محله آلزانکاک، دلفین های پرنده، مهمانسرای کیزلار اقاسی، بنای یادبود آتاتورک در میدان جمهوریت که سوار بر یک اسب است.

همچنین در تور ازمیر شما می توانید بخشی از زمان خود را به خرید کردن از مراکز خرید مانند مرکز خرید آگورای که از مراکز خرید معروف و بزرگ ازمیر است، اختصاص بدهید. این مرکز خرید با فضایی به وسعت  ۱۳ هزار مترمربع بیش از صدها واحد تجاری دارد که کالاهایی از بیش از ۱۵۰ برند بین‌المللی را به گردشگران عرضه می‌کنند. مراکز خرید دیگری هم در ازمیر برای خرید وجود دارند که برای مثال می توان به اوت لت اشاره کرد که از مراکز خرید ارزان محسوب می‌شود.

 

آشنایی با تور استانبول

استانبول یکی از موفق ترین شهر های ترکیه است و مملوء از اماکن دیدنی و جاذبه های گردشگری است. ان شهر به دلیل جغرافیای منحصر به فردی که دارد، آب و هوای مطلوب، زیبایی های طبیعی، آثار ارزشمند تاریخی و فروشگاه ها و مراکز خرید متنوع و بسیاری از عواملی که برای گردشگران جذاب است، در تمام طول سال همواره مملوء از توریست می­باشد.

تور استانبول همواره از تور های محبوب ایرانیان بوده است. ایرانیان بدون ویزا می­توانند تا ۹۰ روز در ترکیه اقامت داشته باشند، علاوه بر آن به سبب همسایگی ترکیه با ایران، هزینه های سفر به این کشور نسبتاً پایین می­باشد. البته علاوه بر آسان بودن شرایط سفر به استانبول این شهر، جاذبه های گردشگری بی­شماری دارد که گردشگرانی را از سراسر دنیا به استانبول می­کشاند.

 

دیدنی های استانبول

تور استانبول پر از جاذبه های گردشگری است. مناظر زیبا و چشم انداز های فوق اعاده، بقایای با شکوه به جا مانده از امپراتوری ها، آشپرخانه­های فرهنگی متنوع و لذیذ و … تنها چند مورد از بی­نهایت دیدنی­های استانبول می­باشند. یکی از مهم ترین دلایلی که گردشگران مخصوصا گردشگران ایرانی را به استانبول می­کشاند، خرید مراکز خرید بزرگ و متنوع استانبول است. به طور کلی حراج ها در استانبول فصل خاصی مربوط به فصل خاصی نیستند و در اکثر روز های سال برقرار هستند. در استانبول فروشگاه ها از تنوع خوبی بر خوردار هستند و شما می­توانید از معروف ترین برند های جهانی خریداری کنید و یا اجناسی را از بازار های محلی خریداری کنید.

برخی از دیدنی ترین مکان ها در  تور استانبول، موزه­ی ایا صوفیا، قصر توپکاپی، مسجد آبی، آب انبار باسیلیکا، برج گالاتا و بازار بزرگ استانبول هستند. علاوه بر این مکان های تاریخی ارزشمند، فستیوال های جذاب هنری و موسیقی متعددی در استانبول برگزار می­شود که شرکت در آن ها نیز خالی از لطف نیست.

 

تور هند

اگر می­خواهید به سرزمین عشق بی­پایان سفر کنید، باید بدانید با خرید تور هند می­توانید به این سرزمین برسید. تاج محل، نماد عشق راستین پادشاه هند است که این شاهکار معماری را برای ملکه­اش ساخته است. این بنا به تنهایی هزاران گردشگر را در طول سال به هند می کشاند. گردشگران به دیدن شاهکاری می­روند که عشق سلطان شاه جهان با ساخت این بنا ابدی شد.

مردم هند قرن هاست که در یافته اند برای سالم نگه‌داشتن روح و جسم خود باید از مدیتیشن بهره بگیرند، امروزه یوگا در هند نه تنها یک ورزش است، بلکه بخشی از سنت، فرهنگ و زندگی هندی ها را تشکیل می­دهد. باتوجه به تعداد زیادی مراکز یوگا که در سراسر هند وجود دارد بدیهی است که گردشگران زیادی از سراسر دنیا، هر ساله فقط برای آموزش و آشنایی با این سنت دیرینه­ی هندی، تور هند را خریداری می­کنند.

 

دیدنی های هند

دیدنی های تور هند از لحظه­ی ورود شما به بمبئی آغاز خواهند شد. یکی از مشهورترین بناهای بمبئی که توجه گردشگران زیادی از سراسر دنیا را به خود جذب کرده است، دروازه­ی عظیم هند است. وسعت این ینا به قدری چشمگیر است که با وارد شدن به شهر، سریعاً متوجه این بنای عظیم خواهید شد. این دروازه در جوار اسکله ای در کولابا و در مقابل کاخ تاج ساخته شده است. قایق های اطراف اسکله شما را راهی می­کنند تا با حرکت از آب های آرام از مناظر هیجان انگیز بمبئی نیز لذت ببرید. سفر به هند می تواند هیجان انگیزترین تجربه ی سفر شما باشد، تعداد زیاد مکان های دیدنی و جاذبه های گردشگری در این کشور،  برنامه ریزی و مدیریت هزینه و زمان را برای گردشگران بسیار دشوار می­کند. گاهی وقت ها سخت ترین کار در هند این است که تصمیم بگیرید در کدام شهر هند چند روز بمانید و یا از کدام جاذبه ها دیدن کنید. معابد زیبا ، بازارهای شگفت انگیز، غذاهای محلی و تند، تفریحات ساحلی و حتی کوه پیمایی و … همان چیزهاییست که تصمیم گیری را برای شما سخت می­کنند.

برگرفته از وب سایت آژانس مسافرتی گلفام سفر به آدرس اینترنتی https://www.golfamsafar.com

 

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

سفر به ازمیر، استانبول و یا هند - گیمفا
سفر به ازمیر، استانبول و یا هند - گیمفا
سفر به ازمیر، استانبول و یا هند - گیمفا
سفر به ازمیر، استانبول و یا هند - گیمفا
سفر به ازمیر، استانبول و یا هند - گیمفا

نظرات

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

سفر به ازمیر، استانبول و یا هند - گیمفا
سفر به ازمیر، استانبول و یا هند - گیمفا