سازندهی Wasteland 3 از مزایای ملحق شدن این استودیو به مایکروسافت میگوید
شرکت مایکروسافت در طول دو سال گذشته، استودیوهای مطرحی را خریداری کرده و آنها را در ترکیب Xbox Game Studios قرار داده است. ایناگزایل اینترتینمنت (inXile Entertainment)، سازندهی عنوان Wasteland 3، یکی از این استودیوهای خریداری شده توسط مایکروسافت محسوب میشود. حال به گفتهی مدیر ایناگزایل اینترتینمنت، اضافه شدن این به زیرمجموعهی مایکروسافت مزایای بسیاری برای آنها داشته و علاوه بر منابع بیشتر، زمان بیشتری را برای کار برروی پروژههای آینده در اختیار خواهند داشت.
بهتازگی وبسایت GamingBolt مصاحبهای را با آقای برایان فارگو (Brian Fargo)، مدیر استودیوی ایناگزایل اینترینمنت، ترتیب داده و از وی در رابطه با آیندهی این استودیو پس از خریداری شدن توسط مایکروسافت سوالهایی را مطرح کرد. فارگو به طور خلاصه اشاره کرد که آینده هیجانانگیزی در انتظار آنهاست.
خریداری و اضافه شدن ایناگزایل اینترتینمنت به مایکروسافت، منابع و زمان بیشتری را برای این استودیو فراهم کرده که موجب شده تحقیقات و تستهای بیشتر و همچنین پیشرفت ملموس در بخش دیالوگهای بازی Wasteland 3 شده است.
وی در این خصوص اظهار داشت:
منابع و زمان بیشتر، شیرینترین کلماتی هستند که هر توسعهدهنده علاقه به شنیدن آن دارد. ما یک استودیوی کوچک هستیم و بنابراین هر هفته و روز که میخواهیم یک نقطه عطف یا ددلاین کنیم، آن را گرامی داریم. آنها (مایکروسافت) تاثیر بزرگی در ارائه آزمایشهای اضافی، تحقیقات کاربر و همچنین فراهم شدن این فرصت برای ما به منظور گسترش و افزایش کیفیت در کار داشتهاند. صداگذاری کامل دیالوگها یکی از این موارد است.
در بخش دیگری از این مصاحبه، از فارگو در رابطه اضافه شدن بازیها در روز اول انتشار برروی سرویس Xbox Game Pass سوال شد. سوال مطرح شده این بود که آیا این موضوع در رویکرد آنها در قبال چیزهایی همانند دسترسی تاثیرگذار بوده است؟
آقای فارگو در این خصوص گفت:
ما مشخصاً بررسی میکنیم که چگونه کاربران Game Pass بازیهایی را در این سرویس تجربه میکنند و این که چند دقیقهی اول یک بازی چقدر مهم هستند. زمانی که شما میتوانید فوراً وارد بازی و یا از آن خارج شوید، اطمینان یافتن از این مورد که در چند دقیقهی اول گیمپلی از استقبال و جذابیت برخوردار هستند ، مهمتر است.
بازی Wasteland 3، جدیدترین اثر استودیوی ایناگزایل اینترتینمنت، در تاریخ ۳۰ اردیبهشت ماه سال ۱۳۹۹ (۱۹ می سال ۲۰۲۰ میلادی) برای کنسولهای پلیاستیشن ۴، اکسباکس وان و پلتفرم رایانههای شخصی عرضه خواهد شد.
پر بحثترینها
- بازیگر شخصیت اصلی Intergalactic نیل دراکمن را خدای بازیهای ویدیویی میداند و از همکاری با او هیجانزده است
- رکورد دیسلایک تریلر Concord توسط Intergalactic در یوتیوب شکسته شد
- رئیس ناتی داگ: تست بازیگری Intergalactic به اندازه انتخاب بازیگر نقش الی شگفتانگیز بود
- بازیهای انحصاری کنسولی بیشتری از پلی استیشن برای Xbox عرضه خواهند شد
- مدیرعامل ناتی داگ: Intergalactic دیوانهوارترین ماجراجویی ما است
- سازنده بازی Black Myth: Wukong بابت برنده نشدن در مراسم The Game Awards 2024 گریه کرد
- دیجیتال فاندری تریلر Intergalactic را از نظر بصری شگفتانگیز توصیف میکند
- گپفا ۲۶؛ مورد انتظارترین بازیهای شما در سال ۲۰۲۵
- مورد انتظارترین بازی های سال ۲۰۲۵
- مدیرعامل مایکروسافت: طرفدار Xbox بودن یعنی تجربه بازیهای آن روی تمامی دستگاهها
نظرات
بله مهم ترین منابع و زمان بیشتره.
همینطور هم وقتی میبینند از استودیو های مایکروسافت اند به شهرت میرسید.
امیدوارم این استودیو هم به بزرگی برادرهاش مثل turn 10 و playground و obsidian و ninja theory و rare برسه.
مثل Rare
قطعا ریر مثال خوبیه sea of thieves بعد از دوسال هنوز ده میلیون پلیر داره کانتنت جدید میده هر ماه و سروراش پره پلیره
قطعا همینطوره :yes:هرکی واسه مایکروسافت کار میکنه داره بهشت رو تو همین دنیا تجربه میکنه با زمان و منابع نامحدود :yes: :heart:
خب مسلما ارزوی هر استدیویی هست که به یک شرکت بسیار بزرگتر اضافه بشه. در این صورت دیگه نگران هزینه های مالی و کمبود ها نخواهد بود.
زمان نامحدود + منابع نامحدود = Crackdown 3
به نظر بنده این معادله ای که نوشتی اشتباهه. متعصبانه و چشم بسته نظر ندید
حقیقت تلخه….
حقیقت اینه که این بازی کلیدش قبل از آقای اسپنسر خورده بود. پس باز هم به این نتیجه میرسیم که معادله ی شما اشتباهه
Misaghi@
بیخیال داداش، شما به خاطر اینا خودتو ناراحت نکن
اگر مایکروسافت با همین فرمون بره جلو یه امکان دیگه هم بدست آوردید ساخت بازی های کم محتوا (به خصوص آنلاین) ولی با گیم پلی جالب و با گرافیک کارتونی !!!!!!!!!!!
من امیدوارم این استودیوها به سرنوشت استودیو Lionhead دچار نشن – مایکروسافت مدت زیادی از این استودیو حمایت می کرد، اما بعد به طور ناگهانی دستور توقف کار و بسته شدن اون رو داد و به معنای واقعی کلمه حماقت کرد