ویروس کرونا ممکن است عرضهی بهروزرسانهای Rainbow Six Siege را به تعویق بیاندازد
به تازگی اعلام شده است که شیوع خطرناک ویروس مرگبار کرونا، ممکن است به روند توسعهی Rainbow Six Siege آسیب بزند و در نتیجه، شاهد عرضهی دیرتر برخی بهروزرسانها باشیم.
در حال حاضر دنیای بازیهای ویدئویی، مانند هر بخش دیگری، تحت تاثیر شدید ویروس کرونا قرار گرفته است که باعث مختل شدن بسیاری از روندهای طبیعی شده است. به عنوان مثال، بسیاری از تورنمنتهای ورزشهای الکترونیکی لغو شده یا به حالت تعلیق در آمدهاند که در میان آنها میتوان به تمام تورنمنتهای الکترونیک آرتس (Electronic Arts) و لیگ Overwatch اشاره کرد. همچنین تاریخ عرضهی برخی عناوین، مانند نسخهی نینتندو سوئیچ The Outer Worlds، تا تاریخ نامعلومی تاخیر خوردهاند.
یکی دیگر از تاثیرات گستردهای این ویروس، خانهنشین شدن اعضای بسیاری از استودیوهای بازیسازی است که میتوان به راکستار گیمز (Rockstar Games)، بانجی (Bungie) و حالا بخشهایی از یوبیسافت (Ubisoft) اشاره کرد. در حال حاضر بسیاری از استودیوهای یوبیسافت، کار خود را از خانه انجام میدهند که تیم Rainbow Six Siege هم جزئی از آنها است. توسعهدهندهای این بازی به تازگی پیامی را منتشر کرده است و توضیحاتی، را در مورد تاثیر این رویداد بر توسعهی محتوای Rainbow Six Siege ارائه داده است:
تجربهی روزانهی Rainbow Six Siege، به روال سابق خود باقی خواهند ماند. اما انتظار میرود که برخی بهینهسازها و بهروزرسانهای کوچک، فعلا منتشر نشوند. این مهم تاثیری بر محتوای جدیدی که در بهروزرسان بعدی منتشر خواهد شد ندارد. با این حال، در حال بررسی تاثیر این رویداد برروی محتوای آینده هستیم که به محض رسیدن به نتیجهی مشخص، جامعهی Rainbow Six Siege را از آن مطلع خواهیم کرد.
اولین بسته الحاقی سال پنجم Rainbow Six Siege که Operation Void Edge نام دارد، هفتهی گذشته منتشر شد و اپراتورهای جدیدی به این بازی افزوده شدند. با این وجود، خانهنشین شدن اعضای تیم توسعهی بازی، ممکن است تاثیر بسزایی در بهینهسازهای تعادلی این فصل داشته باشد.
پر بحثترینها
- خالق Nier: استودیوهای ژاپنی نمیتوانند با تکنولوژی غربیها رقابت کنند
- سونی ممکن است اجرای بازیها با نرخ فریم ۳۰ روی PS5 Pro را قبول کند
- سیستم مورد نیاز Ghost of Tsushima مشخص شد؛ اولین بازی که روی PC از تروفیها پشتیبانی میکند
- طرفداران GTA 6 حاضرند حتی بیشتر از ۷۰ دلار برای این بازی بپردازند
- چطور میتوان Starfield را به بازی بهتری تبدیل کرد؟
- شایعه: رئسای سابق استودیوی ۳۴۳ کمپین Halo Infinite را نابود کردند
- کنسول یا PC؟ مقایسه تجربه بازی و قیمت
- محبوبیت بتای Sea of Thieves روی PS5 سرورها را مختل کرده است
- پیشنهاد رئیس سابق Blizzard به بازیکنان: پس از به پایان رساندن یک بازی به توسعهدهندگان انعام دهید
- نسخه PS5 بازی Starfield به مدت ۴ سال در دست توسعه بود
نظرات
با اینکه یه ذره مسخرس اما بهتر یه ذره تو این وضعیت کوفتی نت کمتر دانلود میکنیم :rotfl: :rotfl: