نیویورک دیگر مثل سابق نیست… | نقد و بررسی Division 2 Warlords of New york - گیمفا
نیویورک دیگر مثل سابق نیست… | نقد و بررسی Division 2 Warlords of New york - گیمفا
نیویورک دیگر مثل سابق نیست… | نقد و بررسی Division 2 Warlords of New york - گیمفا
نیویورک دیگر مثل سابق نیست… | نقد و بررسی Division 2 Warlords of New york - گیمفا

نیویورک دیگر مثل سابق نیست… | نقد و بررسی Division 2 Warlords of New york

مصطفی زاهدی
۰۹:۰۰ ۱۳۹۸/۱۲/۱۹
نیویورک دیگر مثل سابق نیست… | نقد و بررسی Division 2 Warlords of New york - گیمفا

بازی های آنلاین، خصوصا در نسل هشتم، به بازاری یسیار پر رونق و سودآور برای ناشران و سازندگان تبدیل گشتند. پرداخت های درون برنامه ای(چه به صورت صرفا تزیینی و چه به صورت فعال و تاثیرگذار در گیم پلی و روند بازی), تبلیغات مختلف و فروش Season Pass و بسته های الحاقی تکمیلی برای عناوین آنلاین، توجه بسیاری از ناشران را به سمت این بازار جلب کردند. استودیو ها و ناشران کوچک تر بر روی خلاقیت و توانایی های کلی خود تکیه کردند و به توسعه بازی های آنلاین چند نفره پرداختند و از سمت دیگر کمپانی های بزرگ مانند Rockstar و EA, با صرف صدها میلیون دلار، عناوین بسیار بزرگ و قابل توجهی را به بازار ارائه کردند. به لطف کیفیت قابل توجه این عناوین و سرگرم کننده بودن آنها، شاهد موفقیت گسترده بازی های آنلاین محوری مانند Destiny, PUBG, Fortnite, Overwatch و دیگر عناوین مشابه بودیم.

اما با وجود استقبال گسترده بازیبازان و پرسود بودن عناوین آنلاین، همچنان چالشی بزرگ پیش روی سازندگان قرار دارد. چگونه عناوین آنلاین از تکراری شدن و یکنواختی دور بمانند؟ به طور کلی یکنواخت شدن بازیهای ویدئویی اجتناب ناپذیر به نظر می رسد و به همین دلیل سازندگان با تلاش فراوان سعی بر زنده نگه داشتن بازیهای آنلاین خود دارند. معمولا پشتیبانی مداوم، عرضه به روز رسانی های رایگان، اضافه کردن آیتم ها، سلاح ها و ویژگی های جدید با گذشت زمان، و در نهایت عرضه Expansion Pack های بزرگ راه حل های سازندگان برای جذاب نگه داشتن بازی هستند. مورد آخر یعنی عرضه بسته های الخاقی و Expansion Pack های مختلف، نه تنها محتویات قابل توجهی به بازی اضافه می کند و روح تازه ای در آن می دمد، بلکه بسیار سودآور نیز می باشد. در مقاله پیش رو، به سراغ نقد و بررسی یکی از این بسته های الحاقی عناوین بزرگ آنلاین رفته ایم. یعنی Warlords of New York از عنوان پرطرفدار Division 2. با من و گیمفا همراه باشید تا عملکرد این بسته الحاقی را ارزیابی کنیم.

نیویورک دیگر مثل سابق نیست… | نقد و بررسی Division 2 Warlords of New york - گیمفا

Warlords of New York…

نیویورک دیگر مثل سابق نیست….

معمولا در Expansion Pack های عناوین آنلاین، مانند‌Take King بازی Destiny, سازندگان به کل فضا و لوکیشن بازی را تغییر می دهند و با استفاده از حربه های داستاتی، اتفاقات را در مکانی جدید روایت می سازند. Warlords of New York نیز از این قاعده پیروی می کند و این بسته الحاقی بازیبازان را به نیویورک می برد. جایی که محل انجام نسخه اول بازی نیز به شمار می آید. اما این بار بر خلاف نسخه اول، شاهد مناطقی پوشیده از برف و یخ نیستیم و محیط و ساختمان های آنجا، رنگ و بویی تاژه به خود گرفته اند. البته این بدان معنا نیست که همه چیز به حالت سابق بازگشته است، خیر چرا که همچنان تمامی مکان ها بوی مرگ می دهد و اتمسفر آخرالزمانی بازی همچنان مشهود است. اما با این وجود با محیط های سرسبز تر و چشم نواز تر طرف هستیم.
برویم سراغ داستان و اتفاقات بازی. داستان بازی حول محور شخصیتی به نام Aaron Keener جریان دارد. مأمور سابق و یاغی که چند حمله بیولوژیکی را در مناطق مختلف نیویورک کلید زده و به دنبال انجام حملات خطرناک تر و عظیم تر است. درست در همین شرایط بازیبازان به نیویورک (یا بهتر است بگویم منهتن) اعزام می شوند تا با Keener مقابله کنند و او‌ را متوقف ساختند. از آنجایی که بدیهی است که رسیدن و رو به رو شدن با Keener از همان ابتدا غیر ممکن است، بازیبازان ابتدا باید چهار Warlord زیر دست او را پیدا کرده و از پای درآورند تا نهایتا با خود Keener مقابله کنند. هر کدام از این Warlord ها مراحل و مأموریت های مخصوص خود را دارا هستند که بازیبازان باید با انجام و تکمیل آنها، در نهایت به خود Warlord رسیده و او را شکست دهند. نکته قابل توجه این است که شاهد Fog of war هستیم و بنابراین نقشه بازی مشخص و آشکار نیست و بازیبازان می بایست با گشت و گذار در نقشه بازی، پیدا کردن سرنخ های مختلف و فعالیت های همیشگی Division, راز و رمز های منهتن را کشف کنند و خود را یک قدم به محل Keener نزدیک تر سازند.

نیویورک دیگر مثل سابق نیست… | نقد و بررسی Division 2 Warlords of New york - گیمفا

بار بر خلاف نسخه اول، شاهد مناطقی پوشیده از برف و یخ نیستیم و محیط و ساختمان های آنجا، رنگ و بویی تاژه به خود گرفته اند. البته این بدان معنا نیست که همه چیز به حالت سابق بازگشته است، خیر چرا که همچنان تمامی مکان ها بوی مرگ می دهد و اتمسفر آخرالزمانی بازی همچنان مشهود است. اما با این وجود با محیط های سرسبز تر و چشم نواز تر طرف هستیم.

داستان بازی، به خودی خود کاملا کلیشه ای است و بیشتر بهانه ای بوده است برای کشاندن بازیبازان به نیویورک. در واقع با انجام مراحل و پیشروی در داستان و نزدیک شدن به Keener, در می یابید که داستان بازی اصلا و ابدا نکته خاصی در برندارد و متاسفانه شاهد Plot Twist یا پیچش داستانی خاصی نیز نیستیم. البته بدیهی است که هیچگاه مخاطبان از عناوین Division انتظار داستان، روایت یا شخصیت پردازی فوق العاده ای را نداشته اند، اما با این وجود اگر شاهد داستانی عمیق تر با سوپرایز های کلی داستانی بودیم، بلاشک انجام مراحل و پیشروی در خط داستانی به مراتب لذت بخش تر می گشت. در کل باید گفت نمی توان بخش داستانی بازی را از حیث روایت، پرداخت شخصیت ها و پیشبرد وقایع را در سطح بسیار خوبی قلمداد کرد و می توانستیم شاهد داستانی عمیق تر و جذاب نر نیز باشیم. چرا که بازی از پتانسیل بالقوه بالایی از بعد داستانی برخوردار بود.

آنجایی که بدیهی است که رسیدن و رو به رو شدن با keener از همان ابتدا غیر ممکن است بازیبازان ابتدا باید چهار warlord زیر دست او را پیدا کرده و از پای درآورند تا نهایتا با خود keener مقابله کنند هر کدام از این warlord ها مراحل و مأموریت های مخصوص خود را دارا هستند که بازیبازان باید با انجام و تکمیل آنها در نهایت به خود warlord رسیده و او را شکست دهند نکته قابل توجه این است که شاهد fog of war هستیم و بنابراین نقشه بازی مشخص و آشکار نیست و بازیبازان می بایست با گشت و گذار در نقشه بازی پیدا کردن سرنخ های مختلف و فعالیت های همیشگی division راز و رمز های منهتن را کشف کنند و خود را یک قدم به محل keener نزدیک تر سازند

آنجایی که بدیهی است که رسیدن و رو به رو شدن با Keener از همان ابتدا غیر ممکن است، بازیبازان ابتدا باید چهار Warlord زیر دست او را پیدا کرده و از پای درآورند تا نهایتا با خود Keener مقابله کنند. هر کدام از این Warlord ها مراحل و مأموریت های مخصوص خود را دارا هستند که بازیبازان باید با انجام و تکمیل آنها، در نهایت به خود Warlord رسیده و او را شکست دهند. نکته قابل توجه این است که شاهد Fog of war هستیم و بنابراین نقشه بازی مشخص و آشکار نیست و بازیبازان می بایست با گشت و گذار در نقشه بازی، پیدا کردن سرنخ های مختلف و فعالیت های همیشگی Division, راز و رمز های منهتن را کشف کنند و خود را یک قدم به محل Keener نزدیک تر سازند.

گان پلی فوق العاده به مانند همیشه

از بعد گیم پلی، بازی همچنان هسته اصلی خود را حفظ کرده است. بعد از روبه روشدن با گروه دشمنان، به سرعت کاور گرفته و با سلاح ها و قابلیت های خود(بمب های چسبنده، پهباد و موارد دیگر) به مبارزه با دشمنان بپردازید. بلاشک گان پلی بازی در زمره یکی از برترین عناوین TPS قرار دارد. در Warlords of New York شاهد اضافه شدن تعدادی مهارت جدید هستیم که با کشتن Warlords ها برای بازیباز آزاد می شوند و از طرف دیگر Skill Power با Skill Tier جایگزین شده است. همچنین توضیحات مربوط به سلاح ها و آیتم ها و آپگرید ها کمی ساده تر و قابل فهم تر شده اند تا مخاطبان عمیق تر با ویژگی های آیتم ها ارتباط برقرار سازند. در واقع تغییرات و ویژگی های اضافه شده به گیم پلی، بیشتر جنبه تکمیلی دارند چرا که خود بازی اصلی Division 2, از حیث گان پلی، تیراندازی ها، تنوع سلاح، قابلیت های مختلف، سیستم ارتقاء و موارد دیگر در سطح بسیار مطلوبی قرار داشت و بدیهی است نمی توان انتظار تغییرات انقلابی در گیم پلی بازی بود. اما در کل به لطف Loot هایی که از طریق Warlord ها بدست آورده می شوند و Skill های جدید موجود، گیم پلی بازی کمی متحول شده و عمق بیشتری به خود می بیند. با این وجود بازهم تکرار می کنم انتظار و توقع تغییرات اساسی را نداشته باشید چرا که ناامید خواهید شد.

یکی از نقاط قوت این بسته الحاقی، مراحل و مأموریت های نسبتا جذاب آن است و به لطف وسعت بالای نقشه بازی، سازندگان به خوبی از این بزرگی استفاده کرده اند و تنوع ظاهری مراحل را افزایش داده اند. هر چند که در کل Objective ها و اهداف کلی مراحل کاملآ یکسان و مشابه است و نمونه آن را در دو نسخه قبل Division نیز دیده بودیم. با این وجود به لطف طراحی زیبا و سطح بالای ساختمان ها، خیابان ها و مکان های مختلف منهتن، ماموریت های بازی از حیث بصری و سرگرم کننده بودن بسیار خوب عمل کرده اند.

مشکلات فنی، باز هم گریبان گیر عناوین یوبیسافت

معمولا اکثر عناوین یوبیسافت، در اوایل عرضه رسمی از مشکلات فنی و گرافیکی مختلفی رنج می بزند. از افت فریم و مشکلات گرافیکی گرفته، تا نقص های فنی و موارد مشابه. متاسفانه Warlords of York نیز کاملا شرایطی مشابه دارد. در طول تجربه چندساعته، قطع شدن صدا هنگام تیزاندازی، کار نکردن مواد منفجره، دیر لود شدن تکسچر ها به مدت طولانی(تا ۳۰ ثانیه در برخی موارد!) از جمله موارد مشکلات فنی این بسته الحاقی هستند. البته بدیهی است با گذشته زمان شلهد به روز رسانی های مختلفی جهت به حداقل رساندن این مشکلات خواهیم بود، اما مسأله این جاست هم اکنون این دسته مشکلات کمی تجربه بازیبازان را مختل می سازد و تجربه آنها را تلخ می سازد. در واقع این مشکلات فنی را باید بزرگترین نقطه ضعف Warlords of New York در هنگام عرضه دانست.

از بعد گیم پلی بازی همچنان هسته اصلی خود را حفظ کرده است بعد از روبه روشدن با گروه دشمنان به سرعت کاور گرفته و با سلاح ها و قابلیت های خودبمب های چسبنده پهباد و موارد دیگر به مبارزه با دشمنان بپردازید بلاشک گان پلی بازی در زمره یکی از برترین عناوین tps قرار دارد در warlords of new york شاهد اضافه شدن تعدادی مهارت جدید هستیم که با کشتن warlords ها برای بازیباز آزاد می شوند و از طرف دیگر skill power با skill tier جایگزین شده است همچنین توضیحات مربوط به سلاح ها و آیتم ها و آپگرید ها کمی ساده تر و قابل فهم تر شده اند تا مخاطبان عمیق تر با ویژگی های آیتم ها ارتباط برقرار سازند

از بعد گیم پلی، بازی همچنان هسته اصلی خود را حفظ کرده است. بعد از روبه روشدن با گروه دشمنان، به سرعت کاور گرفته و با سلاح ها و قابلیت های خود(بمب های چسبنده، پهباد و موارد دیگر) به مبارزه با دشمنان بپردازید. بلاشک گان پلی بازی در زمره یکی از برترین عناوین TPS قرار دارد. در Warlords of New York شاهد اضافه شدن تعدادی مهارت جدید هستیم که با کشتن Warlords ها برای بازیباز آزاد می شوند و از طرف دیگر Skill Power با Skill Tier جایگزین شده است. همچنین توضیحات مربوط به سلاح ها و آیتم ها و آپگرید ها کمی ساده تر و قابل فهم تر شده اند تا مخاطبان عمیق تر با ویژگی های آیتم ها ارتباط برقرار سازند

سخن پایانی:
برای آن دسته افرادی که از تجربه عنوان اصلی Division 2 لذت برده اند، بسته الحاقی Warlord of New York نیز تجربه ای فوق العاده سرگرم کننده و جذاب خواهد بود که ساعت ها می تواند آنها را سرگرم سازد. اما در کل انتظار تغییرات گسترده و انقلابی را نداشته باشید چرا که هسته کلی بازی دست نخورده باقی مانده است. بنابراین اگر از کیفیت بازی اصلی رضایت نداشته اید، این بسته الحاقی تفاوت خاصی در نظر شما ایجاد نمی سازد. با این وجود به لطف مراحل جذاب، اتمسفر فوق العاده و گان پلی عالی، Warlords of New York تجربه ای فوق العاده سرگرم کننده به شمار می آورد.

نیویورک دیگر مثل سابق نیست… | نقد و بررسی Division 2 Warlords of New york - گیمفا

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

نیویورک دیگر مثل سابق نیست… | نقد و بررسی Division 2 Warlords of New york - گیمفا
نیویورک دیگر مثل سابق نیست… | نقد و بررسی Division 2 Warlords of New york - گیمفا
نیویورک دیگر مثل سابق نیست… | نقد و بررسی Division 2 Warlords of New york - گیمفا
نیویورک دیگر مثل سابق نیست… | نقد و بررسی Division 2 Warlords of New york - گیمفا
نیویورک دیگر مثل سابق نیست… | نقد و بررسی Division 2 Warlords of New york - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • سلام جناب زاهدی
    خسته نباشید
    پاراگراف دوم یا سوم شاهد رو نوشتید شلهد
    خب از غلط املایی بگذریم… ( که البته موردی نداره و با توجه به حجم زیاد کارتون طبیعی هست)
    به نظرم نقدتون خیلی کوتاه بود جا داشت راجب مشکلات فنی بیشتر صحبت بشه و راجب المان های جدید

  • mazi20 گفت:

    به خاطر اینه که اونجا هم داره کرونا میاد 😀

  • خیلی ممنون اقای زاهدی عزیز بابت نقد

  • سلام ببخشید کسی تجربه این بازی رو با پورتوباکس داره ؟

  • فک کنم دیگه داشتن باگ امضای این شرکت شده و نیاز به نمره کم کردن نیس 😀 😀

  • juarez گفت:

    کسی چندتا سایت شکن خوب واسه اجرای این بازی رو ps4 بلده؟

  • Milidante گفت:

    تو این که سایت گیمفا فن بوى سرسخت یوبیسافت هست شکى نیست اما شما منتقد عزیزى که به این پک نمره ى ٨ رو دادى به این فکر کردى که چه بازیاى خفنى رو تو همین سایت بهش ٨ دادین؟! این پک با اونا یکیه؟! انصاف داشته باشین و فقط لوگوى یوبیسافت باعث نشه که نقدتون رو با جانب دارى انجام بدین. دقیقا چند ماه پیش در مورد نقد بازى گوست ریکون هم همین اتفاق افتاد و جالبه حتى نظرم چاپ هم نشد!! و دقیقا در بعد چند ماه دوباره یوبى بازى داده بیرون (حیف کلمه ى بازى که برا این پک به کار برده میشه) و دوباره همون اتفاق. و من مطمئنم چند وقت دیگه واچ داگز ریلیز بشه کل دنیا بگن بازى چرتیه بازم گیمفا بهش نمره هاى عجیب غریبى مثل ٨ یا ٩ میده!

    • متاسفانه همینطوره
      منم روی اون نقد کامنت گذاشتم. فقط نقد خودم بود براساس تجربیات خودم، هیچ توهینی هم نکرده بودم که بازم نظرم ثبت نشد
      ادیسه یه بازی به شدت متوسط و خسته کننده بود که بهش لقب شاهکار دادن
      فارکرای new dawn افتضاح بود. انقدر یوبیسافت سعی بر ترکیب کردن ژانرها و سریع بیرون دادن بازی هاش داره که اصلا کیفیت براش مهم نیست
      بریک پوینت که فاجعه بود یه بازی ناقص،پر از باگ و داستان نه چندان جالب. حتی خود یوبیسافت هم میدونه و مجبور شدن برای درست کردنش ساختار استودیو رو عوض کنن، خبری که گیمفا حتی حاضر نشد بزاره
      جالبیش اینه همه هم نمره ی بالایی گرفتن
      سیاست مزخرف بازی AAA شصت دلاری رو ناقص بیرون دادن و با اپدیت درست کردنش خیلی سیاست کثیفیه ولی انگار ایرانیا براشون مهم نیست درحالی که کل دنیا ناراضی هستن

      • دوست عزیز
        اینکه کل دنیا یه بازی رو به صورت منفی نقد کنند و بکوبند دلیل بر این نمیشه گیمفا هم چنین کاری رو انجام بده
        من به شخصه از بازی آدیسی به شدت لذت بردم و میتونم واقعا کلمه شاهکار رو برای این بازی وصف کنم
        اما بر خلاف من ممکنه شما از این بازی خوشتون نیومده باشه و به قول خودتون خسته کننده باشه
        اما این دلیل نمیشه و منتقد به سلیقه شخصی من و شما نگاه نمیکنه
        یک سری معیارهایی برای نمره دادن بنظرم وجود داره که بر اساس اون به بازی نمره میدن
        و این طور نیست که مثلا بگیم خب دنیای بازی خیلی خالیه ۳ نمره کم کنیم
        در مورد بریک پوینت هم من با نظرتون موافقم که اون طور که باید و شاید خوب نبود اما شاید لایق نمره ۵ متا هم نبود

        در مورد اخباری هم که گفتید تمامی اخبار مربوط به اون موضوع رو گیمفا پوشش داده و لینکش رو هم براتون قرار میدم
        پیشنهاد میکنم بیشتر مطالعه و بررسی کنید
        ممنون از توجه شما

        https://gamefa.com/599916/ubisoft-is-planning-to-add-crossplay-to-all-its-pvp-games-future-titles-to-feature-stronger-identity/
        https://gamefa.com/600061/ubisoft-making-changes-to-find-original-unique-games/
        https://gamefa.com/612878/ubisoft_wants_to_avoid_its_ps5_games_playing_like_copy_and_pastes/

        • خیلی ممنون از پاسخگویی تون. اشتباه از من بود ک خبر رو ندیدم.
          ولی منظورم شما نبودین. دقیق یادم نیست ولی بریک پوینت و این رو شما نقد نکرده بودین
          شاید مشکل من با ادیسه اینه که وقتی به اسم RPG ازش تبلیغ میکنند با عنوان هایی مثل سری الدراسکرولز، ویچر و فالوت مقایسه ش میکنم. مپ و انتخابای بازی حتی درحد horizon new dawn هم نبود که اون اکشن RPG هستش.
          محیط های کپی پیست شده بنظرتون امتیاز کم نباید بشه بخاطرش؟ یکی از دلایلی بود که dragon age 2 انقدر نقدهای منفی داشت.
          پیشنهاد میکنم ویدیوهای مقایسه ادیسه با اساسین های قبلی رو ببینین. متوجه میشین حتی گیمپلی ش هم downgrade شده.
          و بازم میگم ادیسه بازی بدی نبود، ولی شاهکار هم نبود
          درحد ۷.۵
          ولی چون گیمپلی فانی داشت یا شما از داستان و کرکتراش خوشتون اومد نباید از ایرادهاش چشم پوشی کنید
          بخدا اگه یوبیسافت رو بزارن بخاطر چندتا unlockable به رینبو ۶ هم میگه RPG

    • چون شما خوشت نمیاد باید نمره کم بیان بدن ؟

  • 12Rezagamer گفت:

    ببخشید بابت اسمم

    میخواستم ببینم بازی pillars of eternity چه سبکی هست
    آیا جنگ نوبتیه؟؟
    خیلی ممنون

  • با سلام از تیم گیمفا و خسته نباشید به آقای زاهدی
    در واقع اسم تیتر باید این جوری باشه .
    یوبیسافت دیگر مثل سابق نیست.
    نیویورک هنوز همونه فقط آدماش عوض میشن. اون زمان قدیم بود که یوبیسافت اسمش و نمادش ابهت داشت و هر بازی در هر سبکی می ساخت پر از
    ایده های بکر و نوآوری بود و مخصوصا در دوران
    نسل پنجم و نسل ششم صنعت بازی .
    Rayman
    Rayman 2 The Great Escape
    Rayman 3 Hoodlum Havoc
    Tom Clancy’s Splinter Cell
    Splinter Cell Pandora Tomorrow
    Splinter Cell Chaos Theroy
    Splinter Cell Double Agent
    Prince of Persia The Sands of Time
    Prince of Persia Warrior Within
    Prince of Persia The Two Thrones
    Brothers in Arms Road To Hill 30
    Brothers in Arms Earned in Blood
    Brothers in Arms Hell’s Highway
    ۱۸۷Ride Or Die
    XIII
    Beyond Good And Evil
    و خیلی بازی های زیاد دیگری که یوبیسافت در اون دوران ساخت حالا یا در نقش سازنده یا در نقش ناشر اون موقع هم یوبیسافت مثل الان در هر سال حدود سه الا چهار تا بازی بزرگ با هم دیگه عرضه می کرد منتهی فرقش با الان اینه که اون موقع خیلی رو کیفیت و خروجی بازی حساس بودند و کیفیت به کمیت ترجیح می دادند . در کل منظورم این که یوبیسافت دیگه اون ابهت نسل پنچ و ششم نداره هنوز به نظرم اوج یوبیسافت تا اواسط نسل هفتم بود تا سال ۲۰۱۱ که بازی زیبای Rayman Origins عرضه شد از اون سال به بعد دیگه اون یوبیسافت سابق نشد و کلا از تقریبا اواخر نسل هفتم تا الان فقط چهار تا بازی خیلی خوب ساخت که حس و حال بازی های قدیم یوبیسافت به همراه داشت
    Farcry 3
    Rayman Legends
    در نسل هفت .
    Valiant Hearts The Great War
    Chiled of Light
    در نسل هشت .
    البته با کمی ارفاق assassin’s Crees Black Flag
    دیگه بقیه بازی های یوبیسافت عملا چیزی خاصی نداشتند نه ایده بکر نه نو آوری نه تنوع در سبک بازی اصلا انگار بازی نساختند بهترین بازی یوبیسافت در این نسل بدون هیچ شک و تردیدی بازی زیبای Chiled of Light و Valint Hearts The Great War که از قضا بالاترین نمرات بازی های یوبیسافت هم در این نسل متعلق به همین دو بازی :yes:

  • snGH گفت:

    شاید باورتون نشه ولی این بازی واقعا اعتیاد آور و خوش ساخته! من نسخه استانداردشو خریده بودم و دی ای سی نیویورکش هم یکی از دوستای آلمانیم بهم داده … خودم رو جر دادم که یه build پی وی پی بسازم که بعد از این آپدیت بزرگ نیویورک کلا همه چیز عوض شد و الان دوباره باید از اول یه build خوب بسازم ولی در عوض سیستم ارتقای شخصیت و ساختن یه build کارآمد خیلی راحت تر و مفهومی تر شده و کلی امکانات جدید که به بازی اضافه شده… در حقیقت هنوز سیستم قبلی بازی حتی یه ذره هم خسته کننده نشده بود که با این دی ال سی کلی امکانات جدید هم دوباره بهش اضافه کردن ….المان های نقش آفرینی بازی حرف نداااره و خیلی کامله…

نیویورک دیگر مثل سابق نیست… | نقد و بررسی Division 2 Warlords of New york - گیمفا
نیویورک دیگر مثل سابق نیست… | نقد و بررسی Division 2 Warlords of New york - گیمفا