عرضهی بتای Everspace 2 به تعویق افتاد
پس از موفقیت بازی Everspace، راکفیش گیمز (Rockfish Games) قصد بازگشت با نسخهی دوم این بازی را دارد. Everspace 2 با اینکه تا تاریخ عرضهاش در سال ۲۰۲۱ فاصلهی زیادی دارد، اما قرار بود زودتر از آن در بخش Early Access استیم قرار بگیرد. متاسفانه، تاریخ عرضهی بتای این بازی و همچنین Early Access آن به تعویق افتاده است.
Everspace 2 در ماه سپتامبر ۲۰۲۰ قرار بود برروی بخش Early Access استیم منتشر شود. با این حال، این اتفاق با تاخیر رو به رو شده است و قرار است شاهد عرضهی این بازی در Early Access در ماه دسامبر باشیم. همچنین تاریخ عرضهی نسخههای آلفا و بتای بازی نیز به تعویق افتادهاند. نسخهای که قرار بود برای تسترها هم ارسال شود با تاخیر مواجه شده است. آلفای محدود بازی در تاریخ نامعلومی در خرداد و بتای محدود آن در تاریخ نامعلومی در شهریور منتشر خواهد شد. به نظر میرسد باز هم ویروس کرونا در این تاخیرها دخیل بوده است.
به گفتهی راکفیش گیمز، مدیر عامل بازی، پس از لغو شدن مراسم GDC 2020 به خاطر شیوع ویروس COVID19 یا همان کرونا، یک سری قرار ملاقاتهای مهم با صاحبان پلتفرمها به تاخیر افتاده است و به همین سبب، عرضهی نسخههای بتای بازی نیز به تاخیر خواهد افتاد. راکفیش گیمز در بیانیهای گفت:
به دلیل به تاخیر افتادن برخی قرار ملاقاتهای مهم، مجبور شدهایم تا یک سری تغییرات را در برنامهی زمانی Everspace 2 ایجاد کنیم. همچنین تصمیم هوشمندانه این است که از عرضهی دو شوتر علمی-تخیلی به صورت همزمان جلوگیری کنیم.
کار توسعهی بازی همچنان ادامه دارد و تیم سازندهی بازی در حال کار برروی طراحی سفینههای بازی است. بازیبازان به هنگام راندن سفینههای فضایی، میتوانند بین دوربین اول شخص و سوم شخص یکی را انتخاب کنند. وضعیت سفینه مانند نوار آسیب یا سپر نیز با رفتن به حالت اول شخص قابل مشاهده است. این استودیو همچنین سفینهی Assault Fighter را از یک مدل دو باله، به یک مدل چند باله تبدیل کردهاند.
Everspace 2 اصالتا کار خود را با یک کمپین کیکاستارتر آغاز کرد و توانست به هدف ۵۷۰ هزار دلاری خود برسد. این بازی در تاریخ نامشخصی در سال ۲۰۲۱، برروی کنسولهای پلیاستیشن ۴، اکسباکس وان، پلیاستیشن ۵، اکسباکس سری اکس و همچنین پلتفرم رایانههای شخصی، عرضه خواهد شد.
پر بحثترینها
- مایکروسافت هماکنون روی پلی استیشن بازیهای پرفروش بیشتری نسبت به سونی دارد
- خالق Nier: استودیوهای ژاپنی نمیتوانند با تکنولوژی غربیها رقابت کنند
- سیستم مورد نیاز Ghost of Tsushima مشخص شد؛ اولین بازی که روی PC از تروفیها پشتیبانی میکند
- سونی ممکن است اجرای بازیها با نرخ فریم ۳۰ روی PS5 Pro را قبول کند
- طرفداران GTA 6 حاضرند حتی بیشتر از ۷۰ دلار برای این بازی بپردازند
- چطور میتوان Starfield را به بازی بهتری تبدیل کرد؟
- شایعه: رئسای سابق استودیوی ۳۴۳ کمپین Halo Infinite را نابود کردند
- کنسول یا PC؟ مقایسه تجربه بازی و قیمت
- نسخه PS5 بازی Starfield به مدت ۴ سال در دست توسعه بود
- محبوبیت بتای Sea of Thieves روی PS5 سرورها را مختل کرده است
نظرات