در بازی Valorant خبری از لوت باکسها نخواهد بود
اواسط هفتهی پیش بود که استودیوی رایت گیمز (Riot Games) بالاخره از بازی تیراندازی اولشخص و تاکتیکال خود به صورت رسمی رونمایی کرد. با توجه به این که Valorant قرار است به صورت رایگان در اختیار کاربران قرار گیرد، این سوال مطرح میشود که استودیوی سازنده چگونه قصد درآمدزایی از این بازی را دارد. با توجه به شباهتهایی که بین این بازی و عنوان محبوب Overwatch وجود دارد، آیا قرار است شاهد اضافه شدن لوت باکسها به ساختهی جدید استودیوی رایت گیمز باشیم؟
استودیوی سازنده امروز اطلاعات جدیدی از برنامههای مالی خود برای بازی Valorant را در اختیار هواداران قرار داده است. با توجه به اطلاعات منتشر شده، به نظر میرسد بازی Valorant قرار است یک عنوان رایگان با خریدهای درونبرنامهای باشد که این خریدهای درونبرنامهای تنها شامل لباسها و پوششهای مختلف برای سلاحها و شخصیتها، اسپریها و دیگر موارد تزئینی میشوند. در کنار این، بازی قرار است شامل یک سیستم بتل پس مشابه بازی Fortnite نیز باشد. با این حال، تیم سازنده به هواداران اطمینان داده است که در بازی هیچ لوت باکسی به فروش نخواهد رسید.
در کنار بحث مالی بازی Valorant، تیم سازنده اطلاعات جدید دیگری را نیز منتشر کرده است. اگر به خاطر داشته باشید، تیم سازنده در زمان معرفی بازی بیان کرده بود که قصد دارد با بهره گرفتن از سرورهایی با تیکریت ۱۲۸ (TickRate) و تکیه بر کدهای شبکهی بسیار پیشرفته، برروی کاهش Latency در بازی خود تمرکز کند. براساس جدیدترین مقالهی منتشر شده از سوی وبسایت Polygon، به نظر میرسد اولیت اول تیم سازنده ارائهی یک تجربهی بینقص و البته منصفانه به تمامی کاربران است. در بسیار از عناوین آنلاین، اگر کیفیت اینترنت یک بازیباز نامناسب باشد، دیگران میتوانند با دقت در انیمیشنها و تاخیر رفتارهای آن شخص به این موضوع پی ببرند. با این حال، بازی Valorant انیمیشنهای رفتاری کاربرانی که مشکل اتصال به اینترنت دارند را اصلاح میکند تا دیگران متوجه این موضوع نشوند.
در کنار این موضوع، استودیوی رایت گیمز تلاش دارد با مشکل «Peeker’s Advantage» نیز مقابله کند. اگر با این اصطلاح آشنا نیستید باید بدانید که در بسیاری از بازیهای تیراندازی آنلاین و با توجه به نحوهی ارتباط با سرور، زمانی که شما در گوشهها شروع به چرخیدن میکنید، میتوانید دیگران را زودتر از این که آنها شما را ببینند، مشاهده کنید. طبیعی است که کاربرانی که با این مفهوم آشنا هستند معمولا تلاش میکنند از این مشکل سوءاستفاده کرده و بر دیگران برتری پیدا کنند. با این حال، استودیوی رایت گیمز بیان کرده است که این مشکل را به صورت کامل رفع کرده است. البته حقیقت این است که آنها این تاخیر زمانی را به کمتر از ۶۰ میلی ثانیه کاهش دادهاند که تقریبا برای چشم انسان غیرقابل تشخیص خواهد بود.
بازی Valorant تابستان امسال به صورت رایگان در دسترس کاربران رایانههای شخصی قرار خواهد گرفت.
پر بحثترینها
- تریلر معرفی بازی جدید ناتی داگ، Intergalactic، روی کانال پلی استیشن بیش از ۲۳ هزار دیسلایک دریافت کرده است
- اولین اطلاعات از بازی جدید ناتی داگ، Intergalactic: The Heretic Prophet، منتشر شد
- Astro Bot بهترین بازی سال شد؛ فهرست کامل برندگان The Game Awards 2024
- ناراحتی کارگردان Black Myth: Wukong بابت نبردن جایزه بهترین بازی سال
- ناتی داگ از بازی جدید خود به نام Intergalactic: The Heretic Prophet رونمایی کرد
- رئیس ناتی داگ: تست بازیگری Intergalactic به اندازه انتخاب بازیگر نقش الی شگفتانگیز بود
- رکورد دیسلایک تریلر Concord توسط Intergalactic در یوتیوب شکسته شد
- بازیهای انحصاری کنسولی بیشتری از پلی استیشن برای Xbox عرضه خواهند شد
- ظاهراً تریلر معرفی Intergalactic: The Heretic Prophet به تاریخ عرضه آن اشاره دارد
- نکات مخفی تریلر بازی جدید ناتی داگ، Intergalactic، که شاید متوجه آنها نشده باشید
نظرات
به نظرم ارزش تجربه بالایی داشته باشه و ممکنه بهترین بازی آنلاین جنگی هم بشه
بازی های دیگر این سبک که امسال می آیند یا سال پیش اومدن اکثرا شبیه فوتنایت بودن(همین فورتنایت از نظر خلاقیت یه سر و گردن بالاتر از بازی های مشابه بود) و چیز جدیدی نداشتن
حداقل این کمی متفاوته(خیلی خیلی کم)
منُ یاد تانوس تو فورتنایت میندازه
بین بازی های آنلاین جنگی من بیشتر سبک اورواچ ترجیح می دم
تریلرش که مالی نبود بنظر نمیومد بازی خوبی باشه ولی از riot بیشتر توقع میرفت بازیشونو خیلی شبیه cs ساخته بودن اصن نوآوری خاصی بنظرم نداشت ولی خب باید منتظر بمونیم منتشر بشه تا الان فقط یک تریلر ازش اومده بیرون یکم زوده برا قضاوت کردن
نظر من کاملا برعکس شماست ۲ گیمپلی از این بازی اومده و تو هر ۲ کاملا سعی شده نشون بده با یه تاکتیکال شوتر کارکتر بیس رو به رو هستیم مشخصه ریوت داره سعی میکنه پالادینز و اور واچ رو بزنه کنار چرا ۲ تا دلیل داره اول این که اور واچ اونقدر ها اسکیل بیس نیست در مقابل پالادینز بیشتر اسکیل هست ولی از نظر مپ و تاک تیک خیلی مشکل داره با این حال خیلیی از آشنا های من که مثله خودم پالادینز و اورواچ رو بازی کردن میگن که کاستومایز کارت ها تو پالادین بازی رو جذاب کرده همینطور خرید ایتم ها
پالادین چندین بار برای چندین هفته سوم جدول فروش بازی های رایگان استیم بوده پس خیلی پر طرف دار هست این سبک از بازی
در نتیجه کاری که ریوت کرده دوباره مهندسی کردن گیم پلی این دو بازی و هدایتش به سمت تاک تیکالی شدن بیشتر بازی هست (چیزی که کانتر بخاطرش محبوب شده ) کارشون درسته و خوب داره انجامش میده تویه تریلر دوم اومد و نشون داد یه شخصیت تنها با اسکیلش چطور میتونه یه تیم رو نجات بده و به قولن به رخ کشید تعادلی که حفظ کرده رو بین فضای فانتزی و در این حال چالش برنگیز بودن بازی رو