نسخهی ریمستر بازی The Wonderful 101، در فروردین ۱۳۹۹ (آوریل ۲۰۲۰) برای کنسولهای پلیاستیشن ۴، نینتندو سوییچ و پلتفرم رایانههای شخصی منتشر خواهد شد.
مبلغ کمپین کیکاستارتر The Wonderful 101: Remastered از مرز ۲ میلیون دلار عبور کرد
ظاهراً کمپین کیکاستار برای نسخهی ریمستر بازی The Wonderful 101، بیش از آن که موجب تامین هزینههای ساخت آن شود، موجب سنجش میزان محبوبیت این بازی در بین بازیبازان شده است؛ چرا که میزان مبلغ کسب شده توسط این کمپین از مرز ۲ میلیون دلار نیز عبور کرد و بدینترتیب، نسخهی فرعی دوم این بازی نیز ساخته خواهد شد.
زمانی که کمپین کیکاستارتر این بازی با هدف جمعآوری تنها ۵۰,۰۰۰ دلار راه افتاد، کمتر کسی فکر میکرد که در مدتی کوتاه این هدفگذاری به عدد ۲ میلیون دلار برسد و حتی از آن نیز گذر کند. در ابتدای امر، مبلغ ۵۰,۰۰۰ دلار برای ساخت نسخهی ریمستر بازی The Wonderful 101 برای کنسول نینتندو سوییچ، مبلغ ۲۵۰,۰۰۰ دلار برای ساخت نسخهی رایانههای شخصی و مبلغ ۵۰۰,۰۰۰ دلار برای ساخت نسخهی کنسولی آن برای پلیاستیشن۴ در نظر گرفته شده بود.
از طرفی دیگر، با توجه به کسب ۱ میلیون دلار در کمتر از ۱۲ ساعت در این کمپین، استودیوی ژاپنی پلاتینیومگیمز (PlatinumGames) اعلام کرد که هدف گذاریهای جدیدی برای این بازی نظیر ساخت نسخههای فرعی درنظر گرفته شده است.
به هرترتیب، حال میزان مبلغ حاصل از این کمپین به عدد قابل توجه ۲ میلیون دلاری رسیده است تا علاوه بر ساخت نسخههای کنسولی و رایانههای شخصی این بازی، منتظر ساخته شدن دو نسخهی فرعی از نسخهی ریمستر بازی The Wonderful 101 نیز باشیم. این نسخههای فرعی، Luka’s First Mission و Luka’s Second Mission خواهند بود که بهصورت کامل با بازی اصلی تفاوت داشته و یک تجربهی دوبعدی اکشن را در اختیار بازیبازان قرار میدهد.
در مجموع، کمپین کیکاستارتر این بازی وارد ساعات پایانی خود شده و مدت زمانی حدود ۳۰ ساعت به پایان آن باقی مانده است. با این وجود، هنوز دو هدفگذاری دیگر در عدد ۲٫۲۵ و ۲٫۵ میلیون دلار به منظور ضبط ارکسترال موسیقیهای بازی و افزودن زبانهای جدید به نسخهی ریمستر بازی The Wonderful 101 باقی مانده است.
پر بحثترینها
- مایکروسافت هماکنون روی پلی استیشن بازیهای پرفروش بیشتری نسبت به سونی دارد
- خالق Nier: استودیوهای ژاپنی نمیتوانند با تکنولوژی غربیها رقابت کنند
- سیستم مورد نیاز Ghost of Tsushima مشخص شد؛ اولین بازی که روی PC از تروفیها پشتیبانی میکند
- سونی ممکن است اجرای بازیها با نرخ فریم ۳۰ روی PS5 Pro را قبول کند
- شایعه: رئسای سابق استودیوی ۳۴۳ کمپین Halo Infinite را نابود کردند
- بازی هایی که مورد بیمهری مخاطبین قرار گرفتند (قسمت دوم)
- نسخه PS5 بازی Starfield به مدت ۴ سال در دست توسعه بود
- Fallout 4 پرفروشترین بازی هفته گذشته در اروپا
- آپدیت جدید بازی Marvel’s Spider-Man 2 منتشر شد
- محبوبیت بتای Sea of Thieves روی PS5 سرورها را مختل کرده است
نظرات