حالت چندنفره به Mario Kart Tour اضافه خواهد شد

آرش بوالحسنی
۱۰:۳۰ ۱۳۹۸/۱۲/۱۳

از آغاز هفته‌ی بعد، می‌توانید در Mario kart Tour، نسخه‌ی موبایلی Mario Kart، به صورت چندنفره‌ی آنلاین و محلی مسابقه دهید. این حالت تا بیش از ۷ نفر را پشتیبانی می‌کند.

Mario Kart Tour، بازی رایگان و موبایلی سری Mario Kart، قرار است میزبان حالت چندنفره‌ی جدیدی باشد. این حالت دوشنبه‌ی هفته‌ی آینده و در ساعت ۷:۳۰ صبح به وقت تهران، در دسترس دارندگان بازی قرار خواهد گرفت. در این حالت می‌توانید با هفت بازی‌باز دیگر به صورت آنلاین و آفلاین مسابقه دهید. اگر با دوستان خود یا به صورت محلی بازی کنید، می‌توانید قوانین هر مسابقه را شخصی‌سازی کنید و آن‌ها را جداگانه تایید کنید. با این وجود برای رقابت آنلاین با سایر افراد، باید به یک سری قوانین تعیین‌شده و مسابقات استاندارد رضایت دهید.

Mario Kart Tour چهاردهمین نسخه از سری Mario Kart است. بازی با وجود رایگان بودن، شامل یک پس طلایی است که به شما اجازه‌ی دسترسی به مسابقات سطح طلایی را می‌دهد. تفاوت مسابقات سطح طلایی، سرعت بیشتر آن‌ است. بازی در چهار سطح متفاوت سرعت برگزار می‌شود که دو سطح ۱۵۰cc و ۲۰۰cc، تنها در اختیار دارندگان پس طلایی است. پس طلایی بازی ماهی ۴٫۹۹ دلار قیمت دارد. این بازی شامل تورنمنت‌های هفتگی با تم‌های متفاوت است و قرار است از این به بعد شامل مسابقات چندنفره‌ی آنلاین به صورت هفتگی باشیم.

نکته‌ی جالب توجه در مورد Mario Kart Tour، این است که بسیاری از نقشه‌های بازی در دنیای واقعی جریان دارند و شهرهای واقعی را شامل می‌شوند. در حال حاضر می‌توانید در نقشه‌هایی مانند لندن، نیویورک و توکیو هم به بازی بپردازید. Mario Kart Tour با وجود دریافت نقدهای ضد و نقیض و نمره‌ی ۵۹ در وبسایت متاکریتیک، توانست جایزه‌ی بهترین بازی ریسینگ سال را در DICE Awards 2020 به دست آورد. این بازی هم اکنون برروی سیستم عامل‌های IOS و اندروید به صورت رایگان در دسترس است.

ایرانیکارت

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید