PAX East 2020 | سازندگان Disintegration تجربهای روان شبیه به Halo را به بازیبازان ارائه خواهند داد
به نظر میرسد سازندگان بازی Disintegration قصد دارند عنوانی بسازند که در آن، گیمپلی حرف اول را میزند و البته تجربهای برای بازیبازان باشد همانند چیزی که برای اولین بار سری Halo در سبک شوتر اولشخص به همه نشان داد.
در حالی که بازیبازان امروزه سبک شوتر را با عناوینی همچون Apex Legends و Fortnite میشناسند، ولی هنوز هم سازندگانی هستند که میخواهند به سبک و سیاق شوترهای قدیمی و امثال شاهکارهایی همانند Call of Duty عناوین خود را توسعه دهند. تیم توسعهی بازی Disintegration نیز یکی از همین توسعه دهندگان است و با در نظر گرفتن این مورد که یکی از بنیانگذاران این استودیو قبلا از حالقان سری Halo بوده است، باید انتظارات نسبتا بالایی از این بازی داشته باشیم.
در طی مصاحبهای در طی مراسم PAX East 2020، سازندگان بازی Disintegration اطلاعات بیشتری در رابطه با روند ساخت بازی و این که Disintegration چگونه میخواهد عنوان جدیدی در سبک شوتر اول شخص و بخش داستانی و چند نفره باشد، منتشر شد. در این مصاحبه کمی از تاثیر بازی Halo و طریقهی توسعهی این بازی توسط استودیوی بانجی (Bungie) صخبت شد و سازندگان Disintegration خاطرنشان کردند که با وجود این که بازی مذکور هویت کاملا جدا و مستقلی را دارد، ولی تمام بازیکنان زمانی که Disintegration را تجربه کنند، به راحتی آثار و رد پای سری Halo را در این بازی حس خواهند کرد و همان حس خاص مربوط به این سری را احساس خواهند کرد.
همچنین بیان شد که تیم سازندهی Disintegration با این که داستانی به شدت جذاب را روایت کرده و دنیا و تاریخی غنی را برای آن تدارک دیده است، ولی با تمام این اوصاف، گیمپلی است که در بازی حرف اول را میزند. در نهایت نیز اعلام شد که تیم سازنده تمام تلاش خود را میکند تا بتواند تجربهای روان و لذتبخش، دقیقا شبیه به چیزی که بانجی با سری Halo انجام داده، را برای بازیبازان فراهم کند.
تاکنون تاریخ انتشار دقیقی برای عرضهی بازی Disintegration مشخص نشده است. این بازی قرار است در اواخر سال جاری میلادی برای کنسولهای پلیاستیشن ۴، اکسباکس وان و پلتفرم رایانههای شخصی منتشر شود.
پر بحثترینها
- مایکروسافت هماکنون روی پلی استیشن بازیهای پرفروش بیشتری نسبت به سونی دارد
- خالق Nier: استودیوهای ژاپنی نمیتوانند با تکنولوژی غربیها رقابت کنند
- سیستم مورد نیاز Ghost of Tsushima مشخص شد؛ اولین بازی که روی PC از تروفیها پشتیبانی میکند
- سونی ممکن است اجرای بازیها با نرخ فریم ۳۰ روی PS5 Pro را قبول کند
- طرفداران GTA 6 حاضرند حتی بیشتر از ۷۰ دلار برای این بازی بپردازند
- چطور میتوان Starfield را به بازی بهتری تبدیل کرد؟
- شایعه: رئسای سابق استودیوی ۳۴۳ کمپین Halo Infinite را نابود کردند
- نسخه PS5 بازی Starfield به مدت ۴ سال در دست توسعه بود
- کنسول یا PC؟ مقایسه تجربه بازی و قیمت
- پیشنهاد رئیس سابق Blizzard به بازیکنان: پس از به پایان رساندن یک بازی به توسعهدهندگان انعام دهید
نظرات
شوخیشم قشنگ نیست
خیلیها ادعای گیم پلی شناور و سریع (نه در حد ونکوئیش سریع 🙂 ) هیلو رو داشتن ولی حتی بانجی هم نتونست با دستینی اونو تکرار کنه
به هر حال تلاششون دیدنی و ستودنی خواهد بود
فقط باید امیدوار بود