سازندهی Shadow Warrior 2: رسیدن به نرخ فریم ۶۰ برروی کنسولهای بعدی بسیار آسانتر خواهد بود
بسیاری از کاربران استودیوی فلاینگ وایلد هاگ (Flying Wild Hog) را به خاطر ساخت بازیهای زیبایی همچون Shadow Warrior و Hard Reset به خوبی میشناسند. این استودیو مدتی پیش اعلام کرده بود که موتور بازیسازی خود را تغییر داده و قصد دارد از دو بازی جدید در سال جاری میلادی رونمایی کند. اخیرا مدیر ارشد اجرایی این استودیو با وبسایت Wccftech مصاحبه و دربارهی برنامههای استودیو برای نسل بعدی صحبت کرده است.
در جریان این مصاحبه، آقای میچال زوستاک (Michał Szustak) بیان کردهاند که به لطف سختافزار بسیار قدرتمندتر کنسولهای نسل بعدی، رسیدن به نرخ فریم ۶۰ برروی این کنسولها بسیار آسانتر از گذشته خواهد بود. البته ایشان در ادامه به این نکته نیز اشاره کردهاند که بازیهای استودیوی فلاینگ وایلد هاگ در ابتدا برای کنسولهای هر دو نسل عرضه خواهند شد.
از آنجایی که ما برروی بازیهای اکشن کار میکنیم، بسیار از این موضوع خوشحال هستیم چرا که رسیدن به نرخ فریم ۶۰ بسیار آسانتر خواهد بود. من یک بازیباز بسیار قدیمی هستم و نرخ فریم ۶۰ برای من بسیار مهم است. پس بله، من بسیار از این موضوع هیجانزده هستم. از نظر دشواری توسعهی بازیها، به نظر من اهداف در این نسل بسیار دستیافتنیتر خواهند بود. در مقایسه با مشکلاتی که در این نسل داشتیم، ما پیشبینی میکنیم که احتمالا مشکلات کمتری را در ساخت بازیها برای نسل بعدی داشته باشیم. واضح است که موتور آنریل انجین ۴ (Unreal Engine) کمک زیادی به ما میکند ولی ما افراد بسیار با تجربهای شامل مهندسین و برنامهنویسان را در استودیو در اختیار داریم و آماده هستیم ساخت بازی برای نسل بعد را آغاز کنیم.
با این حال، باید بدانید که فارغ از این که ما چه قدر برای نسل بعد هیجانزده هستیم ولی من میتوانم به شما قول بدهم که ما مالکین کنسولهای نسل فعلی را فراموش نکردهایم و میخواهیم بازیهایمان را در اختیار تمامی کسانی که دوست دارند از آنها لذت ببرند، قرار دهیم. من به شما قول میدهم که همه این بازیها را دریافت خواهند کرد.
با توجه به صحبتهای مدیر ارشد اجرایی استودیو، به نظر میرسد بازیهای جدید این استودیو قرار است با نرخ فریم ۳۰ برروی کنسولهای نسل فعلی اجرا شوند ولی در مقابل، کاربران کنسولهای اکسباکس سری اکس و پلیاستیشن ۵ میتوانند از تجربهی بازیهای این استودیو برروی نرخ فریم ۶۰ و کیفیت گرافیکی بالاتر لذت ببرند.
حال باید منتظر ماند و دید این استودیو چه زمانی از دو بازی جدید خود رونمایی خواهد کرد. بازی Shadow Warrior 2 در سال ۲۰۱۶ منتشر شد و هماکنون برروی پلتفرم رایانههای شخصی و کنسولهای اکسباکس وان و پلیاستیشن ۴ در دسترس است.
پر بحثترینها
- خالق Nier: استودیوهای ژاپنی نمیتوانند با تکنولوژی غربیها رقابت کنند
- سونی ممکن است اجرای بازیها با نرخ فریم ۳۰ روی PS5 Pro را قبول کند
- سیستم مورد نیاز Ghost of Tsushima مشخص شد؛ اولین بازی که روی PC از تروفیها پشتیبانی میکند
- طرفداران GTA 6 حاضرند حتی بیشتر از ۷۰ دلار برای این بازی بپردازند
- چطور میتوان Starfield را به بازی بهتری تبدیل کرد؟
- شایعه: رئسای سابق استودیوی ۳۴۳ کمپین Halo Infinite را نابود کردند
- کنسول یا PC؟ مقایسه تجربه بازی و قیمت
- محبوبیت بتای Sea of Thieves روی PS5 سرورها را مختل کرده است
- پیشنهاد رئیس سابق Blizzard به بازیکنان: پس از به پایان رساندن یک بازی به توسعهدهندگان انعام دهید
- نسخه PS5 بازی Starfield به مدت ۴ سال در دست توسعه بود
نظرات
خب این چیز جدیدی نیس مسئله اینه چقدر کیفیت داشته باشه بازی تو این موارد جان کارمک برای این نسل توضیحاتی داد برای نسل بعدم همین موارده
دادش جان کارمک تو ساخت بازی نقش داشته؟
جان کارمک سال ۲۰۱۱ یه حرفی زد خیلی به دلم نشست گفت:«ایکسباکس ۳۶۰ قویتر از PS3 هس.»
?Wicca Wazzup
آخرشم به خاطر سخت افزار فوق العاده بی کیفیت و بازی های بیخود در حالی خیلی از ps3 جلو بود آخر نسل بازهم عقب موند
اگر میتونست ۶۰ فریم اجرا کنه که ۲۰ سال طولش نمیدادن ،pc هست برای سال های ۲۰۰۱ ۶۰ فریم بازی اجرا میکرد .
ثونی که یک چرکت چپاول گر هست و مایکروسافت هم دنبال تاقیر و پیشرقت هست ولی مقابل شرکت چپاول گر نینتندو و ثونی هستند که جلوی پیشرفت دنیای گیم رو گرفتند.