The Falconeer نرخ ۶۰ فریم برثانیه را برروی اکسباکس وان معمولی هدف قرار داده است
بازی جدید و آیندهی توماس سالا (Tomas Sala)، بازیساز مستقل، یعنی The Falconeer باتوجه به ترکیب منحصربفرد مکانیکهای سبک نقشآفرینی یکی از جالبترین عناوینی بهنظر میرسد که قرار است در سال جاری منتشر شود. علاهبر اینها مورد دیگری که از همان نگاه اول نیز توجهها را به سمت این بازی جلب میکرد، طراحی ظاهری و سبک هنری آن بود.
طبیعتاً زمانی که بحث ویژگیهای بصری یک بازی مطرح میشود بسیاری از بازیبازان میخواهند بدانند عملکرد آن برروی کنسولهای میاننسلی چگونه خواهد بود و آیا میتواند تفاوتی ایجاد کند که ارزش خرید یکی از آنها را داشته باشد؟ این موضوع دربارهی The Falconeer و اکسباکس وان اکس نیز صدق میکند و این درحالی است که توماس سالا خیلی دررابطه با آن اطمینان ندارد.
سالا در مصاحبه با وبسایت Gamingbolt ابراز امیدواری کرد که بتواند به نرخ فریم ۶۰ برروی اکسباکس وان اکس و حتی کنسول پایهی اکسباکس وان برسد اما قولی در اینباره نمیدهد:
میخواهم بگویم رسیدن به نرخ ۶۰ فریم برثانیه حتی برروی اکسباکس وان معمولی هم میتواند قابل دسترسی باشد. من تلاشم را در این راه بهکار میبندم و از دانگرید آن به نرخ فریم ۳۰ متنفرم. برروی اکسباکس وان اکس افزایش رزولوشن خواهیم داشت اما این مورد بستگی به جلوههای گرافیکی مانند ابرهای حجمی که برای این بازی ساختهام دارد زیرا آنها برروی عملکرد بازی در رزولوشنهای بالا تاثیر میگذارند. The Falconeer برروی رزولوشنهای بیشتر بهطور شگفتانگیزی زیبا است و بههمین خاطر دوست دارم درنهایت از رزولوشن ۴k نیز پشتیبانی کند.
با توجه به اینکه The Falconner در سال ۲۰۲۰ منتشر میشود، این سوال بهوجود میآید که آیا این بازی برروی کنسولهای نسل بعدی نیز منتشر خواهد شد؟ سالا پاسخ داد:
البته. فکر کنم ممکن نیست بتوانید در سال ۲۰۲۰ بازی بسازید و به انتشار آن برای کنسولهای نسل بعدی فکر نکنید. اما در حال حاضر تمرکز من برروی عرضهی آن برروی رایانههای شخصی و اکسباکس وان است.
از آنجایی که اکسباکس سری اکس از تمام عناوین نسل قبلی پشتیبانی میکند (قابلیت Backward Compatibility)، عرضهی دوباره و بهبود یافتهی بازیهای میاننسلی برای آن شاید دیگر مانند سالهای قبل مورد توجه توسعهدهندگان قرار نگیرد. سالا دربارهی این موضوع و میزان تاثیر احتمالی آن گفت:
فکر میکنم اکثر توسعهدهندگان برروی میانپلتفرمی (Cross Platform) کردن بازیهایشان تمرکز کردهاند بنابراین مشکل انتقال دادن آنها به نسل بعدی کمتر از چیزی است که در ۱۰ یا ۲۰ سال گذشته شاهد بودیم. باتوجه به این موضوع ساخت بازی در پایان چرخهیعمر [کنسولهای نسل هشتم] به آسانی انجام میگیرد. بنابراین افرادی که برروی اکسباکس سری اکس سرمایهگذاری کردهاند نیز میتوانند از تجربهی The Falconeer لذت ببرند.
بازی The Falconeer که در طول رویداد XO19 معرفی شده بود در تاریخ نامشخصی از سال ۲۰۱۹ در دسترس کاربران پلتفرمهای رایانههای شخصی و اکسباکس وان قرار خواهد گرفت.
پر بحثترینها
- جیم رایان: پلی استیشن از قرارداد ۱۰ ساله Call of Duty هیجان زده است
- بازی Hellblade 2 دارای Photo Mode خواهد بود
- تحلیلگر: GTA 6 مهمترین عرضه در تاریخ سرگرمی تا کنون خواهد بود
- واکنش شدید جامعه گیمری به مقاله حاشیهساز IGN پیرامون ریمیک Resident Evil 5
- افشای برخی قابلیتهای PS5 Pro؛ از قدرت ۶۷ ترافلاپسی تا بهبود ۳ برابری ری تریسینگ
- اینسایدر گیمینگ مشخصات فاش شده PS5 Pro را تایید کرد
- ناراحتی طرفداران بابت حذف شدن Bloodborne از رایگیری بهترین بازیهای پلی استیشن
- گزارش: بازی Rise of the Ronin نمیتواند نرخ فریم ۶۰ را حفظ کند
- شایعه: حجم بازی GTA 6 حدود ۲۲۸ گیگابایت خواهد بود
- آیا Rise of the Ronin میتواند بهتر از Ghost of Tsushima ظاهر شود؟
نظرات
رزولوشن ۱۰۸۰ پی و شصت فرم اگه رو وان اس باشه عالیخ در غیر این صورت برایه من کیفیت و رزولوشن الویت هست
حالا اگه نتونستی هم مهم نیست چندوقت دیگه رو سوپر اکس ۱۲۰ فریم میزنیم 😎 :yes:
نه ۱۲۰ فریم دروغه. ۲۴۰ فریم ۱۲k :laugh: :laugh: چیزایی که رو pc هستو به خودت نچسبون :giggle: فعلا با xxx و ابر شاهکاراش و البته بهترین بازی سوم شخص قرن و بهترین شبیه ساز قرن خوش باش :laugh: :laugh: مایکروسافت یه شاهکار قرن داشت با متای ۲۳ :snicker:
با نظرات جفتتون هم مخالفم هم موافق
فقط با اون نظرت حال کردم چیزای pc رو به خودتون نچسبون
کنزول اگر میتونست ۶۰ فریم اجرا کنه ۲۰ سااااال طولش نمیداد pc هست برای سال ۲۰۰۵ ۶۰ فریم اجرا میکرده ،اون موقع کنزول فننن ها داشتن چیکار میکردن . :laugh:
مثل سم میمونه برای دنیای گیم باعث عقب افتادگی گیم شده کنزول باید ریشه کن شه.
استریم همین حالاش میتونه ۴k120p حتا بر روی یک گوشی اجرا بشه .کنسول کجاسسس الان .