مادسازان قابلیت رهگیری پرتو را به Need for Speed: Underground افزودند+ویدیو
اخیراً، ویدیویی جدید از نسخهی ارتقا یافتهی ماد Redux در وبسایت VGC منتشر شده است که قابلیت رهگیری پرتو (Ray Tracing) را در بازی Need for Speed: Underground به نمایش میگذارد. این ماد، در سال ۲۰۱۷ توسط کاربری با نام AMTxDRxRL ساخته شده است.
در واقع، محبوبیت عنوان Need for Speed: Underground چیزی نیست که کسی بتواند منکر آن شود. این بازی اولین بار ۱۷ سال پیش و در سال ۲۰۰۳ منتشر شد و توانست مخاطبان بسیار زیادی را جذب کند. حال، میبینیم که این محبوبیت، حتی با گذشت چنین مدت زمان طولانی کم رنگ نشده است و همچنان علاقهمندانی دارد که برروی ساخت مادهای مختلف برای آن کار میکنند.
به دنبال همین موضوع، در سال ۲۰۱۷ ماد Redux توسط مادسازی با نام AMTxDRxRL برای این بازی ساخته شد. این ماد که ظاهراً به مدت ۶ ماه در حال توسعه بوده است، شامل بیش از ۳۰۰ تکستچر با کیفیت بسیار بالا، سایههای با کیفیت و پدیدهی مه در جهان بازی میشود. البته باید این نکته درنظر گرفته شود که برای اجرای این ماد، به یک رایانه بسیار قدرتمند نیاز است.
اما اکنون، ماد ساز دیگری با نام Stre1itzia، سعی کرده است تا با اعمال تغییراتی اساسی در Redux، سایههای با کیفیتتر و قابلیت رهگیری پرتو را نیز به این ماد اضافه کند. همانطور که در ویدیوی زیر قابل مشاهده است، ظاهر محیط بازی با نسخهی اولیهی آن، تفاوت بسیار زیادی دارد و جذابتر و زیباتر بهنظر میرسد. لازم به ذکر است که این ویدیو، با بالاترین رزولوشن تصویر ممکن و قفل نرخ فریم روی ۳۰ فریم در ثانیه ضبط شده است. همچنین کارت گرافیک مورد استفاده برای اجرای این ماد، GeForce GTX 1060 با حافظهی مجزای ۳ گیگابایتی است که هرچند با کیفیت کارتهای گرافیکی جدیدتر نمیتواند از قابلیت رهگیری پرتو پشتیبانی کند، اما تا حدودی این قابلیت را به نمایش میگذارد.
دریافت ویدیو با کیفیت ۴۸۰P | دریافت ویدیو با کیفیت ۷۲۰P | دریافت ویدیو با کیفیت ۱۰۸۰P
پر بحثترینها
- نامزدهای بهترین بازیهای سال مراسم The Game Awards 2024 مشخص شدند
- فوری: سونی در حال مذاکره برای خرید کمپانی مادر FromSoftware است
- ۱۰ بازی سینماتیک که میتوانند با بهترین فیلمهای سینمایی رقابت کنند
- شایعه: حالت پرفورمنس بازی STALKER 2 روی Xbox Series X به خوبی اجرا نمیشود
- فیل اسپنسر: تولید کنسولهای ایکس باکس در نسلهای آینده متوقف نخواهد شد
- کار ساخت بازی جدید ناتی داگ از سال ۲۰۲۰ آغاز شده است
- فیل اسپنسر: STALKER 2 یکی از مدعیان بهترین بازی سال است
- بدون اشتراک پلاس، امکان انتقال فایل سیو بازیها از پلی استیشن ۵ استاندارد به پرو وجود ندارد
- بازی Death Stranding Director’s Cut دومین بازی پرفروش ایکس باکس شد
- بازی GTA V با این هدف ساخته شد که از هر نظر بهتر از GTA IV باشد
نظرات
وای خدای من
فقط میتونم بگم یادش بخیر
آهنگ رو هم که دیگه چیزی نمیگم…
هی ea لعنت خدا بر سیاست هایت
ویدئو رو که پلی کردم با موزیکش رفتم هفده سال قبل. چه روزای خوبی.
با یه گرافیک ام ایکس ۴۰۰۰ ۱۲۸ مگ اینو بازی میکردیم دور همی چه حالی میداد.
من هم با این نسخه خاطره دارم ولی نمیدونم چرا نه آهنگ هاش و نه محیطش این شکلی بود 😐
فکر کنم دلیلش این هست که بالای جعبش اسم نفرین شده(لوح زرین نیکان)بود…
خلی عالی شده!!! ولی یه اشکال که اکثر ماد های گرافیکی دارن اینه که برای واقعی به نظر اومدن محیط، تمامه زمینا رو خیس میکنن که به نظر من جالب نیس زیاد….
یا خود خدا ،مو به تنم سیخ شد به مولا …. 😀 😀 😀
یکی از عواملی که این نسخه ها برای خیلیا خاطره شدن موزیک بازی بود موسیقی هر دو نسخه عالی بود
یه دلیل دیگش بنظرم شخصی سازی گسترده ی ماشین بود مخصوصا تو نسخه ی دومش شما حسابی دستتون باز بود و میتونستید خیلی کارا رو ماشینتون انجام بدید