استودیوی Flying Wild Hog موتور ساخت بازی خود را تغییر داده است و دو بازی جدید را در سال ۲۰۲۰ معرفی خواهد کرد
بسیاری از بازیبازان، استودیوی فلایینگ وایلد هاگ (Flying Wild Hog) را برای ساخت دو بازی Shadow Warrior 2 و Hard Reset میشناسند که جزو برترین بازیهای اول شخص تیراندازی هستند و طرفداران زیادی را در سرتاسر جهان دارند. اما این استودیو در جدیدترین صحبتهای خود گفت که قصد دارد تا بازیهای آیندهی خود را با موتور ساخت بازی Unreal Engine 4 توسعه دهد.
به تازگی مدیر کل استودیوی فلایینگ وایلد هاگ یعنی آقای پاول وجوود (Paul Wedgwood) گفت که این استودیو تصمیم گرفته است تا موتور ساخت بازی داخلی خود یعنی Roadhog Engine را کنار گذاشته و از این پس از موتور قدرتمند Unreal Engine 4 استفاده کند.
ما بسیار افتخار میکنیم و خوشحال هستیم که در عین ساخت بازیهای خود، موتور ساخت بازی داخلی خود را نیز توسعه دادیم و از آن برای ساخت بازیهای خود استفاده کردیم. این یک موفقیت بزرگ برای ما بود، ولی یک هزینهی قابل توجه داشت. ما نیاز داشتیم که یک تیم توسعهی موتور ساخت بازی بسیار کار بلد را جمعآوری و نگه داری کنیم و این کار بسیار سختی بود. در عین حال ما میدانستیم که موتورهای ساخت بازی دیگری نظیر Unity، Unreal Engine 4 و CryEngine به صورت روزانه در حال پیشرفت هستند و ما توانایی رقابت کردن با آنها را نداریم. ما مشاهده میکردیم که تیم حاضر در شرکت اپیک، ویژگیها و موارد بسیار جالبی را به موتور خود اضافه میکنند و حدودا یک سال و نیم پیش تصمیم گرفتیم که ما نیز برای توسعهی بازیهای آیندهی خود از موتور Unreal Engine 4 استفاده کنیم
قبل از اینکه ادامه دهیم، باید یادآوری کنم که استودیوی فلایینگ وایلد هاگ توسط شرکت سوپر نوا کپیتال (Supernova Capital) خریداری شده است و طبق گفتههای آقای وجوود، تصمیم تغییر موتور ساخت بازی از Roadhog Engine به Unreal Engine 4 در همان زمان گرفته شد.
ما این تصمیم بزرگ را با کمک شرکت سوپرنوا گرفتیم. زمانی بود که احساس میکردیم باید حتما یک موتور ساخت بازی داخلی داشته باشیم، اما در نهایت این شرکت مارا متقاعد کرد که هدف اصلی ما ساخت بازیهایی با کیفیت بسیار بالا در زمینه گیمپلی و کیفیت بصری است و موتور Unreal Engine 4 برای رسیدن به این هدف، یک انتخاب عالی است. این موتور بسیار انعطاف پذیرتر است و به ما اجازه میدهد تا فضای بیشتری را برای تولید نمونهها داشته باشیم. کار با موتور Roadhog بسیار سخت و طاقت فرسا بود.
در نهایت، وجوود گفت که شرکت فلایینگ وایلد هاگ دو بازی جدید را در سال ۲۰۲۰ معرفی خواهد کرد.
پر بحثترینها
- بازیگر شخصیت اصلی Intergalactic نیل دراکمن را خدای بازیهای ویدیویی میداند و از همکاری با او هیجانزده است
- رکورد دیسلایک تریلر Concord توسط Intergalactic در یوتیوب شکسته شد
- رئیس ناتی داگ: تست بازیگری Intergalactic به اندازه انتخاب بازیگر نقش الی شگفتانگیز بود
- بازیهای انحصاری کنسولی بیشتری از پلی استیشن برای Xbox عرضه خواهند شد
- مدیرعامل ناتی داگ: Intergalactic دیوانهوارترین ماجراجویی ما است
- ظاهراً تریلر معرفی Intergalactic: The Heretic Prophet به تاریخ عرضه آن اشاره دارد
- دیجیتال فاندری تریلر Intergalactic را از نظر بصری شگفتانگیز توصیف میکند
- سازنده بازی Black Myth: Wukong بابت برنده نشدن در مراسم The Game Awards 2024 گریه کرد
- گپفا ۲۶؛ مورد انتظارترین بازیهای شما در سال ۲۰۲۵
- مدیرعامل مایکروسافت: طرفدار Xbox بودن یعنی تجربه بازیهای آن روی تمامی دستگاهها
نظرات
نمیدونم چی بگم ولی به نظرم موتور هر استودیو امضای اون استودیو روی بازیشون هست . احساس میکنم اگه میتونستن همین موتور خودشون رو تقویت کنن بهتر میشد
خدایا درست می شنوم یعنی قراره بازی جدید بدن 😎 😎 😎 :inlove: :inlove: :inlove:
اگه shadow warrior 3 رو بدن من خودمو میکشم :inlove: :inlove: :inlove:
امیدوارم با تبلیغات درست به حقشون برسن، چون واقعا بازی shadow warrior 2 یه سر و گردن از doom بهتر بود