استودیوی سیبر اینتراکتیو به احتمال ساخت دنبالهی بازی World War Z اشاره دارد
بهتازگی استودیوی سیبر اینتراکتیو (Saber Interactive)، سازندهی عنوان World War Z، به ساخت دنبالهی این بازی اشارهای ضمنی داشته است. با این وجود، در حال حاضر تمرکز فعلی این استودیو برروی ادامهی پشتیبانی از نسخهی اول خواهد بود.
حدود دو روز قبل، شرکت امبریسر گروپ (Embracer Group) استودیوی سیبر اینتراکتیو را خریداری کرد. آقای متیو کارچ (Matthew Karch)، بنیانگذار و مدیر استودیوی سیبر اینتراکتیو در جریان ارائهی گزارش مالی شرکت امبریسر گروپ تایید کرد که فروش بازی World War Z تاکنون به ۴ میلیون نسخه رسیده است. طبق گفتهی وی، این استودیو همچنان به ارائهی بهروزرسانها و محتوای جدید برای این بازی ادامه خواهد داد. آقای کارچ اشاره کرد که World War Z پتانسیل بالایی دارد و احتمالاً در آینده چیزهای بیشتری از آن خواهیم دید. به نظر میرسد که این جمله به ساخت دنبالهی این بازی اشاره دارد.
آقای کارچ در این خصوص اظهار داشت:
ما میخواهیم همچنان به پشتیبانی از بازی ادامه دهیم و مشخصاً نمیخواهیم طرفداران خود را رها کنیم. با ارائهی محتوای رایگان، طرفداران نیز از تجربهی بازی لذت خواهند برد. ما میخواهیم جامعهی طرفداران خود را زنده نگهداریم. اگر بخواهیم دنبالهای برای World War Z بسازیم، باید جامعهی طرفداران را حفظ کنیم و گسترش دهیم. بنابراین این همان راهی است که با توسعهی همهی بازیهایی که برروی توسعهی آنها کار میکنیم، میتوانیم به آن نزدیک شویم.
استودیوی سیبر اینتراکتیو در مورد حق امتیاز آیپی World War Z احساس نگرانی نمیکند. در حقیقت آنها در موقعیتی قرار دارند که به آنها اجازه میدهد تا برروی توسعهی دنبالهی این بازی کار کنند.
آقای کارچ در این مورد اظهار داشت:
من شخصاً فکر میکنم که گرفتن امتیاز یک آیپی با روند بدی همراه میشود. شما با داشتن پول کافی و گرفتن حق امتیاز، مالکیت یک آیپی را به دست بگیرید؛ فقط سوالی که اینجا مطرح میشود این است که مالکیت این آیپی تا چه مدت در اختیار شما خواهد بود. در مورد بازی World War Z ما از حمایتهای بسیار خوبی برخوردار هستیم و ما میتوانیم به توسعهی این فرنچایز ادامه دهیم و برای آن برنامهریزی کنیم. تا زمانی که از این حمایت برخوردار باشیم، آنگاه تقریباً برابر با داشتن حق مالکیت آیپی، همراه با تعهد به اشتراک گذاشتن برخی از چیزها خواهد بود.
همچنین آقای تیم ویلیتس (Tim Wilits)، مدیر خلاق سیبر اینتراکتیو که مدتی قبل از اید سافتور (id Software) به سیبر اینتراکتیو پیوست، توضیحات مشابهی را در خصوص برخی از برنامههای آینده این استودیو ارائه داد. وی توضیح داد که تیم سازنده برای ساخت یک عنوان چندنفرهی سرگرمکننده مثل World War Z چیزهای زیادی آموخته است و آنها برای ادامهی این آیپی از دانشهای کسب شده استفاده خواهند کرد.
بازی World War Z هماکنون برروی کنسولهای پلیاستیشن ۴، اکسباکس وان و پلتفرم رایانههای شخصی در دسترس قرار دارد. شما میتوانید نقد و بررسی این بازی را به قلم محمد آریامقدم و تحت عنوان «آشفتگی زامبیها» از طریق وبسایت گیمفا مطالعه بفرمایید.
پر بحثترینها
- بازیگر شخصیت اصلی Intergalactic نیل دراکمن را خدای بازیهای ویدیویی میداند و از همکاری با او هیجانزده است
- رکورد دیسلایک تریلر Concord توسط Intergalactic در یوتیوب شکسته شد
- رئیس ناتی داگ: تست بازیگری Intergalactic به اندازه انتخاب بازیگر نقش الی شگفتانگیز بود
- بازیهای انحصاری کنسولی بیشتری از پلی استیشن برای Xbox عرضه خواهند شد
- مدیرعامل ناتی داگ: Intergalactic دیوانهوارترین ماجراجویی ما است
- ظاهراً تریلر معرفی Intergalactic: The Heretic Prophet به تاریخ عرضه آن اشاره دارد
- دیجیتال فاندری تریلر Intergalactic را از نظر بصری شگفتانگیز توصیف میکند
- سازنده بازی Black Myth: Wukong بابت برنده نشدن در مراسم The Game Awards 2024 گریه کرد
- گپفا ۲۶؛ مورد انتظارترین بازیهای شما در سال ۲۰۲۵
- مدیرعامل مایکروسافت: طرفدار Xbox بودن یعنی تجربه بازیهای آن روی تمامی دستگاهها
نظرات
خب اولش بگم امیدوارم موفقیت بازی باعث نشده باشه فقط بخاطر پول اینکارو انجام بدن و امیدوارم یه بازیه عالی بدن بیرون و یه بخش داستانی بسیار خوب هم داشته باشه
پتانسیل بالایی داره