بازی هفته ۱۸# | این آخر هفته چه بازی‌های را تجربه می‌کنید - گیمفا
بازی هفته ۱۸# | این آخر هفته چه بازی‌های را تجربه می‌کنید - گیمفا
بازی هفته ۱۸# | این آخر هفته چه بازی‌های را تجربه می‌کنید - گیمفا
بازی هفته ۱۸# | این آخر هفته چه بازی‌های را تجربه می‌کنید - گیمفا

بازی هفته ۱۸# | این آخر هفته چه بازی‌های را تجربه می‌کنید

سعید حلاجیان
۱۶:۰۰ ۱۳۹۸/۱۱/۲۵
بازی هفته ۱۸# | این آخر هفته چه بازی‌های را تجربه می‌کنید - گیمفا

سلام و درودی دوباره خدمت تمام شما کاربران و همراهان همیشگی گیمفا. امیدوارم حالتان خوب باشد. یک آخر هفته‌ی دیگر و کلی بازی که هنوز آن‌ها را تجربه نکردیم پس هم اکنون فرصت بسیار خوبی است تا کارهای دیگر را کنار گذاشته، بازی‌های ناتمام خود را به اتمام برسانیم و یا حتی بازی جدیدی را شروع کنیم. پس با هفدهمین قسمت از «بازی هفته» با ما همراه باشید و حتما تجربه‌ی خودتان را نیز با ما به اشتراک بگذارید.

صحبت از آخر هفته که می‌شود، همه‌ی ما هر جا که باشیم سعی می‌کنیم تا هرچه سریع‌تر خودمان را به پای کنسول‌ها یا رایانه‌های شخصی خود برسانیم تا بتوانیم هرچه سریع‌تر بازی‌های جدید و یا حتی قدیمی را تجربه کنیم. به طور کلی چیزی که باعث می شود تا در طول ایام هفته انگیزه و اشتیاق لازم برای انجام کارها و یا امور شخصی خود را داشته باشیم عشق به بازی کردن در آخر هفته است. اما موضوعی که وجود دارد این ات که همه ما  مسلما  هر آخر هفته با انتخاب‌های زیادی روبرو می‌شویم، گاها نیز دچار سردرگمی شده و نمی‌دانیم چه عنوانی را تجربه کنیم. بازی‌های جدید یک طرف و بازی‌های قدیمی که حس نوستالژی بسیار بالایی دارند نیز در طرف دیگر. به شخصه تمایل دارم تا در هفته حداقل یکی از بازی‌های قدیمی را تجربه کنم.

اگز از جمله‌ بازی‌بازانی هستید که علاوه بر بازی اصلی، بسته‌های الحاقی بازی‌ها را نیز تجربه می‌کنید خبر خوب این است که این هفته قادر هستید دو بسته الحاقی از دو بازی محبوب و بزرگ را تجربه کنید. نخست بسته الحاقی جدید بازی Metro Exodus با نام Sam’s Story که داستان جذاب متفاوتی را نسبت به نسخه‌ی اصلی روایت می‌کند و دوم بسته الحاقی جدید بازی The Division 2  با نام Warlords of New York که به شما اجازه می‌دهد تا به شهر نیویورک بازگشته و بار دیگر برای بازپس گیری منهتن از دست نیروهای یاغی یا همان Warlordها مبارزه کنید. در مجموع اگر علاقه‌مند باشید تجربه هر دو بسته الحاقی را پیشنهاد می‌کنیم.

از بسته‌های الحاقی که بگذریم، باید به سراغ معرفی بازی‌های جدید برویم. طی هفته‌های گذشته شاهد عرضه‌ی بازی‌های خوبی به مانند Zombie Army 4 و Journey to The Savage Planet بوده‌ایم و این هفته نیز بازی بزرگ دیگری برای کنسول پلی‌استیشن ۴ عرضه خواهد شد. بله از بازی محبوب و مورد انتظار Dreams  صحبت می‌کنیم که امروز عرضه می‌شود و بازی‌بازان قادر خواهند بود از امروز به تجربه‌ی این بازی بپردازند. بسیار علاقه‌مند هستیم تا اگر این بازی را تجربه می‌کنید از تجربه‌ی خود و پروژه‌های خلاقانه‌ای که در این بازی می‌سازید با ما صحبت کنید.

اگر این آخر هفته به دنبال تجربه‌ی بازی خاصی نیستید از شما دعوت می‌کنم تا سری به جدیدترین قسمت مجله‌ی ویدئویی گیمفان بزنید تا از رازها یا نکات موجود در بازی‌های ویدئویی، پرونده‌های ویژه‌ی گیمفا از قبیل بررسی سری Mass Effect، پیش نمایش بازی محبوب The Last of Us 2 و Hellblade 2: Senua’s Saga یا مشاهده‌ی بخش ویدئوفان و گیم‌پلی بازی‌بازان لذت برده و نظرات خود را برای هرچه بهتر شدن این آیتم ویدئویی برای ما ارسال کنید. در نهایت اگر در خرید بازی‌های ویدئویی مردد هستید، مطمئنا آیتم هایلایت یا نقد و بررسی جذاب ویدئویی بازی‌ها و حتی تحلیل فنی می‌تواند در این امر به شما کمک شایانی کند.

بازی هفته ۱۸# | این آخر هفته چه بازی‌های را تجربه می‌کنید - گیمفا

هشتمین قسمت از مجله ویدئویی گیمفان با موضوع بررسی سری Resident Evil و معرفی بازی‌های جدید سال ۲۰۲۰ را به هیچ عنوان از دست ندهید

هدف از بخش «بازی هفته» این هست که با یکدیگر تعامل بیشتری داشته باشیم. مسلما اگر در طول هفته مشغول گرفتاری‌ها و کارهای روزمره‌ی خود باشید، سعی می‌کنید تا زمانی از روزهای پایانی هفته را به بازی کردن اختصاص بدید.  این هفته بار دیگر با نظرات تیم گیمفا همراه و در خدمت شما هستیم و  سعی بر این داشتیم تا از میان بازی‌های منتخب، بهترین تجربه‌ها را به شما پیشنهاد کنیم . در ادامه شما از شما تقاضا داریم تا در قسمت نظرات، تجربیات خودتون را با ما به اشتراک بگذارید و بگویید که این آخر هفته چه بازی را تجربه می‌کنید و به طور مختصر هم می‌توانید در مورد آن توضیح دهید و یا حتی با یکدیگر بحث کنید.

 

مصطفی زاهدی؛ نویسنده و منتقد

بازی هفته ۱۸# | این آخر هفته چه بازی‌های را تجربه می‌کنید - گیمفا

سلام خدمت گیمفایی های عزیز. امیدوارم تنتون سالم و پلتفرمتون پر بازی باشه! توی هفته ای که گذشت برای بار دوم Red Dead Redemption 2 رو تموم کردم و باید بگم این جور عناوینی، به خوبی نشون میدن چرا گیم کامل ترین نوع هنر به شمار میره…در کنار Red Dead Redemption 2, بازی Enter the Gungeon هم بازی جالب و سرگرم کننده ای بود که طول هفته سه چهار ساعتی تجربش کردن. پیشنهاد می کنم حتی برای مدت کوتاه هم شده تجربش کنید و لذت ببرید.

حمید کوهپیما، خبرنگار

بازی هفته ۱۸# | این آخر هفته چه بازی‌های را تجربه می‌کنید - گیمفا

من از دو روز پیش به سراغ جدیدترین ساخته‌ی استودیوی رمدی، یعنی Control رفتم. شخصا من علاقه‌ی زیادی به بازی‌های تیراندازی ندارم و همیشه عناوین اکشن و نقش‌آفرینی رو به بقیه‌ی سبک‌ها ترجیح می‌دهم ولی این بازی با ترکیب کردن المان‌های نقش‌آفرینی و تیراندازی و همچنین ارائه‌ی یک داستان خوب و به نسبت پیچیده تونست من رو به خوبی به خودش جذب کنه. علاوه بر این، طراحی هنری بازی و همچنین طراحی شخصیت‌ها هم بسیار عالی هستند که لذت پیش رفتن در داستان رو دو چندان می‌کنند. اگرچه بازی در برخی مواقع و به خصوص در زمان درگیری‌ها با مشکل افت فریم روبه‌رو می‌شود ولی تجربه‌ی لذت‌بخش بازی و مبارزات جذابش باعث می‌شوند این مشکلات رو به راحتی فراموش کنید. اگر شما هم مثل من از ساخته‌های قبلی این استودیو یعنی Max Payne و Alan Wake لذت برده بودید، تجربه‌ی بازی Control را به شدت به شما توصیه می‌کنم.

امیر مهدی نامجو؛ نویسنده و منتقد

بازی هفته ۱۸# | این آخر هفته چه بازی‌های را تجربه می‌کنید - گیمفا

در هفته گذشته توانستم تا حد خوبی بازی Darksiders Genesis را تجربه کنم. عنوانی که حدوداً دو ماهی از عرضه‌اش برای PC گذشته است و همین جمعه برای کنسول‌ها هم منتشر شد. به طور کلی من از همان اولین نسخه سری Darksiders از جمله طرفداران این سری بوده‌ام و به خصوص برای نسخه سوم آن به نظرم کم‌لطفی بسیار زیادی به آن شد. Darksiders Genesis تا حدی گیم پلی متفاوتی نسبت به نسخه‌های قبلی دارد ولی با وجود این موضوع، همچنان بازی خوش ساختی است که طرفداران این سری قطعاً باید آن را تجربه کنند. با این وجود امیدوارم سازندگان این سری دست از ساخت پیش دنباله برای این مجموعه بردارند و بالاخره شاهد دنباله اصلی داستان قوی و جذاب این سری باشیم که در نقطه‌ای حساس در نسخه اول متوقف شد و پس از آن صرفاً شاهد عرضه پیش دنباله‌های مختلف برای آن بوده‌ایم. فارغ از این صحبت‌ها، توصیه می‌کنم حتماً تمامی نسخه‌های این سری خوش ساخت و خاص را که بارها مورد بی‌مهری منتقدان قرار گرفته تجربه کنید.

محمد متین سعیدی؛ خبرنگار 

بازی هفته ۱۸# | این آخر هفته چه بازی‌های را تجربه می‌کنید - گیمفا

این هفته به تجربه‌ی بازی Assassins Creed odyssey پرداختم. این بازی توانست با قدم نهادن به یونان باستان و فراهم کردن یک نقشه‌ی وسیع و پر از فعالیت‌های مختلف برای انجام، راهی که Origins شروع کرده بود را به خوبی ادامه دهد. گرافیک مطلوب، لوکیشن‌های فوق‌العاده و عمیق‌تر شدن المان‌های نقش‌آفرینی از جمله دلایل موفقیت این بازی است.

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

بازی هفته ۱۸# | این آخر هفته چه بازی‌های را تجربه می‌کنید - گیمفا
بازی هفته ۱۸# | این آخر هفته چه بازی‌های را تجربه می‌کنید - گیمفا
بازی هفته ۱۸# | این آخر هفته چه بازی‌های را تجربه می‌کنید - گیمفا
بازی هفته ۱۸# | این آخر هفته چه بازی‌های را تجربه می‌کنید - گیمفا
بازی هفته ۱۸# | این آخر هفته چه بازی‌های را تجربه می‌کنید - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

    • Ozhan گفت:

      داداش توکه عشق گیمی اگ سیستم ضعیفم داری بازی دد سل رو بگیر یا حتی اوری اونوقت نهایت لذت رو میبری
      من خودم اوری رو تموم کردم دارم برا بار دوم میرمش که واسه نسخه دوم کامل اماده شم
      خداست این بازی

  • The best XBOX fan گفت:

    Gears 5
    همه چیش خوبه جز جهان باز بودنش داره رو مخم راه میره.

  • Milidante گفت:

    من این هفته بعد از دو ماه بلاخره اساسین ادیسى رو پلات کردم و هم خودمو هم یوبیسافت رو خلاص کردم!! منتظر تجربه ى نسخه ى سوییچ بازو darksiders genesis و صد البته عنوان dreams . تا زمانى که این دوتا برسه دستم، براى هزارمین بار dark souls 3 رو شروع کردم و هنوز حس مى کنم این شاهکار یه بازى جدیده! هنوز نکته ى تازه داره! هنوز یه اتفایایى میوفته توش که پیش خودم میگم وااااو میازاکى لعنت به تو که مارو بد عادت کردى و هیچى به جز بازیاى تو دیگه لذت بخش نیس…

  • AMF_9978 گفت:

    بازی gorogoa
    یکی از خاص ترین بازی های چند سال اخیر که کل گیم پلی با کلیک کردن خلاصه شده
    ولی ترکیب همین کلیک کردن ها با موسیقی های گوش نواز و معما های دوست داشتنی تصویری که خیلی هم خلاقانه طراحی شدن با یه داستان که بدون هیچ حرف و متنی و فقط با تصویر روایت شده باعث شده که به یک بازی خاص تبدیل بشه که شخصا تا حالا شبیه این بازی رو هیچ جا ندیدم
    ۱۰/۱۰

  • امروز زدم تو کار بتل روبال و فقط pubg بازی کردم

  • mm_44 گفت:

    این هفته دارم اساسین کرید روگ میرم ولی خیلی خسته کننده است واقعیتش با بلک فلگ خیلی حال کردم ولی این روگ به دلم نمیشینه , به نظرتون ارزش داره تا اخر برمش یا اگه نرم چیزی رو از دست نمیدم ؟

  • بخاطر پیشنهادات بسیار ممنون
    بازی های فوق العاده مثلا همین control که چند روزی هستش بازیش کردم یه بازیه درجه یک

  • yousofkh گفت:

    GTA LCS
    House Party
    The Division 2
    یکی از بهترین نسخه ها جی تی ای بود که تجربه. کردم و موندم چرا اونقدری که باید بهش توجه نشده با اون تم ایتالیاییش و مخصوصا اهنگ اینترو بازی. مپش هم فوق العاده خاطره انگیز چون همون مپ لیبرتی سیتی نسخه سوم هست با کمی تغییر چون تو یه زمان دیگست. اگه برا پی سی میومد وضعش خیلی بهتر بود.
    بازی دوم هم هیچی در موردش نمیگم خودتون برید سرچ کنید تو استیم تخفیف خورده بود. بازی جالب و مهیجیه

    • Se7enBoy گفت:

      دقیقا!یکی از جذاب ترین نسخه های جی تی ای بود!من به شخصه جز نسخه های ۱,۲,london61.london69 و advance همه نسخه های های این سری رو ۱۰۰ درصد کردم ولی این نسخه یکی از نسخه های دوست داشتنی و جذاب بود!انقدر که به خاطرش اولین و تنها شبیه ساز عمرم یعنی شبیه ساز psp رو نصب کردم!(البته god of war هم جای خود دارد)

      • yousofkh گفت:

        اره واقعا. من هنوز تو کف اهنگ اینتروش هستم از نظر من بهترین اهنگ سری رو داره(با احترام به سن اندریاس). مافیایی ترین نسخه هست بدون شک. همون سالواتور از ویتو کرلئونه الهام گرفته شده هرچند تو نسخه ها قبل مثل سه و سن اندریاس هم حضور داشت ولی دیگه به حد کمال رسوندنش. خیلی رفرنس خاطره انگیز هم داره ازفیلم پدرخوانده کلا عجیب این نسخه واجب شده برا من. البته من رو ps2 فسیل شدم دارم شدم

  • یه گله ای گیمفا دارم.الان که آیتم های مختلفی داره جای یه آیتم خالیه.قبلا هر هفته ویدئوهای highlight real رو یک شنبه ها میذاشتین الان موجود نیست اونم دوباره برگرده خیلی خوب میشه.
    _____________________________________________
    بازی خاصی فعلا که حالا حالاها نمیاد رفتم سراغ بازیهای قدیمی که موقع بازی همون اوایل ولشون کرده بودم.تو یکی هفته اخیر order رو برای بار دوم تموم گرفتم سگی حال داد.خداییش این متا حقش نبود نمیگم باید ۱۰۰ میشد ولی بالای ۸۰ حقش بود.
    نکات قوت:
    گرافیک فنی عالی
    گرافیک هنری و اتمسفر خارق العاده لندن
    گان پلی محشر و درجه یک
    داستان خوب
    با اینکه زمان بازی سال ۱۸۸۶ هست ولی تنوع اسلحه ها برای اون زمان عالیه.
    موسیقی شگفت انگیز
    نکات ضعف:
    هوش مصنوعی ضعیف دشمنان
    صحنه ها سینمایی بیش از اندازه که تا آدم بیاد گرم گیمپلی بشه اتفاق میافته
    بیش از حد خطی بودن بازی.یعنی مثلا یه مرحله رو فقط و فقط با مخفی کاری میشه رفت یا یه مرحله رو با اسنایپر و یه مرحله رو فقط با چاقو و …

    اگه اینا تو نسخه دوم رفع بشه میره بابا ۸۰.
    ___________________________________________________________
    بلاد رو هم دارم برای چهارمین بار پیاپی تموم میکنم.
    نکات قوی:
    تقریبا همه چی(فقط یه مقدار گرافیک فنی بازیهای میازاکی ایده آل نیست)
    نکات ضعف:
    اعتیاد آور بودن
    _______________________________
    اینفموس رو هم که همون اوایل بازی ول کرده بودم دارم بازی میکنم اوایلش هستم.نمیدونم برای شما هم همینطوری هست یا نه ولی رنگ بندی محیط بیش از اندازه شاد و رنگارنگه و چشمام رو اذیت میکنه 😀 حتی با اینکه کنتراست بازی رو از ستینگ رو Low گذاشتم و نور رو کم کردم.

  • Phos گفت:

    من این هفته تونستم dark souls3 رو تموم کنم و تمام باس های بازی رو کشتم به جز namelees king(که دلم براش سوخت گذاشتم زنده بمونه 😀 )و در کل بازیش برام ۴۰ ساعت شد.
    در کنارش the walking dead1 رو هم تموم کردم و باید بگم که شاهکار بود.و الانم دارم dooooooooooooom2016 رو بازی میکنم.

    • Ozhan گفت:

      داداش خدایی تموم کردی دارک سولز ۳ رو؟
      اتفاقا منم فقط نملس کینگ رو نکشتم 😀
      من ۸۵ ساعتش کردم و ذره ذره بازی رو گشتم
      حتی رفتم یوتیوب سرچ کردم جاهایی که با ضربه راه های مخفی باز میشن رو تا اخر نگاه کردم
      ساید کوئستاشم رفتی؟مثلا همون که یه یارویی رو اخر بازی باهاش دوئل میکنی اگ ببری سنگ اژدهاشو میگیری ولی اگ ببازی سنگ اژدهاتو ازت میگیره

      • Phos گفت:

        ۸۵ساعت!!! :yes: :yes: :yes:
        نه ساید کوئست نرفتم ولی خط داستانی بعضی از شخصیت هارو کامل کردم مثل همون زنه که باید باهاش ازدواج میکردیم 😀 یا اون سیگوارد و ringfinger یا همون زنه که برای کشتن باس اخر بازی به کمکمون اومد. یه چندباری هم به طور اتفاقی با شمشیر میزدم به دیوار و راه مخفی باز میشد 😀 در کل به نظرم ساده ترین دارک سولز همین نسخش بود(باس اخر بازی رو برای بار دوم کشتم).
        کامنت ها دیر تایید میشه و فک کنم اصلا نخونیش اینو 😥

      • Phos گفت:

        از نیوه چه خبر؟؟؟
        مراحل فرعیش رو هم برو.

    • Old_Gamers گفت:

      دارک ۳ شاهکار هستش . به سرم زده دوباره برم سراغش . نیملس رو یه سری بهش میزدی بد نبود . خودم پایان دوم بازی رو گرفتم نیملس رو هم زدم . برای پایان سوم باید دوباره پلی بدم .

  • چیه این دارک سولز !!!
    هر وقت میرم سراغش انگار اصلا بازی نکردم.

  • Se7enBoy گفت:

    از اونجایی که سری مافیا رو شروع کردم این هفته بعد نسخه اول که شاهکار و بی نقص بود(شاید باورتون نشه ولی برای بار اول بود بازیش کرده بودم!) نسخه دوم رو(البته برای بار دوم) شروع و ۱۰۰ درصد کردم و باید بگم که مثل نسخه اول فوق العاده بود!مگه میشه مجله های پلی بوی رو یادم بره!
    بعد مافیا هم کلا برای چند وقت بازی رو گذاشتم کنار و به دیدن سریال فوق العاده Better Call Saul مشغول شدم و سعی دارم تا ۴ اسفند که سیزن جدید میاد این سریال رو تا جایی که اومده تماشا کنم!دوستانی که Breaking Bad رو دیدن این رو هم ببینن که یه پیش درآمد فوق العاده برای سریال اصلیه و حتی بعضی جاها پخته تر از سریال اصلی هست!

  • Mojtabaps4 گفت:

    سلام من هم دویل می کرای ۵ رو تموم کردم.الانم فار کرای نیو دان رو میزنم حالی میده 🙂

  • من a way out رو تموم کردم پایانش واقا خیلی غمگین بود قشنگ اشکم در اومد 😥

  • سلام به گیمفایی ها
    این آخر هفته من ترکیبی از god of war 2018 و metro exodus رو بازی کردم.

  • Old_Gamers گفت:

    نیوه رو دارم میرم . دیشب باس ششم رو زدم که زن عنکبوتی بود . بازی رو با تمام ماموریتهای جانبی دارم میرم جلو واسه همین طولانی شده ماموریتهای تولایت رو هم دوتا شو رفتم . بهترین طراحی مرحله تا اینجا برام همین مرحله اسپایدر بوده . باید بگم که بازی بنظرم ساده میاد نسخه کامپلیت ادیشن رو دارم بازی میکنم نمیدونم شاید بازی رو ساده کردن نسبت به نسخه الفا یا بتا باس ششم نباید اینقدر ساده باشه مرتبه دوم خیلی راحت زدمش یکم تو ذوقم خورد سادگیش . با اون لایوینگ ویپن خیلی راحت میشه کار رو یکسره کرد . در کل بازیه خوب و لذت بخشی هست مبارزاتش هم در عین تکراری بودن دشمنا خوب و لذت بخشه .

بازی هفته ۱۸# | این آخر هفته چه بازی‌های را تجربه می‌کنید - گیمفا