استودیوی کوانتیک دریم از این پس به عنوان ناشر مستقل فعالیت خواهد کرد - گیمفا
استودیوی کوانتیک دریم از این پس به عنوان ناشر مستقل فعالیت خواهد کرد - گیمفا
استودیوی کوانتیک دریم از این پس به عنوان ناشر مستقل فعالیت خواهد کرد - گیمفا
استودیوی کوانتیک دریم از این پس به عنوان ناشر مستقل فعالیت خواهد کرد - گیمفا
استودیوی کوانتیک دریم از این پس به عنوان ناشر مستقل فعالیت خواهد کرد - گیمفا
استودیوی کوانتیک دریم از این پس به عنوان ناشر مستقل فعالیت خواهد کرد - گیمفا

استودیوی کوانتیک دریم از این پس به عنوان ناشر مستقل فعالیت خواهد کرد

محسن رضوی فر
۱۳:۰۰ ۱۳۹۸/۱۱/۲۵
استودیوی کوانتیک دریم از این پس به عنوان ناشر مستقل فعالیت خواهد کرد - گیمفا

استودیوی مشهور کوانتیک دریم (Quantic Dream) توسعه‌دهنده‌ای است که به ساخت عناوین ماجراجویی سینمایی مانند Heavy Rain، Beyond: Two Souls و Detroit: Become Human شهرت دارد. در طول این سال‌ها شرکت سونی وظیفه‌ی نشر این بازی‌ها را برعهده داشته است، اما حال استودیوی کوانتیک دریم می‌خواهد که به عنوان یک ناشر مستقل فعالیت نماید.

کوانتیک دریم به‌تازگی بیانیه‌ای را در این خصوص منتشر کرده است:

برای اولین بار پس از ۲۳ سال کار با ناشران معتبر، ما اکنون در موقعیت یک ناشر مستقل قرار داریم. این سرمایه‌گذاری جدید به ما اجازه می‌دهد تا در استقلال کلی استودیو تصمیمات مهمی را اتخاذ کنیم و به فرصت‌های تکنولوژی و استراتژیکی پلتفرم‌های نسل بعدی بپردازیم.

همچنین به ما این امکان را می‌دهد تا با فراهم کردن سرمایه و پشتیبانی از توسعه، به توسعه‌دهندگان دیگر نیز کمک کنیم تا آن‌ها استعدادهای خود را به طور کامل ارائه دهند. ما می‌خواهیم از خالقان پروژه‌های اصلی پشتیبانی و به نوبه‌ی خود به آن‌ها کمک کنیم تا به چشم‌انداز مورد نظر خود دست یابند و تجربه‌های با کیفیتی را ارائه دهند.

این موضوع چیزی فراتر از یک تحول است، این یک دگرگونی خواهد بود. ما این کار را انجام می‌دهیم تا آزادی و استقلال خود را حفظ کنیم و برای چالش‌های بیشتر و خلق یک چیز غیر منتظره، به کار خود برروی پروژه‌های نوآورانه و حتی جاه‌طلبانه ادامه می‌دهیم. کوانتیک دریم هرگز مانند یک استودیوی معمولی دیگر نخواهد بود. ما می‌خواهیم با افق‌های جدیدی روبه‌رو شویم، شور و اشتیاق خود را زنده نگه داریم و به ایده ساخت بازی‌های متفاوت اعتماد کنیم.

استودیوی کوانتیک دریم پیش‌تر اعلام کرده بود که آن‌ها برروی ساخت عناوین چند پلتفرمی متمرکز هستند. در چند ماه گذشته بازی‌های Heavy Rain، Beyond: Two Souls و Detroit: Become Huma از طریق فروشگاه اپیک گیمز برای رایانه‌های شخصی عرضه شدند و کوانتیک دریم وظیفه‌ی نشر این عناوین را برروی این پلتفرم برعهده داشت.

در هر صورت آینده‌‌ی کوانتیک دریم به‌ویژه‌ی پس از این که سال گذشته شرکت NetEase Games بخشی از سهام این استودیو را خریداری کرد، روشن به نظر می‌رسد. مدتی پیش نیز آقای دیوید کیج (David Cage)، یکی بنیان‌‎گذاران کوانتیک دریم، اعلام کرد که این استودیو در سال جاری میلادی سوپرایزهایی خواهد داشت. بنابراین ممکن است در آینده‌ای نزدیک، اطلاعاتی از پروژه‌های جدید این استودیو منتشر شود.

نظر شما در خصوص این خبر چیست؟ لطفاً نظرات و دیدگاه‌های خود را با ما به اشتراک بگذارید.

ایرانیکارت

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

استودیوی کوانتیک دریم از این پس به عنوان ناشر مستقل فعالیت خواهد کرد - گیمفا
استودیوی کوانتیک دریم از این پس به عنوان ناشر مستقل فعالیت خواهد کرد - گیمفا
استودیوی کوانتیک دریم از این پس به عنوان ناشر مستقل فعالیت خواهد کرد - گیمفا
استودیوی کوانتیک دریم از این پس به عنوان ناشر مستقل فعالیت خواهد کرد - گیمفا
استودیوی کوانتیک دریم از این پس به عنوان ناشر مستقل فعالیت خواهد کرد - گیمفا
استودیوی کوانتیک دریم از این پس به عنوان ناشر مستقل فعالیت خواهد کرد - گیمفا
استودیوی کوانتیک دریم از این پس به عنوان ناشر مستقل فعالیت خواهد کرد - گیمفا
استودیوی کوانتیک دریم از این پس به عنوان ناشر مستقل فعالیت خواهد کرد - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • M4HD1 گفت:

    ممنونیم ازت بابت انحصاری های فوق العادت…. به امید موفقیت :bye:

  • یکسری از بازی ها هستن که وقتی شروعشون میکنی تا تیتراژ پایانی بازی اصلا متوجه گذر زمان و داستان بازی نمیشی
    و بعد از تموم کردنشون و وقتی دوباره یادشون می افتی میبنی که چقدر عالی و شاهکار بودن
    Detroit توی این دسته هستش که از نظر خودم بهترین عنوان دیوید کیج تاکنون هست
    به جرات میتونم بگم یکی از بهترین کرکتر های دنیای گیم برای من کانر توی detroit بود که بنظرم بهترین داستان رو تو بازی داشت و تاثیر پذیریش رو مخاطب بیشتر از همه بود
    حیف که سونی همچین الماس بزرگی یعنی کوانتیک دریم رو از دست داد…
    .
    .
    اگر خواستید روزی Detroit رو تجربه کنید از من میشنوید برای دور اول تا میتونید انتخاب های بد رو انتخاب کنید
    اون موقع میبینید که چقدر داستان بازی دردناک و غمناک میشه و میتونه به راحتی اشکتون رو در بیاره

  • میخواد کلا مستقل بشه
    به امیدموفقیتش
    و بی صبرانه منتظر عنوان بعدیشم

  • 30nabhl گفت:

    من سه تا بازی دیوید کیج هرکدوم اوایلشو بازی کردم
    دیترویت تو گیمنت تا یه جایی رفتم
    بیاند تو سیستمم زیاد لگ داشت منتظر نسخه سالم و کرک شده موندم
    هوی رین هم تازه نصبیدم دارم بازی میکنم
    من خودم به شخصه آدم احساساتی نیستم
    ولی آدم باید دلش از سنگ باشه با این بازیا نتونه ارتباط برقرار کنه
    من که عاشق این سه بازی شدم
    …..
    دوستان بازی بیاند همون اوایل که واسه pc اومد من اکانت اشتراکیشو خریدم
    تا یه جایی مثلا ۱۵ یا ۲۰ دیقه که بازی میکردم خیلی خوب میشد بازیش کرد
    ولی یهویی لگ خیلییییییی شدید میاورد
    از بازی خارج میشدم دوباره میومدم بازم یه مدت خوب کار میکرد و روباره مسخره بازی …
    سیستمم هم خوبه
    قاعدتا مشکل از سیستم باشه از همون ثانیه اول بد اجرا میکرد دیگه
    کسی سابقه مشابهی داره؟
    فک میکنین مشکل از چی میتونه باشه؟

استودیوی کوانتیک دریم از این پس به عنوان ناشر مستقل فعالیت خواهد کرد - گیمفا