توسعه‌دهنده‌ی Outriders از تغییر تاریخ عرضه‌ی بازی می‌گوید - گیمفا
توسعه‌دهنده‌ی Outriders از تغییر تاریخ عرضه‌ی بازی می‌گوید - گیمفا
توسعه‌دهنده‌ی Outriders از تغییر تاریخ عرضه‌ی بازی می‌گوید - گیمفا
توسعه‌دهنده‌ی Outriders از تغییر تاریخ عرضه‌ی بازی می‌گوید - گیمفا

توسعه‌دهنده‌ی Outriders از تغییر تاریخ عرضه‌ی بازی می‌گوید

آرش بوالحسنی
۱۱:۰۰ ۱۳۹۸/۱۱/۲۵
توسعه‌دهنده‌ی Outriders از تغییر تاریخ عرضه‌ی بازی می‌گوید - گیمفا

عنوان Outriders به هنگام معرفی، قرار بود در تابستان ۲۰۲۰ منتشر شود. با این حال، تایید این بازی برای کنسول‌های پلی‌استیشن ۵ و اکس‌باکس سری اکس، باعث شد تا استودیوی پیپل کن فلای (People Can Fly) تاریخ عرضه‌ی آن را سازگارتر با این کنسول‌ها کند.

اسکوئر انیکس (Square Enix) و پیپل کن فلای، قصد دارند تا تجربه‌ای متفاوت از ژانر لوت شوتر را با Outriders ارائه دهند. هدف از توسعه‌ی Outriders، تمرکز برروی کامل بودن بازی به هنگام عرضه و عدم پیروی از سایر مدل‌های سرویس‌دهی بازی‌های آنلاین است. بسیاری از عناوین لوت شوتر AAA مانند یک پلتفرم مشترک‌محور عمل می‌کنند و با بتل پس‌ها و برنامه‌های طولانی‌مدت برای عرضه‌ی محتوا، سال‌ها بازی‌باز را مشغول نگه می‌داند. البته این نوع سرویس‌دهی همیشه جواب نمی‌دهد و آن برنامه‌های طولانی‌مدت همیشه به مرحله‌ی اجرا نمی‌رسند. مثال خیلی خوب از این مورد، عنوان Anthem است که هم اکنون پروژه‌ی طراحی مجددش کلید خورده است.

استودیوی لهستانی پیپل کن فلای در سال ۲۰۱۵ از اپیک گیمز (Epic Games) جدا شد و تبدیل به استودیویی مستقل شد. این طور که به نظر می‌رسد، عنوان Outriders به مدت چهار سال است که در دست توسعه بوده است. با این حال، این بازی که در ابتدا قرار بود در تابستان ۲۰۲۰ برروی کنسول‌های نسل هشتم عرضه شود و سپس در تعطیلات ۲۰۲۰ و با عرضه‌ی اکس‌باکس سری اکس و پلی‌استیشن ۵ برروی آن دو هم عرضه شود، چندی پیش تاخیر خورد تا عرضه‌ی آن با انتشار کنسول‌های نسل نهمی همگام باشد. در یک رویداد پیش‌نمایش برای بازی، رافال پاولوفسکی (Rafal Pawlowski)، طراح مرحله‌ی پیپل کن فلای، در مورد این تغییر صحبت کرد:

ما تاریخ عرضه‌ی بازی را وفق داده‌ایم. چرا که به هنگام معرفی بازی، خبری از تاریخ عرضه‌ی کنسول‌های نسل نهمی نداشتیم. حالا که می‌دانیم آن‌ها چه زمانی عرضه می‌شوند، عرضه‌ی بازی در آن زمان بسیار عاقلانه‌تر است.

پاولوفسکی در ادامه در مورد مدل عرضه‌ی بازی و عدم پیروی از سایر بازی‌های لوت شوتر صحبت کرد:

ما یک بازی کامل را عرضه خواهیم کرد که به هنگام خرید آن، می‌توانید از تمام محتوای موجود لذت ببرید. این برنامه‌ی ما در سال ۲۰۱۵ بود و تغییر رویه‌ی بازار، باعث نمی‌شود تا ما هدف خود را تغییر دهیم. بازی‌های ۶۰ دلاری واقعا گران هستند و ما می‌خواهیم بازی‌بازان ارزش پول خود را دریافت کنند.

پاولوفسکی در مورد احتمال تبدیل Outriders به یک فرنچایز کامل نیز صحبت‌هایی کرد:

قطعا ما دوست داریم تا یک جهان بزرگ را خلق کنیم. جهان بزرگی که مدام آن را گسترش بدهیم، اما در حال حاضر تمام تمرکز ما برروی عرضه‌ی این بازی است.

از آن‌ جایی که تیم توسعه‌ی بازی، پیش از این تجربه‌ی ساخت عناوین Gears of War: Judgement و Bulletstorm را داشته است، می‌توان به موفقیت Outriders امیدوار بود. در Outriders قرار است زمین را برای یافتن خانه‌ای جدید ترک کنید و ماجراجویی‌های زیادی انجام دهید.

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

توسعه‌دهنده‌ی Outriders از تغییر تاریخ عرضه‌ی بازی می‌گوید - گیمفا
توسعه‌دهنده‌ی Outriders از تغییر تاریخ عرضه‌ی بازی می‌گوید - گیمفا
توسعه‌دهنده‌ی Outriders از تغییر تاریخ عرضه‌ی بازی می‌گوید - گیمفا
توسعه‌دهنده‌ی Outriders از تغییر تاریخ عرضه‌ی بازی می‌گوید - گیمفا
توسعه‌دهنده‌ی Outriders از تغییر تاریخ عرضه‌ی بازی می‌گوید - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

توسعه‌دهنده‌ی Outriders از تغییر تاریخ عرضه‌ی بازی می‌گوید - گیمفا