ویدیو گیمفا: محبوب شرق و غرب | برترین عناوین کمپانی Bandai Namco - گیمفا
ویدیو گیمفا: محبوب شرق و غرب | برترین عناوین کمپانی Bandai Namco - گیمفا
ویدیو گیمفا: محبوب شرق و غرب | برترین عناوین کمپانی Bandai Namco - گیمفا
ویدیو گیمفا: محبوب شرق و غرب | برترین عناوین کمپانی Bandai Namco - گیمفا

ویدیو گیمفا: محبوب شرق و غرب | برترین عناوین کمپانی Bandai Namco

سعید آقابابایی
۱۷:۳۰ ۱۳۹۸/۱۱/۲۷
ویدیو گیمفا: محبوب شرق و غرب | برترین عناوین کمپانی Bandai Namco - گیمفا

سلام عرض می کنم حضور گیمفایی های با معرفت و عزیز. امیدوار هستم که اوضاع زندگی به کامتان باشد و فرصت برای لذت بردن از دنیای بازی ها که دلخوشی همه ما هستند را نیز داشته باشید. امروز قصد داریم تا با یک ویدئوی دیگر در خدمت شما باشیم و امید داریم که بتوانیم رضایت شما را جلب نماییم، زیرا همان طور که همیشه عرض کرده ام، لیاقت کاربران گیمفا فقط و فقط بهترین هاست. پس همه تلاش خود را می کنیم تا لااقل شاید شما عزیزان از ما راضی باشید و از مطالب ویدئویی گیمفا نیز لذت ببرید. ویدئوی امروز از سری ویدئوهای ۱۰ برتر گیمفاست که به موضوعی جذاب اختصاص دارد. موضوع بررسی بزرگترین بازی های یکی از بزرگترین کمپانی های گیم دنیا به نام Bandai Namco.  کمپانی بزرگی که در صنعت بازی ید طولایی دارد و از سال های دور تا امروز طی حدود ۶۵ سال برخی از برترین خاطرات کلی از بازیبازهای دنیا را برای آنها خلق کرده است (مانند دارک سولز) و هنوز هم دارد به این کار با قدرت ادامه می دهد. کمپانی Bandai Namco در نسل های اخیر در مسیر صحیحی قرار داشته و توانسته تا به اینجا انتظارات طرفدارانش را از فرنچایزهای قدرتمندی که در اختیار دارد، برآورده کند. امروز می خواهیم به بررسی بازی هایی بپردازیم که نقطه اوج در کارنامه عناوین Bandai Namco محسوب می شوند.

در واقع در این ویدئو قصد داریم تا به ۱۳ عدد از برترین بازی های کمپانی Bandai Namco در تاریخ بازی های رایانه ای اشاره کنیم و آن ها را همراه شما برشماریم. عناوینی که هر کدام برای ما خاطرات زیادی را رقم زده اند و بسیار محبوب هستند. لازم به ذکر است که در این لیست از هر فرنچایز فقط یک نسخه که برترین آن هست قرار داده شده است. به مانند همیشه در ویدئوهای ۱۰ برتر و ۲۰ برتر و … باید نکاتی را ذکر کنم که از شما عزیزان خواهشمندم آن ها را مطالعه نمایید تا شک و شبهه ای برای شما دوستان پیش نیاید. قطعا جدا از این لیست که بنده تهیه کرده ام تعداد بسیار زیادی گزینه های دیگر وجود داشته اند که می توانستند در این ویدئو حاضر باشند اما به هر حال تعداد محدودیت دارد و بنده، انتخاب هایی را که از نظرم برتر بوده اند در لیست جای داده ام. پس دقت کنید که این ویدئو، “برترین عناوین کمپانی “Bandai Namco” از نگاه ما است، زیرا که اساس چنین ویدئوهایی این گونه است و سلیقه شخصی نیز بسیار اهمیت دارد. رتبه بندی و ترتیبی که در این ویدئو برای بازی های مختلف لحاظ شده است کاملا نظر شخصی است و هیچ معیار و میزانی برای درست یا غلط بودن آن وجود ندارد زیرا پای سلیقه مطرح است البته سلیقه منطقی. به هر حال چه خوشمان بیاید و چه خیر، سلیقه شخصی نیز در چنین ویدئوهایی در همه جای دنیا بسیار اهمیت دارد. قطعا در رده بندی این بازی ها سلائق و علائق با هم متفاوت است و بر اساس تجربه و خاطراتی که هر شخص دارد جایگاه ها را تعیین می کند و قاعدتا هر شخصی از هر بازی که بیشتر از آن خاطره داشته باشد و به آن علاقمند باشد، آن را بالاتر قرار خواهد داد. البته ما در این ویدئو سعی کرده ایم تا بازی هایی را قرار دهیم که یک وفاق جمعی بین بسیاری از بازیبازان دنیا در مورد این که جزو برترین های تاریخ Bandai Namco هستند برقرار است. بدون شک عناوین قرار گرفته در این لیست در خیلی از ویدئوها و مطالب مربوط به برترین عناوین کمپانیBandai Namco، با ویدئوی ما مشترک هستند. در نظر داشته باشید عنوانی که مثلا من در رتبه ششم قرار داده ام دلیلی بر این نیست که آن بازی حتما و به صورت وحی منزل، ششمین بازی برتر Bandai Namco است، بلکه برای من این گونه است و شاید برای شما اول یا دهم باشد و یا شاید اصلا در لیست شما حضور نداشته باشد. نکته بعدی این که تمامی گزینه های این لیست بر اساس داشته ها و اطلاعات بنده گرد آوری شده اند و در این ویدئو قرار گرفته اند. شاید شما عقیده داشته باشید که مثلا عنوان دیگری می تواند به جای فلان شماره از این لیست قرار بگیرد و یا جایگاه آن فرق کند. در اینجا نیز معیار و میزان ثابتی نداریم و عقل و منطق در کنار احساس و خاطرات است که در ذهن هر شخص با هم ترکیب می شوند و اسم های مختلف را به عنوان خروجی بیرون می دهند. پس بهتر است تا این ویدئو را به عنوان یک ویدئوی سرگرم کننده که به همراه آن برخی از شیرین ترین خاطراتتان را مرور خواهید کرد، نگاه کنید. امیدوارم که از این ویدئو لذت ببرید و قطعا در آینده و در هر ویدئو شاهد پیشرفت آن ها نیز خواهید بود. برای مشاهده و دانلود ویدئوی “برترین عناوین کمپانی Bandai Namco” با من و گیمفا در ادامه همراه باشید.

دانلود با کیفیت ۴۸۰ / دانلود با کیفیت ۷۲۰

nobody

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

ویدیو گیمفا: محبوب شرق و غرب | برترین عناوین کمپانی Bandai Namco - گیمفا
ویدیو گیمفا: محبوب شرق و غرب | برترین عناوین کمپانی Bandai Namco - گیمفا
ویدیو گیمفا: محبوب شرق و غرب | برترین عناوین کمپانی Bandai Namco - گیمفا
ویدیو گیمفا: محبوب شرق و غرب | برترین عناوین کمپانی Bandai Namco - گیمفا
ویدیو گیمفا: محبوب شرق و غرب | برترین عناوین کمپانی Bandai Namco - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • AMF_9978 گفت:

    دیشب قبل خواب داشتم فکر میکردم که گیمفا ویدیو از برترین عنواین بندای نامکو داره یا نه که امروز جوابشو گرفتم:)
    ممنون

  • Dragon 313 گفت:

    سلام آقا سعید آقابابایی،متشکر از ویدئو خودتون.
    :yes: :yes:

  • Clara گفت:

    اون عنوانی که بیشتر از همه تو لیست دوس دارم enslaved ه یه بازی شدیدا با کیفیت، یه روایت داستان عالی با دیالوگ های ساده اما دوس داشتنی و جذاب و شخصیت های به یاد موندنی با وجود کم بودنشون نشون از تبحر نینجا تیوری تو خلق بازی های هک اند اسلش خطی و داستان محور میده من خودم به شخصه خیلی دوس دارم نسخه دوم ش ساخته شه ولی خیلی بعیده هم اینکه تقریباً یه آیپی فراموش شده س هم اینکه داستان بازی تموم شد و سوالی چیزی نموند که برای ساخت نسخه بعدی امیدوار باشیم

    • خیلی ممنون که ویدئو رو تماشا فرمودید و ممنون که نظر گذاشتید. برای من هم enslaved بعد از دارک سولز دومین بازی این لیسته و در واقع ۳ تا بازی برتر برای شخص من دارک سولز و انسلیود و ماجین هستن. واقعا امیدوارم که یه ریمستری یا نسخه جدیدی ببینیم از این بازی.
      https://t.me/Gametal

  • blacknight گفت:

    لذت کافی وافی از این ویدیو بردم سعید اقابابای بهترینه به دودلیل ۱واقعا کاراش درجه یکه ۲ عاشق دارکسولزه

  • عنوان مقاله رو که خوندم حدس زدم استاد بابایی مقاله نویس باشند

    • سلام و درود خدمت شما. یک دنیا سپاس از محبت و لطف و ادب شما. همین که میدونم برای افرادی مثل شما مطلب میذارم و برای مطالب من ارزش قائل می شید از هر لقب و…. در دنیا برای من ارزشمندتره چون لحظه لحظه ای که دارم این مطالب رو می نویسم و ویدئو ها رو میسازیم به این فکر میکنم که مخاطبین عزیزمون رضایت داشته باشن. خیلی از حمایت و محبتتون متشکرم.
      https://t.me/Gametal

  • arya1616 گفت:

    آقای سعید آقا بابای من می‌خوام سطح انگلیسی را برای لذت بیشتر از بازی ها ارتقاع بدم پیشنهاد شما چیه سطح من بین متوسط تا مبتدی؟؟؟؟

    • درود بر شما. خیلی ممنون که نظر گذاشتید. عرض کنم حضورتون که این خیلی کار خوبیه که برای لذت بردن از بازیا زبانتون رو قوی تر کنید چون همیشه وقتی چیزی رو برای یه هدف لذتبخش بخواید یاد بگیرید راحت تر میشه. من در تمامی طول زندگیم تا امروز حتی نیم ساعت هم کلاس زبان نرفتم و حتی درس و دانشگاه و دکترا و .. هم باعث نشد زبانم فول بشه. فقط و فقط بازی های ار پی جی و فیلم ها باعث شدن زبانم به بهترین سطح برسه چون با عشق وقتی یه جمله توی یه بازی ار پی جی میدیدم می رفتم دیکشنری و ترجمه و .. به این شکل دیگه هیچ وقت یادم نمی رفت. البته خب این کار برای لغات خوبه و زبان هم که بیشتر از ۸۰ درصد یاد گرفتنش لغاته. من نمی گم که شما هم همین کارو بکنید چرا که الان با اینترنت و .. راه های خیلی راحتی برای اموزش هست اما این هدف که برای بازی ها بخواید زبانتون رو قوی کنید بسیار هدف خوبیه و نشان دهنده کسیه که برای بازی ها ارزش قائله. پیشنهادم به شما اینه که شروع کنید روزی هر چقدر لغا که می تونید حفظ کنید چون وقتی لغت بلد باشید میتونید جمله رو معنیش رو بفهمید. لغت حفظ کردن مهم ترین کاره برای یادگیری زبان. برای گرامر هم که راحت می تونید اموزش اینترنتی ببینید و زمان افعال و ضمایر و .. رو یاد بگیرید. شما اگر به سطح متوسط برسید از پس اکثر بازی ها و فهمیدن داستان و دیالوگاشون بر میاین (تقریبا) و هر چقدر هم که بهتر بشین خب چه بهتر و میتونید دیالوگ های پیچیده عناوین ار پی جی و .. رو هم بهتر درک کنید.
      https://t.me/Gametal

  • agomon گفت:

    بین بازی های انیمه ای Bandai Namco برای من :inlove:
    One Piece: Pirate Warriors 1 بسیار عالی بود که اونم درست مثل ناروتو تمرکز خوبی روی انیمه اصلی داشت و برعکس نسخه های بعدی این سریع که بیشتر تو فایت قوی عمل کردن نه خط داستان … نسخه یک خیلی بیشتر شمارو وارد این دنیای زیباا میکنه و باید بگم قابلیت هایی که شخصیت اصلی (لوفی) درین بازی داشت (لاستیکی بودن بدنش) متاسفانه در شماره های بعدی شاهدش نبودیم ، بازم امیدوارم این قابلیت در One Piece: Pirate Warriors 4 برگرده
    و ۳ naruto storm از همه نسخه هاش بهتر بود برای من و واقعا لذت بردم موسیقی قوی و حماسی و پیشرفت سیستم awakening در مبارزه مخصوص این شماره و DLC مناسب برای این نسخه که پایان فرعی بازیو تبدیل به پایان اصلی کرد (از لحاظ خط داستان اصلی فایت ایتاچی و ساسکه VS کابوتو)
    و code vein دقیقا به دلیل علاقه زیادی که به طراحی شخصیت های انیمه دارم
    تونستم برای اولین بار به لطف این بازی سبک هاردکور رو تجربه کنم
    و کمی بفهمم دنیای dark souls چطور میتونه باشه ، واقعا عالی بود :inlove:
    بسیار ممنون آقای سعید آقابابایی :rose:

    • سلام و درود خدمت شما. بسیار ممنونم که لطف کردید ویدئو رو تماشا فرمودید و مرسی از این نظر زیبایی که نوشتید و باعث شدید من چند نکته رو که نمیدونستم در مورد سری وان پیس و ناروتو یاد بگیرم.باعث افتخار من هست که رضایت داشتید از ویدئو. تشکر از شما.
      https://t.me/Gametal

  • بهترین بازی هایی که نامکو منتشر کرده سری سولزه راستش تنها فایتینگی که ازش لذت بردم مورتال کمبت بود

  • GERALT گفت:

    درود بر گیمفایی های عزیز و مخصوصا سعید عزیز آقا واقعا حرف دل منو گفتید دارک سولز همیشه بهترین بوده و هست و خواهد بود و همچنین گیمفا بیشتر از همه عاشق دارک سولز ۳ بعد ۲ و بعد ۱ هستم و ای کاش یه مقاله در مورد باس های دارک سولز ۳ بنویسید

  • TekkenGod گفت:

    تکن ۳ و تکن ۵ میشه گفت بهترین فایتینگ نسل خودشون بودن . به نظر من تکن ۳ محبوبترین و تکن ۵ باکیفیت ترین نسخه های تکن هستن که تونستن از قدرت سخت افزاری PS1 و PS2 نهایت استفاده رو ببرن . در سری سول کالیبور هم نسخه سومش رو من خیلی دوس داشتم و واقعا کیفیت خوبی داشت . از بین بازیهای این شرکت Urban Reign هم دوس داشتم که یه بیت ام آپ عالی بود .

  • بازم یه تشکر دیگه خدمت اقا سعید محترم و عزیز دل
    ممنونم بخاطر ویدیو

  • سلام اقای بابای خیلی ممنون که این مطالب زیبا و عالی رو همیشه برای ما عاشقان سولز بورن اماده میکنید و واقعا کیف کردم . و همین طور که فرمودین نظر خودمون رو بگیم من بیشطر از همه از بین سری سولز قسمت ۳ اون رو دوس دارم و به نظر خودم کامل ترینشونه و خیلی دوس دارم شما یک برسی هم از دارک ۳ بزارید تشکر

ویدیو گیمفا: محبوب شرق و غرب | برترین عناوین کمپانی Bandai Namco - گیمفا
ویدیو گیمفا: محبوب شرق و غرب | برترین عناوین کمپانی Bandai Namco - گیمفا