Grappling Hook در بازی Dying Light 2 بیشتر مبتنی بر فیزیک خواهد بود
بازی Dying Light 2 که قرار بود در بهار سال جاری میلادی منتشر گردد، به دلایل مختلفی با تاخیر مواجه و عرضهی آن به تاریخ نامعلومی موکول شد. در این میان، تیم توسعهدهندهی بازی برروی بهبود و پیشرفت بخشهای مختلف این عنوان کار میکند. یکی از عناصری که در نسخهی جدید بهبود یافته، قابلیت Grappling Hook است.
قابلیت Grappling Hook در نسخهی اول بازی Dying Light نیز قرار داشت، اما این قابلیت بیشتر به گجت مخصوص شخصیت بتمن در سری Batman Arkham شباهت داشت که از طریق آن به نقاط مرتفع و پست ساختمانها نقل مکان میکرد. بهتازگی آقای بارتوش کولون (Bartosz Kulon)، طراح ارشد Dying Light 2 از استودیوی تکلند (Techland)، توضیحاتی را در خصوص بهبودهای قابلیت Grappling Hook در این بازی ارائه داده است.
وی در این خصوص اظهار داشت:
قابلیت Grappling Hook در نسخهی جدید بیشتر مبتنی بر فیزیک بوده و چیزی همانند قابلیت شخصیتهای Tarzan و Spider-Man است.
یکی دیگر از پیشرفتهای مهم بازی در شناسایی لبههای ساختمانها بوده که در این نسخه دقیقتر شده است.
آقای کولون در ادامه گفت:
این (نسخهی اول Dying Light) اولین تلاش ما بود و من در آن اشتباهات زیادی را انجام دادم. در Dying Light 2 شناسایی لبهها بهبود یافته و دقیقتر و همچنین در عین حال کمی پیچیدهتر شده است، اما این موضوع به روشهای مختلف به ما کمک کرد.
طبق گفتهی آقای کولون، طرفداران میتوانند با یک موتور فیزیکی بهروز شده، تجربهی یک پارکور بازی واقعیتر را انتظار داشته باشند.
وی در این خصوص گفت:
زمانی که نسخهی اول Dying Light را به دفعات بازی میکردم، احساس کردم چابکی شخصیت بازی واقعگرایانه به نظر نمیرسد. من نزدیک به ۶ هزار ساعت را در Dying Light سپری کردم؛ بنابراین چیزهایی را میبینم که افراد عادی قادر به دیدن آن نیستند.
بازی Dying Light 2 هماکنون برای کنسولهای پلیاستیشن ۴، اکسباکس وان و پلتفرم رایانههای شخصی در دست توسعه قرار دارد. همچنین عرضهی این عنوان برای کنسولهای نسل بعدی پلیاستیشن ۵ و اکسباکس سری اکس نیز تایید شده است. برای اطلاعات بیشتر از این بازی پیشنهاد میکنیم مقالهی جدید منتشر شده در مورد Dying Light 2 را از طریق لینک قرار گرفته مطالعه بفرمایید.
پر بحثترینها
- بازیگر شخصیت اصلی Intergalactic نیل دراکمن را خدای بازیهای ویدیویی میداند و از همکاری با او هیجانزده است
- ۱۰ حقیقت تلخ که گیمر ها نمیخواهند به آنها اعتراف کنند
- مدیرعامل ناتی داگ: Intergalactic دیوانهوارترین ماجراجویی ما است
- مورد انتظارترین بازی های سال ۲۰۲۵
- گپفا ۲۶؛ مورد انتظارترین بازیهای شما در سال ۲۰۲۵
- روابط عاطفی در The Witcher 4 معنای عمیقتری خواهند داشت
- رکورد دیسلایک تریلر Concord توسط Intergalactic در یوتیوب شکسته شد
- این ۱۵ ویژگی منحصر به فرد GTA 6 را به یک تجربه خیرهکننده تبدیل خواهند کرد
- کارگردان Silent Hill 2 Remake از علاقه خود به ساخت یک بازی در ژانر وحشت با اقتباس از Lord of the Rings میگوید
- سونی ۳۱۹ میلیون دلار از سهام Kadokawa، شرکت مادر FromSoftware، را خریداری کرد
نظرات
باریکلا عجب کرد مومنی هستش خدا وکیلی
grappling hook یه قابلیت به شدت جذاب بود و توی یه دنیای این چنینی (بازی dying light) به شدت کارامد و بسیار عالیه
ولی باید قبول کنیم بعضی مواقع باعث اسان شدن بازی و در نتیجه استفاده نکردن از حرکات پارکور میشد ولی بازم هیجان بازی کم نمیشد
نسخه دوم مطمعنا خیلی طبیعی تر شده و کار باهاش بسیار بهتره
اینطور که معلومه تا وقتی برای ps5 منتشر نشن برای pc نمیان چون نمیخوان کسی گرافیک واقعی هیچ بازی رو تا قبل از نسل نه نشون بده
ولی واقعا تصور گاد جدید و لست جدید یا بلاد بورن جدید واقعا هیجان انگیزه