بررسی حقایق جالب  گرجستان - گیمفا
بررسی حقایق جالب  گرجستان - گیمفا
بررسی حقایق جالب  گرجستان - گیمفا
بررسی حقایق جالب  گرجستان - گیمفا

بررسی حقایق جالب گرجستان

پست گیمفا
۲۰:۰۰ ۱۳۹۸/۱۱/۲۲
بررسی حقایق جالب  گرجستان - گیمفا

امروزه کشور گرجستان به عنوان یکی از بهترین کشورهای اروپایی محسوب می شود. عجایب مختلفی در مورد گرجستان موجود است. لذا افرادی که دوست دارند حقایق جالب گرجستان را بدانند، باید یا به این شهر سفر کرده و یا مقاله های گردشگری را مورد توجه قرار دهند. اشخاص می توانند برای بازدید از حقایق جالب گرجستان تورهای سفر به گرجستان را مورد توجه قرار دهند.

توجه داشته باشید که گرجستان یکی از کشورهای اوراسیایی می باشد. این کشور جزو بخشی از آسیا و اروپا به صورت مشترک است. لازم به ذکر است که قوانین کشور گرجستان طبق قوانین اتحادیه اروپا می باشد. لذا سفر به گرجستان از قیمت بسیار پایینی بهره مند است. به همین دلیل تور گرجستان طرفداران بی شماری را به سمت خود جذب کرده است.

ایرانیان مختلفی هر ساله برای بازدید از گرجستان نسبت به انتخاب این تورها اقدام می نمایند. لذا ما در این مطلب قصد داریم تا علاوه بر بررسی حقایق جالب گرجستان چگونگی سفر به این کشور زیبا را مورد بررسی قرار دهیم.

شهرت موزیک محلی گرجستان

شهرت موزیک محلی گرجستان یکی از حقایق جالب گرجستان است. موزیک محلی گرجی توسط نوازندگان مختلفی در دنیا ارائه می‌ شود. این موزیک بسیار شناخته شده و طرفداران بسیار خاصی دارد. جالب است که بدانید این موزیک از حقایق عجیب گرجستان می باشد.

لازم به ذکر است که این موسیقی در یونیسکو به ثبت رسیده. این موزیک یکی از میراث‌ های کشور گرجستان می باشد. موسیقی محلی گرجستان سه نوع مختلف را دارد. افرادی که قصد سفر به گرجستان را به هدف بازدید از حقایق جالب گرجستان مورد توجه قرار می دهند، می توانند از موسیقی محلی این کشور بهره مند شوند.

گفتنی است که این موسیقی محلی در بسیاری از کنسرت های بین المللی اجرا می شود. افرادی که قصد دارند موسیقی محلی گرجی را به عنوان یکی از حقایق جالب گرجستان مورد توجه قرار دهند، می ‌توانند در گوشه و کنار این کشور آن را بازدید نمایند. در تفلیس به عنوان پایتخت به این موزیک محلی توجه بسیار زیادی می شود.

در کل می توان گفت که این موسیقی محلی بخشی از تاریخ گرجستان را به همراه دارد. توصیه ما به شما این است که در سفر خود به گرجستان از این موسیقی محلی استفاده نمایید.

 

بررسی حقایق جالب  گرجستان - گیمفا

زبان مردمان این کشور

یکی دیگر از حقایق جالب گرجستان زبان مردمان این کشور است. توجه داشته باشید که به جز مردم گرجستان هیچ کس دیگر به این زبان صحبت نمی کند. طبق آمارهای گرفته شده، زبان گرجی به عنوان ۱۴ زبان عجیب دنیا محسوب می ‌شود. این عجیب بودن به دلیل منحصر به فرد بودن آن است. لازم به ذکر است که زبان گرجی حروف الفبای خاصی دارد.

افرادی که قصد خواندن کتاب های گرجی را دارند باید زحمت بسیار زیادی بکشند. حروف الفبای گرجی ۳۳ حرف می باشد.

زبان هایی که در کتاب ‌های گرجی به ثبت رسانده شده است، از سه زبان تشکیل شده است. این سه زبان عبارتند از آسومتارولی، مخدرولی و نوسخوری؛ در کل زبان مردمان گرجستان بسیار سخت است. شما باید از توان هوشی بالایی برای یادگیری این زبان بهره مند باشید. توصیه ما به شما این است که در استفاده از تور گرجستان حتماً از تور لیدرها استفاده کنید. آن ها می ‌توانند ارتباطات شما را برقرار نمایند.

البته بسیاری از مردمان گرجستان به انگلیسی مسلط می باشند. در کل گفتنی است که زبان گرجی یکی از حقایق جالب گرجستان می باشد.

بررسی حقایق جالب  گرجستان - گیمفا

گونه های زیستی در گرجستان

یکی دیگر از حقایق و عجایب گرجستان گونه های زیستی این کشور می باشد. توجه به این نکته الزامی است که گرجستان به عنوان یک مقصد محبوب گردشگری محسوب می‌ شود. حال چرا این کشور یک مقصد محبوب می باشد؟ در این مورد باید گفت که ۱۲ نقطه گرجستان آب و هوای مختلف و خاص خود را دارند. این آب و هوا از نیمه گرمسیری تا نیمه بیابانی موجود می باشد.

در کشور گرجستان ۴۹ نوع خاک موجود است. با توجه به این موضوع آمار جالبی در این کشور به ثبت رسیده است. در کل باید گفت که کشور گرجستان از لحاظ آب و هوایی کشور مستعدی برای گردشگری می باشد. همین موضوع باعث شده تا بسیاری از افراد به این جاذبه های گردشگری سفر نمایند.

در محیط زیست این کشور حیوانات مختلفی مانند پلنگ، خرس و سیاه ‌گوش زندگی می‌ کنند. گونه های گیاهی این شهر بسیار عجیب و غریب می باشد. شما می ‌توانید در سفر به گرجستان از این حقایق جالب گرجستان لذت ببرید. توصیه ما این است که برای بازدید از محیط و گونه ‌های زیستی در گرجستان از تورلیدرها استفاده نمایید. حتما در سفر به گرجستان به بازدید از طبیعت زیبای این کشور رفته و آن را مورد توجه قرار دهید.

بررسی حقایق جالب  گرجستان - گیمفا

نکات مهم در مورد حقایق جالب گرجستان

به جز نکات گفته شده از حقایق جالب گرجستان نکات دیگری موجود است. توجه داشته باشید که گرجستان سرزمینی بوده که اروپاییان اولیه در آن زندگی می کردند. تحقیقات حاصله به این نکته اشاره می کند که ۱/۸ سال پیش مردم در این شهر اقامت داشته اند. جالب است که بدانید کشور گرجستان، مرتفع ‌ترین منطقه مسکونی را در اروپا دارد.

روستای بوچورنا و اوشغولی این رکورد را به نام خود ثبت کرده اند. دو شهر تاریخی اروپایی در این کشور موجود است. از این شهرها می ‌توان به متسخطا و کوتایسی اشاره کرد. در کل باید گفت که این دو شهر نماد تاریخ گرجستان می باشد. لازم به ذکر است که نام کشور گرجستان از واژه گرم گرفته شده است. لذا آب و هوای این منطقه کمی گرم می باشد.

اما در این گرما پیست های متفاوتی برای اسکی موجود است. توصیه ما این است که در سفر خود به گرجستان از پیست های اسکی غافل نشوید. مردم گرجستان این کشور را به نام گرجستان نمی ‌دانند. مردم گرجی نام کشور گرجستان را با نام ساکارتولو می شناسند. در کل می‌ توان گفت که حقایق جالب گرجستان بسیار زیاد می باشد که در یک متن خبری اشاره به آن ها نمی گنجد.

توصیه ما به شما این است که برای بازدید از این حقایق جالب از استفاده از تورها را مورد نظر قرار دهید. تورهای گردشگری که به سمت گرجستان می رود، می تواند بهترین گزینه برای شناخت این حقایق جالب گرجستان باشد.

بررسی حقایق جالب  گرجستان - گیمفا

خدمات آمادی برای بررسی حقایق جالب گرجستان

افرادی که قصد بازدید از حقایق جالب گرجستان را دارند، می ‌توانند از خدمات آمادای استفاده نمایند. آمادای یکی از آژانس‌ های مسافرتی می باشد که خدمات گردشگری گرجستان، تور تفلیس و تور باتومی را ارائه می ‌دهد. تور لیدر های متنوعی در آمادای موجود هستند. شما می توانید از این تور لیدران برای شناخت هر چه بیشتر گرجستان استفاده نمایید. آن ها می توانند شما را به سمت جاذبه های گردشگری متفاوت سوق دهند.

آمادای بهترین خدمات خود را در زمینه سفر به گرجستان به شما ارائه می دهد. لازم به ذکر است که گرجستان یکی از زیباترین کشورهای اروپایی می باشد. به همین دلیل خدمات گردشگری مناسبی در آن برقرار است. خدمات آمادای برای بررسی حقایق جالب گرجستان تنها به ارائه تور لیدرها ختم نمی شود.

آمادای خدمات اقامتی شامل ارائه بهترین هتل ها، ترانسفر، گشت شهری و پرواز برای سفر به این کشور را به شما ارائه می دهد. توصیه ما این است که برای شناخت هر چه بهتر حقایق جالب گرجستان آماد‌ای را در ذهن خود بسپارید.

همچنین می‌توانید جهت مشاهده لیست قیمت تور گرجستان نوروز ۹۹ و سایر تورهای ویژه نوروز، تور اروپا ، تور تایلند، تور بالی و تور ترکیه  به سایت amadaytravel.com سر بزنید و یا با شماره ۰۲۱۲۲۲۲۶۸۸۱ تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

بررسی حقایق جالب  گرجستان - گیمفا
بررسی حقایق جالب  گرجستان - گیمفا
بررسی حقایق جالب  گرجستان - گیمفا
بررسی حقایق جالب  گرجستان - گیمفا
بررسی حقایق جالب  گرجستان - گیمفا

نظرات

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

بررسی حقایق جالب  گرجستان - گیمفا