در The Wonderful 101: Remastered شاهد بهبود رابط کاربری نسبت به نسخهی اصلی خواهیم بود
عنوان The Wonderful 101: Remastered یکی از موفقترین کمپینهای کیکاستارتر (Kickstarter) را سپری میکند و پلاتینیوم گیمز (Platinum Games)، استودیوی توسعهدهندهی بازی، اطلاعات تازهای را از آن به اشتراک گذاشته است. این اطلاعات حول رابط کاربری بازی میچرخند.
یکی از مواردی که میتوانید The Wonderful 101: Remastered انتظار داشته باشید، رابط کاربری بهبودیافتهی آن نسبت به بازی اصلی است. آقای هیدکی کامیا (Hideki Kamiya)، کارگردان بازی، در مصاحبهای با وبسایت Nintendo Everything اعلام کرده است که تغییراتی برروی رابط کاربری بازی اصلی اعمال شدهاند و شاهد رابط کاربری متفاوتی در The Wonderful 101: Remastered هستیم. در این مصاحبه، کامیا اعلام کرده است که به نظر تیم توسعهدهندهی بازی، برخی از جوانب رابط کاربری اصلی بهینه نبودهاند. کامیا در این باره گفت:
به نظرم برخی از جوانب رابط کاربری، آن طور که دوست داریم بهینه نشدهاند. برخی از بازیبازان بعضا با تغییر حالت بازی گیج میشدند و نمیدانستند باید کدام دکمه را فشار دهند. اینها مواردی هستند که ما میخواهیم در The Wonderful 101: Remastered تغییر دهیم تا بتوانیم تجربهی دلنشینتری را برای بازیبازان خلق کنیم.
در حال حاضر اطلاعات چندانی از The Wonderful 101: Remastered در دسترس نیست، اما این طور که به نظر میرسد، بازی برروی رایانههای شخصی حداکثر از نرخ فریم ۶۰ فریم بر ثانیه پشتیبانی میکند و نرخ فریم آن با نسخههای پلیاستیشن ۴ و نینتندو سوئیچ یکسان است. مسئلهای که در سال ۲۰۲۰ کمی عجیب به نظر میرسد. کمپین کیکاستارتر بازی The Wonderful 101: Remastered این هفته آغاز شد و خیلی زود توانست از هدف ۵۰ هزار دلاری خود عبور کند و به بیش از ۱٫۵ میلیون دلار برسد. همین مسئله باعث شده است تا تیم توسعهی بازی، قول افزودن یک پلتفرمر دو بعدی به نام Luka’s Mission را به بازی بدهند.
بازی The Wonderful 101: Remastered در ماه آوریل ۲۰۲۰ میلادی برای کنسولهای پلیاستیشن ۴، نینتندو سوییچ و پلتفرم رایانههای شخصی منتشر خواهد شد. اگر دوست دارید کمی بیشتر در مورد بازی بدانید، میتوانید این مصاحبه با سازندگان بازی را مطالعه کنید.
پر بحثترینها
- مایکروسافت هماکنون روی پلی استیشن بازیهای پرفروش بیشتری نسبت به سونی دارد
- شایعه: احتمال عرضه Helldivers 2 روی Xbox Series X|S وجود دارد
- خالق Nier: استودیوهای ژاپنی نمیتوانند با تکنولوژی غربیها رقابت کنند
- بازی هایی که مورد بیمهری مخاطبین قرار گرفتند (قسمت دوم)
- سیستم مورد نیاز Ghost of Tsushima مشخص شد؛ اولین بازی که روی PC از تروفیها پشتیبانی میکند
- دنیاهای آخرالزمانی که اگر در واقعیت رخ بدهند بقاء در آنها دشوار خواهد بود (قسمت اول)
- سونی ممکن است اجرای بازیها با نرخ فریم ۳۰ روی PS5 Pro را قبول کند
- نسخه PS5 بازی Starfield به مدت ۴ سال در دست توسعه بود
- رتبهبندی شخصیتهای اصلی سری GTA
- Fallout 4 پرفروشترین بازی هفته گذشته در اروپا
نظرات