پلاتینیوم گیمز قصد دارد Bayonetta را به صورت مستقل عرضه کند
حق امتیاز سری Bayonetta به موضوع پیچیدهای تبدیل شده است. از طرفی نینتندو به خاطر احیای این سری، امتیاز آن را در اختیار دارد اما به نظر میرسد پلاتینیوم گیمز از این موضوع رضایت ندارد و به دنبال این است تا سری Bayonetta را این استودیو به صورت مستقل عرضه کند.
نسخهی اول سری Bayonetta برروی کنسول پلیاستیشن ۳ منتشر شد که پورت بسیار ضعیفی از آب در آمد و برعکس همه چیز برروی کنسول اکس باکس ۳۶۰ خوب بود و این بازی عملکرد بسیار خوبی برروی این کنسول داشت. حال سگا تصمیم گرفته تا نسخهی اول این عنوان را به صورت باندل همراه با بازی Vanquish Remaster برای کنسول پلیاستیشن ۴ عرضه کند.
دو نسخهی بعدی سری Bayonetta یعنی Bayonetta 2 و Bayonetta 3 که در دست توسعه قرار دارد انحصاری کنسولهای نینتندو هستند زیرا درست زمانی که سگا به این فرنچایز پشت کرد، این نینتندو بود که این سری را احیا کرد. بنابراین همان طور که اشاره کردیم مالیکت حق امتیاز قانونی این بازی موضوع بسیار پیچیدهاست و به نظر میرسد استودیوی پلاتینیوم گیمز نیز از آن رضایت ندارد.
آتسوشی اینابا (Atsushi Inaba) به تازگی طی مصاحبهای با وبسایت IGN ضمن اشاره به این موضوع تاکید کرد که آنها تمایل دارند تا در آینده سری Bayonetta را به صورت مستقل به بازار عرضه کنند.
البته موضوع به این سادگی که آقای اینابا میگوید نیست. اگر امتیاز بازی Bayonetta به مانند Wonderful 101 بود، استودیوی پلاتینیوم گیمز به راحتی می توانست با ایجاد کمپین کیکاستارتر، حتی مبلیغی چند برابر Wonderful 101 را از طریق کمپین به دست آورد اما متاسفانه این طور نیست و امتیاز سری Bayonetta میان شرکتهای مختلفی تقسیم شده است و در حال حاضر میتوان گفت چیزی که استودیوی پلاتینیوم گیمز در نظر دارد به این زودی و به این راحتی امکان پذیر نیست. البته تنها خبر خوش برای طرفداران این سری میتواند این باشد که حداقل نسخهی اول اواخر ماه فوریه برروی کنسول پلیاستیشن ۴ منتشر میشود و بازیبازان بیشتری میتوانند از تجربهی این بازی محبوب لذت ببرند.
نظر شما در رابطه با این موضوع چیست؟ ایا استودیوی پلاتینیوم گیمز میتواند در آینده امتیاز قانونی سری Bayonetta را به طو کامل به دست آورد؟ نظرات خود در این زمینه را با ما به اشتراک بگذارید.
پر بحثترینها
- ۱۰ بازی ویدیویی با گیمپلی عالی و داستان ضعیف
- ویدیو: Marvel’s Spider-Man 2 در حالت Fidelity ویژه PS5 Pro با نرخ فریم ثابت ۶۰ اجرا نمیشود
- فیل اسپنسر: هیچ خط قرمزی برای انتشار عناوین ایکس باکس روی پلی استیشن وجود ندارد
- سونی از ۲۰۲۵ به بعد سالانه بازیهای انحصاری تکنفره بزرگی را برای PS5 عرضه خواهد کرد
- کار ساخت STALKER 2: Heart of Chornobyl به پایان رسید
- ۱۴ دقیقه از گیمپلی Indiana Jones and the Great Circle را مشاهده کنید
- گزارش: ایکس باکس درحال آمادهسازی پیشنمایشهای South of Midnight است
- مدیرعامل Take-Two نگران عملکرد GTA 6 روی Xbox Series S نیست
- آپدیت بهینهسازی Baldur’s Gate 3 برای PS5 Pro منتشر شد
- مدیر عامل Take-Two: فرنچایزهای محبوب در نهایت محو خواهند شد؛ برای موفقیت به IPهای جدید نیاز داریم
نظرات
از طرف من ب روح پرفتوح نینتندو جان:
توقع ندارم از یکی مثه تو کوتاه بیاد
ی جاپوتی اصیل کوتاه بیاد؟کو تا بیاد!
دستش یجوریه فک میکنه مثلا واس اخرزمان امادش کردن خوشگله خدایی :inlove:
این پیام باید تو پست دث استرندینگ میومد اینجی چی کا مکنه 😐
من که نفهمیدم چی شد ولی امیدوارم همه چی به خوبی وخوشی پیش بره
هیچی نشده فقط استدویو سازنده گفته دوست داره بایونتا رو برای پلتفرم های دیگه هم بده در صورتی که هیچ اختیاری بهش نداره
بایونتا ۲و۳ هم چون مالکشون نینتندو هست تقریبا غیر ممکنه که از انحصار خارج بشن
وای خدایا مرسی مرسی :pray: :worship: :pray: :worship:
و بالاخره راضی شد چقدر بد میشد اگه ساخت بازی روی کنسول نینتندو تموم میشد و بعد منتشر میشد منتظر کالکشن بعدی این شرکت با نام بایونتا ۲ و متال گر رایزینگ ریمستر هستیم 😎