بلیزارد: عرضهی Warcraft 3: Reforged هفتهی سختی برای ما بوده است
پس از عرضهی افتضاح و ناامیدکنندهی بازی Warcraft 3: Reforged، آقای آلن برک (Allen Brack)، رئیس استودیوی بلیزارد (Blizzard)، در مورد وضعیت این استودیو در هفتهی گذشته صحبتهایی کرد.
احتملا عرضهی Warcraft 3: Reforged، شوکهکنندهترین اتفاق دنیای بازیهای ویدئویی در ژانویهی ۲۰۲۰ است. این بازی که بازسازی یک عنوان کلاسیک و فوقالعاده با کیفیت است، با استقبال بسیار بد منتقدان و کاربران رو به رو شد. قضیه تا جایی پیش رفت که این بازی تبدیل به بدترین بازی در وبسایت متاکریتیک از لحاظ میانگین نمرات کاربران شد. بسیاری از کاربران تفاوت فاحش بازی با نمایشهای آن در Blizzcon 2018 را به باد انتقاد گرفتند و تعدادی از حذف ویژگیهای آنلاین و محبوب این بازی ناراحت بودند. این در حالی است که Warcraft 3 یکی از بهترین بازیهای تاریخ ژانر استراتژی است.
اوضاع آن قدر برای بلیزارد بد است که این استودیو فارغ از مقدار زمانی که در بازی گذراندهاید، آن را از شما پس میگیرید و مبلغ پرداختی شما را کاملا به شما برمیگرداند. با توجه به اینکه امروز گزارش آخرین چارک سال مالی اکتیویژن (Activision) بود، برک کمی در مورد هفتهای که برای بلیزارد گذشت صحبت کرد:
در مورد Warcraft 3: Reforged باید بگویم که حقیقتا هفتهی بسیار سختی بوده است. جامعهی بلیزارد از ما انتظارات زیادی دارد و متاسفانه، نتوانستیم در حد استانداردهای خودمان ظاهر شویم. با این حال ما پشت بازیهای خودمان میمانیم و بارها نشان دادهایم که نه تنها از بازیها پشتیبانی میکنیم، بلکه پس عرضه مدام به آن محتوا میافزاییم. Warcraft 3: Reforged هم از این قائده مستثنی نیست. ما به بهروزرسانی بازی ادامه میدهیم.
مشخص نیست بلیزارد تا کجا قصد پشتیبانی و بهینهسازی بازی را دارد. این استودیو به تازگی اعلام کرد که رفع باگهای بازی و همچنین افزودن ویژگیهای آنلاین در دستور کار قرار دارند. همچنین اعلام شد که بلیزارد به صیقل زدن بیشتر بازی در آینده ادامه خواهد داد، اما بعید است صیقل زدن بتواند دردی از حال این بازی دوا کند، چرا که نارضایتی بازیبازانی با پایه و اساس بازی است. علاوه بر موارد ذکر شده، مورد دیگری که باعث خشم بازیبازان شده است، این است که هر مادی که برای بسازید، طبق قانونی EULA متعلق به بلیزارد خواهد بود. همین مسئله باعث شده است تا بسیاری از کاربران از بلیزارد قطع امید کنند و آن را بیش از یک استودیوی بازیسازی، یک شرکت تجاری بنامند.
با توجه به کاهش هواداران این استودیو در سالهای اخیر و همچنین مشکلات به وجود آمده در زمینهی تورنمنت Hearthstone، بلیزارد راه درازی را برای پس گرفتن اعتماد هواداران دارد.
پر بحثترینها
- رسمی: Death Stranding Director’s Cut برای ایکس باکس عرضه شد
- گپفا ۲۴؛ امتیاز شما به نیمۀ اول نسل نهم پلی استیشن
- ادعای مدیر سابق Sweet Baby: استودیوها سراغ ما میآیند تا داستان بازیهایشان را بهبود دهیم
- مشخصات کامل سختافزار پلی استیشن ۵ پرو فاش شد
- مدیرعامل پلی استیشن: طرفداران باید انتظارات خود را کاهش دهند، PS5 Pro یک کنسول نسل بعدی نیست
- پلی استیشن ۵ پرو با قیمت نجومی وارد ایران شد
- دیجیتال فاندری: پلی استیشن ۵ پرو نمیتواند برخی بازیها را با نرخ فریم ۶۰ اجرا کند
- آیپی Death Stranding دیگر متعلق به سونی نیست
- سازنده سابق راکستار: مردم سالها از واقعگرایی GTA 6 صحبت خواهند کرد
- تماشا کنید: گیمپلی چندین بازی روی پلی استیشن ۵ پرو
نظرات
اونم با نمرات و واکنش هایی که گرفته
خب برادر این همه بازی تخیر خوردن تو هم تخیر میزدی
سیدی پراجکت رو نگاه کن سایبر رو تخیر زد اگر بازی مشکل داره منتشر نکنید خب