انتشار Astral Chain برای سایر پلتفرمها به تصمیم نینتندو بستگی دارد
آتسوشی اینابا (Atsushi Inaba)، مدیر استودیوی پلاتینیوم گیمز، به تازگی در اظهارات خود به این نکته اشاره کرد که انتشار بازی Astral Chain برای سایر پلتفرمها، موضوعی است که باید نینتندو در مورد آن تصمیم گیری کند.
استودیوی پلاتینیوم گیمز این روزها در صدر اخبار قرار دارد؛ از به دست آوردن حق امتیاز بازی The Wonderful 101 گرفته تا معرفی بازی جدیدی که این روزها شایعات بسیاری پیرامون آن شنیده میشود. حال به تازگی آقای آتسوشی اینابا (Atsushi Inaba)، مدیر استودیوی پلاتینیوم گیمز، در مصاحبهای با وبسایت VGC، در رابطه با احتمال انتشار بازی Astral Chain برروی پلتفرمهای دیگر اظهار داشت که مولتی پلتفرم شدن بازی Astal Chain غیر ممکن نیست و شاید در آینده شاهد این اتفاق باشیم اما به این نکته نیز اشاره کرد که این موضوع به نینتندو بستگی دارد زیرا نیمی از حق امتیاز بازی در اختیار شرکت نینتندو است :
در رابطه با بازی Astral Chain باید بگویم که دو شرکت نینتدو و پلاتینیوم گیمز حق امتیاز این آیپی را با یکدیگر شریک هستند. یعنی نینتندو نیمی از حق امتیاز بازی Astral Chain را در اختیار دارد. اکنون بسیار زود است که در این مورد صحبت کنیم و امیدواریم که بازی Astral Chain برروی کنسول نینتندو سوییچ عملکرد موفقی داشته باشد و در آینده باید دید که این موضوع چگونه پیش خواهد رفت.
وی افزود:
در نهایت تصمیم با نینتندو است زیرا این شرکت حق انتشار بازی Astral Chain را در اختیار دارد و بنابراین ما هیچ اختیاری در این رابطه نداریم. درست برعکس بازی The Wonderful 101 که ما حقوق آن را به طور کامل در اختیار داریم.
از آنجایی که بازی Astral Chain بر خلاف عنوان The Wonderful 101 فروش بسیار خوبی را به همراه داشته بنابراین بعید است نینتندو به این سادگی رضایت داده و این آیپی را به هیچ عنوان از دست نخواهد داد. اگرچه، هیچ چیز قابل پیش بینی نیست و ممکن است در آینده اتفاقات بسیاری رخ دهد اما در حال حاضر برای تجربهی بازی Astral Chain به کنسول نینتندو سوییچ احتیاج دارید.
پر بحثترینها
- فوری: سونی در حال مذاکره برای خرید کمپانی مادر FromSoftware است
- نقدها و نمرات بازی STALKER 2 منتشر شدند
- پلی استیشن برای ۱۰ سال متوالی نمایندهای برای بهترین بازی سال داشته است
- از صنعت بازی های ویدیویی در سال ۲۰۲۵ چه انتظاراتی داریم؟
- شایعه: کمپانی مادر FromSoftware احتمالا برای جلوگیری از تصاحب خصمانه از سوی یک شرکت کرهای به سونی مراجعه کرده است
- نامزدهای بهترین بازیهای سال مراسم The Game Awards 2024 مشخص شدند
- رسمی: شرکت مادر FromSoftware پیشنهاد خرید از سوی سونی را تایید کرد
- گزارش: GTA 6 وضوح فوقالعادهای روی پلی استیشن ۵ پرو خواهد داشت
- سازنده STALKER 2 به دنبال بررسی بازخوردها و رفع سریع مشکلات بازی است
- بازی STALKER 2 در عرض دو روز بیش از ۱ میلیون نسخه فروخت
نظرات
از صمیم قلب امیدوارم این بازی و فایریلم(اگه درست نوشته باشم واسه بقیه پلتفرما منتشر بشه
۱۰۱ قضیش با استرال چین خیلی فرق میکنه
۱۰۱ رو wii u فروشی نداشت اصلا و یه شکست بود برای نینتندو، نینتندو هم دیگه کاری با ip نداشت بخشیدش به پلاتینیوم
ولی برعکسش استرال چین فروش بیش از یک میلیونی داشته که موفقیت بزرگیه برای یه ip جدید که اصلا نه تبلیغش کرد نینتندو نه هایپ پشتش بود
و حتی بیش تر از بایو ۲ هم فروش کرد
صد در صد که نینتندو همچین بازی ای رو از دست نمیده که هیچ، ادامش هم میسازه
کمه یک میلیون نسخه حداقل باید ۲ یا ۳ میلیون نسخه میفروخت
تو تایین میکنی کمه یا زیاد نکنه؟
بیش تر از یک میلیون نسخه حقش هست ولی یک میلیون نسخه کاملا موفقیته برای این بازی به دلیل هایی که گفتم، تا جایی که گفتن فراتر از انتظار بوده
کپکام گفته بود هر بازی باید حداقل ۲ میلیون نسخه بفروشه تا موفقیت حساب مشخصه پلاتینیوم هم خیلی راضی نیس از این فروش و برا همین حرف از عرضه برا بقیه پلتفرم ها میزنه
حساب شه **
یا خدا چی میگی؟؟؟
کپکام اگه یه همچین حرفی هم زده باشه برای بازی های خودش گفته که همونم بعید میدونم چنین چیزی گفته باشه لینک بده
بازی تا بازی هم خیلی فرق میکنه که چقدر باید بفروشه تا موفقیت حساب بشه
کپکام کیه این وسط
هم نینتندو هم پلاتینوم گفتن بازی موفقیت آمیز اومده
شرایط رو در نظر می گیرن که اینو میگن دیگه
تو دیگه کار ماکروسافت رو تکرار نکن اگر میخوای سوئیچت بفروشه
استودیوش فرست پارتی نیس خب داداش طبیعیه بازیش رو بخواد برا بقیه هم بده