ولو برای کمک به طراحی گیمپلی بازیها به دنبال استخدام یک روانشناس است
طبق جدیدترین خبر منتشر شده، شرکت ولو (Valve) به دنبال جذب یک روانشناس است تا به شکل دادن گیمپلی بازیها کمک نماید. این شرکت در حال حاضر برای تعدادی از موقعیتهای دانشگاهی در حال تبلیغ است. به طور ویژه، آنها به دنبال یک روانشناس تحقیقاتی باتجربه در روانشناسی تجربی هستند.
براساس آگهی شغلی جدید ولو، این شرکت امیدوار است تا در مورد رفتار انسان، انگیزهها و تاثیرات اساسی در مورد چگونگی و چرایی کارهایی که افراد انجام میدهند، اطلاعات بیشتری کسب نمایند.
توضیحات ولو در این آگهی شغلی:
ما معتقدیم که همهی طراحان بازی به نوعی یک روانشناس تجربی هستند. به همین علت ما به دنبال یک روانشناس تجربی با مهارتهای تحقیقاتی عالی هستیم تا از دانش و روشهای روانشناسی و همچنین تا طراحی بازی و همهی جوانب عملکرد ولو استفاده کند. ما میخواهیم از تجربیات شما در زمینه طراحی تجربی، روشهای تحقیق، آمار و رفتارهای انسانی استفاده کنیم تا به طراحی تجربیات گیمپلی بهتر برای عناوین آیندهی شرکت ولو کمک کنیم. ما همچنین از شما انتظار دارم تا در مورد موضوعات مرتبط با ارتقا و بهبود تجربیات مشتریان، شرکا و کارمندان تحقیق و بررسی کنید.
این شغل به کسی نیاز دارد که دارای مدرک تحصیلات تکمیلی روانشناسی و همچنین حداقل چهار سال تجربه در طراحی آزمایشگاهی و روشهای تحقیق باشد تا بینش مربوط به رفتار انسان را به منظور شکل دادن به گیم پلی و تجربه مشتری ارائه دهد. در این لیست همچنین به تحقیق در مورد فناوری سختافزاری جدید نیز اشاره شده است.
علاوه بر این موارد، شرکت ولو به دنبال یک آمارگیر است که بتواند با استخراج دادهها، مدلهای آماری را برای توضیح رفتار گذشته و پیشبینی رفتار آینده در بین تمام محصولات ولو ایجاد نماید. همچنین این شرکت به دنبال یک اقتصاددان است تا مدلهای اقتصادی را برای شناسایی آنچه که منجر به سرگرمی میشود و به تجربهها را در بازیها و استیم پاداش میدهد، ایجاد کند.
ولو در حال حاضر برای ۱۴ موقعیت شغلی فرد استخدام میکند. از جملهی این موقعیتهای شغلی میتوان به مهندس نرمافزار که تجربهی کار برروی عناوین Esport را داشته باشد و دو شغل برای نویسندگی اشاره کرد.
پر بحثترینها
- مایکروسافت هماکنون روی پلی استیشن بازیهای پرفروش بیشتری نسبت به سونی دارد
- شایعه: احتمال عرضه Helldivers 2 روی Xbox Series X|S وجود دارد
- خالق Nier: استودیوهای ژاپنی نمیتوانند با تکنولوژی غربیها رقابت کنند
- بازی هایی که مورد بیمهری مخاطبین قرار گرفتند (قسمت دوم)
- سیستم مورد نیاز Ghost of Tsushima مشخص شد؛ اولین بازی که روی PC از تروفیها پشتیبانی میکند
- سونی ممکن است اجرای بازیها با نرخ فریم ۳۰ روی PS5 Pro را قبول کند
- دنیاهای آخرالزمانی که اگر در واقعیت رخ بدهند بقاء در آنها دشوار خواهد بود (قسمت اول)
- نسخه PS5 بازی Starfield به مدت ۴ سال در دست توسعه بود
- رتبهبندی شخصیتهای اصلی سری GTA
- Fallout 4 پرفروشترین بازی هفته گذشته در اروپا
نظرات
یا خدا ولو میخواد برگرده 😯