جزئیات جدیدی از بازی Cyberpunk 2077 منتشر شد - گیمفا
جزئیات جدیدی از بازی Cyberpunk 2077 منتشر شد - گیمفا
جزئیات جدیدی از بازی Cyberpunk 2077 منتشر شد - گیمفا
جزئیات جدیدی از بازی Cyberpunk 2077 منتشر شد - گیمفا

جزئیات جدیدی از بازی Cyberpunk 2077 منتشر شد

محسن رضوی فر
۲۲:۱۵ ۱۳۹۸/۱۱/۱۳
جزئیات جدیدی از بازی Cyberpunk 2077 منتشر شد - گیمفا

همان‌طور که اطلاع دارید، تاکنون اطلاعات و نمایش‌های مختلفی از بازی Cyberpunk 2077 ارائه شده است. به‌تازگی، استودیوی سی‌دی پراجکت رد (CD Projekt Red) اطلاعات جدیدی را از این منتشر کرده است که به نکات جالبی اشاره دارد.

آقای جان مامیس (John Mamais)، مدیر شعبه‌ی کراکوف استودیوی سی‌دی پراجکت رد، در مصاحبه‌ای با وب‌سایت OnMSFT جزئیات و اطلاعات جدیدی را در خصوص بازی Cyberpunk 2077 ارائه داد. وی اشاره کرد که به طور کلی نمی‌توان مدت‌زمان گیم‌پلی بازی را تخمین زد و در ادامه گفت که در شهر Night City، حدود ۷۵ ماموریت مختلف تحت عنوان داستان‌های خیابانی وجود دارد.

وی در این خصوص اظهار داشت:

ما هیچ چیز مانند شبیه‌ساز و یا گیم‌پلی مانند در اختیار نداریم. در بازی The Witcher 3 ما عناصر جهان باز آن را خیلی در روند توسعه انجام دادیم؛ زمانی که تنها دو یا سه نفر برروی آن‌ها کار می‌کردند. حالا ما ۱۵ نفر را  را برای کار برروی ماموریت‌ها و المان‌های جهان باز Cyberpunk 2077 در اختیار داریم.

لابه‌ها و پیچش‌های مختلفی در مورد آن وجود دارد. یک لایه‌ی انفعالی وجود دارد که در حقیقت فروشنده‌ها هستند. بعد از آن چیزهایی به نام STS وجود دارد که در حقیقت داستان‌های خیابانی هستند. فکر می‌کنم حدود ۷۵ داستان خیابانی در Night City وجود دارد. بعد از آن نیز یک سری فعالیت‌های کوچک وجود دارند.

داستان‌های خیابانی همانند ماموریت‌های کوچک هستند. در آن‌ها داستان وجود دارد، اما سکانس‌های داستان‌گویی سینمایی در آن‌ها قرار ندارند. در حقیقت آن‌ها راهی برای اکتشاف دنیای بازی و ارتقای شخصیت شماست.

آقای مامیس در ادامه‌ی مصاحبه به دو ویژگی فنی بازی Cyberpunk 2077 اشاره کرد. اولین مورد ویژگی نورپردازی کلی همزمان (Global Illumination) بود و وی اشاره کرد که این ویژگی تاکنون به درستی نمایش داده نشده است. وی همچنین بخش صداگذاری بازی را تحسین و پیشنهاد کرد که برای لمس کیفیت واقعی صداگذاری این عنوان، در صورت امکان از یک سیستم Dolby Atmos استفاده شود تا به طور کامل در اتمسفر بازی غوطه‌ور شوید.

وی در این خصوص گفت:

مواردی وجود دارند که تا به حال در مورد آن صحبت نشده است. کارگردان ما همچنان در مورد سیستم نورپردازی همزمان بازی صحبت می‌کند که هنوز زیبایی آن را به طور کامل مشاهده نکرده‌ایم. این‌طور به نظر می‌رسد که این ویژگی بسیار نفس‌گیرتر از آن چیزی است که تاکنون دیده‌ایم.

در مورد بخش صداگذاری، برنامه‌نویسان ما از یک سیستم صوتی جدیدی استفاده می‌کنند تا صدا کاملاً واقع‌بینانه به‌نظر برسد. اگر من یک بازی‌باز ثروتمند بودم، یک سیستم Dolby Atmos را خریداری می‌کردم تا کیفیت واقعی صدا در بازی Cyberpunk 2077 را حس کنم. در این حالت شما در فضا و اتمسفر بازی غرق می‌شوید.

بازی Cyberpunk 2077 در تاریخ پنج شنبه، ۲۷ شهریورماه سال ۱۳۹۹ (۱۷ سپتامبر ۲۰۲۰ میلادی) برای کنسول‌های اکس‌باکس وان، پلی‌استیشن ۴، سرویس گوگل استدیا و پلتفرم رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد. شما می‌توانید برای اطلاعات بیشتر از این بازی، مقاله‌ی اولین نگاه آن را از طریق نشانی قرار گرفته مطالعه بفرمایید.

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

جزئیات جدیدی از بازی Cyberpunk 2077 منتشر شد - گیمفا
جزئیات جدیدی از بازی Cyberpunk 2077 منتشر شد - گیمفا
جزئیات جدیدی از بازی Cyberpunk 2077 منتشر شد - گیمفا
جزئیات جدیدی از بازی Cyberpunk 2077 منتشر شد - گیمفا
جزئیات جدیدی از بازی Cyberpunk 2077 منتشر شد - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • M4HD1 گفت:

    هرچی بگید ما قبول داریم….

  • Kaladin گفت:

    صادقانه بگم
    این بازی از ویچر ۳ بهتر میشه
    این خط _ اینم نشون x

    • Kaladin گفت:

      البته گرالت همیشه تو یاد ما می مونه ولی یه نکته خیلی امیدوار کننده از صحبت های این یارو متوجه شدم اونم اینکه
      طرف گفته “. فکر می‌کنم حدود ۷۵ داستان خیابانی در Night City وجود دارد”
      وقتی طرف تعداد این داستان ها رو میدونه یعنی برای تک تک این داستان ها وقت صرف کردن و مثل بقیه بازی ساز ها برای پر کردن وقت بازی باز ماموریت الکی نریختن تو بازی… چون بقیه بازی سازا معمولا اینجور مواقع میگن بازی ما هزاران ماموریت جانبی داره 😀
      این یعنی سی دی پراجکت دقیقا راه قبل رو داره ادامه میده. (توجه به کیفیت)
      تازه وسعت نقشه بازی رو نسبت به بازی قبلی زیاد نکردن و گفتن نقشه بازی در راستای آسمون گسترده میشه. دقیقا همون چیزی که دنیای سایبرپانکی باید باشه . اینم یه حقیقت دیگه که سی دی پراجکت به کیفیت بازی توجه ویژه ای داره نه کمیت :inlove:

  • یه زیر نویس فارسی بزارید چی میشه
    زبان فارسی نه فقط زیر نویس مثل ویچر ۳ روی پلی۴ هک شده که زیر نویس داره
    هر چقدرم اینگلیسی آدم خوب باشه این بازی انقدر دیالوگ و پیچش داره که عمرا من یکی جزییات رو بفهمم تهش همون کلیاتشو متوجه بشم

  • TIK-TAK گفت:

    یه جوری سگی منتظر اینو لستو توشیماو دریمزو اویل۳ و…….هستم 😀 :laugh: 😀 :laugh: 😀 :laugh:

  • abdollah_a2 گفت:

    (داستان‌های خیابانی همانند ماموریت‌های کوچک هستند. در آن‌ها داستان وجود دارد)
    تو ویچر هم یه ساید کوئست داشت باید قابلمه ی یه پیرزنه رو پیدا میکردی، بعد جالب اینجا بود که قابلمه رو که پیدا میکردی میگفت این قابلمه ی من نیست! قابلمه ی من گرده این پهنه
    فقط ساید کوئست هاش دیگه این مدلی نباشه خوبه

  • farshadx گفت:

    من متوجه نشدم این ماموریت های خیابای جدا از side questها هست؟!
    اخه بهشون گفت sts فکر کنم مخفف Street side quest باشه یا چیزی شبیه به این
    اگه اینی باشه که گفتم درست باشه دنیای cyberpunk پر است از quest های مختلف
    امیدوارم همین باشه :yes:
    بی صبرانه منتظرم

  • ERFAN103079 گفت:

    یه مثال ساده از حرف های مامیس براتون بزنم فرض کنین نایت سیتی ۱۰ تا NOVIGRAD تو ویچره البته ۱۰ تا یکم زیاده ۵ تا خوبه شهر به اون کوچیکی من فکر کنم نزدیک ۱۰۰ تا مرحله کانتک و فرعی و اصلی رفتم حالا نایت سیتی بماند فکر کنم تو یک تیکش ۵۰ تا کوست داشته باشه :heh:

  • ronix_it گفت:

    با سلام
    معمولا شرکت های به مانند سی دی رد پراجکت که تو سبک های جهان باز فعالیت دارند ماموریت های جانبی فراوانی به بازی اضافه میکنن اما اینکه این ماموریت ها به چه مقدار به روند کلی داستان و اتمسفر بازی هماهنگ هست دیگه میمونه به هنر اون استدیو.

    یه نکته: دوستان هر بازی که خبرش بیرون میاد اگه فقط درباره اون خبر بحث کنید ممنون میشم چون شاید کسی تازه به جمع شما اومده باشه و بتونه اطلاعات مفید کسب کنه چون بعضی ها رو میبینم که تو هر بازی خبرش میاد حرف از بازی زیبای گاد اف وار یا لست میزنن یا درباره گوتی ۲۰۱۸ صحبت میکنن که نه تنها ربطی به خبر نداره مبحث دوستانی که میخوان خبر هم تحلیل کننن خراب میکنه ممنون

  • ایول
    ۷۵ تا فقط ماموریت های کوچیکشه
    مثل ویچر ۳ قراره کلی حال کنیم

جزئیات جدیدی از بازی Cyberpunk 2077 منتشر شد - گیمفا
جزئیات جدیدی از بازی Cyberpunk 2077 منتشر شد - گیمفا