آرتبوک Death Stranding نمونههای اولیهی BTها را نشان میدهد+تصاویر
آرتبوک بازی Death Stranding، شامل تصاویر مفهومی و طراحیهای اولیه BTها است که هرگز در بازی پیادهسازی نشدهاند. بنابراین اگر دوست دارید تا بدانید که طراحی BTها در ابتدا به چه شکل بود و قرار بود تا در بازی با چهچیزی مواجه شوید، میتوانید نگاهی به این تصاویر این آرتبوک بیندازید.
با اینکه Death Stranding در زمرهی مورد انتظارترین بازیهای چند سال اخیر قرار داشت، اما به دلیل خاص بودن و متفاوت بودن، با نظرات و نقدهای ضد و نقیضی روبرو شد. هیدئو کوجیما (Hideo Kojima)، خالق مجموعهی Metal Gear Solid، در این بازی از دنیایی عجیب اما جذابی سخن گفته که سراسر آن را BTها و موجودات ماورایی فراگرفتهاند. علاوه براین، همین BTها هستند که مرز دنیای مردگان با جهانِ ما را درنوردیدهاند و زمین را به تسخیر خود درآوردهاند. حال، بازیبازان باید به وسیلهی شخصیت سم و بدون اینکه به قلمروی این موجودات وارد شود، به دنبال برقراری اتصال دوباره بین نقطههای مختلف در بازی باشند.
از طرفی دیگر و در حالی که طراحی حال حاضرِ BTها به خودیِ خود ترسناک بهنظر میرسد، اما تصاویری که از نمونههای مفهومی و اولیهی BTها در آرتبوک بازی Death Stranding وجود دارد، نشان دهندهی این است که کوجیما قصد داشته تا بیش از اینها عنصر ترس و وحشت را به بازی خود بیفزاید. این تصاویر که توسط کاربری به نام Belakor110 به اشتراک گذاشته شده است، در آرتبوک این بازی با نام” Art of Death Stranding” وجود دارند.
در صفحههای این کتاب میتوانیم تعدادی از طرحهای اولیه و مفهومی BTها را ببینیم که کوجیما پروداکشنز (Kojima Productions)، قصد استفاده از آنها را داشته است. همانطور که اشاره شد، به نظر میرسد که BTها در ابتدا بسیار وحشتناکتر و حتی پرتحرکتر از مدل کنونی آن بودند. علاوه براین، طبق توضیحاتی که کوجیما پروداکشنز برای این طرحها ارائه کردهاست، در آخر قرار شد تا برای طراحی BTها، بیشتر از موجودات واقعی الهام گرفته شود تا ترسناکتر جلوه کنند. بنابراین، BTها را از روی اجسادی که استخوانهایشان به شکل رشته درآمده است، طراحی کردند.
بازی Death Stranding هماکنون برروی کنسول پلیاستیشن ۴ در دسترس قرار دارد و قرار است تا در سال جاری میلادی برای پلتفرم رایانههای شخصی نیز عرضه شود. علاوه براین، میتوانید نقد و بررسی اختصاصی گیمفا از این بازی، تحت عنوان «متفاوتترین تجربهی نسل؟» را بخوانید.
همچنین میتوانید تا تصاویر منتشر شده از این آرتبوک را در ادامه ببینید:
پر بحثترینها
- نامزدهای بهترین بازیهای سال مراسم The Game Awards 2024 مشخص شدند
- ۱۰ بازی سینماتیک که میتوانند با بهترین فیلمهای سینمایی رقابت کنند
- فیل اسپنسر: هیچ خط قرمزی برای انتشار عناوین ایکس باکس روی پلی استیشن وجود ندارد
- فیل اسپنسر: تولید کنسولهای ایکس باکس در نسلهای آینده متوقف نخواهد شد
- کار ساخت بازی جدید ناتی داگ از سال ۲۰۲۰ آغاز شده است
- شایعه: حالت پرفورمنس بازی STALKER 2 روی Xbox Series X به خوبی اجرا نمیشود
- فیل اسپنسر: STALKER 2 یکی از مدعیان بهترین بازی سال است
- بدون اشتراک پلاس، امکان انتقال فایل سیو بازیها از پلی استیشن ۵ استاندارد به پرو وجود ندارد
- Red Dead Redemption 2: آیا آرتور مورگان رستگار شد؟
- مایکروسافت: هر دستگاهی میتواند یک ایکس باکس باشد
نظرات
:yes:
این روزا با لذت تمام غرق در دنیای کوجیما هستم
خوشبختانه بازی واسه pc هم میاد و من هم قراره که از دنیای کوجیما نهایت لذت رو ببرم :yes:
واقعاً عالیه که اجازه بدن تا همه علاقهمندان به بازیهای ویدئویی بتونن از هر پلتفرم و از هر بودجهای که در توانشون هست برای لذت بردن از گیم استفاده کنن.
کاش همه مثل شما فکر میکردن :yes:
دمت گرم
یاد هیولاهای لاوکرفت افتادم مخصوصا ۲ تصویر آخر
ترسناک تر به نظر میان
کلا کوجیما عاشق ساخت بازی های ترسناکه
خیلی خفن بودن
به نظرم ترسناک تر و بهتر می شدن اگه همین ارت بوک ها رو پیاده میکردن
احتمالا دلیلش استفاده نکردنش همین بیش از حد ترسناک بودنشه. چون خوده کوجیما میخواد همه حتی کسایی که گیمر نیستن بتونن DS رو تجربه کنن.
امیدوارم تو بازی بعدیش که قراره ترسناک باشه از اینا الهام بگیره.
من که توی بازی میبینمشون هی یاد نفت میفتم….ولی همینجوریشم خیلی نامحسوس ترسناک هستن
بازیو بالاخره فرصت کردم تموم کنم، در یک کلام شاهکار… اصلا بازی از اپیزود ۶ کاری با ادم میکنه که کمتر بازی ثادر به انجامش هست، همیشه به کوجیما اطمینان داشتم الان به این نتیجه رسیدم تمام نقدها و نظرات منفی از سوی افرادی میاد که کمتر از ۴ اپیزود از ۱۵ اپیزود بازی رو انجام دادن!!!
ینی از ۶ به بعد حتی گیمپلی هم دسخوش تغییراتی میشه!!
من ک بازی نکردم ولی ب نظرت یکم دیر ب بازی تنوع رو اضافه نکرده؟
نه واقعا اگه بازی کنی میبینی منطقیه، اون ۵ اپیزود اول لازمه تا بازیباز هدف کوجیما رو درک کنه، هدف کوجیما فهموندن مشقت کاریه که سم داره با جابجا کردن محموله ها انجام میده و تا وقتی با اون چالشها روبرو نشی مفهوم و ارزشش رو درک نمیکنی، بعد از اون هدف کوجیما عوض میشه و روی مفهوم ارتباط و اهمیتش برای بقا مانور میده و در نهایت با یه سناریوی زیبا و شخصیت پردازی بی نظیر داستان رو به اوج میبره و یه پایان درخور ارائه میده، خیلی مفاهیم زیبا و قابل تاملی به زیباترین شکل در این بازی به تصویر کشیده شده توصیه میکنم به دور از هرگونه فن بازی به خودتون شانس تجربه ی این شاهکار رو بدید
مرسی بابت جواب کاملت :rose:
من ک تجربش میکنم صد در شد و حتمن
ولی فعلا نمیتونم چون پلی۴ام اپدیت ۵۰۵ه و روی کامپیوتر هم نیومده هنوز
ولی خب با توجه ب ((شنیده هام)) میتونس تو اون ۵ اپیزود اول ک میگی خب یا شخصیت پردازی رو جلو ببره یا داستان رو ویا بالاخره ی تنوعی بده
بدور از علاقه و عشقت اون ۵اپیزود چنبار تا پای ول کردن بازی رفتی؟
پ.ن:من کلا کاری ب متا و پلتفرم ندارم
گیرز رو دان کردم نسخه بای پس رو چون دنگ و فنگ داشت بیخیالش شدم ولی همون چپتر اولش بازی خیلی اکشنی و بنظر باحاله
کرک داون رو دوست داشتم برم فریم ریتش افتضاح بود نشد
تلو رو روی پلی۳ تا اوایل پاییز رفتم داستانش جذابه و ادم با روایتش درگیر میشه با اینکه برام اسپویل شده ولی با گیم پلیش ارتباط برقرار نکردم
گاد اسنشن رو رفتم عالللللیه اگه بازی نکردی حتمن هرجور شده بازی کن مخصوصا هرچی جلو میره سخت تر و پیوسته تر میشه و مجبور ب استفاده از تمام المان های گیم پلی میشی
گاد ۲۰۱۸ و واچ داگز۲ رو الان میرم جفتشون عالین تا اینجا خیلی حال میدن ببینم جلو تر چی میشع
تو این چن خط سعی کردم بگم کاری ب متا و پلتفرم ندارم وقت و پلتفرمش باشه بالاخره یجوری جورش میکنم ک بازیش کنم