تعداد مشترکین سرویس نینتندو آنلاین به ۱۵ میلیون نفر رسید
طبق گزارشات اخیر، سرویس نینتندو آنلاین که در سال ۲۰۱۸ شروع به کار کرده بود، توانسته است در یک سال گذشته تعداد مشترکین خود را دو برابر کند.
سرویس نینتندو آنلاین در ماه سپتامبر ۲۰۱۸ آغاز به کار کرد. سرویس نینتندو آنلاین مانند پلیاستیشن پلاس و اکسباکس لایو گلد عمل میکند و برای انجام بازیهای چندنفره به صورت آنلاین، نیاز به خرید اشتراک آن را دارید. این سرویس همچنین قابلیت دسترسی به فضای ابری، بازیهای کلاسیک و تخفیفهای ویژه را فراهم میکند. مزیت نینتندو آنلاین نسبت به پلاس و لایو، هزینهی بسیار کمتر آن است. به طوری که اشتراک یک سالهی این سرویس تنها ۲۰ دلار قیمت دارد.
حال طبق گزارش ارائه شده توسط نینتندو، این سرویس توانست در ماه ژانویه به ۱۵ میلیون مشترک برسد. این سرویس در ماه ژانویه سال گذشته، توانسته بود به ۸ میلیون مشترک برسد. در مقایسه پلیاستیشن پلاس ۳۹ میلیون و اکسباکس لایو گلد، قدیمیترین عضو این مجموعه، ۶۴ میلیون عضو دارند. به نظر میرسد این اواخر شرایط به کام نینتندو بوده است، چرا که کنسول سوئیچ هم با عبور از مرز ۵۲ میلیون واحد فروش، توانست از اکسباکس وان عبور کند و تبدیل به سومین کنسول پرفروش نینتندو شود.
۸ میلیون مشترک به این معنا است که حدودا ۲۹ درصد دارندگان سوئیچ، نینتندو آنلاین را ارزشمند دانستهاند. یکی از جذبههای نینتندو آنلاین، مجموعهای از بازیهای کلاسیک کنسول افسانهای SNES است. بازیهایی مانند Star Fox، Super Metroid و Super Mario World. شونتارو فوروکاوا (Shuntaro Furokawa)، رئیس نینتندو، در مورد این ارقام و سرویس نینتندو آنلاین گفته است:
تعداد مشترکین نینتندو آنلاین روز به روز در حال بیشتر شدن است، با این حال برخی از افراد تصمیم میگیرند تا اشتراک خود را لغو کنند. در حال حاضر تلاش میکنیم با افزودن بازیهای بیشتر و ویژگیهای جذاب، افراد بیشتری را به ماندن در نیننتندو آنلاین ترغیب کنیم.
فوروکاوا به تازگی اعلام کرده بود که برخلاف شایعات مربوط به سوئیچ پرو، قرار نیست مدل جدیدی از سوئیچ در سال ۲۰۲۰ عرضه شود. با این حال، شاید ارائهی بازیهای ماهانهی رایگان مانند سرویسهای گلد و پلاس، بتواند دارندگان نینتندو سوئیچ را ترغیب به خرید اشتراک نینتندو آنلاین کند. البته باید توجه داشت که آن دو سرویس سه برابر نینتندو آنلاین قیمت دارند.
پر بحثترینها
- مایکروسافت هماکنون روی پلی استیشن بازیهای پرفروش بیشتری نسبت به سونی دارد
- خالق Nier: استودیوهای ژاپنی نمیتوانند با تکنولوژی غربیها رقابت کنند
- سیستم مورد نیاز Ghost of Tsushima مشخص شد؛ اولین بازی که روی PC از تروفیها پشتیبانی میکند
- سونی ممکن است اجرای بازیها با نرخ فریم ۳۰ روی PS5 Pro را قبول کند
- شایعه: رئسای سابق استودیوی ۳۴۳ کمپین Halo Infinite را نابود کردند
- بازی هایی که مورد بیمهری مخاطبین قرار گرفتند (قسمت دوم)
- نسخه PS5 بازی Starfield به مدت ۴ سال در دست توسعه بود
- Fallout 4 پرفروشترین بازی هفته گذشته در اروپا
- محبوبیت بتای Sea of Thieves روی PS5 سرورها را مختل کرده است
- پیشنهاد رئیس سابق Blizzard به بازیکنان: پس از به پایان رساندن یک بازی به توسعهدهندگان انعام دهید
نظرات