بازی هفته ۱۷# | این آخر هفته چه بازی‌هایی را تجربه می‌کنید - گیمفا
بازی هفته ۱۷# | این آخر هفته چه بازی‌هایی را تجربه می‌کنید - گیمفا
بازی هفته ۱۷# | این آخر هفته چه بازی‌هایی را تجربه می‌کنید - گیمفا
بازی هفته ۱۷# | این آخر هفته چه بازی‌هایی را تجربه می‌کنید - گیمفا

بازی هفته ۱۷# | این آخر هفته چه بازی‌هایی را تجربه می‌کنید

سعید حلاجیان
۱۹:۳۳ ۱۳۹۸/۱۱/۱۱
بازی هفته ۱۷# | این آخر هفته چه بازی‌هایی را تجربه می‌کنید - گیمفا

سلام و درودی دوباره خدمت تمام شما کاربران و همراهان همیشگی گیمفا. امیدوارم حالتان خوب باشد. یک آخر هفته‌ی دیگر و کلی بازی که هنوز آن‌ها را تجربه نکردیم پس هم اکنون فرصت بسیار خوبی است تا کارهای دیگر را کنار گذاشته، بازی‌های ناتمام خود را به اتمام برسانیم و یا حتی بازی جدیدی را شروع کنیم. پس با هفدهمین قسمت از «بازی هفته» با ما همراه باشید و حتما تجربه‌ی خودتان را نیز با ما به اشتراک بگذارید.

صحبت از آخر هفته که می‌شود، همه‌ی ما هر جا که باشیم سعی می‌کنیم تا هرچه سریع‌تر خودمان را به پای کنسول‌ها یا رایانه‌های شخصی خود برسانیم تا بتوانیم هرچه سریع‌تر بازی‌های جدید و یا حتی قدیمی را تجربه کنیم. به طور کلی چیزی که باعث می شود تا در طول ایام هفته انگیزه و اشتیاق لازم برای انجام کارها و یا امور شخصی خود را داشته باشیم عشق به بازی کردن در آخر هفته است. اما موضوعی که وجود دارد این ات که همه ما  مسلما  هر آخر هفته با انتخاب‌های زیادی روبرو می‌شویم، گاها نیز دچار سردرگمی شده و نمی‌دانیم چه عنوانی را تجربه کنیم. بازی‌های جدید یک طرف و بازی‌های قدیمی که حس نوستالژی بسیار بالایی دارند نیز در طرف دیگر. به شخصه تمایل دارم تا در هفته حداقل یکی از بازی‌های قدیمی را تجربه کنم.

اگر به دنبال عناوین قدیمی هستید، باید ابتدا تصمیم بگیرید که علاقه مند هستید تا چه سبکی را تجربه کنید. به طور مثال اگر به سبک ترسناک و بازی‌های سبک بقا علاقه مند باشید، می‌توانم به شما بازی فوق العاده Dying Light  را پیشنهاد کنم یا حتی اگر حوصله‌ی بازی‌های جهان باز را ندارید و یا حتی به بازی‌های ترسناک‌تری علاقه‌مند هستید، تجربه Silent Hill به خصوص نسخه‌ی دوم  را به شما پیشنهاد می‌کنم. حال اگر کمی از سبک ترسناک فاصله بگیریم و به سراغ سبک اکشن ماجراجویی برویم خب مسلما در این سبک بهتر از سری Uncharted  را نخواهید یافت. اگر از بازی‌بازان کنسول پلی‌استیشن ۴ هستید، این آخر هفته و اوایل هفته ‌آینده آخرین فرصت شما خواهد بود تا بتوانید بازی UNCHARTED The Nathan Drake Collection را به صورت رایگان دریافت کرده و  یکی از بهترین مجموعه‌های تاریخ و البته یکی از خاطره‌انگیزترین بازی‌های ممکن را در این هفته تجربه کنید. اما اگر از بازی‌بازان پلتفرم رایانه‌های شخصی باشید، بهترین عنوانی که در سبک اکشن ماجراجویی یافت می‌شود قطعا سه گانه‌ی جدید Tomb Raider است. مطمئنا بازی‌بازان زیادی به تجربه‌ی بازی‌های اکشن مخفی کاری نیز علاقه مند هستند در این میان بهترین گزینه‌ای که می‌توان پیشنهاد کرد، سری Splinter Cell است. البته در این سبک نمی‌توان به راحتی از نام بزرگی همچون سری Metal Gear Solid نیز عبور کرد که تجربه‌ی آن به تمام بازی‌بازان پیشنهاد می‌شود

اگر این آخر هفته به دنبال تجربه‌ی بازی خاصی نیستید از شما دعوت می‌کنم تا سری به جدیدترین قسمت مجله‌ی ویدئویی گیمفان بزنید تا از رازها یا نکات موجود در بازی‌های ویدئویی، پرونده‌های ویژه‌ی گیمفا از قبیل بررسی سری Mass Effect، پیش نمایش بازی محبوب The Last of Us 2 و Hellblade 2: Senua’s Saga یا مشاهده‌ی بخش ویدئوفان و گیم‌پلی بازی‌بازان لذت برده و نظرات خود را برای هرچه بهتر شدن این آیتم ویدئویی برای ما ارسال کنید. در نهایت اگر در خرید بازی‌های ویدئویی مردد هستید، مطمئنا آیتم هایلایت یا نقد و بررسی جذاب ویدئویی بازی‌ها و حتی تحلیل فنی می‌تواند در این امر به شما کمک شایانی کند.

بازی هفته ۱۷# | این آخر هفته چه بازی‌هایی را تجربه می‌کنید - گیمفا

هفتمین قسمت مجله ویدئویی گیمفان با عنوان به زیبایی جنون و با موضوع بررسی رازها و نکات برتر بازی‌های ویدئویی در سال ۲۰۱۹ را به هیچ عنوان از دست ندهید.

هدف از بخش «بازی هفته» این هست که با یکدیگر تعامل بیشتری داشته باشیم. مسلما اگر در طول هفته مشغول گرفتاری‌ها و کارهای روزمره‌ی خود باشید، سعی می‌کنید تا زمانی از روزهای پایانی هفته را به بازی کردن اختصاص بدید.  این هفته بار دیگر با نظرات تیم گیمفا همراه و در خدمت شما هستیم و  سعی بر این داشتیم تا از میان بازی‌های منتخب، بهترین تجربه‌ها را به شما پیشنهاد کنیم . در ادامه شما از شما تقاضا داریم تا در قسمت نظرات، تجربیات خودتون را با ما به اشتراک بگذارید و بگویید که این آخر هفته چه بازی را تجربه می‌کنید و به طور مختصر هم می‌توانید در مورد آن توضیح دهید و یا حتی با یکدیگر بحث کنید.

آریا مقدم؛ نویسنده و منتقد

بازی هفته ۱۷# | این آخر هفته چه بازی‌هایی را تجربه می‌کنید - گیمفا

درسته که دی ماه بخاطر اینکه ماه شلوغیه بهترین وقت برای بازی کردن نیس، اما من واقعاً از هفته‌ای که گذشت و هفته‌های قبل اون راضی بودم، چون با شاهکار بلیزارد یعنی Hearthstone آشنا شدم. اسم این بازی رو خیلی جاها دیده بودم و چون بلیزارد اون رو ساخته بود می‌دونستم صد در صد بازی خوبیه، اما از بازی‌های «کارتی» در کل خوشم نمیومد. این مدت نصبش کردم تا لابلای این همه کار و پروژه امتحانش کنم و به معنای واقعی کلمه شیفته‌ی این بازی شدم. اگه فکر می‌کنین چون Hearthstone یه بازی کارتیه، پس هیجانش کمه، ازتون می‌خوام حتماً امتحانش کنین تا نظرتون عوض شه. معنای کلمه‌ی «بالانس» رو من در این بازی عمیقاً حس کردم و کارت‌هایی که میذارید (یا همون مینیون‌ها) هر کدوم یک کاراکتر دارن. حالا به همه‌ی این‌ها هیجان بالای بازی و افکت‌های تصویری و صوتی بی‌نظیر رو اضافه کنید. بلیزارده دیگه، بلد نیست چیزی کمتر از شاهکار بسازه!

ابوالفضل مناف زاده؛ خبرنگار

بازی هفته ۱۷# | این آخر هفته چه بازی‌هایی را تجربه می‌کنید - گیمفا

این هفته (البته از حدود دو هفته پیش) اوقات فراغت خودم رو صرف بازی Metal Gear Solid V می‌کنم. همونطور که می‌دونید، این بازی از ساخته‌های هیدئو کوجیما است و به نظر من بعد از نسخه Snake Eater 3، دومین بازی برتر این مجموعه حساب می‌شود. از نکات بارزی که این بازی داره می‌تونم به گیم پلی فوق العاده، داستان جذاب و آمیخته شده با تمامی نسخه‌های این مجموعه، سیستم ارتقای پر جزئیات، آیتم‌های غیرقابل شمارش و هوش مصنوعی عجیب و غریب دشمنان بازی اشاره کنم که در مجموع لذت تجربه‌ی بازی رو چند برابر میکنند. به طور خلاصه، اگر از طرفدارای بازی‌های مخفی کاری هستید، مطمئنا این بازی محتوایی حتی بیشتر از ۱۰۰ ساعت رو برای شما به همراه دارد

محسن رضوی فر؛ خبرنگار

اظهار نظر شرکت دیپ سیلور در رابطه با استفاده از قفل دنوو

اخیرا فرصتی پیش اومد تا بازی Metro Exodus تجربه کنم. تو این نسخه با ادامه‌ی داستان و ماجراجویی‌های شخصیت آرتیوم همراه می‌شیم. من تقریبا در اواسط بازی هستم و مثل دو بازی قبلی این مجموعه، تا اینجا از این نسخه به شدت لذت بردم. تفاوت اصلی Metro Exodus با نسخه‌های قبلی رو میشه در گستردگی گیم‌پلی، ارائه‌ی برخی مکانیزم‌های جدید و جهان بازی دونست. گرافیک، موسیقی و البته گیم‌پلی این بازی در بالاترین سطح قرار داره. استودیوی ۴A Games مثل دو نسخه‌ی قبلی این مجموعه یک بازی با کیفیت و زیبا رو به مخاطبان ارائه داده. تجربه‌ی Metro Exodus را به همه‌ی علاقه‌مندان به این سری و همچنین دوست‌داران بازی‌های شوتر اول شخص پیشنهاد می‌کنم.

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

بازی هفته ۱۷# | این آخر هفته چه بازی‌هایی را تجربه می‌کنید - گیمفا
بازی هفته ۱۷# | این آخر هفته چه بازی‌هایی را تجربه می‌کنید - گیمفا
بازی هفته ۱۷# | این آخر هفته چه بازی‌هایی را تجربه می‌کنید - گیمفا
بازی هفته ۱۷# | این آخر هفته چه بازی‌هایی را تجربه می‌کنید - گیمفا
بازی هفته ۱۷# | این آخر هفته چه بازی‌هایی را تجربه می‌کنید - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • PERSlAN NAZI گفت:

    این اخر هفته داره تموم میشه اما من دارم سیمولاتور معذرت خاهی رو بازی میکنم 😎
    بازیش اینجوریه که راه میری و میگی معذرت میخام معذرت میخام معذرت میخام

  • HEISENBERG گفت:

    به به آقای مناف زاده…بازی که بازی میکنی منو کشته…خوشم اومد گفتید بعدsnake eater برترین نسخه مجموعست.باهم هم نظریم.جزو بهترین بازیهای زندگیمه :yes: .بگذریم….من این آخر هفتهdoom2016 رو برای اولین بار بازی کردم و عالی بود‌.

    • HEISENBERG گفت:

      راستی من فانتوم پین رو ۵ بار تموم کردم و هر بار توی بازی چیزای جدید یاد گرفتم.فانتوم‌پین یک بازی هست که روش به شدت کار شده و متای۹۳ عدد الکی نیست…اگه سر این بازی باشه اره من متا پرستم…افتتاحیه بازی بهترین افتتاحیه تاریخ بازیهای ویدیویی هست…گیمپلیشم‌که عالیه…داستانشم که عالیه…کاتسینهای عالی…دیگه چی میخواین از یک‌گیم به این باحالی :inlove: ودر آخر بگمthis pain is ours

      • محدودیت متن اجازه نمیداد تا بیشتر بنویسم، وگرنه این بازی به قدری محتوا داره که متای ۹۳ هم قادر به توصیفش نیست.

        به نظر من Snake Eater 3 بهترینِ مجموعه هست. روی گرافیک پلی۲ مرحله پایانی و اون تصویری که از سفید به قرمز تبدیل شد به تنهایی اندازه‌ی خیلی از بازی‌ها حرف داره.
        اشاره به کات سین‌ها کردین، در یک کلمه فوق‌العاده هستن، حتی در یک قسمت زوم میشه روی یه ماگ با نوشته I love DD و…(اسپویل نشه ادامه نمیدم)

        • HEISENBERG گفت:

          آرهmgs3 شاهکاره…فقط مبارزه باthe end رو بیاد بیارید.آره اونجا رو یادمهlove روهم با علامت :heart: نشون داده.یک‌‌ چیز جالب…این بازی قبل بازی کردن برای من اسپویل شده بود متاسفانه… ولی بازهم به شدت ازش لذت بردم و جز بهترین بازیهای زندگیمه.راستی یک چیزه دیگه کوجیما توی این بازی خیلی جا ها دیوارچهارم رو میشکنه…مثلا اونجاش که میگهpress the stand button و جاهای دیگه.درکلi love it :yes:

  • این هفته در حال ترکیبی زدن از بازی های زیر هستم:
    Star wars battlefront 2
    Battlefield V
    DMC HD collection
    The surge
    Outlast 2
    RDR2
    جای من بودید صد در صد قاطی میکردید 😮

  • Mojtabaps4 گفت:

    سلام منم assasin odyssy رو میرم همچنان.لامصب تموم نمیشه.در کنارش هم بازی ace combat7 واقعا غرق هواپیماها میشم

  • ShadoWWolf2 گفت:

    من الان مشغول بازی کردن farcry 5 هستم و البته دیشب بازی رو به اتمام رسوندم و اولین بار بود که میدیدم آنتاگونیست داستان،پیروز میدانه و به نظرم داستانش همه جوره عالی بود مخصوصاً شخصیت پردازی جوزف سید چیز کمی از واس نداشت و خیلی تاثیرگذار بود دیالوگ هایی که می گفت و از نظر من جوزف سید رو نمیشه نقش منفی خطابش کرد چون هر چی که بنا به گفته خودش خدا بهش الهام کرده بود درست از آب دراومد،بگذریم….
    چیزی که منو میخکوب کرد تو این بازی موسیقی وحشتناک عالی مخصوصاً تو صفحه لودینگاش بود که اصلاً دلت نمیخواست تموم بشه و همینطور جلوه های بصری و گیم پلی نسبتاً خوب این نسخه رو یکی از بهترین ها کرده :yes: :inlove:
    دوستان یک سوال دارم: نسخه new dawn به نسخه پنجم ربط داره؟؟؟چون چند جا خوندم که new dawn ادامه ای بر نسخه پنجمه و اگر اینجوریه اونم تهیه کنم،ممنون میشم اگر کسی جواب بده 😉

    • دوست عزیز خواستم بگم در جریان باشی
      مثل اینکه جناب امین برقزدگان فیک شما درست کرده
      داره باهاش از طرف شما کامنت میذاره
      توی این خبر
      https://gamefa.com/615022/taipei-game-show-cancelled-due-to-outbreak-of-coronavirus/
      لطفا پیگیری کن میخواد آبرو شما رو ببره

      • ShadoWWolf2 گفت:

        بله داداش دیدم :yes:
        حالا این که چیزی نیست با همون اکانت جعلی بدترین فحش ها رو برای آقای حلاجیان فرستاده بود که منو بن کنن یعنی با تهمت زدن بهم ،اما آقای حلاجیان واقعاً ممنونم ازش با پیگیری درست دونست خطاکار اصلی کیه 😉

        • داداش عین همین کاری که با شما کرده بود
          سر منم آورد
          توی خصوصی با اکانت Heavy rain wf برام فحش فرستاد بعد که توی سایت گفتم گزارشت دادم به مسئولیم سایت
          یه اکانت شبیه من درست کرد بعد باهاش برای حلاجیان فحش فرستاد یعنی آدم اینقدر مریض میشه واقعا
          اینو باید یه مدت بستری کنن کارش از توصیه و نصیحت گذشته :rotfl: :rotfl: :rotfl:

  • MR_Redmond گفت:

    دارم gears 5 بازی میکنم.
    بد نیست.

  • Phos گفت:

    من امروز صبح تونستم باس اخر nioh رو که دیشبش اشکم رو در اورد شکست بدم و بازی رو به اتمام برسونم. و در کل برام شد ۹۷ ساعت و ۷۵ درصد چون ۴تا از مراحل فرعی رو نرفته بودم.لولمم شد ۱۱۲

    • ShadoWWolf2 گفت:

      داداش من همین حسو نسبت به باس فایت orphan of kos از بلادبورن داشتم :yes:
      دو هفته تلاش کردم شکستش بدم و البته در این بین ی استراحتی به خودم میدادم..
      ولی وقتی ی باس سختو شکست میدی لامصب ی حسی داره که فقط اون کسی که تو اون شرایط بوده درک میکنه،خیلی حس خوب و شیرینیه :inlove: :inlove:

    • Old_Gamers گفت:

      دمت گرم . من دیشب تونستم فعلا زن خفاش رو بزنم بالاخره . بد جور رو اعصاب بود . دیدم بهترین چیز نیزه هست که از فاصله بیشتر میشه زدش با استنس بالا و فقط یک ضربه و الفرار . لایتینگ هم روش موثره .

  • Se7enBoy گفت:

    Getting Over It
    Golfing Over It
    Suite 776
    Mafia 1
    دو بازی اول حرفی ازشون به زبون نمیارم چون واقعا اعصاب خورد کن بودن ولی با بدبختی فراوان هردو رو تموم کردم! بعدی هم یه بازی ترسناکه که تو یوتیوب باهاش آشنا شدم و خب تمومش کردم و جالب بود!بعد اونا هم بازی که هیچ وقت انجام نداده بودم یعنی مافیا ۱ رو بازی کردم و صد حیف که چرا زودتر این بازی رو بازی نکردم!داستان و گیم پلی و مخصوصا موزیک هاش عالی هستن!حتی گرافیکش هم برای زمان عرضه خودش عالی بود!واقعا حس و حال فیلم های پدرخوانده رو القا میکرد!پایانش شوکه کننده بود!تو مافیا ۲ وجود اون مرحله رو نمیفهمیدم ولی حالا که نسخه اول رو انجام دادم باید بگم که واقعا جذاب بود!

    • Old_Gamers گفت:

      مافیا دو رو تا اخر رفتم راستشو بخوای خیلی حال نکردم ازش . نمیدونم چرا . مافیا ۳ رو هم تا نصف رفتم بازی به باگ خورد و تو کات سین گیر میکرد نمیشد بری جلو . ماموریتهاش تکراری بود ولی از ماشی سواریش و اهنکهای رادیو خیلی حال کردم تیپ قهرمانش لینک هم خیلی باحال بود . مافیا ۳ به نظرم فرصت سوزی از طرف سازنده بود .

  • Alii.Kord گفت:

    آنچارتد کالکشن :inlove: ، این سری اینقد خوش ساخته ک اصن حرفی برا گفتن باقی نمیمونه!

  • Mr Hill93 گفت:

    چون تازه تونستم دیویژن ۲ رو راه اندازی کنم 😀 فعلا گرایند میخام بکنم تا ورد تیر ۵ به بازی دیگه ایی نمیرسم 😀

  • sarafraz گفت:

    بعد مدت ها دوباره معتاد CSGO شدم دلیلشم واقعا نمیدونم
    همراه اون هم rainbow6 و fallout 76

  • خیلی خیلی ممنونم بخاطر پیشنهاداتتون
    من که همونطور که گفتم دو سه روزی هستش دارم بازیه فوق العاده رمدی رو بازی میکنم control
    خیلی بازیه خفنی هستش از همه لحاظ
    دیروز و امروز اصلا وقت نکردم بازیش کنم فقط یبار اونم به مدت یه ساعت خیلی سرم شلوغ بود وگرنه تمومش کرده بود اما هر چه طولانی تر باشه بهتره

  • M4HD1 گفت:

    فهرست پرفروش‌ترین کنسول‌های بازی در تاریخ ویدیوگیم به‌روزرسانی شد؛ ورود نینتندو سوییچ به ۱۵ کنسول پرفروش

    ۱- پلی‌استیشن ۲ (سونی): ۱۵۵ میلیون
    ۲- کنسول DS (نینتندو): ۱۵۴.۰۲ میلیون
    ۳- گیم‌بوی، گیم‌بوی کالر (نینتندو): ۱۱۸.۶۹ میلیون
    ۴- پلی‌استیشن ۴ (سونی): ۱۰۶ میلیون
    ۵- پلی‌استیشن ۱ (سونی): ۱۰۲.۴۹ میلیون
    ۶- کنسول Wii (نینتندو): ۱۰۱.۶۳ میلیون
    ۷- پلی‌استیشن ۳ (سونی): ۸۷.۴ میلیون
    ۸- ایکس‌باکس ۳۶۰ (مایکروسافت): ۸۴ میلیون
    ۹- گیم‌بوی Advance (نینتندو): ۸۱.۵۱ میلیون
    ۱۰- کنسول PSP (سونی): ۸۱ میلیون
    ۱۱- کنسول ۳DS (نینتندو): ۷۵.۷۱ میلیون
    ۱۲- کنسول NES (نینتندو): ۶۱.۹۱ میلیون
    ۱۳- سوییچ (نینتندو): ۵۲.۴۸ میلیون
    ۱۴- کنسول SNES (نینتندو): ۴۹.۱ میلیون
    ۱۵- ایکس‌باکس‌وان (مایکروسافت): ۴۶.۹ میلیون

  • mhnoori گفت:

    Dark souls 3 رو برای بار دوم دارم بازی میکنم. به نظر من پر ابهت ترین باس بازی Abyss Watchers هستش. بار اول فکر کنم سی چهل بار مردم تا این باس رو زدم. این بار ولی بعد از دو سه بار مبارزه زدمش. در کل این بازی رو خیلی دوست داشتم. یه توصیه به برخی از دوستان عزیز: بازی ها رو با هم بازی نکنید. این جوری لذت لازم رو نمی برید. الکی هم سعی نکنید بازیا رو تند تند تموم کنید. این جوری هم لذت کامل رو نمیبرید. به نظر من قشنگی بازی به اینه که آدم کم کم ولی با تمرکز انجامش بده. این جوری هم بازی بهش میچسبه و هم از کار و زندگی نمی افته.

    • Old_Gamers گفت:

      کلا دارک ۳ چون سرعتی هست شمشیرهای سبک با دمیج بالا خیلی خوبن . استورا استریت اسورد و برود اسورد با دمیج اتیش به نظر من جزو بهترین سلاحهای بازین در اواخر هم دارک اسورد اپگرید شده بهترین سلاحه بازیه به نظر من . ابیس واچر رو با برود اسورد اتشی زدم دفه اول بعد از ۳ بار مردن یه بار هم بک استبش کردم . عجب بازی بود دارک ۳ شاید دوباره برم سراغش .

  • AC Odyssey که خیلی بازی قشنگی هست.

  • سلام به همگی و سعید حلاجیان
    فکر نمیکردم یه موقعی این صفت رو بگم.این آخر هفته گادِ (کبیر) رو داشتم تجربه میکردم و باید بگم این اولین تجربه من از سریِ god of war بود.واقعا منو شیفته خودش کرد.الان تازه فهمیدم چرا در سال ۲۰۱۸
    Red dead 2 رو کنار زد و بهترین بازی شد.لازم به ذکر هست که
    red dead 2 رو هم بازی کردم ولی قبل از god.

  • سلام به دوستان گیمفایی…بنده این هفته در حال تجربه ی death stranding هستم میتونم بگم از لحاظ داستانی واقعا شاهکاره ولی گیم پلی بازی جوریه که یا باهاش سازگار میشین خوشتون میاد یا فقط وسیله ای میشه تا داستان رو به جلو ببرین در کل توصیه میکنم اگر میخواین چیز متفاوتی رو تجربه کرده باشین برین سراغش پشیمون نمیشین…موفق باشین

  • من در حال تجربه metro last light و چقدر لذت بخشه این بازی

  • ERFAN103079 گفت:

    AC REVELATION موسیقی محیطش مست کرده منو نمیتونم ازش در بیام

  • Bounty Hunter گفت:

    این هفته تا الان مشغول ۲ تا بازی بودم و هستم ک واقعا کیف کردم :yes: اولی Dead Space 2 و دومی هم Rise of Tomb Raider.

  • HEISENBERG گفت:

    آقای حلاجیان نظرم رو در پستtaipei game show بررسی کنید..پیگیری کنید لطفا…

  • من این هفته اساسین اودیسه و دی ال سی hearts of stone ویچرو تموم کردم الان قصد دارم blood and wine بازی کنم

  • من که هنوز دارم Katana zero بازی میکنم. ولی تا به حال تو زندگیم انقدر درگیر شخصیت و داستان دارک بازی نشده بودم. موسیقیش واقعاً عالیههههههههه.

  • mamad sony 64 گفت:

    من این هفته هم دارم ویچر ۳ بازی می کنم.
    این بازی از هر نظر کامله.
    فک کنم بهترین بازی عمرمه(البته هنوز تمومش نکردم).

بازی هفته ۱۷# | این آخر هفته چه بازی‌هایی را تجربه می‌کنید - گیمفا
بازی هفته ۱۷# | این آخر هفته چه بازی‌هایی را تجربه می‌کنید - گیمفا