ویدیو گیمفا: انسان رباتیک؛ یک وصله ناجور؟ | بررسی بازی Deus Ex: Mankind Divided - گیمفا
ویدیو گیمفا: انسان رباتیک؛ یک وصله ناجور؟ | بررسی بازی Deus Ex: Mankind Divided - گیمفا
ویدیو گیمفا: انسان رباتیک؛ یک وصله ناجور؟ | بررسی بازی Deus Ex: Mankind Divided - گیمفا
ویدیو گیمفا: انسان رباتیک؛ یک وصله ناجور؟ | بررسی بازی Deus Ex: Mankind Divided - گیمفا

ویدیو گیمفا: انسان رباتیک؛ یک وصله ناجور؟ | بررسی بازی Deus Ex: Mankind Divided

سعید آقابابایی
۰۹:۰۰ ۱۳۹۸/۱۱/۱۱
ویدیو گیمفا: انسان رباتیک؛ یک وصله ناجور؟ | بررسی بازی Deus Ex: Mankind Divided - گیمفا

سلام و درود خدمت شما دوستان عزیزم و همراهان وفادار گیمفا که همواره حامی وبسایت خودتان بوده و هستید. امیدوارم که خیلی خیلی خوب و خوش و سلامت باشید و کاملا از زندگی رضایت داشته باشید و از همه مهم تر این که سلامت و شاد باشید. نوبت به یک ویدئوی نقد و بررسی دیگر رسیده و همان طور که قبلا خدمت شما عرض کردم می خواهیم هر هفته گیمفا پر از ویدئوهای مختلف برای شما باشد. به مانند روند این چند سال، قصد داریم ساخت این ویدئوها را با کیفیت هر چه بهتر نسبت به گذشته ادامه دهیم و با استفاده از نظرات شما هر روز کار را باکیفیت تر کنیم تا نزدیک به سطحی که شایسته شماست شویم. همان طور که می دانید از حدود ۴ سال قبل با تلاش و کوشش زیاد و با حمایت ها راهنمایی های شما موفق شدیم تا بخش نقد و بررسی ویدئویی گیمفا را راه اندازی کنیم که به صورت مرتب و منظم برای شما تقریبا هر هفته منتشر شود و کاربران عزیزمان از آیتم های ویدئویی نیز لذت ببرند. بدون هیچ شکی حق کاربران عزیز ما است که به مانند وب سایتهای بزرگ دنیا مطالب ویدئویی اعم از نقد و بررسی و ۱۰ برتر و … را در اختیار داشته باشند و از تماشای آن لذت ببرند. قطعا این روند را به صورت مستمر و مداوم ادامه می دهیم تا شما عزیزان شاهد ویدئوهایی کامل و با کیفیت بالا به شکل حداقل یک عدد در هفته باشید و این گونه، تنوع مطالب وبسایت گیمفا نیز تکمیل گردد. همچنین قصد داریم تا بازی های بزرگ را هم به صورت نقد متنی در سایت قرار دهیم و هم به صورت نقد ویدئویی آنها را برای شما بررسی نماییم تا بیشتر به بازی های مورد علاقه و محبوب شما پرداخته شود و تنوع بیشتری را در انتخاب مطلب برای شما رقم بزنیم و اتفاقا بازی امروز نیز از همین عناوین بزرگ است که قبلا و در زمان عرضه نقد متنی آن را تقدیم شما کرده ایم و حالا با بررسی ویدئویی این بازی جذاب و هیجان انگیز در خدمت شما هستیم. شما می توانید در این قسمت تمامی ویدئوهای نقد و بررسی و ۱۰ برتر و … که تاکنون تقدیم شما کرده ایم، مشاهده نمایید. ویدئویی که امروز برای شما عزیزان در نظر گرفته ایم، بررسی یکی از عناوین اکشن نقش آفرینی هیجان انگیز و با کیفیت نسل هشتم است که Deus Ex: Mankind Divided نام دارد.

اگر به عناوین اکشن و نقش آفرینی با آزادی عمل فوق العاده بالا در انتخاب روند بازی (اعم از مخفی کاری و اکشن و هک کردن و صحبت کردن و ….) علاقه دارید که بر اساس انتخاب های شما پیش می رود، کاملا راه را درست آمده اید زیرا Deus Ex: Mankind Divided بازی شماست. عنوانی که واقعا با کیفیت و خوش ساخت خلق شده است و یکی از جذاب ترین ها و هیجان انگیزترین نقش آفرینی های این نسل است که در کمتر عنوانی چنین حدی از آزادی عمل را شاهد هستیم. امروز قصد داریم به شما به صورت ویدئویی بگوییم چرا Deus Ex: Mankind Divided یک عنوان عالی است. Deus Ex: Mankind Divided یک عنوان اکشن نقش آفرینی است که توسط اسکوئر انیکس برای پلی استیشن ۴ و ایکس باکس وان و رایانه های شخصی در اختیار علاقمندان قرار گرفت و بازخوردهای خوبی را نیز از منتقدان دریافت نمود. امروز شاهد بررسی ویدئویی از این بازی هیجان انگیز، دوست داشتنی و باکیفیت خواهید بود و با هم به سراغ یکی از برترین بازی های نقش آفرینی نسل هشتم خواهیم رفت. سعی کرده ایم در این ویدئو  به صورت مفید و مختصر و با ارائه تصاویری جذاب از بازی، شما را با Deus Ex: Mankind Divided آشناتر کنیم و با دیدن ویدئو، تمام مواردی که می خواهید از این بازی دستگیرتان شود. قطعا در مسیری که هستیم اشکالات و ایراداتی وجود دارد که خود ما نیز از آن آگاه هستیم و در صدد هستیم تا در هر ویدئوی جدید آن ها را رفع کنیم و هر بار یک ویدئوی کامل تر را برای شما عزیزان قرار دهیم. به امید این که بتوانیم این روند را در آینده و با کیفیت بالا و به صورت مداوم ادامه دهیم، زیرا که همان طور که همیشه عرض کرده ام، لیاقت کاربران گیمفا فقط و فقط بهترین هاست و معرفت را نمی شود با چیزی جبران کرد. پس همه تلاش خود را می کنیم تا لااقل شاید شما عزیزان از ما راضی باشید و از مطالب گیمفا لذت ببرید. بیشتر از این صحبت نمی کنم و توجه شما را در ادامه به نقد و بررسی ویدئویی و اختصاصی گیمفا از بازی Deus Ex: Mankind Divided جلب می کنم. منتظر نظرات و پیشنهادات شما خوبان هستیم.

دانلود با کیفیت ۷۲۰ / دانلود با کیفیت ۴۸۰

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

ویدیو گیمفا: انسان رباتیک؛ یک وصله ناجور؟ | بررسی بازی Deus Ex: Mankind Divided - گیمفا
ویدیو گیمفا: انسان رباتیک؛ یک وصله ناجور؟ | بررسی بازی Deus Ex: Mankind Divided - گیمفا
ویدیو گیمفا: انسان رباتیک؛ یک وصله ناجور؟ | بررسی بازی Deus Ex: Mankind Divided - گیمفا
ویدیو گیمفا: انسان رباتیک؛ یک وصله ناجور؟ | بررسی بازی Deus Ex: Mankind Divided - گیمفا
ویدیو گیمفا: انسان رباتیک؛ یک وصله ناجور؟ | بررسی بازی Deus Ex: Mankind Divided - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • HEISENBERG گفت:

    به به.یعنی من ساعت۹:۱۴ که این پستو دیدم اینقدر خوشحال شدم که نگو و نپرس.تمام لایک های دنیا برای شما آقا سعید.ویدیو رو با عشق نگاه میکنم چون عاشق این بازیم.نقدتون از این بازی رو خوندم و با همون نقد عاشقش شدم و بازیش کردم.ممنونم :yes: :inlove: :inlove: :inlove:

    • Phos گفت:

      دوست عزیز من هم مثل شما با خوندن نقدهای اقا سعید رفتم سراغ بازیها و عاشقشون شدم نمونش بازی code vein که متاش شده ۷۰ ولی اقای اقابابایی بهش دادن ۸٫۶ من نقد ویدیوییش رو دیدم و رفتم بازیش کردم و تبدیل شد به یکی از بهترین بازیهای سال۲۰۱۹برام.
      اصلا همین راهنمای قدم به قدم بازی dark souls1 بود که من رو با این سبک بازیهای هاردکور اشنا کرد و الان هم عاشق این نوع بازیهام همین چند ساعت پیش هم nioh رو تموم کردم و واقعا چیزی از سری سولز کم نداشت البته دارک سولز۲ یه چیز دیگست.

      • Ozhan گفت:

        اومدم تو سایت که فقط بهت بگم اون باسه رو زدم داش مشکل از همون اپدیتای کاراکترم بود
        تو چیاتو بردی بالا؟یه راهنمایی کن منو

        • Phos گفت:

          Body=32
          Heart=24
          Stamina=24
          Strength=28
          Skill=9
          Dexterity:9
          Magic=10
          Spirit=18
          Level=112
          تا نصف بازی من فقط ۴تای اول رو اپگرید میکردم و وقتی که به ۲۰ رسیدن اومدم و پایینیهارو هم اپگرید کردم.فقط هواست باشه که اینspirit رو حتما اپگرید کنی چونکه اون قدرت نگهبانتو قوی میکنه.موفق باشی

          • Ozhan گفت:

            بدون نگهبانه باسو زدم
            راستی خون هام همش کم میشه به بدبختی پیدا میشن مث دارک سولز نیست که تو بونفایر بهت خون بده
            از جایی میشه خون خرید؟چجوری فارم کنمش؟

            • Phos گفت:

              اره منهم اینو بدون نگهبان زدم ولی در کل مبارزه با باس ها رو خیلی اسون میکنه.
              درمورد خونهات هم باید یه سری عروسک(اسماشون رو بلد نیستم 😀 ) رو بگردی داخل محیط پیدا کنی بعضیهاشون مربوط به جونهات میشه و مقدارشون رو افزایش میده مثلا از۳ به ۴ افزایش میده(تا۸تا).داخل بونفایرهاهم هر موقع بری استراحت کنی مقدار جونهات اگه کم شده باشه به حالت اول برمیگرده.داخل مکانی که استراحت میکنی میتونی زره ها و اسلحه هات رو(اونهایرو که احتیاج نداری)با امریتا مبادله کنی و داخل بعضیهاشون ایتم جون هم هست.
              بهت که گفتم میکشیش ولی انصافا باس خیلی اسونی بود. :yes:
              فقط این مراحل فرعیش روهم برو و لول بزن تا داخل مراحل به مشکل نخوری من خودم فقط۴تا مرحله فرعی اخر بازی رو نرفتم که دیگه فایده ای هم نداشت چون که دیگه مرحله اخرش رو رفته بودم و بازی تموم شده بود.

    • Hoower گفت:

      سپاس از آقای آقابابایی گرامی
      هرچقدر هم بخواهیم سخت بگیریم در پایان میرسیم به رسالت بازی که لذت بردن مخاطب از ان هست و به نظرم دئوس اکس MD در نسل هشت یک بازی بی مانند(در سبک) و عالی بود.
      پ.ن:اگه میشه نام ان قطعه ای در پایان ویدیو از دقیقه ۱۴ گذاشتید رو بنویسید

  • یعنی هر چقدر تشکر کنم بازم کمه
    خیلی خیلی ممنونم اقای اقابابایی عزیز بخاطر نقد و بررسی ویدیویی
    واقعا اسم بازی ها هم خیلی خفنه چه برسه به خودشون

  • HEISENBERG گفت:

    این بازی شاهکاره.به همه دوستان‌پیشنهاد میکنم.یک دی ال سی هم داره که به نظرم از خود بازی اصلی بهتر بود.ولی از حق نگذریم به نسخهhuman revolution نمیرسه ولی بازهم شاهکاره و برای من خیلی لذت بخش بود بازیش.باز هم‌متشکر از آقای آقابابایی.خیلی کیف کردم. :inlove:

    • sahba.sh گفت:

      با کمال احترام ولی من این بازی رو یه پسرفت میدونم
      تو human revoloution با چندین باس فایت روبرو بودیم
      در حالی که تو mankind divided به یک باره بازی بعد از اولین باسفایت تموم میشه!!!! یک باس فایت واقعا افتضاح بود برای این نسخه از این سری شاهکار و به کل احساس کردم به شعور من مخاطب توهین شده

      • HEISENBERG گفت:

        آره نظرت درسته…ولی من بازم خوشم اومد ازش.چه کنیم دیگه عاشق آدام‌جنسنیم :yes:

        • sahba.sh گفت:

          آخه اون یدونه باس فایت هم با اولین شلیک مرد!!!!!! حداقل باس فایت سختی میزاشتن
          من عاشق سری deus ex ام و البته تو تمام بازیهای میازاکی رنج باس فایت کشیدم
          اصلا برام قابل درک نبود این بازی!!! واقعا سر مخاطب رو شیره مالیدن
          human revoloution پنج یا شیش باس قدرتمند داشت این نسخه یک عدد چوب خشک!!!!! انقدر تعجب کردم که رفتم تو یوتوب walkthrough کل بازی رو دیدم و مطمئن شدم که سازنده چیزی جز یه چوب بجای باس فایت برامون نذاشته

  • HEISENBERG گفت:

    راستی اینم‌بگم که این بازی همراه با نسخه قبلیش تویtop10 بهترین بازیای عمرم هستن به خاطر این که من عاشق سبک سایبرپانکم. :yes:

  • Mgs4 گفت:

    این بازی یکی از زیبا ترین جهان هارو داره

  • دست شما درد نکنه آقای سعید آقابابایی خیلی بزرگواری کردین این ویدئو را گذاشتید خیلی وقته می خواستم بدونم آیا deus ex mankind divided ارزش خرید داره یا نه. ولی حالا فهمیدم ارزش خرید را داره بازم دست شما درد نکنه

  • با تشکر از آقای آقابابایی بابت نقد و بررسیتون :rose:
    الآن که نقدتون رو دیدیم فهمیدم چه عنوان جذابی رو از دست دادم و تا حالا تجربه نکردم،انشالله هر چه زودتر تجربه میکنم
    موفق باشید

  • vafadar گفت:

    منتظر نسخهی جدید هستیم نقد درجه یکی بود اقای اقابابایی

  • mohammadpy96 گفت:

    اسپم
    آقا این سیستم پر بازدید های سایت رو درست کنین الان یه ماه هیچ تغییری نکرده

  • Behnam.Hzh گفت:

    بی نظیر وشاهکار کمترین چیزیه که درباره اتمسفر و داستان و شخصیت پردازی این بازی میشه گفت.بعد از ۲ بار تموم کردنش اونم به صورت تمام و کمال باید بگم هنوزم جزییاتی رو توی بازی گاهی وقتا میدیدم که قبلا بهشون توجه نکرده بودم.با اینکه سعی میکردم حتی خوندن روزنامه های توی بازی رو هم از قلم نیندازم.داستان و پیام این سری فراتر از بازی و سرگرمیه.میشه کتاب ها دربارشون نوشت :heart: :heart:
    یکی از ۵ بازی برتر این نسل برای من بود شاهکار :heart: :yes:

  • UNESISM گفت:

    مثل همیشه عالی بود سعید عزیز
    من خودم قسمت قبلی رو کامل نرفتم
    اگه الان هم بازیش کنم مطمعنم ازش لذت میبرم فقط کمی وقت و حوصله باید گیر بیارم
    در کل این قسمت بعد از اتفاقت قسمت قبل هستش وداستانش تا حدودی کامل فرق داره و ممکنه اسپویلهایی داشته باشه اما از ارزش انجام دادنش و صد البته از ارزش انجام دادن قسمت قبل کم نمیکنه
    بازی نقشش به بزرگی یه بازی جهان باز نیست و این نکته منفیش نیست اخه همه چیز خوب توش کار شده بازی از چند منطقه تشکیل شده که با پیشروی تو بازی باز میشن که توسط گروه های مختلف گردانده میشن که به دلیل کوچک بودن و جمع و جور بودنشون نیازی به وسیله نقلیه واسه گشت و گزار نیست و چون امکان سر زدن به مغازه ها و مکانهای ممنوعه و جاهای مخفی مختلف بدون محدودیت هست همون بهتر که وسیله نباشه(من به کمپ یکی از دشمنان اصلی که اخر بازی هویتش مشخص میشه و مخفیه و کسی نمیدونه کجاست سر زدم همون اوایلش و ریسشونو کشتم )
    اگه بخاطر جو بازی سایبرپانک دنبالش هستی پیشنهاد خوبیه بری سراغش
    داستانش قابل قبوله و انتخابها نقش خوبی رو ایفا می کنند تو روندش گیم پلی بازی ، درخت تجارب و اپگرید حسابی واسه انجام بازی دستتو باز میذاره من هم سبک مخفی کاریشو دوست داشتم هم خرابکاری و هک کردن انجام دادم هم اکشن و هر کدوم از این سبکها لذت خاص خودشون دارن واسه
    طرفداراشوون
    از شخصیت جنتلمن جنسن نمیشه گذشت لامصب خیلی خوفه
    طرحی شخصیتها واقعا سینمایی و هالییودین کیف میکنی وقتی میری مرکز کنترل با رئیس خوشتیپ و بی اعصابت سرو کله میزنی
    تو بازی هرچیزی هک میشه مال هرکی باشه و هرکجا حتی اگه قبلش نرفتی تو ماموریتش
    قدرتهای روباتیک بی رحمانه جذابن و دوست داری همیشه ازشون واسه هر کاری استفاده کنی و روشهای مختلف انجام دادن مراحل رو باهاشون امتحان کنی
    شهر روح سایبرپانکیش عالی کار شده
    موزیکهاشو دیگه نگو
    در کل این بازی تنها ایرادی که داشت این بود که دستکم گرفته شد و با قسمت قبلش مقایسه میشد
    اما من به شدت مجذوبش شدم واسم مهم نبود

  • خسته نباشی سعیدجان…تا حالا موفق به تجربه این عنوان نشدم ولی بدون شک بازی موفق و زیبایی هست

  • Dragon 313 گفت:

    سلام خدمت آقای آقابابایی و متشکر از ایشان بابت ویدئو.
    آقا سعید برترین عناوین راکستار فراموش نشود لطفا. :yes: :yes: :yes:

  • موسیقی بازی ببنظیره.صداگذاری آدام هم حرف نداره

  • sahba.sh گفت:

    جناب آقابابایی خسته نباشید
    ممنون از این ویدیو نقد خوب
    با کمال احترام ولی من این بازی رو یه پسرفت میدونم
    تو human revoloution با چندین باس فایت روبرو بودیم
    در حالی که تو mankind divided به یک باره بازی بعد از اولین باسفایت تموم میشه!!!! یک باس فایت واقعا افتضاح بود برای این نسخه از این سری شاهکار و به کل احساس کردم به شعور من مخاطب توهین شده

  • Alii.Kord گفت:

    این بازی یعنی عشق! چهار بار تمومش کردم! عمق داستانی فوق العاده ای داره! امیدوارم نسخه ی بعدی ب قدری جاه طلبانه باشه ک بتونه گوتی شه اصن! چدن پتانسیلشو داره ، نسخه ی بعدی قطعا پایانی بر داستان آدام جنسنه ، دوست دارم تراژیک ترین پایان ممکن رو براش بسازن!

  • shadin گفت:

    این لعنتی نسخه یِ کودکسشو نصب کرده بودم هر کاری کردم اجرا نشد لعنتی .. زدم نصبشو به کل پاک کردم . گذاشتم واسه بعدا مجددا نصبش کنم . دو نسخه ازش دارم یه کودکس یه کنسپرسی . 😐

  • خسته نباشی سعیدجان. حقیقتا تا چشمم به پست خورد قند تو دلم آب شد! همین الان و بدون فوت وقت به تماشا میشینم
    تشکر فراوان

ویدیو گیمفا: انسان رباتیک؛ یک وصله ناجور؟ | بررسی بازی Deus Ex: Mankind Divided - گیمفا