نویسنده و کارگردان God of War بهلطف موسیقیهای متن Death Stranding بهشدت در حال کار است
اگرچه بازی Death Stranding به لحاظ گیمپلی و حتی روایت داستان باعث ایجاد دو دستگی میان جامعهی بازیبازان شد اما نمیتوانید کسی را پیدا کنید که برروی کمنظیر بودن موسیقیهای متن این اثر با دیگران اتفاق نظر نداشته باشد.
کوری بارلوگ (Cory Barlog)، نویسنده و کارگردان بازی God of War نیز یکی از همین افراد است. وی که پس از موفقیتهای واپسین ساختهی سانتامونیکا (Santa Monica) دربارهی پروژهی بعدی استودیو سکوت اختیار کرده، بهشدت تحتتاثیر موسیقیهای متن پرچمدار عناوین انحصاری سونی اینتراکتیو اینترتینمنت (Sony Interactive Entertainment) در سال گذشته یعنی Death Stranding قرار گرفته است.
به همین مناسبت، وی در توییتی ضمن تشکر از هیدئو کوجیما (Hideo Kojima)، کارگردان این بازی و موسس استودیو کوجیما پروداکشنز (Kojima Productions)، بیان کرد که موسیقیهای متن Death Stranding بهشدت بخش نویسندگیِ پروژهی بعدی او را تحتتاثیر قرار داده است:
اگرچه حرکت جدید بارلوگ مانند اکثر کارهای او جالبتوجه هستند اما نکتهای که هماکنون بیشتر اهمیت دارد این است که وی در حال نویسندگی چگونه داستانی است که با مضمون موسیقیهای Death Stranding همخوانی دارد و میتواند از آنها الهام بگیرد؟ فراموش نکنید برخی شایعات و واکنشهای بارلوگ به این موضوع اشاره دارند که او در حال کار برروی یک بازی کاملاً جدید و علمی تخیلی است که احتمالاً در فضا جریان داشته باشد و باتوجه به اتمسفر داستانی Death Stranding، امکان اینکه پروژهی بعدی سانتامونیکا نه نسخهی بعدی God of War که یک آیپی جدید باشد را بالاتر میبرد.
هر دو عنوان Death Stranding و God of War هماکنون بهصورت انحصاری برروی کنسول پلیاستیشن ۴ در دسترس قرار دارند. درحالی که آخرین ساختهی کوجیما پروداکشنز در آیندهای نامشخص برای رایانههای شخصی منتشر خواهد شد، بارلوگ نیز از انتشار God of War برروی این پلتفرم ابراز علاقه کرده است. پیشنهاد میکنیم نقد و بررسی عناوین Death Stranding و God of War که بهترتیب توسط مصطفی زاهدی و سعید آقابابایی تهیه شدهاند را با کلیک برروی نام منتقدان، مطالعه کنید.
پر بحثترینها
- فوری: سونی در حال مذاکره برای خرید کمپانی مادر FromSoftware است
- نامزدهای بهترین بازیهای سال مراسم The Game Awards 2024 مشخص شدند
- نقدها و نمرات بازی STALKER 2 منتشر شدند
- ۱۰ بازی سینماتیک که میتوانند با بهترین فیلمهای سینمایی رقابت کنند
- پلی استیشن برای ۱۰ سال متوالی نمایندهای برای بهترین بازی سال داشته است
- شایعه: حالت پرفورمنس بازی STALKER 2 روی Xbox Series X به خوبی اجرا نمیشود
- بازی Death Stranding Director’s Cut دومین بازی پرفروش ایکس باکس شد
- بدون اشتراک پلاس، امکان انتقال فایل سیو بازیها از پلی استیشن ۵ استاندارد به پرو وجود ندارد
- رسمی: شرکت مادر FromSoftware پیشنهاد خرید از سوی سونی را تایید کرد
- بازی GTA V با این هدف ساخته شد که از هر نظر بهتر از GTA IV باشد
نظرات
بارل تو هرکاری دوست داری بکن ک یقینا داری درست میزنی
بعد این ک خودم گاد۲۰۱۸ رو بازی کردم و عشقی ک یکی از دوستام ب گاد۲ داره رو دیدم ب جد میتونم بگم تو فقط بکن
اصن برا کریتوس مو بکار خطش رو هم آبی بکن هرکاری تو بکنی یقینا درسته
گاد ۳ رو همین بارلوگ درست کرده نه ؟
انصافا بهترین نسخه گاد اف وار همین ۳ هست بعدش ۴ بعدش ۱ بعدش ۲ ( نظر شخصی )
منتظر پروژه جدید بارلوگ با تم فضایی بر روی pc هستیم (شوخی بود ناراحت شدی هم به جهنم )
به زودی تو هم مثل الکترو پاپ از سایت میندازنت بیرون هرچند که تو همون الکترو پاپی هرچقدم بندازنت بیرون باز میای ولی نمیدونم با چه رویی
نمیدونم چرا شماها ترک نمیکنید سایتو و نمیدونم چرا کسایی که کامنتارو بررسی میکنن همون روز اول بنتون نمیکنن
نمیدونم چرا هر کی آدم حسابش نمیکنن سعی میکنه با کل کل خودشو نشون بده
برو بچه تو ترول ندیدی
اگه فرار به بن شدن بود که الآن نصف سونی فنا باید بن میشدن
ببخشید ک گاد اف وار رو دوست دارم
خوب خودتو لودادی خخخ ادامه حرف رو بااکانت دوم زد
نه داداش خالق گاد دیوید کلی بود اون قسمت ۱ و ۳ رو کارگردانی کرد
قسمت ۲ و ۴ کوری بارلاگ کارگردانی کرد
کوری بارلوگ در کنار دیوید جف کارگردانی عنوان ابر شاهکار گاداف وار یک و داشت
کارگردان کامل گاداف وار دو رو داشت که از نظر خیلیا بهترین نسخه شه
نصف مراحل گاداف وار سه رو بوده که نگم از گاد سه
داستان گاداف وار گوست اسپارتا رو نوشته
گاداف وار ۲۰۱۸ رو ساخته با اون ریسک و اون همه فشاری که روش بود
تو ساخت تومب رایدر ۲۰۱۳ نقش مهمی داشته حالا دقیق نمیدونم چکاره بوده ولی بهترین نسخه از مجموعه ی تومب رایدره
این همه کار انجام داده و تاحالا ندیدم کسی بگه اقای بارلوگ شما فلان کارو کردید ولی خودش دائم تعریف میکنه از این و اون 🙁
:yes: :yes:
عشقی برادر :yes:
آره کوجیما واقعا بینظیره.من خودمmgsv tpp رو۵ بار تمام کردم و دیگه حالم ازش بهم خورد.ptشم که بازی کردم و باید بگم واقعا مریضه این بشر.mgs3 رو هم تمام کردم و باید بگم بهترین اثر کوجیما همینه.فقط مبارزه باthe end رو بیاد بیارید…بقیه بازیاشو متاسفانه بازی نکردم.mgs1و۲ که هر موقع خواستم شروع کنم نتونستم باهاشون ارتباط برقرار کنم.۴هم که انحصاری بود…i love kojima
خیلی خیلی حیفه بهترین نسخه ش رو ( حداقل از نظر من) تجربه نکردی فکر کنم مشکل فریم ریت ش رو شبیه ساز درست کردن حتما تجربه ش کن
آره درسته…فعلا بزار با ۱و۲ کنار بیام بعد یک فکری میکنم.شما بازیش کردی…ایول
اگه pc قوی داری با شبیه ساز فکر کنم بشه نسخه ۴ رو بازی کرد
در کل بهترین نسخه متال نیست ولی ارزشش بالاست
pc که قوی هست…اما اینmgs4 خیلی کمیابه :pain:
دوست عزیز فکر نمیکنم تجربهی این بازی براتون خیلی ضروری باشه، مخصوصاً که نسخه های اول و دوم رو بازی نکردین و نمیتونید نهایت تاثیرپذیری رو از نوستالوژی های به شدت گریه دارش ببرید
MGS 4 همیشه جزو اورریتدترین بازی ها بوده و دلیلش هم اینه که گیم پلی قابل توجهی نداره. کافیه یه سرچ توی اینترنت بزنین متوجه میشین
ولی یه کاری میتونین انجام بدین و حتما حتما حتما هم انجام بدینش… میان پردهای بازی رو توی یوتیوب ببینید
داستان MGS 4 به شدت عالی، تاثیرگذار و عمیق هست. شخصیت پردازی ها از بهترین های ویدئو گیم هستند
پیشنهاد میکنم خیلی روی این که نمیتونید MGS4 رو بازی کنید حساس نشین چون شاید وقتی بازی کردین ناامیدتون کنه ولی هرگز داستانش رو از دست ندین که به قول دوستان از واجبات زندگی هواداران بازیهای داستان محوره و فراتر از اون، یه درس بزرگه. دقیقا مثل همون MGS3 که بازیش کردین و حتی داستانش میتونه براتون از اونم تاثیرگذارتر باشه.
بله فرمایشاتتون کاملا درسته. اتفاقا داستانش رو یک جایی خوندم و واقعا عالی بود.آره گیمپلی واسهمن خیلی مهمه تا جایی که دیدم میگن دث گیمپلی خوبی نداره رفتم و اسپویلش کردم واسه خودم.
داداش البته باید metal gear peace walker و portable ops رو هم بازی کنی تا داستان رو کامل بفهمی
دیگه خسته شدم یه ip تازه بساز.
نه اینکه از gow بدم بیاد ولی میگم نوآوری
نوآوری از گاد۴ بیشتر بازیو کوبیده از اول ساخته
اول ی نگاهی به عکس پروفایلت بنداز بعد مفهوم نوآوری رو برای خودت تعریف کن :yes: 😉
بذا من برات نو اوری رو تعریف کنم
انچارتد ۱ و ۲ و ۳ و ۴ و یکی دیگه
گاد ۱ و ۲ و ۳ و ۲تا دیگه و یکی دیگه
تلو ۱ و ۲ و …
البته عکس پروفایل خودتم مفهوم کاملی از نو اوری به نمایش گذاشته ها
چیه نکنه عکس کریتوس گذاشتی و احساس قدرت میکنی و الان میخوای دسته ps4 برداری و بتلفیلد بازی کنی یا فورتنایت :rotfl:
فقط این Ip جدید سانتامونیکا معرفی شه زودتر
خیلی کنجکاوم بدونم کوری بارلوگ داره چه بازی جدیدی میسازه
وقتی برای اولین بار از دور شهر Edgenotcity رو دیدم با اون distant view شگفت انگیز و همون موسیقی Asylum for the feeling پخش شد دقیقا همون موقع بود که فهمیدم چقدر بازی ها نیاز به تغییر دارن
یا اونجا که don’t be so serious پخش شد چقدر هماهنگ با جو بازی بود قشنگ معلوم بود با فکر ترک ها جای جای بازی بودند همینجوری الکی این آهنگه قشنگه بزارمش نبود ترک bones هم انقدر گوش کردم که حفظ شدم
کلا بعد دث استرندینگ بود که فهمیدم این گروه low roar چه گروه با استعدادی ه
BB’s theme تو آخر بازی تقریبا اشکم رو درآورد. خیلی احساسی بود.
کوری بارلوگم قبلا هم ارادتشو به کوجیما نشون داده موقعی که ازش سوال کردن بهترین بازی و تاثیرگذارتین که انجام دادی گفت متال گیر.
ما هم ۲ روز دیگه میگیریم تا از تجربش لذت ببریم ببینیم استاد چه آشی برامون پخته
خیلی جالبه