به‌روزرسان ۷٫۲۴ بازی Dota 2 منتشر شد - گیمفا
به‌روزرسان ۷٫۲۴ بازی Dota 2 منتشر شد - گیمفا
به‌روزرسان ۷٫۲۴ بازی Dota 2 منتشر شد - گیمفا
به‌روزرسان ۷٫۲۴ بازی Dota 2 منتشر شد - گیمفا

به‌روزرسان ۷٫۲۴ بازی Dota 2 منتشر شد

truth seeker
۱۴:۰۰ ۱۳۹۸/۱۱/۰۷
به‌روزرسان ۷٫۲۴ بازی Dota 2 منتشر شد - گیمفا

با پایان آخرین مرحله از مسابقات DreamLeague 13، شرکت ولو (Valve) به‌روزرسان جدید بازی Dota 2 را در اختیار هواداران قرار داده است. همانند بسیاری از به‌روزرسان‌های بزرگ بازی، به‌روزرسان ۷٫۲۴ نیز تغییرات جزئی و کلی زیادی را در ساختار بازی، قهرمان‌ها، نقشه و آیتم‌ها ایجاد کرده است.

اگر به خاطر داشته باشید، تیم سازنده‌ی بازی Dota 2 هم‎زمان با انتشار به‌روزرسان Outlanders، دو مفهوم کاملا جدید یعنی Outpost و آیتم‌های Neutral را در کنار دو قهرمان به بازی اضافه کرد. به‌روزرسان جدید منتشر شده تغییراتی را در آیتم‌های Neutral و مکان فعلی Outpostها برروی نقشه اعمال کرده است. با انتشار به‌روزرسان ۷٫۲۴، Shrineها که از مدت‌ها قبل به بازی اضافه شده بودند، کاملا حذف شده‎‌اند و در مقابل Outpostها به درون جنگل‌های اصلی دو تیم انتقال یافته‌اند.

شرکت ولو تغییرات زیادی را در مفهوم آیتم‌های Neutral و Inventory شما نیز اعمال کرده است. از این پس، به جای سه آیتم در هر رده (Tier)، هر تیم شانس پیدا کردن چهار آیتم Neutral را خواهد داشت. علاوه بر این، تعداد فضای در نظر گرفته شده برای Bakcpack از ۴ به ۳ کاهش یافته ولی در مقابل، یک فضای خالی اختصاصی برای آیتم‌های Neutral در نظر گرفته شده است (فضای خالی Backpack هم‌زمان با اضافه شدن آیتم‌های Neutral افزایش یافته بود). البته تیم سازنده محدودیت جدیدی را نیز در نظر گرفته است که براساس آن، هر بازی‌باز تنها امکان استفاده از یک آیتم Neutral را در هر زمان خواهد داشت و دیگر اجازه‌ی استفاده از چندین آیتم به صورت هم‌زمان را نخواهید داشت.

علاوه بر این، تیم سازنده تغییراتی را در رابط کاربری بازی ایجاد کرده است تا استفاده از آیتم‌های Neutral و اشتراک گذاری آن‌ها راحت‌تر شود. با این تغییرات، بخشی به فروشگاه بازی اضافه شده است که آیتم‌های Neutral پیدا شده توسط اعضای تیم را نمایش می‌دهد. علاوه بر این، شما می‌توانید با راست کلیک کردن برروی آیتم Neutral خود، آن را مستقیما به فضای در نظر گرفته شده برای این آیتم‌ها منتقل کنید تا دیگر اعضای تیم بتوانند به راحتی به آن‌ها دسترسی داشته باشند.

دیگر تغییر اساسی اعمال شده در آیتم‌های Neutral به زمان فعال شدن آیتم‌های سطح ۵ مربوط می‌شود. از این پس، آیتم‌های این سطح ۱۰ دقیقه زودتر و از دقیقه‌ی ۶۰ بازی (به جای دقیقه‌ی ۷۰) در اختیار شما قرار خواهند گرفت ولی تیم سازنده برخی از آیتم‌های این سطح را ضعیف‌تر و یا کاملا حذف کرده است تا تعادل بازی حفظ شود. از آیتم‌های حذف شده می‌توان به Phoenix Ash و از آیتم‎‌های تضعیف شده می‎توان به Desolator 2 (میزان آسیب این آیتم از ۱۰۰ به ۷۵، میزان کاهش Armor از ۱۲ به ۱۰ و مدت زمان این کاهش از ۱۵ به ۷ ثانیه کاهش یافته است) اشاره کرد.

در کنار تغییرات اساسی ذکر شده، تیم سازنده تغییرات مهم دیگری را نیز در بازی اعمال کرده‌اند که یکی از مهم‌ترین آن‌ها اضافه شدن دو قهرمان جدید یعنی Void Spirit و Snapfire به بخش Captain Mode است. این یعنی در مسابقات پیش رو، می‌توانیم انتظار حضور پررنگ این دو قهرمان را داشته باشیم. شما می‌توانید لیست برخی دیگر از مهم‌ترین تغییرات اعمال شده در بازی را در ادامه مشاهده کنید.

  • تمامی GPM Talentهای مربوط به تمامی قهرمان‌های بازی به صورت کامل حذف شده‌اند.
  • چیدمان درخت‌ها برروی نقشه در نزدیکی ساختمان Outpost تغییر کرده است.
  • در آغاز هر مسابقه، هر تیم مالکیت یکی از Outpostها را در اختیار خواهد داشت. با این حال امکان گرفتن این ساختمان‌ها هنوز پابرجا است. زمان اعمال پاداش مربوط به مالکیت ساختمان Outpost هیچ تغییری نکرده است.
  • کشته شدن Courier دیگر باعث از بین رفتن درآمد ثابت شما نخواهد شد. پاداش کشتن Courier از ۲۵ + ۵ برابر سطح به ۳۰ + ۷ برابر سطح افزایش یافته است.
  • قابلیت گذاشتن Ward با استفاده از Courier در سطح ۱۵ و بالاتر حذف شده است.
  • Courierها دیگر امکان استفاده از آیتم‎ها پس از رسیدن به سطح ۲۵ را نخواهند داشت.
  • زمان مرگ برای ۵ سطح ابتدایی به ترتیب از ۶/۸/۱۰/۱۴/۱۶ به ۱۲/۱۵/۱۸/۲۱/۲۴ افزایش یافته است.
  • فاصله‌ی موثر (Range) قهرمان‌های نوع Malee در زمان ضربه زدن به Wardها به میزان ۱۵۰ واحد افزایش یافته است.

همان‌طور که در ابتدای این خبر نیز گفته شد، این به‌روزرسان بزرگ تغییرات بسیاری را در قهرمان‌ها و آیتم‌های بازی اعمال کرده است. شما می‌توانید فهرست کامل این تغییرات را در وب‌سایت رسمی بازی مطالعه کنید. بازی Dota 2 هم‌اکنون به صورت رایگان برروی پلتفرم رایانه‌های شخصی و از طریق فروشگاه استیم در دسترس است.

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

به‌روزرسان ۷٫۲۴ بازی Dota 2 منتشر شد - گیمفا
به‌روزرسان ۷٫۲۴ بازی Dota 2 منتشر شد - گیمفا
به‌روزرسان ۷٫۲۴ بازی Dota 2 منتشر شد - گیمفا
به‌روزرسان ۷٫۲۴ بازی Dota 2 منتشر شد - گیمفا
به‌روزرسان ۷٫۲۴ بازی Dota 2 منتشر شد - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

به‌روزرسان ۷٫۲۴ بازی Dota 2 منتشر شد - گیمفا