اختصاصی گیمفا: راهنمای قدم به قدم و جامع Dark Souls Remastered – بخش پانزدهم - گیمفا
اختصاصی گیمفا: راهنمای قدم به قدم و جامع Dark Souls Remastered – بخش پانزدهم - گیمفا
اختصاصی گیمفا: راهنمای قدم به قدم و جامع Dark Souls Remastered – بخش پانزدهم - گیمفا
اختصاصی گیمفا: راهنمای قدم به قدم و جامع Dark Souls Remastered – بخش پانزدهم - گیمفا

اختصاصی گیمفا: راهنمای قدم به قدم و جامع Dark Souls Remastered – بخش پانزدهم

سعید آقابابایی
۱۷:۳۰ ۱۳۹۸/۱۲/۲۷
اختصاصی گیمفا: راهنمای قدم به قدم و جامع Dark Souls Remastered – بخش پانزدهم - گیمفا

یکی دو بار اولی که خودتان بازی های استاد میازاکی را تجربه می کنید به کنار، ولی مهم تر از آن دفعاتی است که باید به راهنماهای این عناوین مراجعه کنید و تازه در می یابید که “عجب!! پس اینجا این بود قضیه اش!! پس این شخصیته واسه این بود که دیگه پیداش نشد!!” و بسیاری “آهان!!” های دیگر که به شما می گویند هنوز در نیمی از عمق دنیای بازی هم فرو نرفته اید. به واقع بدون راهنما و گشت و گذار در اینترنت تقریبا محال است که بتوانید سری سولز و بلادبورن را صد در صد کنید و کل رمز و رازهای آن را بفهمید. به همین دلیل هم نیاز خیلی زیادی در این بازی ها به یک راهنمای جامع حس می شود. کاربران خارجی که در این مورد راحتند و صدها راهنمای بی نظیر به زبان مادری در اختیارشان است ولی بازیبازان کشورمان مخصوصا کسانی که با این سری بیگانه هستند و یا زبان انگلیسی مناسبی ندارند اگر بخواهند این بازی ها را کاملا به اتمام برسانند به مشکل خواهند خورد.  افرادی نیز که در این بازی ها حرفه ای هستند هم بالاخره نیاز دارند تا به راهنما مراجعه کنند تا تمام رازهای بازی را بفهمند و خیلی از ما وقتی به راهنماهای خارجی مراجعه کرده ایم تازه دریافته ایم کلی از موارد بازی بوده که نمی دانسته ایم و شخصیت ها و پایان مخفی و … برای خودشان داستان و خطی مخصوص دارند.

به همین دلیل هم چه برای بازیبازان حرفه ای سری سولز چه برای مبتدی ها که می خواهند اولین بار به استقبال این سری بروند، وجود یک راهنمای فارسی که به راحتی آن ها را در بازی پیش ببرد و تمامی رازهای بازی را برای آنها باز کند می تواند خیلی مفید باشد. بازی های هیدتا میازاکی واقعا شگفت انگیز هستند هر کدام برای خود یک دنیای بسیار بسیار پیچیده با کلی قوانین نانوشته و شخصیت های عجیب و وقایع غیر منتظره هستند و گاهی حتی کوچکترین حرکات بازیباز منجر به عواقبی جذاب یا از بین رفتن شانس اتمام خط داستانی یک شخصیت و … خواهد شد. بازی های میازاکی فارغ از این که نامشان Demon’s Souls است یا Dark souls  و یا Bloodborne همگی دنیایی خیلی خیلی پیچیده تر از چیزی که به نظر می رسد دارند و پیچیدگی مراحل بازی حتی نصف آن پیچیدگی کلی و رمز و رازهایی که در پس تمامی بخش های دنیای این بازی ها خوابیده و مخفی شده اند را نیز ندارند و در این بازی ها مهم بخش هایی نیست که می بینید بلکه مهم تر مواردی است که نمی بینید. رازهایی که وقتی آن ها را در می یابید تازه می فهمید که فقط و فقط یک نابغه می تواند چنین پیچ و تاب و عواقب و روابط شخصیت ها و … را در یک بازی بگنجاند آن هم با درصد خطای تقریبا صفر.

اختصاصی گیمفا: راهنمای قدم به قدم و جامع Dark Souls Remastered – بخش پانزدهم - گیمفا

داستان ما و بونفایرها… داستان عشقی دشوار…

بعد از استقبال بسیار خوب از راهنمای جامع بازی Bloodborne و Dark Souls III و Resident Evil 7 تصمیم گرفتم تا با انجام یک نظر سنجی از شما عزیزان راهنمای بعدی را تعیین کنم و این اتفاق رخ داد و بازی بی نظیر Dark Souls Remastered توسط شما عزیزان برای راهنمای جامع بعدی تعیین گردید. انتخابی که برای من نیز بسیار عالی بود تا با توجه به شناخت و تسلط کاملی که بر عنوان Dark Souls دارم و آن را در نسل هشتم نیز بازی کرده ام در کنار ترجمه مطالب و راهنماهای خارجی، یک راهنمای قدم به قدم فارسی در مورد تمامی مراحل این عنوان و نحوه پیشروی در آن ها و مبازه با باس ها و …. به صورت جامع و به زبان فارسی برای شما عزیزان تهیه کنم. لازم به ذکر است که همان ظور که قبلا نیز خدمت شما عرض کرده ام این مطالب از آن جهت اختصاصی گبمفا هستند که مانند آن ها به زبان فارسی و به صورت یک راهنمای کامل نوشتاری وجود ندارد وگرنه قطعا بخش های زیادی از این مطالب با توجه به اطلاعات و نوشته های انگلیسی و راهنماهای این بازی نوشته و ترجمه شده اند، اما در ایران این راهنمای فارسی نوشتاری و قدم به قدم Dark Souls Remastered برای اولین بار تاکنون توسط گیمفا انجام شده است. قصد داریم تا این راهنما را که به دلیل انتخاب شما در نظرسنجی نگارش می گردد با فاصله زمانی کم و به صورت هفته ای دو قسمت برای شما قرار دهیم و انشالله به پایان برسانیم.  در این راهنما هیچ هیچ سنگ و آیتم ارتقایی پنهان نمی ماند، هیچ منطقه مخفی پنهان نخواهد ماند و هیچ باس مخفی زنده نمی ماند، تمامی گنج های ارزشمند و سلاح ها و زره ها و شخصیت ها و… کشف می شوند و حتی در روند راهنما به دی ال سی بازی که در نسخه ریمسترد قرار دارد نیز خواهیم پرداخت. به کدام مسیر باید بروید؟ چطور باید بروید؟ کجا می توانید یک شمشیر بی نظیر پیدا کنید؟ اون چه موجودیه که مدام داره شما رو می کشه؟ اون باس لعنتی رو چطوری بکشم؟ حلقه های قدرتمند بازی کجا هستن؟ پاسخ های شما همگی اینجاست. در ابن راهنما از شروع بازی به صورت مرحله به مرحله تمامی بخش های بازی کاملا قدم به قدم شرح داده خواهند شد تا در نهایت کاملترین راهنمای نوشتاری جامع فارسی برای این بازی به دست اید و اختصاصا توسط گیمفا به شما تقدیم گردد. امیدوارم که این راهنمای قدم به قدم و جامع Dark Souls Remastered که برای اولین بار توسط گیمفا به زبان فارسی تهیه می شود و انتخاب خود شما بوده است نیز به مانند راهنمای جامع Bloodborne و Dark Souls III و Resident Evil 7 مورد رضایت و توجه شما عزیزان قرار بگیرد و این مقالات راهنما بتوانند گاهی به کمک شما بیایند. پیشنهاد می کنم با چهاردهمین قسمت سری مقالات راهنمای قدم به قدم و جامع Dark Souls Remastered با بنده و وبسایت تحلیلی خبری گیمفا همراه شوید.

اختصاصی گیمفا: راهنمای قدم به قدم و جامع Dark Souls Remastered – بخش پانزدهم - گیمفا

نقشه ای کلی از مناطق بازی و موقعیت آنها نسبت به یکدیگر

در آخرین بخش راهنمای قبلی در مورد راه ورود به منطقه و سلاح مفید برای آن منطقه صحبت کردیم که در ابتدای این قسمت مروری بر آن خواهیم داشت.

  • The Catacombs

آیتم هایی که در این منطقه وجود دارند:

  • Lucerne
  • Large Soul of a Nameless Soldier
  • Soul of a Proud Knight
  • Large Soul of a Proud Knight
  • Large Soul of a Proud Knight
  • Green Titanite Shard
  • Darkmoon Seance Ring
  • Miracle: Tranquil Walk of Peace
  • Demon Titanite
  • (Eye of Death (x2
  • Gravelord Sword
  • White Titanite Chunk
  • Soul of a Proud Knight
  • Large Soul of a Nameless Soldier
  • (Holy (Armour set 
  • Mace
  • Rite of Kindling
  • Mask of the Child
اختصاصی گیمفا: راهنمای قدم به قدم و جامع Dark Souls Remastered – بخش پانزدهم - گیمفا

برای رسیدن به The Catacombs برگردید به فایرلینک شراین و در نزدیکی این یونفایر، بروید درون قبرستان که پر از اسکلت هاست. ورودی که به درون The Catacombs می رود در بخشی که در منتهی الیه سمت چپ و انتهای قبرستان قرار دارد واقع شده است.

برای رسیدن به The Catacombs برگردید به فایرلینک شراین و در نزدیکی این یونفایر، بروید درون قبرستان که پر از اسکلت هاست. ورودی که به درون The Catacombs می رود در بخشی که در منتهی الیه سمت چپ و انتهای قبرستان قرار دارد واقع شده است. در این منطقه یک سلاح خوب “Divine” خیلی به کارتان می آید که می توانید راحت با Divine Ember که خیلی وقت پیش از شکست Moonlight Butterfly گرفته بودید، یک سلاح بر پایه “Divine” بسازید. می دانید چرا این سلاح در این منطقه مهم است؟ در این بخش اکثر اسکلت هایی که وجود دارند را باید دو بار بکشید یعنی بعد از کشتن یک بار زنده می شوند و باید دوباره آنها را بکشید مگر این که همان اول بروید و نکرومنسر نزدیک منطقه آنها را پیدا کنید و او را از بین ببرید. ولی با داشتن سلاح “Divine” بدون این دردسر پیدا کردن و کشتن نکرومنسر در ابتدا، می توانید اسکلت ها را یک بار به صورت دائمی بکشید و دیگر زنده نمی شوند.

اختصاصی گیمفا: راهنمای قدم به قدم و جامع Dark Souls Remastered – بخش پانزدهم - گیمفا

در این منطقه یک سلاح خوب “Divine” خیلی به کارتان می آید که می توانید راحت با Divine Ember که خیلی وقت پیش از شکست Moonlight Butterfly گرفته بودید، یک سلاح بر پایه “Divine” بسازید. می دانید چرا این سلاح در این منطقه مهم است؟ در این بخش اکثر اسکلت هایی که وجود دارند را باید دو بار بکشید یعنی بعد از کشتن یک بار زنده می شوند و باید دوباره آنها را بکشید مگر این که همان اول بروید و نکرومنسر نزدیک منطقه آنها را پیدا کنید و او را از بین ببرید. ولی با داشتن سلاح “Divine” بدون این دردسر پیدا کردن و کشتن نکرومنسر در ابتدا، می توانید اسکلت ها را یک بار به صورت دائمی بکشید و دیگر زنده نمی شوند. تازه سلاح “Divine” در نبرد با باس این بخش نیز بی نهایت ارزشمند است زیرا باس مدام لشکری از اسکلت ها را احضار می کند که اگر آنها را از بین نبرید کار را خیلی سخت می کنند و با سلاح “Divine” یک بار آنها را می کشید و برای بار دوم بلند نمی شوند.

حالا خودتان در این منطقه خواهید فهمید که این موضوع چقدر اهمیت دارد و چقدر کارتان را راحت تر می کند. تازه سلاح “Divine” در نبرد با باس این بخش نیز بی نهایت ارزشمند است زیرا باس مدام لشکری از اسکلت ها را احضار می کند که اگر آنها را از بین نبرید کار را خیلی سخت می کنند و با سلاح “Divine” یک بار آنها را می کشید و برای بار دوم بلند نمی شوند. البته اگر نکرومنسر آن منطقه را هم بکشید دیگر اسکلت ها ظاهر نمی شوند. حالا با بیان این نکته و یافتن راه ورودی به درون منطقه The Catacombs،  وارد این بخش شوید تا به درون سیاهچال های مخوف Catacombs برویم و این منطقه تاریک را هم پشت سر بگذاریم. نگران نباشید من با شما هستم!

اختصاصی گیمفا: راهنمای قدم به قدم و جامع Dark Souls Remastered – بخش پانزدهم - گیمفا

اینجا کلی اسکلت و نخستین نکرومنسر را خواهید دید. همچنین یک بونفایر هم در اتاق سمت چپ وجود دارد. وقتی نکرومنسر را کشتید و در بونفایر استراحت کردید، دستگیره ای که اینجاست را بکشید تا دربی در اتاق قبلی باز شود. از درب بیرون بروید. خوشبختانه نکرومنسر ها وقتی کشته شوند دیگر با استراحت در بونفایر زنده نمی شوند. اسکلت ها را بکشید قبل از این که بخواهید آیتمی را بردارید. بعد از برداشتن آیتمی که در امتداد یک پل است به یک بخش Ruin مانند می رسید. در اولین اتاق در سمت راست LUCERNE را بردارید. جلوتر و دقیقا قبل این که دوباره بیرون برگردید، اسکلت تیرانداز را بکشید و اتاق را بگردید و LARGE SOUL OF A NAMELESS SOLDIER را بردارید.

پایین بروید  تا به نردبان برسید و از آن هم پایین بروید. اینجا کلی اسکلت و نخستین نکرومنسر را خواهید دید. همچنین یک بونفایر هم در اتاق سمت چپ وجود دارد. وقتی نکرومنسر را کشتید و در بونفایر استراحت کردید، دستگیره ای که اینجاست را بکشید تا دربی در اتاق قبلی باز شود. از درب بیرون بروید. خوشبختانه نکرومنسر ها وقتی کشته شوند دیگر با استراحت در بونفایر زنده نمی شوند. اسکلت ها را بکشید قبل از این که بخواهید آیتمی را بردارید. بعد از برداشتن آیتمی که در امتداد یک پل است به یک بخش Ruin مانند می رسید. در اولین اتاق در سمت راست LUCERNE را بردارید. جلوتر و دقیقا قبل این که دوباره بیرون برگردید، اسکلت تیرانداز را بکشید و اتاق را بگردید و LARGE SOUL OF A NAMELESS SOLDIER را بردارید.

اختصاصی گیمفا: راهنمای قدم به قدم و جامع Dark Souls Remastered – بخش پانزدهم - گیمفا

اسکلت ها را بی خیال شوید و فقط پایین بروید و مسیر را بروید جلو تا به نکرومنسر آنها برسید و خلاصش کنید. به اتاق بعدی بروید و دستگیره را بکشید که دربی را که کمی قبل تر در مسیر پله های مارپیچی بود باز می کند. وقتی وارد آن شدید بلافاصله به چپ بپیچید و و مستقیم بروید و در کنار نردبان به دیوار سمت چپ ضربه زده و مسیر را باز کنید که به یک بونفایر می رسد.

وقتی بیرون رفتید سریعا سپرتان را بالا بگردید و به همان حالت به سمت راست بدوید. اینجا کلی خطر مختلف هست. در انتهای مسیر یک دستگیره است که باعث می شود پل ها و مسیر دیگر تیغدار نباشند و همچنین شما را به سمت یک SOUL OF A PROUD KNIGHT هدایت می کند. برگردید و از پل رد شوید و نکرومنسر را سریع بکشید. اگر وارد اولین اتاق سمت راست شوید می توانید از اینجا بپرید پایین و در یک غار فرود می آیید که چند تا کریستال لیزارد در آن هستند. که آیتم های کمیاب می اندازند البته اگر بتوانید که سریعا آنها را بکشید قبل از این که فرار کرده و غیب شوند. یک نردبان هم هست که به یک اتاق دیگر می رود که آن هم کفش Fake است و فرو می ریزد. بپرید پایین و از روی پل برگردید و از پله های مارپیچی که اینجاست پایین بروید و در مسیر ۲ عدد LARGE SOUL OF A PROUD KNIGHT را بردارید.

اختصاصی گیمفا: راهنمای قدم به قدم و جامع Dark Souls Remastered – بخش پانزدهم - گیمفا

این لعنتی های روی مخ ….

اسکلت ها را بی خیال شوید و فقط پایین بروید و مسیر را بروید جلو تا به نکرومنسر آنها برسید و خلاصش کنید. به اتاق بعدی بروید و دستگیره را بکشید که دربی را که کمی قبل تر در مسیر پله های مارپیچی بود باز می کند. وقتی وارد آن شدید بلافاصله به چپ بپیچید و و مستقیم بروید و در کنار نردبان به دیوار سمت چپ ضربه زده و مسیر را باز کنید که به یک بونفایر می رسد.  برگردید بیرون و از پله های مارپیچی دوباره پایین بروید و در انتهای آن که مثل یک دره است با دقت بپرید پایین تا به روی یک پلتفرم زیر بیافتید. بهتر است با غلت زدن این کار را نکنید و همینطوری ساده بپرید پایین. از آنجا هم یک بار دیگر بپرید پایین و روی یک لبه با GREEN TITANITE SHARD فرود می آیید و بعد از َان مجددا بپرید پایین به کف این منطقه. اگر اینجا به درون یک حفره که در دیوار است بروید یک کات سین می بینید و مسیرتان به یک بلک اسمیت یا آهنگر جدید باز می شود که می تواند سلاح های بر پایه آتش بسازد که به اعتقاد من بهترین المان در بازی های سولز است. حالا با استفاده از یک Homeward Bone یا حتی مردن، برگردید به بونفایر قبلی.

اختصاصی گیمفا: راهنمای قدم به قدم و جامع Dark Souls Remastered – بخش پانزدهم - گیمفا

برگردید بیرون و از پله های مارپیچی دوباره پایین بروید و در انتهای آن که مثل یک دره است با دقت بپرید پایین تا به روی یک پلتفرم زیرین بیافتید. بهتر است با غلت زدن این کار را نکنید و همینطوری ساده بپرید پایین. از آنجا هم یک بار دیگر بپرید پایین و روی یک لبه با GREEN TITANITE SHARD فرود می آیید و بعد از َان مجددا بپرید پایین به کف این منطقه. اگر اینجا به درون یک حفره که در دیوار است بروید یک کات سین می بینید و مسیرتان به یک بلک اسمیت یا آهنگر جدید و ترسناک باز می شود که می تواند سلاح های بر پایه آتش بسازد که به اعتقاد من بهترین المان در بازی های سولز است.

حالا از آن نردبانی که کنار دیوار فیک بود بروید بالا و دستگیر را بکشید و سپس بپرید پایین و از روی پل رد شوید و به کی درب مه گرفته می رسید. در اینجا از پله ها پایین بروید و در آنجا یک دیوار با آجرهای شکسته می بینید که اگر آن را بشکنید مسیری باز می شود به درون بخشی که پر است از تعداد خیلی زیاد اسکلت. ابتدا سعی کنید اسکلت های بزرگ را بکشید که البته کار سختی هم هست. سس می توانید از درون تابوت DARKMOON SEANCE RING را بردارید. از دیواری که کنار این بخش است بیرون بروید و کل مسیر را بالا بروید. در بالا نکرومنسر را بکشید و از نردبان بالا بروید تا به یک جسد با MIRACLE: TRANQUIL WALK OF PEACE برسید. حالا از اینجا بپرید پایین تا دوباره به نزدیکی بخش ورودی Catacombs برسید. بهتر است در اولین بونفایر Catacombs که نزدیک به این بخش است استراحتی بکنید زیرا در حقیقت این نزدیکترین بونفایر به باس است.

اختصاصی گیمفا: راهنمای قدم به قدم و جامع Dark Souls Remastered – بخش پانزدهم - گیمفا

وقتی بیرون از بخش مقبره رفتید سریعا سپرتان را بالا بگردید و به همان حالت به سمت راست بدوید. اینجا کلی خطر مختلف هست. در انتهای مسیر یک دستگیره است که باعث می شود پل ها و مسیر دیگر تیغدار نباشند و همچنین شما را به سمت یک SOUL OF A PROUD KNIGHT هدایت می کند. برگردید و از پل رد شوید و نکرومنسر را سریع بکشید. اگر وارد اولین اتاق سمت راست شوید می توانید از اینجا بپرید پایین و در یک غار فرود می آیید که چند تا کریستال لیزارد در آن هستند. که آیتم های کمیاب می اندازند البته اگر بتوانید که سریعا آنها را بکشید قبل از این که فرار کرده و غیب شوند. یک نردبان هم هست که به یک اتاق دیگر می رود که آن هم کفش Fake است و فرو می ریزد.

حالا از اولین بونفایر برگردید بیرون و وقتی دارید از روی اولین پل این منطقه رد می شوید می بینید که یک پل دیگر هم دقیقا زیر این پل است که پریدن روی آن راحت است. روی پل پایینی برگردید و رویتان به سمت بخشی که از آن وارد این بخش شدیم باشد. می بینید که یک لبه سنگی در زیر این پل قرار دارد که با یک غلت صحیح می توانید روی آن فرود بیایید. اینجا به سمت باس هم می توانیم بروید ولی اول سراغ آیتم ها می رویم و بعدا در ادامه برایتان از همین نقطه، مسیر باس را خواهم گفت. وارد اتاق شوید و مسیر را تا انتها پایین بروید. اینجا یک crippled demon است که آن را بکشید و DEMON TITANITE و ۲ عدد EYE OF DEATH که پشت آن است بردارید.

نکته: وقتی که یک Eye of Death دارید می توانید با تابوتی که در این اتاق است تعامل کنید و این باعث می شود که یک کات سین ببینید و بتوانید به کاوننت Gravelord Servant بپیوندید. این باعث می شود GRAVELORD SWORD و Gravelord Sword Dance miracle را بگیرید.

اختصاصی گیمفا: راهنمای قدم به قدم و جامع Dark Souls Remastered – بخش پانزدهم - گیمفا

از اولین بونفایر برگردید بیرون و وقتی دارید از روی اولین پل این منطقه رد می شوید می بینید که یک پل دیگر هم دقیقا زیر این پل است که پریدن روی آن راحت است. روی پل پایینی برگردید و رویتان به سمت بخشی که از آن وارد این بخش شدیم باشد. می بینید که یک لبه سنگی در زیر این پل قرار دارد که با یک غلت صحیح می توانید روی آن فرود بیایید. وارد اتاق شوید و مسیر را تا انتها پایین بروید. اینجا یک crippled demon است که آن را بکشید و DEMON TITANITE و ۲ عدد EYE OF DEATH که پشت آن است بردارید.حالا وقتی که یک Eye of Death دارید می توانید با تابوتی که در این اتاق است تعامل کنید و این باعث می شود که یک کات سین ببینید و بتوانید به کاوننت Gravelord Servant بپیوندید. این باعث می شود GRAVELORD SWORD و Gravelord Sword Dance miracle را بگیرید.

از اتاقی که تابوت در آن است می توانید به درون حفره ای در دیوار بروید و بپرید پایین تا در یک اتاق دیگر فرود بیایید که دارای دو بخش شکننده و فرو ریختنی در کفش است. آماده باشید که وقتی از اینجا بپرید پایین با یک شوالیه قدرتمند روبرو می شوید. با کشتن او WHITE TITANITE CHUNK می گیرید و یک SOUL OF A PROUD KNIGHT هم در مسیر بیرون رفتن پیدا می کنید. وقتی که از اینجا بپرید پایین به بخش کف این منطقه، باید حسابی حواستان به دشمنان اسکلتی چرخ دار بی نهایت روی مخ باشد. این را بدانید که از این بخش اسکلت های چرخ دار هم می توانید به سرعت بدوید و به درون بخش غار مانند بروید تا نهایتا به باس برسید ولی خب یک میانبر خیلی بهتر هست که برایتان در ادامه می گویم. اینجا و از بخش اسکلت ها بپرید پایین و از یک مسیری که بالا می رود مسیر را دنبال کنید و نهایتا به بخشی بر می گردید که از آنجا پریدید به درون بخش مبارزه با شوالیه. در این مسیر می توانید آخرین نکرومنسر این منطقه را هم بکشید و دیگر خبری از ظاهر شدن  اسکلت نباشد.

اختصاصی گیمفا: راهنمای قدم به قدم و جامع Dark Souls Remastered – بخش پانزدهم - گیمفا

از اتاقی که تابوت در آن است می توانید به درون حفره ای در دیوار بروید و بپرید پایین تا در یک اتاق دیگر فرود بیایید که دارای دو بخش شکننده و فرو ریختنی در کفش است. آماده باشید که وقتی از اینجا بپرید پایین با یک شوالیه قدرتمند روبرو می شوید. با کشتن او WHITE TITANITE CHUNK می گیرید و یک SOUL OF A PROUD KNIGHT هم در مسیر بیرون رفتن پیدا می کنید. وقتی که از اینجا بپرید پایین به بخش کف این منطقه، باید حسابی حواستان به دشمنان اسکلتی چرخ دار بی نهایت روی مخ باشد. این را بدانید که از این بخش اسکلت های چرخ دار هم می توانید به سرعت بدوید و به درون بخش غار مانند بروید تا نهایتا به باس برسید ولی خب یک میانبر خیلی بهتر هست که برایتان در ادامه می گویم

حالا وقت آن است که به سمت باس بروید. با یک Homeward Bone یا هر طور که می خواهید برگردید به اولین بونفایر این منطقه و به جایی که از روی یک پل پریدید پایین روی پل دیگر و سپس به روی یک سنگ پریدید و گفتم از اینجا بعدا برایتان مسیر باس را خواهم گفت. از روی این لبه سنگی اگر پایین را نگاه کنید یک آیتم در زیرتان می بینید که روی یک جسد است و می توانید بپرید پایین روی آن و LARGE SOUL OF A NAMELESS SOLDIER را بردارید. یک بار دیگر هم پایین بپرید روی یک جسد دیگر و PRIESTS’S HAT, HOLY ROBE, TRAVELING GLOVES, HOLY TROUSERS و MACE را هم بردارید. حالا می توانید بپرید پایین روی بخش کف این منطقه و از نزدیکترین خروجی این بخش بروید و همینطور مستقیم جلو بروید تا به باس برسید. بهتر است که سپرتان بالا باشد  و پشت سرتان را مراقب باشید زیرا اسکلت های چرخی لعنتی می توانند اینجا هم دنبالتان کنند.

اختصاصی گیمفا: راهنمای قدم به قدم و جامع Dark Souls Remastered – بخش پانزدهم - گیمفا

 با یک Homeward Bone یا هر طور که می خواهید برگردید به اولین بونفایر این منطقه و به جایی که از روی یک پل پریدید پایین روی پل دیگر و سپس به روی یک سنگ پریدید و گفتم از اینجا بعدا برایتان مسیر باس را خواهم گفت. از روی این لبه سنگی اگر پایین را نگاه کنید یک آیتم در زیرتان می بینید که روی یک جسد است و می توانید بپرید پایین روی آن و LARGE SOUL OF A NAMELESS SOLDIER را بردارید. یک بار دیگر هم پایین بپرید روی یک جسد دیگر و PRIESTS’S HAT, HOLY ROBE, TRAVELING GLOVES, HOLY TROUSERS و MACE را هم بردارید. حالا می توانید بپرید پایین روی بخش کف این منطقه و از نزدیکترین خروجی این بخش بروید و همینطور مستقیم جلو بروید تا به باس برسید. بهتر است که سپرتان بالا باشد  و پشت سرتان را مراقب باشید زیرا اسکلت های چرخی لعنتی می توانند اینجا هم دنبالتان کنند.

  • باس فایت PINWHEEL

این باس بدون شک آسان ترین باس بازی است. او به بخش تقسیم می شود که دوتایشان فیک هستند و این ۳ بخش به سمت شما ستون های جادو شلیک می کنند که جاخالی دادن از آنها خیلی آسان است. آنها را بزنید و وقتی اصلی را پیدا کردید شروع به ضربه زدن کنید و به طور عجیبی می بینید که خط سلامتی باس خیلی خیلی کم می شود (مگر این که دیگر خیلی خیلی ضعیف باشید) و حتی اگر شخصیتتان قوی باشد همان بار اول کارش را می سازید. اگر کشته نشد مجددا به حالت ۳ تایی می رود و همان روند را تکرار کنید تا نهایتا آن را بکشید.

بعد از کشتن باس ۶ هزار روح می گیرید و آیتم مفید RITE OF KINDLING که اجازه می دهد یک هیومنیتی دیگر در بونفایر اهدا کنید و ۱۵ عدد Estus را پر کنید. همچنین MASK OF THE CHILD را می گیرید که بازیابی قدرت بدنیتان را حسابی تقویت می کند و جای یک حلقه را هم نمی گیرد.

اختصاصی گیمفا: راهنمای قدم به قدم و جامع Dark Souls Remastered – بخش پانزدهم - گیمفا

این باس بدون شک آسان ترین باس بازی است. او به بخش تقسیم می شود که دوتایشان فیک هستند و این ۳ بخش به سمت شما ستون های جادو شلیک می کنند که جاخالی دادن از آنها خیلی آسان است. آنها را بزنید و وقتی اصلی را پیدا کردید شروع به ضربه زدن کنید و به طور عجیبی می بینید که خط سلامتی باس خیلی خیلی کم می شود (مگر این که دیگر خیلی خیلی ضعیف باشید) و حتی اگر شخصیتتان قوی باشد همان بار اول کارش را می سازید. اگر کشته نشد مجددا به حالت ۳ تایی می رود و همان روند را تکرار کنید تا نهایتا آن را بکشید. بعد از کشتن باس ۶ هزار روح می گیرید و آیتم مفید RITE OF KINDLING که اجازه می دهد یک هیومنیتی دیگر در بونفایر اهدا کنید و ۱۵ عدد Estus را پر کنید. همچنین MASK OF THE CHILD را می گیرید که بازیابی قدرت بدنیتان را حسابی تقویت می کند و جای یک حلقه را هم نمی گیرد.

  • ادامه راهنما

از اینجا و بعد از کشتن باس از نردبان بالا بروید تا به یک بخش خیلی خیلی تاریک برسید. اینجا بسیار آرام و قدم به قدم جلو بروید و به سمت نورهای کوچکی که می بینید حرکت نمایید. در کنار نور دوم یک پلتفرم سنگی است که با دقت از روی آن بروید و به منطقه Tomb of the Giants می رسید.

  • منطقه Tomb of the Giants

آیتم هایی که اینجا خواهید یافت:

  • Humanity
  • Large Soul of a Proud Knight
  • Large Soul of a Proud Knight
  • Skull Lantern
  • Replenishment
  • White Titanite Chunk
  • Large Soul of a Proud Knight
  • Large Soul of a Proud Knight
  • (Eye of Death (x3 
  • Large Soul of a Proud Knight
  • Soul of a Brave Warrior
  • Large Divine Ember
  • White Titanite Chunk
  • Soul of a Brave Warrior
  • Covetous Silver Serpent Ring
  • Effigy Shield
  • White Titanite Chunk
  • Soul of a Brave Warrior
  • Soul of a Hero
  • Soul of a Hero
  • White Titanite Slab
  • White Titanite Chunk
  • Lord Soul
اختصاصی گیمفا: راهنمای قدم به قدم و جامع Dark Souls Remastered – بخش پانزدهم - گیمفا

از اینجا و بعد از کشتن باس از نردبان بالا بروید تا به یک بخش خیلی خیلی تاریک برسید. اینجا بسیار آرام و قدم به قدم جلو بروید و به سمت نورهای کوچکی که می بینید حرکت نمایید. در کنار نور دوم یک پلتفرم سنگی است که با دقت از روی آن بروید و به منطقه Tomb of the Giants می رسید. در اینجا و کمی جلوتر یک اسکلت بزرگ در تاریکی پنهان شده است. بعد از کشتن ان به سمت چراغ بعدی بروید که بک پلتفرم سنگی دیگر می رسد که از َآن پایین بروید و در ادامه یک بار دیگر هم این کار را انجام دهید. وقتی پایین رسیدید باید خیلی آماده باشید زیرا اینجا یکی از مرگبار ترین و بدترین بخش های این سیاهچال و کل بازی است. 

در اینجا و کمی جلوتر یک اسکلت بزرگ در تاریکی پنهان شده است. بعد از کشتن ان به سمت چراغ بعدی بروید که بک پلتفرم سنگی دیگر می رسد که از َآن پایین بروید و در ادامه یک بار دیگر هم این کار را انجام دهید. وقتی پایین رسیدید باید خیلی آماده باشید زیرا اینجا یکی از مرگبار ترین و بدترین بخش های این سیاهچال و کل بازی است. اینجا چندین تیرانداز تقریبا نامرئی از بالا شروع به تیراندازی می کنند و دو اسکلت بزرگ هم از سمت راست می آیند. بهتر است مبارزه نکنید و خیلی سریع با غلت زدن از اسکلت ها و تیراندازان دور شوید و از یک بخش دیگر که می توانید از َآن لیز بخورید و پایین بروید. وقتی دارید از این بخش لیز خورده و پایین می روید به سمت راست متمایل باشید و کاملا در این سمت حرکت کنید تا نهایتا به روی یک جسد با HUMANITY فرود بیایید.

اختصاصی گیمفا: راهنمای قدم به قدم و جامع Dark Souls Remastered – بخش پانزدهم - گیمفا

اینجا چندین تیرانداز تقریبا نامرئی از بالا شروع به تیراندازی می کنند و دو اسکلت بزرگ هم از سمت راست می آیند. بهتر است مبارزه نکنید و خیلی سریع با غلت زدن از اسکلت ها و تیراندازان دور شوید و از یک بخش دیگر که می توانید از َآن لیز بخورید و پایین بروید. وقتی دارید از این بخش لیز خورده و پایین می روید به سمت راست متمایل باشید و کاملا در این سمت حرکت کنید تا نهایتا به روی یک جسد با HUMANITY فرود بیایید. در انتهای این بخش وقتی که کاملا لیز خورده و به پایین رسیدید به سمت چپ بروید و از نردبان پایین بروید تا به خوشحالی هر چه تمام تر به بونفایر برسید! واقعا بونفایر اینجا مثل یک نعمت است!

در انتهای این بخش وقتی که کاملا لیز خورده و به پایین رسیدید به سمت چپ بروید و از نردبان پایین بروید تا به خوشحالی هر چه تمام تر به بونفایر برسید! واقعا بونفایر اینجا مثل یک نعمت است! در بالای نردبان و وقتی به سمت نور بروید به شخصیت Patches می رسید که از شما می پرسد آیا cleric هستید؟ گزینه No را بزنید. حالا به سمت نوری که جلویتان است بروید تا یک کات سین ببینید و یک خیانت آشنا را شاهد باشید که گویا در این سری مد است! وقتی پرت شدید پایین، اینجا چند جسد هستند که از آنها LARGE SOUL OF A PROUD KNIGHT, LARGE SOUL OF A PROUD KNIGHT  و آیتم مهم SKULL LANTERN را بردارید. این آیتم را به عنوان سلاح ثانویه در دست چپتان تجهیز کنید و مسیر را از کنار دیوار ادامه دهید تا به زنی برسید که به شما در مورد چند hallow هشدار می دهد و کمی که جلوتر بروید به شما حمله می کنند. وقتی آنها را کشتید می توانید با زن صحبت کنید و REPLENISHMENT بگیرید. از جایی که دشمنان را کشتید به سمت راست بپیچید و از یک بخش برآمدگی کوچک بالا بروید تا WHITE TITANITE CHUNK را پیدا کنید. سپس مسیر را به صورت مستقیم از جایی که دشمنان را کشتید ادامه دهید تا مسیری را پیدا کنید که به یک نردبان می رسد و این نردبان هم به دیواری فیک می رسد که ضربه بزنید تا نمایان شود.

اختصاصی گیمفا: راهنمای قدم به قدم و جامع Dark Souls Remastered – بخش پانزدهم - گیمفا

در بالای نردبان و وقتی به سمت نور بروید به شخصیت Patches می رسید که از شما می پرسد آیا cleric هستید؟ گزینه No را بزنید. حالا به سمت نوری که جلویتان است بروید تا یک کات سین ببینید و یک خیانت آشنا را شاهد باشید که گویا در این سری مد است! وقتی پرت شدید پایین، اینجا چند جسد هستند که از آنها LARGE SOUL OF A PROUD KNIGHT, LARGE SOUL OF A PROUD KNIGHT  و آیتم مهم SKULL LANTERN را بردارید. این آیتم را به عنوان سلاح ثانویه در دست چپتان تجهیز کنید

از بخش دیوار فیک به سمت چپ بروید و آماده دفاع در برابر تیراندازان باشید (اگر مردید و خواستید به اینجا برگردید کافیست از نردبان بونفایر بالا بروید و بلافاصله به سمت راست بپیچید). زمانی که به یک حفره مربعی شکل در زمین رسیدی به سمت چپ بروید و از بخش برآمدگی این منطقه بالا بروید. در بالا یک نردبان است که به دو عدد اسکلت بزرگ دیگر می رسد. وقتی دشمنان را کشتید می توانید LARGE SOUL OF A PROUD KNIGHT را از روی یک جسد روی زمین بردارید. در سمت چپ و عقبی این بخش یک نردبان است و در بالای آن دوباره یک نردبان دیگر. از آنها بالا بروید و از بخش برآمدگی هم بالا بروید تا در نهایت LARGE SOUL OF A PROUD KNIGHT را بگیرید.

اختصاصی گیمفا: راهنمای قدم به قدم و جامع Dark Souls Remastered – بخش پانزدهم - گیمفا

اگر آماده نبرد با ده ها اسکلت بزرگ لعنتی عوضی فلان فلان شده هستید از نردبان پایین بروید و به بخش کف این منطقه بپرید. پیشنهاد می کنم که ابتدا و قبل از رفتن به دل خطر، هر چقدر را که می توانید با حمله از راه دور بکشید. وقتی موفق شوید که به هر شکل این اسکلت ها را بکشید می توانید SOUL OF A BRAVE WARRIOR و LARGE DIVINE EMBER را بردارید. حالا دوباره از نردبان برگردید بالا و به بونفایر بروید و استراحت کنید تا در قسمت بعدی مسیر را پیش بگیریم. 

برگردید پایین و حالا قبل از نردبان به سمت چپ بپیچید. شما می توانید از اینجا بپرید پایین روی یک جسد با ۳ عدد EYE OF DEATH. حالا پایین بپرید و به سمت نردبان بروید ولی به جای پایین رفتن از آن از سمت راست آن بپرید پایین تا روی یک جسد با LARGE SOUL OF A PROUD KNIGHT فرود بیایید. از اینجا هم می توانید بپرید پایین تا به کف این منطقه برسید. از بخش شیبدار پایین برگشته و به سمت حفره مربعی شکل در زمین بروید. اگر آماده نبرد با ده ها اسکلت بزرگ لعنتی عوضی فلان فلان شده هستید از نردبان پایین بروید و به بخش کف این منطقه بپرید. پیشنهاد می کنم که ابتدا و قبل از رفتن به دل خطر، هر چقدر را که می توانید با حمله از راه دور بکشید. وقتی موفق شوید که به هر شکل این اسکلت ها را بکشید می توانید SOUL OF A BRAVE WARRIOR و LARGE DIVINE EMBER را بردارید. حالا دوباره از نردبان برگردید بالا و به بونفایر بروید و استراحت کنید تا در قسمت بعدی مسیر را پیش بگیریم.

 

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

اختصاصی گیمفا: راهنمای قدم به قدم و جامع Dark Souls Remastered – بخش پانزدهم - گیمفا
اختصاصی گیمفا: راهنمای قدم به قدم و جامع Dark Souls Remastered – بخش پانزدهم - گیمفا
اختصاصی گیمفا: راهنمای قدم به قدم و جامع Dark Souls Remastered – بخش پانزدهم - گیمفا
اختصاصی گیمفا: راهنمای قدم به قدم و جامع Dark Souls Remastered – بخش پانزدهم - گیمفا
اختصاصی گیمفا: راهنمای قدم به قدم و جامع Dark Souls Remastered – بخش پانزدهم - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

اختصاصی گیمفا: راهنمای قدم به قدم و جامع Dark Souls Remastered – بخش پانزدهم - گیمفا