تریلر زیبایی از بازی Lost Words: Beyond the Page منتشر شد

امیرحسین نصرتی
۱۶:۱۵ ۱۳۹۸/۱۱/۰۶

به‌تازگی و طی مراسم New Work Game Awards تریلری بسیار زیبا و جذاب از عنوان Lost Words: Beyond the Page متشر شده است که ما را با دنیای بازی و داسان آن آشنا می‌کند.

Lost Words: Beyond the Page عنوانی در سبک پلتفرمر و معمایی است که با بهره‌گیری از جلوه‌های بصری بسیار چشم‌نواز و در عین حال ساده، ما را به دنیای دختربچه‌ای به‌نام ایزی (Izzy) می‌برد که برای فرار از جهان واقعی، از طریق دفترچه‌ی خاطراتش دنیای خیالی Estoria را خلق کرده و به آن پا می‌گذارد. مراحل بازی متشکل از خاطرات و تصورات ایزی است و بسته به انتخابات بازی‌باز در شکل دادن رویدادهای داستانی، دستخوش تغییر می‌شود.

از آن‌جایی که مکانیزم این بازی برپایه‌ی تعامل با محیط و استفاده از کلمات برای حل معماها است، به‌نظر می‌رسد داستان‌سرایی و گیم‌پلی این بازی به‌خوبی در کنار یک‌دیگر قرار گرفته باشند و برخلاف بسیاری از عناوین، یکی از آن‌ها دیگری را نقض نکند (تناقض بازی‌روایی). به‌عنوان مثال اگر می‌خواهید چیزی را تعمیر کنید، باید با کلمه‌ی Repair (تعمیر) تعامل کنید که تنوع چنین انتخاب‌هایی باعث می‌شود هر بازی‌باز تجربه‌ی متفاوتی نسبت به دیگری داشته باشد.

اگر پیش‌زمینه‌ی داستانی Lost Words: Beyond the Page شما را مجذوب خود کرده، جالب است بدانید وظیفه‌ی تنظیم آن برعهده‌ی خانم ریانا پراتشت (Rhianna Pratchett)، نویسنده‌ی بازی‌های اخیر مجموعه‌ی Tomb Raider، قرار دارد. در ادامه شما را به تماشای تریلر جدید این عنوان دعوت می‌کنیم:

دریافت ویدئو باکیفیت ۴۸۰p | دریافت ویدئو باکیفیت ۷۲۰p | دریافت ویدئو باکیفیت ۱۰۸۰p

Lost Words: Beyond the Page در تاریخ نامشخصی از بهار سال ۲۰۲۰ میلادی در دسترس بازی‌بازان پلتفرم رایانه‌های شخصی و کنسول‌های پلی‌استیشن ۴، اکس‌باکس وان و نینتندو سوییچ قرار خواهد گرفت. لازم به‌ذکر است استودیو اسکچ‌بوک گیمز (Sketchbook Games) و شرکت مودوس گیمز (Modus Games) به‌ترتیب وظیفه‌ی تولید و انتشار این بازی را برعهده دارند.

ایرانیکارت

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • Kaladin گفت:

    یه بازی مستقل با تم فانتزی و چاشنی اژدها = add to wishlist
    :rose:
    از همین تریلر مشخصه نقطه قوت بازی صداگذاری و موسیقی خوبشه
    اینقدر راوی داستان صداش گرم و احساسی بود که تا آخر با علاقه به داستانش گوش دادم :heart: